Παράξενες προσεγγίσεις

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
Dash7Neon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:10
Τοποθεσία: Athens, Greece

Παράξενες προσεγγίσεις

Δημοσίευσηαπό Dash7Neon » 03 Νοέμ 2006, 19:32

Kathomoun loipon o kaimenos sta MC' Donalds tou LGAV kai eblepa tin kinisi..
Ola ta aeroskafi efebgan ki erxontousan omala...
Xafnou, blepo apo makria kapoia Landing Lights enos mikrou aeroskafous na erxontai apilitika pros ta mc' donalds!!! Itan ena Dash 8 tis OA, to opoio irthe katheta pano apo to diadromo sto ipsos ton mc' donalds, estripse epitopou se poly xamilo ipsos pano apo to diadromo kai prosgeiothike entaxi telikos..

Prepei na po oti itan I proti fora pou eida kati tetoio.. :shock:

Pos to vlepete?
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 03 Νοέμ 2006, 20:54

Πολυ κλειστο pattern εξ' οψεως :wink: Το κανουν συχνα και τα Dash και τα ATR, γλυτωνοντας αρκετο χρονο πτησης
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
Dash7Neon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:10
Τοποθεσία: Athens, Greece

Δημοσίευσηαπό Dash7Neon » 03 Νοέμ 2006, 20:57

S' efxaristo 747 gia tin pliroforia.. :)
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 226
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 03 Νοέμ 2006, 22:04

seven4seven έγραψε:Πολυ κλειστο pattern εξ' οψεως


Κάποτε το είχε κάνει (εντάξει, τηρουμένων των αναλογιών) στο LGAT ένα 737 που ήμουν επιβάτης, είχε πάρει την στροφή απίστευτα κοντά στο κατώφλι του 15. Ρώτησα μετά έναν πιλότο της ΟΑ και μου εξήγησε ότι ήταν μέσα στις δυνατότητες του αεροπλάνου, το οποίο το θεωρούσαν ιδιαίτερα ευέλικτο για το μέγεθός του.

Άλλη φορά, για την ίδια διαδικασία με A300, φτάσαμε σχεδόν στην Ελευσίνα (όντως προς στιγμήν πίστεψα ότι θα κατεβαίναμε στον 36 της Ελευσίνας, που τότε δεχόταν εκτάκτως και πολιτικά).
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 04 Νοέμ 2006, 00:22

Εχω δει και στον 15, αλλα ο πιο τρελλος (και ωραιος) ηταν ενας παλι με Β732 που στην πορεια για να ευθυγραμμιστει με τον 33δεξιο, περασε ΠΑΝΩ απο την Εμμαντινα... Κολαση!
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 04 Νοέμ 2006, 00:56

Είναι δημοσιευμένη διαδικασία (published procedure) αυτή,ή αυτοσχεδιασμός τών ελικοφόρων;

Μπορεί να είναι ευέλικτα τά αεροπλάνα αυτά,αλλά base leg μέ προέκταση στά McDonalds δέν νομίζω νά αναφέρεται στά approach plates γιά το ΕλΓκάβ.

Πόσο χρόνο μπορεί να γλυτώση κανείς μ'αυτό τον τρόπο;
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 04 Νοέμ 2006, 01:06

Βase leg abeam των McDonalds (δηλ. του κεντρου του ΜΤΒ) δεν υφισταται καν. Καποιο λαθος κανει ο dash7neon.
Τωρα, αν ειναι δημοσιευμενη διαδικασια δεν το γνωριζω (κ θα ηθελα να μας απαντησει καποιος χειριστης). Οσο για τον χρονο, υπολογιστικα τελειως, θα ελεγα οτι 10 λεπτακια τα γλιτωνουν, σε σχεση με το να ερθουν ανοιχτα, να κανουν establish στο ILS και να προσγειωθουν, Μη σου πω κ περισσοτερο χρονο! :wink:
0 x
SX-796


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 226
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 04 Νοέμ 2006, 01:28

seven4seven έγραψε:Οσο για τον χρονο, υπολογιστικα τελειως, θα ελεγα οτι 10 λεπτακια τα γλιτωνουν, σε σχεση με το να ερθουν ανοιχτα, να κανουν establish στο ILS και να προσγειωθουν, Μη σου πω κ περισσοτερο χρονο!


Άσε που μπορεί έτσι να του δώσουν τον 03L ...
Τελευταία επεξεργασία από sv1xv σε 04 Νοέμ 2006, 01:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3757
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 04 Νοέμ 2006, 01:29

Hastaroth έγραψε:Είναι δημοσιευμένη διαδικασία (published procedure) αυτή,ή αυτοσχεδιασμός τών ελικοφόρων;


Μιλάμε για visual (εξ' όψεως) προσέγγιση.
0 x

Άβαταρ μέλους
Dash7Neon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2006, 12:10
Τοποθεσία: Athens, Greece

Δημοσίευσηαπό Dash7Neon » 04 Νοέμ 2006, 18:07

Stin arxi mou thimise ena vinteaki pou eixa dei me ena 747 na kanei epitopou strofi kai na prosgeionetai epeita pano apo RWY... :)
0 x
"A soul in tension that's learning to fly
Condition grounded but determined to try
Can't keep my eyes from the circling skies"

Pink Floyd


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 04 Νοέμ 2006, 18:13

Dash7Neon έγραψε: ena vinteaki pou eixa dei me ena 747 na kanei epitopou strofi


Σε SLEW mode η κανονικα? :?
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 04 Νοέμ 2006, 18:48

seven4seven έγραψε:
Dash7Neon έγραψε: ena vinteaki pou eixa dei me ena 747 na kanei epitopou strofi


Σε SLEW mode η κανονικα? :?

χαχαχαχα :lol: :lol: :lol:
0 x
Reality is for people who can't handle simulation.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
stiv
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IEA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stiv » 04 Νοέμ 2006, 20:41

DAsh7neon μάλλον κανα φιλμάκι απο Και Τακ θα ήταν...
0 x


Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 04 Νοέμ 2006, 22:11

Και σε απογείωση από 03R ζητάνε κάποιες φορές από τον Πύργο δεξιά στροφή περίπου στο ύψος του MTB (μιλάω πάντα για Ντασάκια που έχω δει).
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 05 Νοέμ 2006, 18:40

sv1xv έγραψε:
seven4seven έγραψε:Οσο για τον χρονο, υπολογιστικα τελειως, θα ελεγα οτι 10 λεπτακια τα γλιτωνουν, σε σχεση με το να ερθουν ανοιχτα, να κανουν establish στο ILS και να προσγειωθουν, Μη σου πω κ περισσοτερο χρονο!


Άσε που μπορεί έτσι να του δώσουν τον 03L ...


Ο 03L είναι ο άλλος διάδρομος,απέναντι απ΄το ξενοδοχείο.Ο Dash7 έγραψε οτι καθόταν στά παράθυρα στό McDonalds,άρα μιλάμε γιά τόν 03R.Μήπως εννοείς 21L ;
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες