Κλείσιμο εταιριών

ToSofoPaidi

Business-Class-Member
Εγγραφή
13/10/2007
Μηνύματα
456
Likes
0
Περιοχή
κόσμος
Website
tosofopaidi.weebly.com
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
TWITTER
ToSofoPaidi
Δυστυχώς με τις τιμές των καυσίμων να βολτάρουν πάνω από τα 40.000 πόδια (και 100 δολάρια συνάμα), η χρονιά για τις αεροπορικές εταιρείες δεν ξεκίνησε καλά. Ίσως πάμε για ρεκόρ εταιρειών που κλείνουν φέτος. Μια πρώτη λίστα μετά από λίγο ψάξιμο μας φέρνει τα εξής άσχημα αποτελέσματα:

1) Alpi Eagles (Ιανουάριος) - Η συγκεκριμένη δεν έκλεισε εξαιτίας των τιμών στα καύσιμα. Ωστόσο έκανε την αρχή!
2) Coast Air (Ιανουάριος) - Η τέταρτη μεγαλύτερη νορβηγική εταιρεία πτώχευσε στις αρχές του έτους.
3) Boston-Maine Airways (Φεβρουάριος) - Ούτε δεκαετία ζωής για την αμερικάνικη εταιρεία. Πολλά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια.
4) Big Sky Airlines (Μάρτιος) - Μόλις έκλεισε τα 40 της χρόνια άφησε την τελευταία της πνοή η αμερικάνικη εταιρεία, αφού πρώτα έχασε συμβόλαια με την Delta.
5) Aloha (Μάρτιος) - Η ιστορική εταιρεία από την Χαβάη (με πρώτη πτήση το 1946!) δεν άντεξε και πτώχευσε. Η τελευταία της πτήση πραγματοποιήθηκε στις 31/3.
6) ATA - American Trans Air (Απρίλιος) - Άλλη μια που δεν άντεξε. Έχασε συμβόλαια με τον αμερικάνικο στρατό & την FedEx και έκλεισε. 2.300 εργαζόμενοι στην ανεργία.
7) Skybus (Απρίλιος) - Έχοντας ως πρότυπο την Ryanair, έκλεισε αφήνοντας 450 άτομα στο δρόμο.
:cool: MaxJet (Απρίλιος) - Η all-business εταιρεία από τη Βιρτζίνια των ΗΠΑ πτώχευσε μετά από 4 χρόνια ζωής το 2007, πραγματοποιώντας πτήσεις έως τον Απρίλιο.
9) Oasis Hong Kong (Απρίλιος) - Η εκπρόσωπος της Ασίας στη λίστα βρίσκεται ήδη υπό εκκαθάριση. Χρησιμοποιούσε B747-400.
10) Champion Air (Μάιος) - Άλλη μια αμερικάνικη εταιρεία που πτώχευσε, λόγω οικονομικών προβλημάτων και παλαιότητας στόλου. Εκτελούσε κυρίως συμβόλαια με αθλητικές εταιρείες. 31/5 η τελευταία πτήση.

Βρήκα και άλλες εταιρείες ψάχνοντας, ωστόσο δεν έχω ακόμα πολλά στοιχεία (AeroAirlines, Focus AirCargo, Skyway κλπ). Δυστυχώς χιλιάδες άνθρωποι έχουν μείνει στο δρόμο, χωρίς δουλειές. Ας ελπίσουμε η λίστα να μην μεγαλώσει άλλο και η κατάσταση να καλυτερεύσει.
 
2008 - Η καταραμένη χρονιά

Πέρα από την κερδοσκοπία που έχει εκτινάξει τις τιμές του πετρελαίου στα 112 USD, θεωρώ πως προσοχή πρέπει επίσης να δωθεί και στις πολιτικές φιλελευθεροποίησης των αερομεταφορών για τα παραπάνω καταστροφικά αποτελέσματα και την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας. Δυστυχώς τέτοιες πολιτικές επιβάλλουν το δίκιο της ζούγκλας, όπου ο ισχυρός πάντα τρώει τον μικρό, αδύναμο και μη "ανταγωνιστικό"

ΥΣ: Το επόμενο επεισόδιο της "φιλελευθεροποίησης'' θα είναι και η απώλεια εκατονταδων θέσεων στις "μη ανταγωνιστικές'' ΟΑ.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Κανείς δεν είπε ποτέ πως κάθε εταιρία που ιδρύεται σε οποιοδήποτε χώρο θα έχει επιτυχία και κέρδη.

Δεκάδες (ίσως και εκατοντάδες) αεροπορικές εταιρίες ιδρύθηκαν με την ελπίδα να πετύχουν αλλά, δυστυχώς, ο χώρος δεν τους χωράει όλους. Το ίδιο γίνεται εδώ και αιώνες, από τις εταιρίες σιδηροδρόμων στις ΗΠΑ το 19o αιώνα μέχρι τα βιντεοκλάμπ στην Αθήνα το 1980. Κάτι αντίστοιχο γίνεται σήμερα και με τους «εναλλακτικούς» στις τηλεπικοινωνίες.

Αυτό, σε συνδυασμό με την κρίση που διανύουμε (η οποία αγγίζει τα όρια της ύφεσης) έχει τις παράπλευρες απώλειές της. Ας ελπίσουμε σε γρήγορη ανάκαμψη γιατί ύφεση και κρίση σημαίνει λιγότερες δουλειές για όλους μας, όχι μόνο για τις αεροπορικές.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Καλα η SkyBus που γνωριζω δηλαδη ηταν απο την αρχη ασχημα. Πρωτα πρωτα ανοιξε απο σποντα και οχι επειδη το ειχαν πρωσχεδιασει
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

ToSofoPaidi":exfq1q0n said:
3) Boston-Maine Airways (Φεβρουάριος) - Ούτε δεκαετία ζωής για την αμερικάνικη εταιρεία. Πολλά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια.

Αυτα παθαινει οποιος χρησιμοποιει ονοματα με τα οποια δεν εχει σχεση και τα εχει απλως αγορασμενα!!!... :rant:
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Λένε οτι η επόμενη στη λίστα είναι η Virgin America...(ας μην πούμε για ΑΖ και ΟΑ..)
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Αυτη (μαλλον) ετοιμαζεται για merge με γνωστη εταιρεια.. ;) Περισσοτερα προσεχως! ;)
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Η Frontier χτύπησε εχθές το βράδυ chapter 11 και πηγές αναφέρουν ότι απέχουν 30-45 μέρες από chapter 7. Προς το παρόν ακόμα λειτουργούν.

Άρθρο της Wall Street Journal ανέφερε ότι η επόμενη εταιρία για chapter 11 είναι η Airtran λόγω έλειψης ρευστότητας.

Αναμένονται αναγκαστικές συγχωνεύσεις για λόγους επιβίωσης με πρώτες στα νέα αυτές τις ημέρες η Delta με τη Northwest.

Να δούμε που θα σταματήσει αυτή η τρέλλα μια και η οικονομία στην Αμερική βρίσκεται ακόμα σε βουτιά!
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

DELTA και NWA σταματησαν τις συζητησεις πριν κανενα μηνα. ισως ειναι προσωρινο, αλλα κολλησαν στα εργασιακα απο οτι ανακοινωθηκε.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Έιχαν σταματήσει έχεις δίκιο γιατί δεν συμφωνούσαν οι πιλότοι μεταξύ τους για αρχαιότητες, συμβόλαια κλπ.
Μια και οι δύο εταιρείες είχαν πει ότι για να έχει επιτυχία η συνγχώνευση πρέπει οι πιλότοι να τα βρούν πρώτα...το θέμα είχε κολλήσει.

Τα δεδομένα τώρα όμως άλλαξαν και πάλι. Η Delta έχει μπει σε μονομερή συζήτηση με τους πιλότους της και τη Northwest με σκοπό την
εξεύρεση λύσης έτσι ώστε να προχωρήσουν. Θέλλουν να βγάλλουν επίσημη ανακοίνωση συνγχώνευσης όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Η ALPA αναφέρει ότι μπορεί να ακούσουμε κάτι επίσημο μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες. Είναι θέμα επιβίωσης πια.

Άντε να δούμε. Άν κάποιος κάνει την αρχή με τις συνγχωνεύσεις τότε θα ακούσουμε κι άλλους να μπαίνουν στο παιχνίδι.
Να δούμε πόσους θα πάρει το μπαλάκι...
 
Top