Τι συμβαίνει με την ασφάλεια των πτήσεων?

  • Thread starter pas7
  • Ημερομηνία δημιουργίας

pas7

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/06/2009
Μηνύματα
36
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIO
Όλοι όσοι βρισκόμαστε σε αυτό το site και ακόμα πιο πολλοί σε όλο τον κόσμο έχουμε ένα κοινό πάθος. Την αεροπορία. Το πόσο ασφαλή μεταφορικά μέσα είναι τα αεροπλάνα είναι γνωστό και αυτό φαίνεται από τον αριθμό των θανάσιμων ατυχημάτων κάθε χρόνο σε σχέση με τον αριθμό των πτήσεων που εκτελούνται ετησίως. Ωστόσο φέτος αυτό το γεγονός δείχνει να καταρρίπτεται διότι ο αριθμός των ατυχημάτων που συνέβησαν από την αρχή της χρονιάς μέχρι σήμερα είναι δυσανάλογα μεγάλος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Έτσι ένα τεράστιο ερώτημα τίθεται σχετικά με την ασφάλεια των αεροπλάνων και όχι μόνο... Μήπως η αεροπορία εισέρχεται σε μία εποχή που θυμίζει τις δεκαετίες του 50 και του 60 όπου τα αεροπλάνα ήταν πιο πολύ κέρδος για τις εταιρείες παρά ουσία??
 
Η αληθεια ειναι οτι περσι και φετος σε σχεση με αλλες χρονιες,η ασφαλεια των πτησεων μου φαινεται ελλειπης...Εχουν γινει τοσα δυστυχηματα που δεν παει αλλο...Αρχιζω και εγω να σκεφτομαι αν πραγματικα ειναι το πιο ασφαλες μεσο...
 
Εχουν ειπωθει πολλα για την ασφαλεια. Ωστοσο δεν μπορει να συγκρινει κανεις τις χρονιες ευκολα. Θα ξανακανω την παρατηρηση.. συγκριση ως προς τι?

τον αριθμο των θυματων? Τον αριθμο των ατυχηματων? Τον αριθμο των ατυχηματων που οφειλονται σε μηχανικη βλαβη? σε καιρο? Σε τρομοκρατια? Τι ακριβως?

Εντελως τυχαιο μου φαινεται το γεγονος οτι υπαρχει αυξηση ατυχηματων.
 
Καλησπέρα,
Γνωστό μου πρόσωπο εργάζεται για την ASTRA AIRLINES και συνεχώς ακούω το αγχος και την αγωνία του για το αν θα ολοκληρωθεί με ασφάλεια η κάθε πτήση. Τα τεχνικά προβλήματα είναι πολλά και οι κυβερνήτες αναγκάζονται απο τους ανωτέρους να τα "παραβλέπουν". Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι όταν πριν 10-15 μέρες έσβησαν οι μηχανές εν ώρα πτήσης αλλά ευτυχώς ξαναπήραν μπρος και η πτήση ολοκληρώθηκε κανονικά. Όταν προσγειώθηκαν οι μηχανές έσβησαν και κυβερνητης και συγκυβερνητης δεν μπορούσαν να τις θέσουν σε λειτουργία!! Φανταστείτε τι θα γινοταν αν συνεβαινε αυτό στον αερα! Ακόμα ένα παράδειγμα είναι με το ρανταρ. Κατα την προσγείωση πριν 3-4 μέρες (την Κυριακή αν θυμαμαι καλά) ακουγόταν απο το πιλοτήριο μέχρι τη 2η σειρα επιβατών "εμπόδιο! εμπόδιο!! ερχεται σύγκρουση!" χωρίς φυσικά να υπαρχει κάποιο εμπόδιο στο διαδρομο. Το αεροσκάφος προσγειώθηκε και ξεκινησε μετά κι αλλο ταξιδι χωρις να δοθεί η απαραίτητη σημασία.
Ένα άλλο είναι οτι το αεροσκάφος (το ΒΑΕ-146) δεν έχει βασικά έγγραφα και επίσης είναι πολύ πολυ παλιο για να πετάει ακόμα εκτός απο το γεγονός οτι έχουν "σβηστει" ώρες πτήσης.
Συγνώμη που απασχολώ το forum μιας και δεν ειμαι γνώστης της κατάστασης απο κοντά απλά ανησυχώ πολύ για την ασφάλεια αυτών των πτήσεων μετα από όλα αυτα που ακούω καθημερινα (γενικά και πόσο μάλλον για την εν λόγω εταιρεία).
Θα ήθελα να μάθω που μπορώ να καταγγείλω όλα αυτα (ΥΠΑ - safa) για να γίνει ενας εις βάθος έλεγχος (αν και τα περισσοτερα προβλήματα ένα εμπειρο μάτι τα βλέπει με την πρώτη ματια) στα αεροσκάφη της εταιρείας αυτής.
Ευχαριστώ
 
Καταρχήν καλοπροαίρετα δέχομαι τη "καταγγελία" του φίλου ως αληθή , ως εκ τούτου το σχόλιό μου είναι , ότι η κύρια ίσως αφετηρία των δεινών στο χώρο γενικότερα , για προφανείς και ευνόητους λόγους είναι δυστυχώς η ΥΠΑ. Στη χώρα μας οι θεσμικές και αρμόδιες Δημόσιες Υπηρεσίες , λειτουργούν περισσότερο με όρους διαπλοκής και όχι δεοντολογίας, γι αυτό όποιες ανάλογες περιπτώσεις καταγγέλονται στα ΜΜΕ παρά στους αρμόδιους φορείς , όπου μπορεί να φέρουν κάποιο αποτέλεσμα στη συμμόρφοση/πρόληψη, διότι αν ο εργαζόμενος φίλος σου ομολογεί τέτοια γενγονότα, τι άλλο μπορώ να σχολιάσω...,αφού οι άδειες ( γνωσό πόσες και σε ποιούς τα τελευταία χρόνια ) ,δίνονται όπως αναφέρω με προϋποθέσεις διαπλοκής και όχι με τους συγκριμένους διεθνείς κανόνες και προδιαγραφές!
 
Φιλε george_dionysiou ειδικα το τελευταιο που εγραψες σχετικα με το ρανταρ δεν το πολυπιστευω...Με κλειστη πορτα πιλοτηριου + τον θορυβο απο τους κινητηρες και ακουγε το warning? Η πολυ οξεια ακοη εχει ο γνωστος σου ή εχει βαλει κανα κοριο στο πιλοτηριο.
Οσον αφορα την παλαιοτητα to ενα ειναι 17 και το αλλο 18 ετων,που ειναι αρκετα φυσιολογικη.
 
Αν λέει αλήθεια ο φίλος, τότε φίδι που μας έφαγε :banana: ...

Η ΥΠΑ, βέβαια, είναι υπεύθυνη στα χαρτιά αλλά πάνω απο την ΥΠΑ είναι το Υπουργείο :cool: με τους υπουργούς του :cool: , τους υφυπουργούς :cool: , τους αυλικούς :cool: και τους υπαλλήλους :cool: ...

Συμφωνώ οτι εκτός απ τους δημοσιογράφους δεν μπορείς να στραφείς αλλού γιατί κάπου θα πετύχει η καταγγελία σου την "παρέα" και θα θαφτεί. Ίσως το να βρείς κάποιον αξιόπιστο δημοσιογράφο ή εφημερίδα να έχει καλύτερη τύχη... Ή στην τελική για ποιόν κάνει πτήσεις η Αστρα? Ε, γίνε κακός και επικοινώνησε με την Α3 :mrgreen: ...

Αν λέει για να λέει ο φίλος, τότε φίδι που τον εφάγε (no offense, eee? :great: )...

--Εdit--
17-18 χρονών Α/Φ μπορεί να είναι του κουτιού αλλά μπορεί να πετάει και άγονη στην Σιέρρα Λεόνε αφού μόνο εκεί του δίνουν άδεια... Δεν λέει κάτι η ηλικία νομίζω παρα μόνο αν είναι ολοκαίνουργιο... Κατα τα άλλα είναι καθαρά θέμα συντήρησης και κουλτούρας των operators...
 
Φίλε συμφωνώ μαζί σου σε όλα και να γίνει κακός προς πάσα κατεύθυνση αν μισθώνει και η Α3 , ( εκτός αν το λες με διαφορετική ερμηνεία υπέρ της Α3) , διότι πλειοδοτών τσάτσος μισθώσεων τα τελευταία χρόνια είναι η ΟΑ, που συντηρεί κάποιες τέτοιες ( ίσως να "βόλευε " κιόλας ) τα τελευταία χρόνια της παρακμής της / sorry / το κλείνω ,ελαφρώς off topic
 
@george_dionysiou

Τι εννοείς "έσβησαν οι μηχανές εν ώρα πτήσης αλλά ευτυχώς ξαναπήραν μπρος και η πτήση ολοκληρώθηκε κανονικά"? Και οι τέσσερεις? Πλάκα μας κάνεις? Έσβησαν τέσσερεις κινητήρες εν πτήση σε τετρακινητήριο και δεν ακούστηκε τίποτα? Έτσι χαλαρά?

Επιπλέον το radar τι σχέση έχει με το warning για εμπόδια? :wall:

Και αυτά σου τα είπε γνωστός σου από την εταιρεία?

Houston... βοήθεια!
 
Velerefontis":2ctgxcky said:
Με κλειστη πορτα πιλοτηριου + τον θορυβο απο τους κινητηρες και ακουγε το warning?

Κι όμως, το Δεκέμβριο το 2008 που πετούσα BRU-ZRH με RJ της LX, καθόμουν στη 2F (C Class). Κατά την προσγείωση στη Ζυρίχη ακουγόταν πεντακάθαρα το countdown (1000 - 500- 300 minimums etc).
 
Top