Αεροπορία & Οικολογία

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό gioannis » 06 Δεκ 2009, 11:10

Xαρακτηριστικό δειγμα αεροποριας και οικολογιας http://www.airliners.net/photo/JetAir-g ... dab5831e0e
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/


Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό fotis » 12 Δεκ 2009, 22:45

Μια ηλεκτρονική υπογραφή είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε (για αρχή):
http://www.mazigiatoklima.gr/
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2151
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 319

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό flesland » 15 Δεκ 2009, 13:14

Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερες πληροφορίες για το περιβάλλον ας κάνει google Euromart (European Cooperative Measures for Aeronautical Research and Technology), όπου εκτός των άλλων τεράστια κονδύλια δίδονται για εξοικονόμηση ενέργειας κ πόρων. Μεταξύ άλλων συμμετέχουν η AIRBUS, η Eurocoper, η PZL, η SAAB, η AgustaWestland κα.

Το μεγάλο ερώτημα είναι κατά πόσο η στροφή προς φιλικότερες τεχνολογίες θα κρατήσουν εταιρείες σαν τις παραπάνω ανταγωνιστικές σε σχέση με παραγωγούς στην Κίνα ή στην Ινδία. Στηρίζονται στο ότι η νομοθεσία θα επιβάλει όρια τα οποία θα πληρούνται (μόνο) από τα ακριβότερα προϊόντα τους. Οι στόχοι που έχουν τεθεί από ΕΕ για το 2020 είναι μάλλον μη ρεαλιστικοί καθώς κανείς δεν θα προλάβει να αναπτύξει προϊόντα που καίνε υδρογόνο, δεν θα χρησιμοποιούν επικίνδυνα υλικά ή θα ανακυκλώνονται πλήρως.. Οδηγός για την αεροπορική βιομηχανία είναι η αυτοκινητοβιομηχανία (βλ Mercedes-Daimler) όπου ήδη η οικο-παραγωγή βρίσκει εφραμογή (κ πιθανότατα το έχετε προσέξει στις διαφημίσεις για την C κ S class)

OA701 έγραψε:Πέταξε το πρώτο επιβατηγό αεροσκάφος με βιοκαύσιμα...

Η KLM απογείωσε σήμερα ένα 747 της (για πέταμα το είχαν???) με μείγμα βιοκαυσίμων σε έναν απο τους τέσσερεις κινητήρες...


για την ακρίβεια το καύσιμο σε αυτόν τον κινητήρα ήταν 50% συμβατικό κ 50% μείγμα βιοκαυσίμων..δλδ ουσιαστικά το 1/8 του 747 χρησιμοποίησε ΒΙΟ. Ανάλογο πείραμα είχε κάνει κ η AIRBUS βάζοντάς ηλιακά κύτταρα στα φτερά ενός α/φους για να αποδειχτεί ότι είναι παραγωγικό μόνο σε ορισμένο ύψος, ταχύτητα, βάρος κτλ δλδ μη εκμεταλλεύσιμο για την ώρα..
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό OA701 » 21 Δεκ 2009, 01:50

...what would happen if three passenger jets departing from Los Angeles, San Francisco and Las Vegas were to rendezvous over Utah, assume an inverted V-formation, occasionally swap places so all could have a turn in the most favourable positions, and proceed to London. They found that the aircraft consumed as much as 15% less fuel...


Μας φαίνεται αδύνατο το παραπάνω??? Κι όμως το ψάχνουν, βασιζόμενοι σε έρευνες σε πτηνά και τα πλεονεκτήματα της πτήσης τους σε σμήνη με σχηματισμό...

Φυσικά, ήδη ο αμερικανικός στρατός "χώθηκε" και σε συνεργασία με την Boeing θα το ερευνήσουν περαιτέρω...

:arrow: http://www.economist.com/sciencetechnology/displaystory.cfm?story_id=15009915
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό OA701 » 24 Δεκ 2009, 01:47

Άλλο ένα αρθράκι που παραθέτει τις κινήσεις-συνεργασίες των αεροπορικών στην προσπάθεια τους να ξεφύγουν απ' τα πετρέλαια...
:arrow: http://blogs.wsj.com/environmentalcapital/2009/12/15/airlines-get-serious-about-alternative-fuel/

Ο πρώτος που θα προσφέρει βιώσιμη λύση, την έχει κάνει 8) ...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2151
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 319

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό flesland » 31 Μαρ 2010, 12:25

Ένα νέο site από την Eurocopter για το bluecopter:

http://www.bluecopter.com/site/en/ref/home.html
0 x

M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό M!ke » 28 Μαρ 2011, 12:36

Με μία ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία, η TAROM σε συνεργασία με την Airbus φιλοδοξεί να παράγει τα δικά της (βιο)καύσιμα, δημιουργώντας ίσως έτσι την πρώτη αεροπορική εταιρία με ενεργειακή αυτάρκεια:

http://www.airbus.com/newsevents/news-events-single/detail/airbus-and-tarom-launch-europes-first-bio-fuel-value-chain/home/
0 x


Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό fotis » 03 Αύγ 2011, 20:58

Επιτυχής χαρακτηρίστηκε η πρώτη πτήση με βιοκαύσιμα αφού επιτεύχθηκε εξοικονόμηση 1,5 τόνου κηροζίνης.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 011_400881
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό gonso » 04 Αύγ 2011, 00:37

Και φυσικά ελπίζω να γνωρίζουμε ότι ο "χυμός" του jatropha curcas είναι ακριβότερος από το αεροπορικό κάυσιμο, έτσι? Μήν παραμυθιαζόμαστε εντελώς.

Όπως επίσης, όταν "πιάσει" το νέο κάυσιμο, τα φυτά τέτοιων δυνατοτήτων θα γίνουν δυσεύρετα και μετά δεν θα έχουμε αρκετή γή να τα καλλιεργήσουμε και λοιπά λοιπά.

Δεν είναι λύση αυτή. Η λύση είναι να απαλλαχθεί επιτέλους η ανθρωπότητα από κινητήρες κάυσης. Ότι καύσιμο και να καίει, η πηγή του καυσίμου θα έχει το ίδιο μέλλον. Δεν έχουμε αρκετό κάρβουνο , πετρέλαιο (λένε), το curcas δεν υπάρχει σε αφθονία, ακόμα και πορτοκαλάδα να καίγανε, θα λέγαμε το πορτοκάλι...πορτοκαλάκι.

Οι εμβολοφόροι κινητήρες, έχουν τις ίδιες βασικές αρχές από τα τέλη του 1700 (με εξαίρεση τον Βάνκελ). Οι τζέτ κινητήρες έχουν τις ίδιες βασικές αρχές από τη δεκαετία το '40. Μόνο αν βγεί κάτι άλλο, τελείως διαφορετικό υπάρχει ελπίδα. Πολλοί λένε (και μάλλον τους πιστεύω), ότι οι λύσεις υπάρχουν για πραγματικά πρωτοποριακή και οικονομική πρόωση. Δεν μπορεί οι παλαιότερες γεννιές να είχαν το μονοπώλιο της εξυπνάδας και της ευρηματικότητας, αλλά τα συμφέροντα.........
Τελευταία επεξεργασία από gonso σε 04 Αύγ 2011, 12:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Αεροπορία & Οικολογία

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 04 Αύγ 2011, 08:14

Τα "συμφέροντα" όμως,έχουν...συμφέρον να υπάρχουν εσαεί-και εφ'όσον βασίζονται σε ενεργειακές πηγές που είναι "ληξιπρόθεσμες",αυτό είναι αδύνατον.Οπότε ή θα παύσουν να υπάρχουν κάποια στιγμή ή θα "προσαρμοστούν" και θα προσπαθήσουν να καπελώσουν και τίς νέες και πρωτοποριακές ενεργειακές πηγές.Ηδη με τα φωτοβολταϊκά έχουν αρχίσει να δημιουργούνται τέτοια "συμφέροντα" (ωρισμένα εκ τών οποίων δέν αποκλείω να είναι τα ίδια που εκμεταλλεύονται και πετρελαιοπηγές κλπ και απλά προετοιμάζονται γιά την "επόμενη μέρα").Ποιός μάς λέει λοιπόν ότι αυτά τα "συμφέροντα" δέν έχουν συμφέρον να στηρίξουν την ανάπτυξη μεγάλων επιβατικών αεροπλάνων που θα κινούνται με φωτοβολταϊκά-άρα μή ρυπογόνα και συνεπώς οικολογικά-επειδή έτσι θα υπάρξη ζήτηση γιά τα συγκεκριμένα συστήματα που θα κατασκευάζουν οι εταιρείες τών εν λόγω "συμφερόντων";

Συνεπώς,συμφέροντα θα υπάρχουν πάντα και παντού.Το ζήτημα είναι άν το συμφέρον αυτών τών "συμφερόντων" συμπίπτει με το συμφέρον ημών τών απλών ανθρώπων γιά ενεργειακές πηγές ανανεώσιμες και μή ρυπογόνες,άρα και γιά καθαρώτερο περιβάλλον.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες