Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Δημοσίευσηαπό gonso » 19 Δεκ 2006, 00:06

To "Cape" και η Edwards έχουν 15000πόδια (4,6 χιλιόμετρα) διαδρόμους. Μάλιστα στην Edwards είναι 13 πόδια μακρύτερος

Όμως ο μακρύτερος όλων, είναι στο καινούργιο (σχετικά) αεροδρόμιο του Ντένβερ στο Κολοράντο και συγκεκριμένα ο 34L/16R που είναι 16000πόδια (4,9 χιλιόμετρα).

Δεν μιλάμε για αποξηραμένες λίμνες κλπ, αλλά μόνο για ασφαλτοστρωμένους διαδρόμους.
0 x


Άβαταρ μέλους
crazy pilot
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 25 Σεπ 2006, 01:57
Τοποθεσία: Κοντά στο αείμνηστο LGAT....

Δημοσίευσηαπό crazy pilot » 19 Δεκ 2006, 04:24

gonso έγραψε:To "Cape" και η Edwards έχουν 15000πόδια (4,6 χιλιόμετρα) διαδρόμους. Μάλιστα στην Edwards είναι 13 πόδια μακρύτερος

Όμως ο μακρύτερος όλων, είναι στο καινούργιο (σχετικά) αεροδρόμιο του Ντένβερ στο Κολοράντο και συγκεκριμένα ο 34L/16R που είναι 16000πόδια (4,9 χιλιόμετρα).

Δεν μιλάμε για αποξηραμένες λίμνες κλπ, αλλά μόνο για ασφαλτοστρωμένους διαδρόμους.


Χώρο νάχουμε να χαλάμε!.... Πράγματι είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ αεροδρόμιο, όπως αρμόζει στ' Αμερικάνικα δεδομένα. Τώρα, γιατί 16000 πόδια διάδρομο [ανήκουστο μήκος], κανείς δεν ξέρει.
Aρκει να σκεφτεί κανείς ότι 10000 πόδια στα 5400 πόδια υψόμετρο που είναι αυτό φτάνουν και περισσεύουν για 747 (και μάλλον και για Α380)! :oops:
0 x

stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 19 Δεκ 2006, 12:10

Pantos i moni logiki eksigisi gia to Denver einai to ipsometro.
Isos einai gia hot & high conditions, alla kai pali sto Denver spania exi pano apo 100° F
I mesi megisti thermokrasia ton Ioulio einai 87°F.

To aerodrimio einai ontos entiposiako sto telos ton great plains me thea ta Rocky Mountains.
Ixa kani mia ptisi Denver-Santa Fe me ena 19-thesio pano apo ta Rockies fantatstiki empiria.
To kalitero itane oti o sinkivernitis ekane kai to security announcment, mias kai den ixame aerosinodo. Sorri gia to off-topic, apla to thimithika.
0 x

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 19 Δεκ 2006, 12:31

παιδιά να με συγχωρείτε εάν αυτό που θα πω είναι λίγο άσχετο αλλά έχω την εντύπωση ότι πολλές φορές οι χειριστές χρησιμοποιούν περισσότερο διάδρομο για οικονομία στα καύσιμα. Ίσως τα παραπάνω μήκη βοηθούν και μεγαλύτερα αεροσκάφη να ακολουθήσουν αυτή την πολιτική.
0 x


Άβαταρ μέλους
Thanasis_U2
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 10:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WZZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EPKK
Τοποθεσία: Krakow
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Thanasis_U2 » 19 Δεκ 2006, 14:38

παιδες, ερωτηση. παντα περπαταω με αρβιλες οι οποιες ειναι εντιχησμενες με καρμα μεταλλου (αρβιλες γερμανικου στρατου) απο ανιχνευτη μεταλου θα περασουν αυτα ή απαγορευονται?
0 x

stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 19 Δεκ 2006, 15:02

παιδιά να με συγχωρείτε εάν αυτό που θα πω είναι λίγο άσχετο αλλά έχω την εντύπωση ότι πολλές φορές οι χειριστές χρησιμοποιούν περισσότερο διάδρομο για οικονομία στα καύσιμα. Ίσως τα παραπάνω μήκη βοηθούν και μεγαλύτερα αεροσκάφη να ακολουθήσουν αυτή την πολιτική.


Sto oti auto ginetai exis dikio, merikes fores ginetai reduced power take-off me giro sto 95% anti gia 100% thrust. Auto eksartatai apo ta SOPs tis etairias, kairikes sinthikes, diadromous ktl.
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2730
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 85
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 19 Δεκ 2006, 15:21

Thanasis_U2 έγραψε:παιδες, ερωτηση. παντα περπαταω με αρβιλες οι οποιες ειναι εντιχησμενες με καρμα μεταλλου (αρβιλες γερμανικου στρατου) απο ανιχνευτη μεταλου θα περασουν αυτα ή απαγορευονται?


Επειδή σίγουρα θα χτυπήσουν στον ανιχνευτή το πιο πιθανό είναι να σου πουν να τις βγάλεις και θα τις περάσουν από το x-ray και αφού δουν οτι όντως δεν έχουν τπτ άλλο, θα στις ξαναδώσουν και θα τις φορέσεις.. πρόσεχε μην έχεις καμια τρύπια κάλτσα :P
0 x


Άβαταρ μέλους
Thanasis_U2
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 10:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WZZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EPKK
Τοποθεσία: Krakow
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Thanasis_U2 » 19 Δεκ 2006, 15:30

MerNion έγραψε:
Thanasis_U2 έγραψε:παιδες, ερωτηση. παντα περπαταω με αρβιλες οι οποιες ειναι εντιχησμενες με καρμα μεταλλου (αρβιλες γερμανικου στρατου) απο ανιχνευτη μεταλου θα περασουν αυτα ή απαγορευονται?


Επειδή σίγουρα θα χτυπήσουν στον ανιχνευτή το πιο πιθανό είναι να σου πουν να τις βγάλεις και θα τις περάσουν από το x-ray και αφού δουν οτι όντως δεν έχουν τπτ άλλο, θα στις ξαναδώσουν και θα τις φορέσεις.. πρόσεχε μην έχεις καμια τρύπια κάλτσα :P


ωχ ωχ ωχ, εγω τα βραδια τις βγαζω εξω επειδη δεν αντεχω την μποχα. καημενοι συνεπιβατες
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 19 Δεκ 2006, 18:39

Thanasis_U2 έγραψε:
MerNion έγραψε:
Thanasis_U2 έγραψε:παιδες, ερωτηση. παντα περπαταω με αρβιλες οι οποιες ειναι εντιχησμενες με καρμα μεταλλου (αρβιλες γερμανικου στρατου) απο ανιχνευτη μεταλου θα περασουν αυτα ή απαγορευονται?


Επειδή σίγουρα θα χτυπήσουν στον ανιχνευτή το πιο πιθανό είναι να σου πουν να τις βγάλεις και θα τις περάσουν από το x-ray και αφού δουν οτι όντως δεν έχουν τπτ άλλο, θα στις ξαναδώσουν και θα τις φορέσεις.. πρόσεχε μην έχεις καμια τρύπια κάλτσα :P


ωχ ωχ ωχ, εγω τα βραδια τις βγαζω εξω επειδη δεν αντεχω την μποχα. καημενοι συνεπιβατες


Τοτε πηγαινε με παντοφλες. Αμαν πια μ αυτες τις ερωτησεις. :evil:
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
ThomasK
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 17 Φεβ 2005, 19:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ThomasK » 19 Δεκ 2006, 18:46

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Ο ανιχνευτής μετάλλου θα χτυπήσει σίγουρα Thanasis_U2 και τη ζώνη μπορούν να σου πουν να βγάλεις!
Για να μπω και να βγω από το αεροδρόμιο της Αντίς Αμπέμπα πέρασα 2 ελέγχους για κάθε περίπτωση χωρίς να υπολογίσω τον έλεγχο που κάνει η EgyptAir στη φυσούνα!
0 x
"The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience, but where he stands at times of challenge and controversy." (Martin Luther King)


Άβαταρ μέλους
crazy pilot
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 25 Σεπ 2006, 01:57
Τοποθεσία: Κοντά στο αείμνηστο LGAT....

Δημοσίευσηαπό crazy pilot » 20 Δεκ 2006, 02:41

seven4seven έγραψε: Αμαν πια μ αυτες τις ερωτησεις. :evil:


Πράγματι, εδώ υπάρχει ένα θέμα. Μήπως θα έπρεπε αντί για ΓΕΝΙΚΕΣ (ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ) ΑΠΟΡΙΕΣ, η ενότητα να γίνει ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ, χωρίς την παρένθεση; Και να υπάρχουν άλλα topics, του τύπου ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, ή οτιδήποτε άλλο, και να κρατήσουμε τις αρβύλες και.... την μπόχα μακριά από ερωτήσεις για reduced thrust takeoff, που είναι και πολύ ωραίες και πολύ επιμορφωτικές;
Ζητώ συγγνώμη και δεν θέλω να προσβάλω κανένα - μπορεί κι εγώ να έχω κάποια τέτοια απορία. Ούτε προσπαθώ να επιδείξω στους Συντονιστές και Διαχειριστές του site την δουλειά τους. Απλά λέω ότι το καθαρά τεχνικό κομμάτι πρέπει να είναι διαχωρισμένο. Ούτε στα Γενικά Θέματα, ούτε εδώ.
Αυτά, με σεμνότητα.
0 x

tsepeto
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 07 Σεπ 2006, 08:10

Δημοσίευσηαπό tsepeto » 03 Ιαν 2007, 12:07

Καλημέρα σε όλους. Θα ηθελα ναρωτήσω τί είναι το ILS. Τί έιναι τα VOR´s,και τέλος έχω ακουσει οτι μπορεί να γίνει εντελώς αυτόματη προσγείωση χωρίς ο πιλότος να κάνει απολύτως τίποτα... Ισχύει κάτι τέτοιο;
0 x

Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 03 Ιαν 2007, 12:48

Εδώ μπορείς να βρεις μερικές πληροφορίες

http://www.hcaa-eleng.gr/gr/systems/navaids_gr.html
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008


Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό gioannis » 12 Ιαν 2007, 19:00

Υπαρχει η υπαρχουν γυναικες κυβερνητες η συγκυβερνητες στην Ελλαδα ? το ρωταω με αφορμη την κοπελα στην φωτο (και φυσικα και πολιτικη η πολεμικη) https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=9724
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 12 Ιαν 2007, 19:29

Και επειδή είμαι σίγουρος ότι τα άτομα που απεικονίζονται στην φωτογραφία μάλλον δεν έχουν δώσει το δικαίωμα στον φωτογράφο να δημοσίευση φωτογραφία τους, την έσβησα.

Αν κάνω λάθος, ας επικοινωνήσει ο φωτογράφος μαζί μου.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης