Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.138
Likes
387
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Μετά από σχετικό ΠΜ από τον φίλο SARIDAKIS VASILIS γεννήθηκε το συγκεκριμένο «Επισημασμένο Θέμα».

Σε αυτό ας μπαίνουν όλα τα Ενδιαφέροντα άρθρα που διαβάζετε στο ιντερνετ, έχουν σχέση με την αεροπορία και δεν .. "αξίζουν" ένα ξεχωριστό topic. Παρακαλώ ΠΑΝΤΑ να είναι εμφανές η πηγή του άρθρου και αν είναι δυνατόν να υπάρχει ένα λινκ προς την συγκεκριμένη σελίδα. Παρακαλούμε να βάζετε πάντα μία σύντομη περιγραφή του άρθρου/ βίντεο που παραθέτετε.
 
Μακρινές συμμαχίες

Στο Nότιο ημισφαίριο οι πιθανότητες νέων ενώσεων και συμμαχιών καλά κρατούν . SIA-QUANTAS σκέφτονται το merge σοβαρά .... Οι κάτοικοι της Canberra πάντως μετά από μικρή έρευνα που έκανα στο Ιντερνετ υποστηρίζουν ισχυρά κάτι τέτοιο. Η αγωνία για τους άλλους ανταγωνιστές (British Airways - Virgin Atlantic) είναι μεγάλη :shock: .
Δείτε το σχετικό θέμα :arrow: εδώ (Source:Travelmole)
 
Για εφαρμογή ανάλγητης τακτικής καταγγέλλει η ΠΟΕΤ τη LH

Για εφαρμογή ανάλγητης τακτικής καταγγέλλει η ΠΟΕΤ τη Lufthansa
Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2005






Η Lufthansa μετά την απαγόρευση έκδοσης εισιτηρίων από τη Γερμανία που επενέβη η Διεύθυνση Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, προσπάθησε ξανά, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΠΟΕΤ), να καταστρατηγήσει την απόφαση 1483/04 με την οποία οι Αεροπορικές Εταιρίες πρέπει να αμείβουν με 7% τα πρακτορεία για την έκδοση αεροπορικών εισιτηρίων.

Η εταιρία με απειλή διακοπής έκδοσης εισιτηρίων, απαίτησε να δεχθούν οι πράκτορες 1% προμήθεια και παράλληλα γνωστοποίησε ότι θα χρεώνει service (χαράτσι) στον ταξιδιώτη - καταναλωτή 35 - 53 ευρώ ανά εισιτήριο.

Την ανάλγητη αυτή τακτική για συνεργασίες δεκαετιών της Γερμανικής Εταιρίας, προς τους πράκτορες και εμμέσως την αθέμιτη επιβάρυνση του καταναλωτή, τροχοπέδησε η απόφαση της 4/7/05, του Προέδρου Πρωτοδικών Αθηνών που απαγορεύει στην Lufthansa:

Να μειώσει στο εξευτελιστικό 1% την ισχύουσα προμήθεια 7%.
Να διακόψει την ηλεκτρονική έκδοση στα πρακτορεία και
Να αφαιρέσει την πλακέτα έκδοσης εισιτηρίων.
Την αίτηση για προσωρινά μέτρα έκαναν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΠΟΕΤ), η ΠΕΤΑΓΑ (Πανελλήνια Ένωση Ταξιδιωτικών Γραφείων Αερομεταφορών), η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας - Θράκης και δεκάδες Πρακτορεία που συνεργάζονται με τη Lufthansa πάνω από τριάντα χρόνια.
source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Τη δυνατότητα πραγματοποίησης check-in μέσω του δαχτυλικού αποτυπώματος προσφέρει η Lufthansa
Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2005






Ένα νέο και πρωτότυπο τρόπο για την πραγματοποίηση check-in προσφέρει η αεροπορική εταιρία Lufthansa στους επιβάτες της, που διακινούνται από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Ειδικότερα, έπειτα από την υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας με τη Siemens, η γερμανική αεροπορική εταιρία εφαρμόζει ένα πιλοτικό πρόγραμμα, που επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν check-in με το δακτυλικό τους αποτύπωμα. Η υπηρεσία ονομάζεται Trusted Traveler και η δοκιμή της θα κρατήσει δύο εβδομάδες.

Μάλιστα, εάν όλα λειτουργήσουν άψογα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, η Lufthansa σκέφτεται να εφαρμόσει το σύστημα από το 2006, προαιρετικά για όσους ταξιδεύουν συχνά με αεροπλάνο. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της νέας αυτής υπηρεσίας, οι επιβάτες βάζουν το δάχτυλο τους σε ένα ειδικό μηχάνημα - σκάνερ, που σαρώνει το δακτυλικό αποτύπωμα, το οποίο στη συνέχεια εκτυπώνεται σε κωδικοποιημένη μορφή στην κάρτα επιβίβασης.

Έτσι, κατά τη διάρκεια της επιβίβασης ο κωδικός πάνω στην κάρτα απλώς θα ταυτοποιείται με το δακτυλικό αποτύπωμα του επιβάτη, που θα ανεβαίνει στο αεροπλάνο, με αποτέλεσμα η διαδικασία του check-in να γίνεται πολύ πιο γρήγορα και χωρίς ουρές.

source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Την παρέμβαση του στρατού ζητά ο ΣΤΕΚ

Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου
Την παρέμβαση του στρατού ζητά ο ΣΤΕΚ
Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2005






Την παρέμβαση του στρατού για την ομαλοποίηση της κατάστασης, που επικρατεί τις τελευταίες μέρες στα αεροδρόμια της Κύπρου, προτείνει στην Κυβέρνηση ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων της Κύπρου (ΣΤΕΚ).

Όπως μάλιστα, χαρακτηριστικά αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΣΤΕΚ:

"Οι ωρομίσθιοι και πάλιν εκβιαστικά απειλούν να κηρύξουν απεργία στα αεροδρόμια της τουριστικής Κύπρου.

Καταντήσαμε κάθε ανεύθυνο οργανωμένο σύνολο, στο όνομα και υπό το πρόσχημα του ιερού δικαιώματος του απεργείν, να διακυβεύει ατιμωρητί και κατά το δοκούν τα ζωτικά συμφέροντα της χώρας.

Κάτω από τέτοιες συνθήκες ετσιθελισμού και ανευθυνότητας, ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου (ΣΤΕΚ) προτρέπει την Κυβέρνηση να προστατεύσει την χώρα από τον `εσωτερικό εχθρό` και να καλέσει τους νεο-σύλλεκτους ν` αντικαταστήσουν τους ωρομίσθιους για όσο χρόνο αυτοί δεν συνειδητοποιούν την τεράστια ζημία που προκαλούν στον τόπο μας.

Μόνο έτσι θα τεθεί τέλος στην απαράδεκτη πρόκληση και πάλιν ακυβερνησίας".


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
 
Καθολου σωστη αποψη.
Σα τη χουντα που οι φανταροι εφτιαχναν απο δρομουσ μεχρι αεροδρομια.
Υπαρχει κι αλλος τροπος να επιλυονται τα προβληματα και σιγουρα οι ωρομισθιοι δεν απεργουν για πλακα.
Ας σοβαρευτουν εκει στη Κυπρο.
 
Σύν τοις άλλοις, οι νεοσύλλεκτοι θα κάνουν ground handling?
(χεχε, φαντάζεστε επιβίβαση σε τριάδες και marshalling με σημαίες? :D )
 
Ένωση Εκπροσωπών Αεροπορικών Εταιριών Ελλάδος
`Αδικη η πρόταση επιβολής πρόσθετου τέλους επί των αεροπορικών ταξιδιών της Κυβέρνησης και της Ε.Ε.
Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2005






Aδικη θεωρούν την πρόταση επιβολής πρόσθετου τέλους επί των αεροπορικών ταξιδιών υπέρ των αναπτυσσόμενων χωρών της Αφρικής οι αεροπορικές εταιρίες τακτικών δρομολογίων που λειτουργούν στη Ελλάδα, όπως αναφέρει σε χτεσινή της ανακοίνωση η Ένωση Εκπροσωπών Αεροπορικών Εταιριών Ελλάδος. Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα ακόλουθα:

"Ασφαλώς και πιστεύουμε ότι επιβάλλεται να ενισχύσει η παγκόσμια κοινότητα τους συνανθρώπους μας που δυστυχούν, αλλά με συνεισφορά από όσο το δυνατόν ευρύτερα κοινωνικά στρώματα και όχι ξεχωρίζοντας μια συγκεκριμένη κατηγορία. Η αεροπορική μεταφορά είναι ήδη επιβαρυμένη με διάφορους φόρους και πολύ περισσότερο αυτή τη χρονική περίοδο με την αύξηση των τιμών του πετρελαίου, την πορεία των οποίων κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει. Ιδιαιτέρως δε η εσωτερική διακίνηση στην Ελλάδα είναι στη χειρότερη κατάσταση λόγω του γνωστού υψηλού κόστους του αεροδρομίου των Σπάτων. Μια πρόσθετη επιβάρυνση θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση της επιβατικής και τουριστικής κίνησης, άμεσες επιπτώσεις στην ταξιδιωτική και αεροπορική βιομηχανία και έμμεσες στην ελληνική και ευρωπαϊκή οικονομία. Η Ένωση Εκπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών Ελλάδος κάνει έκκληση προς την Ελληνική κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση ν` αποφύγουν την επιβολή του φόρου αυτού".


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=3
 
CRYOPLANE PROJECT: Πτήση με υδρογόνο

Έως το 2010 θα έχει παρουσιαστεί το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος που καίει υδρογόνο, αντί για τη ρυπογόνο κηροζίνη, αναφέρουν στα Νέα Έλληνες ερευνητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Κρυοπλάνο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με συντονιστή την Airbus.
Περισσότερα στο σχετικό άρθρο του in.gr.

Ένα γρήγορο Web Research μου έδωσε ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ άλλα δύο πολύ ενδιαφέροντα αρχεία σε pdf που πραγματικά βοηθούν στην πλήρη κατανόηση του Θέματος.
:arrow: http://www.haw-hamburg.de/pers/Scholz/d ... oplane.pdf (SOS: Πραγματικά αξίζει να διαβαστεί :great: )
&
:arrow: http://www.h2hh.de/downloads/Westenberger.pdf

ΔΕΝ ξέρω αν τελικά βαδίζουμε σε αλλες εποχές ...
:arrow: Εμείς πάντως το έχουμε προ πολλού καλύψει το θέμα εδώ στο φόρουμ :D ;) :D ;) :D
 
Πρόγραμμα «Κρυοπλάνο»

Πρόγραμμα «Κρυοπλάνο»

17 Ιουλίου 2005
Με υδρογόνο θα κινούνται τα αεροσκάφη της επόμενης δεκαετίας





Αθήνα : Έως το 2010 θα έχει παρουσιαστεί το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος που θα καίει υδρογόνο, αντί για τη ρυπογόνο κηροζίνη, αναφέρουν στα Νέα Έλληνες ερευνητές που συμμετέχουν στο επρόγραμμα «Κρυοπλάνο» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με συντονιστή την Airbus.
«Η ευρωπαϊκή εταιρεία Airbus έχει εκφράσει την πρόθεσή της να προχωρήσει στην κατασκευή του πρώτου αεροσκάφους που θα κινείται με υδρογόνο, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών επιστημόνων που ασχολούνται με τον τομέα των αερομεταφορών, μέχρι το 2040, το 80% του στόλου των επιβατικών αεροσκαφών θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υδρογόνο» αναφέρει στα ΝΕΑ ο Χριστοφής Κορωναίος, ναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και ερευνητής στο Εργαστήριο Μετάδοσης Θερμότητας και Περιβαλλοντικής Μηχανικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

O κ.Κορωναίος, μαζί με τους χημικούς μηχανικούς Αρη Ντόμπρο και Γιώργο Ρούμπα, εξέτασαν την αντικατάσταση της κηροζίνης με το υδρογόνο από περιβαλλοντική άποψη.

Η έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Cryoplane, στο οποίο μετέχουν πανεπιστήμια και εταιρείες από 11 χώρες.

Η καύση της κηροζίνης απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα διοξείδιο του άνθρακα -το κυριότερο από τα αέρια που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου- αλά και άλλους ρύπους, όπως οξείδια του αζώτου και του θείου.

Το υδρογόνο θα μείωνε τους ρύπους αυτούς κατά 95 έως 99 τοις εκατό, καθώς από την καύση του εκλύονται μόνο υδρατμοί.

Το μόνο μειονέκτημα του υδρογόνου είναι ότι αποδίδει τέσσερις φορές λιγότερη ενέργεια από την κηροζίνη ανά μονάδα βάρους. Ως αποτέλεσμα, το «κρυοπλάνο» θα χρειάζεται ολύ μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμων, και η άτρακτός του θα πρέπει να είναι υπερυψωμένη ώστε να τις χωράει.


ΣΧΕΤΙΚΑ LINKS
Project Cryoplane (European Commision)
source
http://tech.pathfinder.gr/tech/3553.html
 
Top