Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
Phantom Phixer
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:09
Τοποθεσία: Over and above.
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Phantom Phixer » 09 Ιουν 2006, 22:54

Λοιπον...

Σε καθε α/φος εν πτηση ασκουνται 4 δυναμεις ωση, οπισθελκουσα, αντωση, βαρος. Μεχρι εδω δεν υπαρχει η ταχυτητα ως συντελεστης... ή μηπως υπαρχει καπου?

Για να πεταει το α/φος ευθεια & οριζοντια με σταθερη ταχυτητα οι δυναμεις ανα δυο πρεπει να ειναι ισες, ωση = οπισθελκουσα, βαρος = αντωση.

Στο θεμα μας τωρα, αυξανωντας το βαρος πρεπει να αυξησουμε και την αντωση. Για να γινει το τελευταιο εχοντας δυο ιδια α/φη εχουμε τις εξης πρακτικες επιλογες

:arrow: Να αυξησουμε την ταχυτητα πτησης. (Το ζητουμενο του προβληματος ειναι να διατηρησουμε την ταχυτητα ιδια στα δυο υποθετικα α/φη)
:arrow: Να κανουμε τον αερα πιο πυκνο. Δηλαδη να πεταξουμε χαμηλωτερα. Αλλα αυτο αυξανει και την οπισθελκουσα. Αρα πρεπει να αυξησουμε και την ωση...
:arrow: Να αυξησουμε την γωνια προσβολης. Αλλα αυτο παλι αυξανει την οπισθελκουσα οποτε αυξανουμε την ωση...

Λυπαμαι, αλλα κανεις δεν κερδισε το λουκουμι...

Η ιστορια μας εχει και διδαγμα... προσεξτε ποιες απαντησεις κρατατε ως σωστες απο ενα internet forum ανωνυμων.
0 x
Κώστας

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ"
http://www.air-born.gr


Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 10 Ιουν 2006, 00:19

ναι αλλα καταλαβες τι ενοοώ με το ευστοχο παραδειγμα. αφου ειδα οτι τσίγκλισες με τον μακεδόνα ειπα να το κάνω οσο απλό γινεται. αν θες να τοπ αναλύσο και αλλο μπορώ, 5 λεπτάκια στο google θα πάρει :wink:
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5170
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 495
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 10 Ιουν 2006, 03:36

Γενική (αεροπορική) απορία:

Σε ένα αεροπορικό forum μπορώ να ενημερωθώ σωστά και να μάθω πράγματα, ή θα διαβάζω ό,τι π@π@ριά του κατέβει του καθενός στο κεφάλι και θα ψάχνομαι για το σωστό? :roll: :?

ΥΓ:Phixer τι μιλάς κι εσύ? Εδώ μιλάει το Γκούγκλ._
0 x
SX-817

Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 10 Ιουν 2006, 08:47

καλώς η κακώς το ιντερνετ διδάσκει
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5047
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 213
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 10 Ιουν 2006, 12:59

Δεν βλέπω το νόημα αυτού του θέματος. Όποιος έχει ερωτήσεις ας τις κάνει, αλλά ένα "γενικό" θέμα δεν ωφελεί κανέναν, μιας και οι πληροφορίες μετά από καιρό θα χαθούν και ούτε η αναζήτηση δεν θα βοηθάει. Και επίσης το ένα θέμα θα μπλέκετε με ένα άλλο, κάτι που σίγουρα δεν βοηθάει στην γρήγορη ενημέρωση.-

--------------------------------------------------

edit: Μετά από σχετικό ΠΜ που έλαβα ανοίγω πάλι το σχετικό θέμα.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό gioannis » 11 Ιουν 2006, 09:13

Efoson kaliftika apo tis apanthseis tou FLYING SOTOMAN & BLADE sta dyo prohgoumena erotimata mou theto nea erothsh.Gia kathe poses ores pthseos enas kapetanios prepei na kathete ?,dhladh gia na gino pio safhs exoume thn pthsh ath-tlv me oa h opoia fevgh arga to vrady kai girizei ath to proi,girnaei me to idio plhroma h yparxei allo plhroma ekei kai ginete skantza ?kai an girizei me to idio plhroma to plhroma ti kanei tis ores pou mesolavoun apo thn afixh eos thn anaxorhsh ?kai ayth thn aporia thn exo epish kai me to plhroma ths swiss pou kanei to dromologio zrh-skg kai pos einai olh nyxta sto podi fevgoun apo zrh peripou 2230 kai epistrefoun zrh thn allh mera to proi stis 0630 :shock: .Ante na do apanthseis ................
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/

Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 11 Ιουν 2006, 11:55

gioannis έγραψε:i fevgoun apo zrh peripou 2230 kai epistrefoun zrh thn allh mera to proi stis 0630 :shock: .Ante na do apanthseis ................


νομιζω πως αναμεσα στις 22.30 μεχρι τις 06.30 μεσολαβουν 8 ωρες....αρα πολυ πιθανον να το κανει το ιδιο το πληρωμα....

τωρα κατα την διαρκεια πυο το αεροσκαφος ειναι σταματημενο και περιμενει να ξαναπεταξει για επιστροφη το πληρωμα βοηθαει στον καθαρισμο του αεροσκαφους και την προετοιμασια τοων γευματων για την πτηση που ακολουθει.
0 x


Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 11 Ιουν 2006, 13:03

βασικα σε πόσες ωρες πτήσεις ενας καπετάνιος πρεπει να καθεται? στις μεγαλες μεγάλες πτήσεις συνήθως δεν υπαρχουν δύο κυβερνητες και δυο συγκυβερνήτες για να αλλαζουν καθε x ώρες?
απο τον νόμο μεχρι πόσο μπορει αν πετάξει ενας πιλότος non-stop?
0 x

Άβαταρ μέλους
Phantom Phixer
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:09
Τοποθεσία: Over and above.
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Phantom Phixer » 11 Ιουν 2006, 15:55

flying_sotoman έγραψε:βασικα σε πόσες ωρες πτήσεις ενας καπετάνιος πρεπει να καθεται? στις μεγαλες μεγάλες πτήσεις συνήθως δεν υπαρχουν δύο κυβερνητες και δυο συγκυβερνήτες για να αλλαζουν καθε x ώρες?
απο τον νόμο μεχρι πόσο μπορει αν πετάξει ενας πιλότος non-stop?


Τι εγινε? Δεν τα βρηκες στο Google?
0 x
Κώστας



Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ"

http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 11 Ιουν 2006, 16:55

Phantom Phixer έγραψε:
flying_sotoman έγραψε:βασικα σε πόσες ωρες πτήσεις ενας καπετάνιος πρεπει να καθεται? στις μεγαλες μεγάλες πτήσεις συνήθως δεν υπαρχουν δύο κυβερνητες και δυο συγκυβερνήτες για να αλλαζουν καθε x ώρες?
απο τον νόμο μεχρι πόσο μπορει αν πετάξει ενας πιλότος non-stop?


Τι εγινε? Δεν τα βρηκες στο Google?

συγνώμη :oops: :oops: :oops: ξέχασα να ψαξω
ορίστε τα αποτελέσματα
τι λεει η FAA
και ενα πειραμα που έγινε. αυτα ηταν αναμεσα στα πρώτα 5 αποτελεσματα για "pilot rest
long flights"...
αλλα πιστευω ειναι εκτος θεματος ολη αυτη η μαχη για την πληροφόρηση και την αμφισβήτιση του διαδικτύου. ειπαμε ξερουμε πολλα αλλα το ιντερνετ δυστηχως ξερει τα παντα.


και επειδη ΒΑΡΙΕΜΑΙ να ψαξω στο google, στην πραξη καθε πόσες ώρες αλλαζουν οι πιλότοι σε μια μεγάλη πτήση?
0 x


Άβαταρ μέλους
Blade
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2005, 16:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Blade » 11 Ιουν 2006, 19:02

gioannis έγραψε:Efoson kaliftika apo tis apanthseis tou FLYING SOTOMAN & BLADE sta dyo prohgoumena erotimata mou theto nea erothsh.Gia kathe poses ores pthseos enas kapetanios prepei na kathete ?,dhladh gia na gino pio safhs exoume thn pthsh ath-tlv me oa h opoia fevgh arga to vrady kai girizei ath to proi,girnaei me to idio plhroma h yparxei allo plhroma ekei kai ginete skantza ?kai an girizei me to idio plhroma to plhroma ti kanei tis ores pou mesolavoun apo thn afixh eos thn anaxorhsh ?kai ayth thn aporia thn exo epish kai me to plhroma ths swiss pou kanei to dromologio zrh-skg kai pos einai olh nyxta sto podi fevgoun apo zrh peripou 2230 kai epistrefoun zrh thn allh mera to proi stis 0630 :shock: .Ante na do apanthseis ................


Η νομοθεσία σε Flight Time Limitations (FTL) αυτό τον καιρό σε ευρωπαικό επίπεδο δεν επιτρέπει πάνω από 10 ώρες πτήση ή 12-14 απασχόληση ημερησίως για διμελή πληρώματα.
Αυτά είναι τα ανώτατα όρια. Περαιτέρω μειώσεις επιτρέπονται αλλά όχι υπερβάσεις. Πχ η Ολυμπιακή για διμελές πλήρωμα (short - medium range) έχει 8-9 πτήση και 12-14 απασχόληση ημερησίως (ναι οι πιλότοι δεν δουλεύουν οκτάωρο αλλά δωδεκάωρο, δεκατετράωρο).

Για long range πτήσεις όπου υπάρχει και τρίτος χειριστής, είναι 12 πτήση 16 απασχόληση. Αν υπάρχει τέταρτος 16 πτήση 18 απασχόληση.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες λεπτομέρειες αλλά νομίζω ότι αυτό είναι το νόημα. Στο Τελ Αβίβ πάνε στο ενδιάμεσο στα duty free ή κοιμούνται στο αεροπλάνο ( συνολικό ground time 3 ώρες). Η μίνιμουμ ανάπαυση είναι 8 -12 ώρες (εξαρτάται από κάποιους παράγοντες). Κάθε μήνα μάξιμουμ 90 - 100 ώρες πτήσεις και κάθε χρόνο 900 ώρες πτήσης.

Θα βοηθούσε αν έγραφες ελληνικά και όχι greeklish.
Αλήθεια γιατί τόσες απορίες της Αλ Κάιντα είσαι; :D
0 x
Όταν δεν έχεις κάτι να πεις, καλύτερα άκου...

Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό gioannis » 14 Ιουν 2006, 10:12

Pou mporei kaneis na vrei to programma ton Overfly apo ton Ellhniko enaerio xoro ?Mporei ?
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 14 Ιουν 2006, 11:33

Blade έγραψε:Η νομοθεσία σε Flight Time Limitations (FTL) αυτό τον καιρό σε ευρωπαικό επίπεδο δεν επιτρέπει πάνω από 10 ώρες πτήση ή 12-14 απασχόληση ημερησίως για διμελή πληρώματα.


Αυτό μοιάζει με τα Ελληνικά όρια. Γενικά στην ευρώπη οι ώρες πτήσεις δεν υπολογίζονται. Μόνο η απασχόληση, και πέτα όσες θές την ημέρα. Οι ώρες πτήσης υπολογίζονται για μηνιαία και ετήσια όρια.

Σε πληρώματα με πάνω από δύο χειριστες δεν υπάρχει κανόνας στάνταρντ πότε αλλάζουν. Σε άλλες εταιρείες ο κυβερνήτης Α κάνει προετοιμασία/απογείωση/άνοδο και μόλις φτάσει πάνω αλλάζει με τον κυβερνήτη B (ή relief pilot) ο οποίος το πάει όλο μέχρι 30 λεπτά πριν την κάθοδο. Εκεί αναλαμβάνει πάλι ο άλλος μέχρι το σβήσιμο κινητήρων και τον χαρτοπόλεμο στο τέλος.

Σε άλλες εταιρίες κάνουν άλλα. Ο νόμος δεν καθορίζει τί ΄πρέπει να γίνει.
0 x


Άβαταρ μέλους
stiv
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IEA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Wingtips

Δημοσίευσηαπό stiv » 06 Ιούλ 2006, 00:42

Διάβασα σε σχετικό άρθρο στο net οτι τα wingtips στα 737NG εξοικονομούν καύσιμα 3-5%.Υποθέτοντας οτι καμία αεροπορική εταιρία δεν είναι υπεράνω χρημάτων δε θα ήταν λογικό όλα τα καινούρια 737άρια να κατασκευάζονται με wigtips,μια έκδοση δηλαδή???Οποιος γνωρίζει σχετικά ας μας δώσει τα φώτα του.
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 06 Ιούλ 2006, 02:32

3-5% σε μία πτήση σημαίνει 200-300 κιλά, και σε μία άλλη πτήση σημαίνει 40-60 κιλά.

Επίσης πολλά από τα αεροπλάνα που κατασκευάζονται τώρα, έχουν παραγγελθεί από τράπεζες που τα νοικιάζουν μετέπειτα σε εταιρείες. Δεν μπορείς να ξέρεις τις απαιτήσεις του κάθε πιθανού νοικάρη προκαταβολικά.

Τα winglets δεν είναι τσάμπα. Κοστίζουν. Όπως επίσης είναι ένα επιπρόσθετο κόστος στην συντήρηση (μηδαμινό αλλά υπαρκτό). Πρέπει η πλειοψηφία των πτήσεων μίας εταιρείας να είναι πλέον των 500 μιλίων για να γίνει σοβαρή απόσβεση. Στην easyjet (πχ) οι πλειοψηφία των πτήσεων είναι κάτω των 500 μιλίων.
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες