Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 06 Ιούλ 2006, 10:08

gonso έγραψε:3-5% σε μία πτήση σημαίνει 200-300 κιλά, και σε μία άλλη πτήση σημαίνει 40-60 κιλά.

Επίσης πολλά από τα αεροπλάνα που κατασκευάζονται τώρα, έχουν παραγγελθεί από τράπεζες που τα νοικιάζουν μετέπειτα σε εταιρείες. Δεν μπορείς να ξέρεις τις απαιτήσεις του κάθε πιθανού νοικάρη προκαταβολικά.

Τα winglets δεν είναι τσάμπα. Κοστίζουν. Όπως επίσης είναι ένα επιπρόσθετο κόστος στην συντήρηση (μηδαμινό αλλά υπαρκτό). Πρέπει η πλειοψηφία των πτήσεων μίας εταιρείας να είναι πλέον των 500 μιλίων για να γίνει σοβαρή απόσβεση. Στην easyjet (πχ) οι πλειοψηφία των πτήσεων είναι κάτω των 500 μιλίων.



εχεις απολυτο δικιο. αλλα θα μπορουσε η boeing να βαλει στην γραμμη παραγωγης της μονιμα τα winglets...μειωνοντας το κοστος.....στο κατω κατω οκ υριος ανταγωνιστης τα φοραει μονιμα....

αυτες βεβαια ειναι πειχειρηηματικες επιλογες...κατι θα ξερουν αυτοι περισσοτερο....

παντως το οτι δεν φοραει το 738 της ryan καιτ λεει....
0 x


Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 78
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 06 Ιούλ 2006, 12:03

Απο ότι είχα διαβάσει στο Α.net τα winglets μειώνουν την αντίσταση του αέρα και αν θύμαμε καλά τα περνάνε σε αεροσκάφη τα οποία πετάν σε διαδρομές όπου θέλουν να χρησιμοποιήσουν το μέγιστο της ακτίνας δράσης τους. Σε αεροσκάφη που πετάνε σε πιο μικρές διαδρομές δεν επιφέρουν κάποιο ιδιαίτερο όφελος ώστε να δικαιολογείτε η εγκατάστασή τους. Για παράδειγμα στην Ryanair όπου οι διαδρομές της δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες.

Η Airbus χρησιμοποιει στα μικρα αεροσκάφη της wingfences:
http://www.airliners.net/open.file/0991791/M/

ενώ πρόσφατα τέστaρε την εγκατάσταση winglets στα Α320.
http://www.airliners.net/open.file/1043931/M/
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 06 Ιούλ 2006, 12:29

Η Air Berlin, παρόλο ότι είναι σαν την Ραϊαν χαμηλού κόστους, βάζει τα 800αρια της και κάνουν πτήσεις στα Κανάρια νησιά και στην Αίγυπτο και Κύπρο (1500-2000 μίλια), και αυτό αποφέρει κέρδος με τα winglets.
0 x

Άβαταρ μέλους
pilot767
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 15:10
Τοποθεσία: 23street clouds
Επικοινωνία:

tires

Δημοσίευσηαπό pilot767 » 06 Ιούλ 2006, 13:23

Να ρωτησω και εγω
Καθε ποτε αλλαζει λαστιχα ενα α/φος σχετικα μεγαλο(MD-82,737,A320)

Na υποθεσω οτι εξαρταται κυριως απ το βαρος(α/φους),και την ποιοτητα ασφαλτοστρωσης των διαδρομων που επιχειρει?
0 x


Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 06 Ιούλ 2006, 13:40

thanosp έγραψε:Απο ότι είχα διαβάσει στο Α.net τα winglets μειώνουν την αντίσταση του αέρα και αν θύμαμε καλά τα περνάνε σε αεροσκάφη τα οποία πετάν σε διαδρομές όπου θέλουν να χρησιμοποιήσουν το μέγιστο της ακτίνας δράσης τους. Σε αεροσκάφη που πετάνε σε πιο μικρές διαδρομές δεν επιφέρουν κάποιο ιδιαίτερο όφελος ώστε να δικαιολογείτε η εγκατάστασή τους. Για παράδειγμα στην Ryanair όπου οι διαδρομές της δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες.

Η Airbus χρησιμοποιει στα μικρα αεροσκάφη της wingfences:
http://www.airliners.net/open.file/0991791/M/

ενώ πρόσφατα τέστaρε την εγκατάσταση winglets στα Α320.
http://www.airliners.net/open.file/1043931/M/

wingfence kai wing let ειναι παραλαγες του ιδιου ακριβως σκεπτικου για την επιλυση του ιδιου προβληματος.....την δημιουργεια μιας αντιροης που δημιουργειται απο την κατω μερια του ακροπτερυγιου προς την πανω μερια του. αυτη η ροη η οποια ειναι εγκαρσια στην κινηση του αερσοσκαφους δημειουργει επιπροσθετες αεροδυμαμικες αντιστασεις και σε μικροτερο βαθμο μειωνει την αντωση του αεροσκαφους.
0 x

Άβαταρ μέλους
stiv
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IEA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stiv » 06 Ιούλ 2006, 17:16

Πολύ κατατοπιστικές οι απαντήσεις σας...το τοπίο ξεκαθάρισε...:) Επιπλέον η Boeing τα τοποθετεί και στα 757άρια http://www.airliners.net/open.file/1000007/M/ αλλά και στα 767,777 αν και πολύ πιο διακριτικά http://www.pilotlist.org/cliches/767.htm και http://www.airliners.net/open.file/0715343/M/
0 x

Άβαταρ μέλους
stiv
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IEA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stiv » 07 Ιούλ 2006, 17:03

Παραμένοντας στο κλίμα να και η δεύτερη version των winglets του Α-320 http://www.airliners.net/open.file/1070921/M/ που αισθητικά μου φαίνονται πιο όμορφα απο τα πρώτα http://www.airliners.net/open.file/1043931/M/ :?

Y.Γ:Ιδιο reg,διαφορετικό μοντέλο... :shock:
0 x


Γιαννης
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 11 Μάιος 2005, 22:07

Δημοσίευσηαπό Γιαννης » 08 Ιούλ 2006, 01:20

Να κανω κι εγω μια ερωτηση!!
Ποτε ξεκινησαν οι λατινικοι κωδικοι αεροδρομιων και ποια ηταν η πρωτη χωρα που τους εφαρμοσε? Επισης το Lester Pearson I.A. του Τοροντο, Καναδα οπως και αλλα αεροδρομια γιατι ο κωδικος ειναι ετσι CYYZ/YYZ?
Tι σημαινουν ο τετραψηφιος και ο τριψηφιος;
Υπαρχει καποια ιστοσελιδα που να εχει τους κωδικους ολων των αεροδρομιων του κοσμου?
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 08 Ιούλ 2006, 03:20

Για όσους πιθανόν δεν το ξέρουν, υπάρχουν πολύ λίγα Α320 χωρίς winglets. Ήταν από τα πρώτα Α320 , η σειρά -100.
Αυτά, ήταν από την "μάνα" τους έτσι. Είχα πετάξει μέ ένα τέτοιο της Ιμπέρια το 91-92.

http://www.airliners.net/open.file/0320354/L/

http://www.airliners.net/open.file/0023620/L/

http://www.airliners.net/open.file/0100080/L/
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3608
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 714

Δημοσίευσηαπό aakunz » 08 Ιούλ 2006, 10:27

Γιαννης έγραψε:Να κανω κι εγω μια ερωτηση!!
Ποτε ξεκινησαν οι λατινικοι κωδικοι αεροδρομιων και ποια ηταν η πρωτη χωρα που τους εφαρμοσε? Επισης το Lester Pearson I.A. του Τοροντο, Καναδα οπως και αλλα αεροδρομια γιατι ο κωδικος ειναι ετσι CYYZ/YYZ?
Tι σημαινουν ο τετραψηφιος και ο τριψηφιος;
Υπαρχει καποια ιστοσελιδα που να εχει τους κωδικους ολων των αεροδρομιων του κοσμου?



Μπορείς να κοιτάξεις και στον παρακάτω σύνδεσμο. Σαν γενικός κανόνας: όλα τα καναδικά αεροδρόμια έχουν κωδικό ΙΑΤΑ που αρχίζει από Υ

https://www.airliners.gr/community/viewt ... hlight=sfj
0 x


alex2
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 14:14
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDV

Δημοσίευσηαπό alex2 » 08 Ιούλ 2006, 13:17

gonso έγραψε:Για όσους πιθανόν δεν το ξέρουν, υπάρχουν πολύ λίγα Α320 χωρίς winglets. Ήταν από τα πρώτα Α320 , η σειρά -100.
Αυτά, ήταν από την "μάνα" τους έτσι. Είχα πετάξει μέ ένα τέτοιο της Ιμπέρια το 91-92.

http://www.airliners.net/open.file/0320354/L/

http://www.airliners.net/open.file/0023620/L/

http://www.airliners.net/open.file/0100080/L/


eihe i Iberia -100aria ?? eisai sigouros gonzo ??
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 08 Ιούλ 2006, 14:40

Γιά -100άρια δεν ξέρω αν είχε η Ιμπέρια. Αλλά ένα τουλάχιστον Α320 χωρίς winglets πολύ αρχές δεκαετίας 90 που με πήγε Βαρκελώνη-Αθήνα, είχε.

Τώρα αν
1) το είχε δώσει η Αιρμπάς δανεικό γιά λίγο καιρό μέχρι να παραδώσει όλα τα Α320 στην Ιμπέρια

ή

2) δεν ήταν -100 αλλά -200 χωρίς winglets (αν υπάρχει τέτοιο φρούτο)

ειλικρινά δεν γνωρίζω.
0 x

Γιαννης
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 11 Μάιος 2005, 22:07

Δημοσίευσηαπό Γιαννης » 08 Ιούλ 2006, 20:41

Ευχαριστω Aakunz!!! Που με κατατοπισες! Να σαι καλα!
0 x


Άβαταρ μέλους
pilot767
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 19 Ιουν 2006, 15:10
Τοποθεσία: 23street clouds
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pilot767 » 08 Ιούλ 2006, 20:47

Παιδια σε αρκετα αviation videos εχω παρατητρησει οτι sto cockpit o pilot kai o co-pilot exoyn και οι 2 4 σιριτιτια στα γαλονια τους,γιατι 2 κυβερνητες σέ να πιλοτηριο???? :?:



ΡΙΞΤΕ ΑΠΛΕΤΟ :idea:
0 x

faapilot
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:12
Τοποθεσία: Athens
x 14

Δημοσίευσηαπό faapilot » 08 Ιούλ 2006, 20:52

Line training gia captain
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 

 

cron