Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό OA702 » 14 Ιουν 2016, 21:52

Εσωτερικού; Εξωτερικού; Κοντινό; Μακρινό; Ιδιωτική αεροπορική; Κρατική; Γενικώς, αυτό που ενδιαφέρει -με ολίγες εξαιρέσεις βεβαίως- είναι το δρομολόγιο να φέρνει κέρδη. Γίνε πιό συγκεκριμένος...
0 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 263

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό aris320 » 14 Ιουν 2016, 22:20

Πιο συγκεκριμένα αν ας πούμε θέλουμε να ανοίξουμε ένα δρομολόγιο με μια αεροπορική υποθετικά πάντα,Γιάνεννα-Ροδος-Γιάνεννα ποιες προϋποθέσεις Πρέπει να υπαρχουν δηλαδή για να πραγματοποιηθεί αυτό το δρομολόγιο;;;


ΥΓ. Μην πείτε ότι να'ναι επειδή έβαλα Γιάννενα ως προορισμό,θέλω τεκμηριωμένη απάντηση.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 14 Ιουν 2016, 22:56

Ειναι παρά πολυ εύκολο.

Αρκει να εχεις μηχάνημα που να τρέχει αξιοπρεπώς το FSX. 8)
0 x
SX-796

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό OA702 » 14 Ιουν 2016, 23:01

Xaxaxa, έλα βρε Αλεχάντρο, ασ' τον να μας πεί ο ίδιος.

Γιατί λοιπόν Άρη δεν μας λές πρώτα εσύ τι νομίζεις ώστε και να σκεφτείς αλλά και να κουβεντιάσουμε έχοντας ως βάση κάτι...
0 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 263

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό aris320 » 14 Ιουν 2016, 23:11

Εγώ νομίζω για να αρχίσει ένα δρομολόγιο πιστεύω πως χρειάζεται μια έρευνα και αξιολόγηση του δρομολογίου αυτού. Δηλαδή είναι πρόθυμοι οι επιβάτες από την Ρόδο να επισκεφτούν τα Γιάνεννα ή οι Γιαννιώτες να επισκεφτούν την Ρόδο θέλοντας να πω αν υπάρχει επάρκεια στους επιβάτες. Ακολούθως να μην είναι ζημιογόνο να αποφέρει κέρδος (μην μου ζητάτε και πολλά από Οικονομικά και μαθηματικά γιατί είμαι σκράπας). Σύμφωνα με τους επιβάτες ανάλογα θα πράξουν και για την δρομολόγηση τύπου αεροσκάφους.

Γενικά δεν γνωρίζω και πολλά γύρω από την έναρξη ενός δρομολογίου μιας και είναι μικρος (τελείωσα το Λύκειο φετος) και για αυτό ζητάω την βοήθεια των εμπειροτερων εδώ μέσα.

Oa702 εγω την κατέθεσα την άποψη μου,περιμένω την απάντηση σου,για να συζητήσουμε.
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό OA702 » 15 Ιουν 2016, 09:30

Βλέπεις που αν και -όχι τόσο πλέον- μικρός, τα ξέρεις; Κοινή λογική θέλει, δεν μιλάμε για πυρηνική σύντηξη και κουάρκ. Απ' τη μια είναι το κόστος του δρομολογίου και απ΄την άλλη τα πιθανά έσοδα. Το μόνο που ίσως θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ' όψιν πλέον σε ότι αφορά την Α3 είναι το τι θυσιάζει απ' τις ροές του hub για να ανοίξει ένα p2p όπως το παράδειγμα που ανέφερες...
0 x

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 68

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 25 Ιουν 2016, 14:05

Πως είναι δυνατόν μια πτήση που καθυστερεί 43 λεπτά στην αναχώρηση στην άφιξη να είναι 2 λεπτά νωρίτερα ;;

http://s1322.photobucket.com/user/giorg ... 4.png.html
0 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 263

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό aris320 » 25 Ιουν 2016, 14:56

Από μια ερεύνα που έκανα στο fr24 διαπίστωσα πως όταν εισήλθε η πτήση στον Κεντρικό Ατλαντικό Ωκεανό είχε αναπτύξει ταχύτητα 590KTS,ίσως είχε τον άνεμο από πίσω του και το <<έσπρωχνε>> και μήπως σε αυτήν τη στιγμιαία ταχύτητα οφείλονται τα 2 λεπτά νωρίτερα.

Μια υπόθεση έκανα η οποία μπορεί και να μην ισχύει.

Με εκτίμηση.
2 x

Άβαταρ μέλους
Intercontinental
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 13 Απρ 2015, 12:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TAY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKA
x 18

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό Intercontinental » 25 Ιουν 2016, 15:08

Στις μεγάλες υπερατλαντικές πτήσεις, πάντα υπάρχει πιθανότητα το αεροπλάνο να βγει από το πρόγραμμά του, είτε φτάνοντας γρηγορότερα είτε αργότερα, λόγω ρευμάτων αέρα. Το tailwind αυξάνει την ταχύτητα εδάφους και το headwind τη μειώνει αντίστοιχα, όμως και στις δύο περιπτώσεις το airspeed είναι ίδιο. Οπότε μάλλον ο Άρης έχει δίκιο.
0 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 263

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό aris320 » 05 Ιούλ 2016, 09:50

Για να πετάξει κάποιος με αλεξίπτωτο ή μηχανοκίνητο αετό και η περιοχή έχει αεροδρόμιο χρειάζεται άδεια πτήσης από το τοπικό αεροδρόμιο;;;

Ευχαριστώ.
0 x


C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό C421 » 05 Ιούλ 2016, 21:06

Πρέπει να είσαι σε τηλεπικοινωνιακή επαφή μαζί του εάν μπεις στα ύψη και τις αποστάσεις που καθορίζουν την τερματική ή τη ζώνη ελέγχου του.
0 x

Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56
x 84

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 06 Ιούλ 2016, 05:53

@ aris320

ως αλεξίπτωτο θεωρώ ότι εννοείς αλεξίπτωτο πλαγιάς με ή χωρίς κινητήρα και αντίστοιχα για αετό.

Απαγορεύεται η πτήση σε μια ζώνη ακτίνας 10 ΝΜ από ένα αεροδρόμιο. Εξαιρείται η περίπτωση που ο χειριστής έχει λάβει άδεια από την αρχή λειτουργίας του αεροδρομίου και από την αρμόδια αρχή για την παροχή υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας.

Τα κριτήρια για την έκδοση άδειας δεν είναι καθορισμένα και δεν μπορεί να είναι κοινά για όλες τις περιοχές και για όλους τους τύπους ιπταμένων συσκευών.

Αυτό που αναφέρθηκε σε σχέση με την τηλεπικοινωνιακή επαφή (είτε ραδιοτηλεφωνική, είτε άλλη) δεν ισχύει. Αυτές οι συσκευές δεν είναι υποχρεωτικό να φέρουν σχετικό εξοπλισμό. (Και είναι πρακτικά αδύνατο να έχεις σωστή ραδιοτηλεφωνική επαφή με τον οποιοδήποτε όταν έχεις έναν γυμνό κινητήρα στη πλάτη σου.)

Επειδή οι δυνατότητες ελιγμού αυτών των συσκευών είναι περιορισμένες κάθε περίπτωση εξετάζεται χωριστά, η άδεια αφορά των αιτούντα και συνήθως συνοδεύεται από συγκεκριμένους περιορισμούς σε ημέρες, ώρες και περιοχές.
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό C421 » 07 Ιούλ 2016, 15:55

"Εξαιρείται η περίπτωση που ο χειριστής έχει λάβει άδεια από την αρχή λειτουργίας του αεροδρομίου και από την αρμόδια αρχή για την παροχή υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας.
Αυτό που αναφέρθηκε σε σχέση με την τηλεπικοινωνιακή επαφή (είτε ραδιοτηλεφωνική, είτε άλλη) δεν ισχύει."

Ανευ σχολίων...
0 x


Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 26 Ιούλ 2016, 16:43

Θα ηθελα να σας περιγράψω καποια περιστατικά που συνεβηκαν στις τελευταιες δυο μου πτησεις, με την Α3 για να μου πείτε και εσεις σαν ειδικοί και με περισσότερες γνώσεις, αν θα επρεπε να τα αναφέρω στην εταιρία.
Στην πρωτη πτηση το taxiing ξεκινησε αμεσως μολις έκλεισαν οι πόρτες, πριν προλάβουν να καθισουν οι τελευταίοι επιβάτες και διήρκησε λιγότερο απο 10 λεπτα. Ως εκτουτου οι αεροσυνοδοί δεν πρόλαβαν να κανουν τους απαραίτητους ελέγχους, demo κτλ πριν φτάσει το αεροσκάφος στο holding του runway και ο κυβερνήτης κάλεσε την υπεύθυνη καμπίνας για να ρωτησει αν ειναι έτοιμη η καμπίνα για take off. Η ιδια του ειπε οτι χρειάζονται 2-3 λεπτα ακομα μεχρι να ελέγξουν αν ολοι οι επιβάτες ηταν δεμένοι. Εν τω μεταξυ, μια αλλη αεροσυνοδος μιλουσε σε ενα επιβάτη που καθόταν στη σειρα 5 ή 6, και οταν τελειωσε να του μιλα κατευθύνθηκε προς την forward galley. Όταν έφτασε στη σειρα 1, η υπεύθυνη καμπίνας την έσπρωξε, φωνάζοντας της επιδεικτικά "οταν βιαζόμαστε δεν συνομιλούμε με τους επιβάτες". Πρωτο φάουλ.
Στη δευτερη πτηση, αφου επιβιβαστήκαμε με σκάλες στο αεροσκάφος, μας ενημέρωσε ο κυβερνήτης πως υπηρχε ενα προβλημα με τον ιμάντα του οχήματος που φορτώνει τις βαλίτσες και οτι θα επρεπε να περιμενουμε λιγο. Καθώς περιμεναμε, η υπεύθυνη καμπίνας εκλεισε την κουρτίνα που χωρίζει την καμπίνα με το forward galley. Και ρωτώ: οι κανονισμοί ασφαλείας δεν λενε πως οταν το αεροσκάφος βρισκεται στο έδαφος αλλα και κατα την απογείωση/προσγείωση τα class dividers πρεπει να ειναι ανοιχτα? Το δευτερο περιστατικο αυτής της πτήσης εγινε αμεσως μετα. Βρέθηκε μια χειραποσκευή μπροστα απο τη σκάλα, στο έδαφος, και εγινε ανακοίνωση αν ξέχασε καποιος τη χειραποσκευή του εξω απο το αεροσκάφος. Τελικα η βαλιτσα αναγνωρίστηκε απο εναν επιβάτη. Οταν ομως ο dispatcher (?) ειπε στον αεροσυνοδό οτι πρεπει να γινει αναγνώριση των αντικειμένων της βαλίτσας, ο αεροσυνοδος του απαντησε "εεε σιγα να μεν ανοιουμεν τωρα τη βαλιτσα τζαι να γυρεύκουμε τα πραματα του αθρώπου". Και τοτε λεει ο επιβάτης που καθόταν στην 1D πως κανονικά πρεπει να ελεγχθεί μια βαλιτσα που βρέθηκε εξω απο το αεροσκάφος, με τον αεροσυνοδό να του απαντα "εν εβρεθηκεν εξω, εβρεθηκε που κατω", φεύγοντας αδιάφορος και αγνοώντας τον επιβάτη, ο οποιος επέμενε πως πρεπει να ελεγχθεί. Και ξαναρωτω: ποια διαδικασία ακολουθείται σε τετοια περίπτωση?
Συγγνωμη αν σας κούρασα με την παραστατικότητα μου, απλα θεωρώ πως το τελευταιο περιστατικο τουλαχιστον αξιζει να αναφερθεί στην εταιρία. Θα ηθελα να ακούσω και τις δικές σας γνώμες.
3 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5431
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 412
Επικοινωνία:

Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Δημοσίευσηαπό GP707 » 27 Ιούλ 2016, 12:04

Όσο αφορά την κλειστή κουρτίνα μεταξύ economy και business νομίζω ότι εφ' όσον υπάρχει καθυστέρηση είτε στην αναχώρηση είτε στην άφιξη, η κουρτίνα μπορεί να κλείσει λόγω διαφορετικού service μεταξύ των δύο class.

Επίσης να πούμε για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχει όρος "ο αεροσυνοδός". Η λέξη "αεροσυνοδός" είναι για γυναίκες ενώ για τους άντρες ο όρος είναι "ιπτάμενος φροντιστής".

Για τα άλλα δεν γνωρίζω.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης