Legacy carriers Vs Middle East carriers

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Τα προεόρτια τα είχαμε επισημάνει εδώ και καιρό, βοηθούμενοι απ' την ξένη ειδησεογραφία. Στην Γερμανία, η LH είχε άρχισει να γκρινιάζει για τις τιμές της ΕΚ στην business class, οι Εμίρηδες απ' την άλλη έλεγαν ότι θα συνεχίσουν να στηρίζουν την γερμανική αγορά, αγοράζοντας γερμανικά α/φη κτλ κτλ. Πλέον, το παιχνίδι ανοίγει, τα ταμπλό πληθαίνουν και η ΕΚ βρίσκει ακόμη περισσότερους "εχθρούς". Δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις:

Στην πρώτη, 25 αεροπορικές απο Ευρώπη και ΗΠΑ (Delta, American, Southwest, Air France, British) προχωρούν σε κοινή δράση ελπίζοντας να αλλάξουν είτε τον τρόπο που ψωνίζουν (και πληρώνουν) αυτοί α/φη είτε οι υπόλοιπες αεροπορικές. Οι κυβρνήσεις βοηθούν ουσιαστικά την Boeing και την Airbus στην πώληση α/φών δίνοντας εγγυήσεις στα δάνεια των πελατών μόνο που εξαιρούνται οι αεροπορικές που εδρεύουν στις χώρες αυτές. Έτσι, οι 25 αεροπορικές κατηγορούν τις κυβερνήσεις τους για έμμεση επιδότηση που οδηγεί σε overcapacities (πόσα 380 έχει παραγγείλει η ΕΚ?). Οι κυβερνήσεις απ' την άλλη έχουν τους 2 κατασκευατές να μην επιθυμούν το κόψιμο των επιδοτήσεων καθώς βοηθάει στη πώληση α/φών και την διατήρηση χιλιάδων θέσεων εργασίας.
:arrow: Associated Press

Στην δεύτερη περίπτωση, η ΕΚ βαρέθηκε να περιμένει την έγκριση των καναδικών αρχών για αύξηση των πτήσεων προς Καναδά, ειδοποίησε τα μεγάλα κεφάλια και με συνοπτικές διαδικασίες κλείνουν ένα στρατόπεδο κοντά στο Ντουμπάι που φιλοξενεί Καναδούς για επιχειρήσεις στο Αφγανιστάν.
:arrow: Reuters

Το παιχνίδι χοντραίνει, εμπλέκονται αεροπορικές, βιομηχανίες, κυβερνήσεις, σεϊχηδες με έναν σκοπό αν έχω καταλάβει σωστά. Τον περιορισμό της ΕΚ (και της Εtihad πιθανότατα) όσο είναι καιρός...
 
To θέμα έρχεται όλο και πιο συχνά στην επικαιρότητα.

Αντιγράφω από άρθρο του Aviation Week & Space Technology αυτής της βδομάδας

Globalization Giant

http://justpaste.it/571

The Arthur D. Little consultancy estimates that Emirates has a unit cost advantage of 30% compared to a European legacy airline, not quite as much as the 40-50% reached by European low-cost carriers.

Because there is no income tax in Dubai, Arthur D. Little estimates that Emirates pays 48% less for labor than Air France, British Airways or Lufthansa do in their regulatory regimes. While Emirates President Tim Clark says the airline makes sure that it is always among the top eight carriers worldwide in terms of pilot pay, Emirates also takes advantage of the typically very low Dubai pay levels for less qualified workers.

And geography benefits Emirates in that it does not need an expensive short-haul feeder network and it has almost no ultra-long-haul services, except some flights to the U.S. West Coast, South America and Australia ’s east coast. Its average stage length is 4,900 km. (2,640 nm.), compared to around 7,000 km. for the Lufthansa and Air France long-haul fleets. That allows Emirates aircraft to operate at the most efficient sector lengths—8-10 hr., depending on type—and land before the flights become really expensive.

One key industry question about Emirates is where it will place the 90 Airbus A380s it has on order. A consultant who has analyzed the network concludes that Emirates would need a 100% market share on all of its current city pairs to fill the A380s—“and that would still probably not be enough,” he notes. Therefore, Emirates “must have another idea,” he speculates. Several industry observers think Emirates may at some point establish another hub in Asia to enable it to participate more directly in the growth of that region’s air transport market.

Επίσης ένα ακόμα άρθρο από το ίδιο τεύχος

Defensive Posture

http://justpaste.it/574

The U.K. and the United Arab Emirates (UAE) entertain an open-skies agreement that allows Emirates as many flights to the U.K. as it wishes. In other countries, such as Germany , greater market access seems to be only a matter of time.

But European governments face a dilemma: If they protect their airlines by terminating aircraft export support, they will in turn hurt Airbus. “The last thing they want is to upset Emirates, because we’re the only ones buying airplanes,” Emirates President Tim Clark says.

One option could be to counter Emirates by its own means, by taking control of a hub that can effectively compete with Dubai . That hub already exists—in Istanbul . Turkish Airlines has ambitions to almost double in size over the next five years and make its home base a major transfer center. Turkish Airlines’ network has much overlap with that of Emirates, but in many ways Istanbul is better situated than Dubai . It is closer to the important European markets and Central Asia , so Turkish can use cheaper narrowbodies in many markets that Emirates serves with its all-widebody fleet. And elapsed time through Istanbul is often shorter compared to a trip with connecting flights in Dubai .

λέτε; :cool:
 
Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες αλλά και το σενάριο αξιοποίησης της ΤΗΥ και του IST για countermeasures. Μόνο που σ' αυτή την περίπτωση ευνοείται η ΤΗΥ, η LH, άντε και η Star. Οι υπόλοιποι τι θα κάνουν? Θα "αποικήσουν" άλλα hub στην ευρύτερη περιοχή? Πραγματικά σηκώνει πολύ κουβέντα η κατάσταση.

Ακόμη ένα άρθρο, του CAPA, που συνοψίζει λίγο-πολύ τη φάση αναλυτικότατα και επιπλέον περιέχει πίνακες με τα capacities US-Middle East και Europe-Middle East όπου φαίνεται τόσο η υπεροχή της ΕΚ αλλά και το πολύ καλό πλασάρισμα των υπόλοιπων 2, QR και ΕΥ.

:arrow: CAPA
 
Ανεβάζω έναν πίνακα από το Aviation week, για τον στόλο των Αραβικών από το 2003. Δεν χρειάζεται και πολύ για να καταλάβουμε τον πανικό των Ευρωπαικών (και σε μικρότερο βαθμό των Αμερικανών).

Η wide body only Emirates μέσα σε 5 χρόνια έχει διπλασιάσει τον ήδη τεράστιο της στόλο (η ΕΥ τον έχει πολλαπλασιάσει αλλά είναι σε 'λογικά' επίπεδα ακόμα). Στα νούμερα δεν υπολογίζονται φυσικά τα 90 Α380 που λογίζονται ως wide body αλλά μεταφέρουν τους διπλάσιους επιβάτες πχ από ένα Α330 της LH που θα παραλάβει 15 μονάδες του 380.

Βρισκόμαστε χωρίς αμφιβολία σε μια πολύ σημαντική καμπή για την αεροπορική αγορά, ίσως σπουδαιότερη από την επανάσταση των loco την προηγούμενη δεκαετία.
 

Attachments

  • arabfleet.JPG
    arabfleet.JPG
    31,2 KB · Προβολές: 1.709
flesland":18z3pacx said:
Βρισκόμαστε χωρίς αμφιβολία σε μια πολύ σημαντική καμπή για την αεροπορική αγορά, ίσως σπουδαιότερη από την επανάσταση των loco την προηγούμενη δεκαετία.
Πραγματικά, το επόμενο διάστημα θα είναι αρκετά σημαντικό για την αεροπορική αγορά με μεγάλα ονόματα να κινδυνεύουν να εκτροχιαστούν οικονομικά αν συνεχιστεί το πάρτι EK-EY-QR.

Ακόμη ένα άρθρο που δείχνει την δύναμη των ΗΑΕ ως κόμβου, παρουσιάζοντας YοnY αύξηση 12,7% για τον 9/10. Χαρακτηριστικό απόσπασμα
Driving Dubai's 25% passenger surge last month was a 247% increase in Eastern European passengers (albeit off a small base), a 33% surge to/from Asia Pacific and a 25% increase to/from Africa.

The growth reflects the priorities of the UAE’s airlines. Connecting traffic between Western Europe and the Asia Pacific is a profitable market for UAE carriers, as are the itinerant worker and VFR markets in North Africa and the Indian sub-continent. Emirates has led the way among UAE carriers, launching services to Amsterdam, Prague, Tokyo, Dakar (Senegal) and Madrid this year.

Περισσότερα:
:arrow: CAPA
 
Μετά την ΕΚ, θύμωσε και η QR με τον Καναδά που δεν της δίνει περισσότερη πρόσβαση/συχνότητες. Xαρακτηριστικά τα σχόλια του CEO της, Akbar Al Baker
We have Canadian companies trying to sell us equipment. But trade is a two-way street. We will give them trade, in return we want to access their markets.
They just want to throw peanuts at us. But the genie is out of the bottle. They will not be able to restrain our capacity.
:twisted: :twisted: :twisted:

Απολαυστικός ο CEO της QR, σχολίασε και άλλα θέματα...
Για τα θέματα ασφαλείας ττων αερομεταφορών
It is everybody's problem, because we are all in the same boat. But we are overreacting sometimes by putting passengers through excessive inconvenience

Για την ασφάλεια των εσωτερικών πτήσεων στις ΗΠΑ
Quite frankly, I found it very lax. But you cannot make anything 100 percent. No matter how many checks you do, there will still be cracks. The only way to fill the cracks is to invest in technology

Για τον αυξανόμενο αριθμό συγχωνεύσεων
There has been over the last 40 years a fashion to launch airlines. Then the recession came, and some folded. We are expecting more to fold. So there will be automatic and natural consolidation, without having to spend money on this

Για την κόντρα με τους legacy carriers
Air France, Lufthansa -- they all want to protect their turf. But they do not have the capacity to grow. They are trying to blame us for their shortcomings. Instead they should fix their own inefficiencies.

:arrow: Reuters
 
The United Arab Emirates will ask Canadian citizens to apply for visas beginning Jan. 2 amid indications that a row between the two nations over commercial flight landing rights is escalating.

The U.A.E.'s decision comes as part of the oil-rich Gulf Arab state's "equal treatment" policy, a person familiar with the U.A.E. foreign ministry's plans told Zawya Dow Jones Tuesday. Canadians entering the U.A.E. presently receive their visa on arrival, while Emiratis visiting Canada are required to apply for visas in advance.

Σαν τα κοκόρια :twisted: :twisted: :twisted:. Και είναι μόνο το ορεκτικό :banana:

:arrow: WSJ
 
Θύμωσε κι ο Καναδάς με τους ενωμένους εμίρηδες και πήγε στους γείτονες τους στο Κατάρ κι έδωσε 3 επιβατικές και 3 εμπορευματικές την εβδομάδα στην QR, "βάζοντας" την στον Καναδά για πρώτη φορά... :twisted:
:arrow: Reuters
 
Τα νεότερα απ' το μέτωπο

α) οι Καναδοί που θα ταξιδεύουν στα εμιράτα λένε bye-bye στο visa waiver και θα πληρώνουν πλέον έως και $1.000 για βίζα :twisted:
:arrow: Reuters

β) η LH προσπαθεί να μην δοθούν slots στην ΕΚ στο νέο α/δ του Βερολίνου, υποστηρίζοντας ότι η ΕΚ πετάει σε 4 γερμανικά α/δ ενώ αυτοί μόνο σε 1. Οι εμίρηδες πάλι επιμένουν και υποστηρίζουν ότι τόσο το Βερολίνο όσο και η Στουτγκάρδη είναι underserviced.
:arrow: Reuters
 
Αποχώρηση ΒΑ/ΙΒ από ΑΕΑ

Το θέμα έχει αναθερμανθεί σφόδρα τον τελευταίο καιρό για όποιον παρακολουθεί τη διεθνή ειδησεογραφία. Αρχικά απ' τις ΗΠΑ όπου αν δεν κάνω λάθος οι αεροπορικές πρόσφατα κατόρθωσαν να πετύχουν την εξέταση του ζητήματος απ΄το κογκρέσο ενώ και στην Ευρώπη συχνά πυκνά θέτουν το θέμα LH και AF και το θέμα θα εξεταστεί στα πλαίσια της νέας αεροπορικής πολιτικής της ΕΕ.

Το τελευταίο επεισόδιο πάντως δεν ήταν αυτό που περίμεναν γαλλογερμανοί αφού η IAG "αποχώρησε" ΒΑ και ΙΒ απ΄τον ΑΕΑ διαφωνόντας ουσιαστικά με το ζουμί της υπόθεσης, μάλιστα γίνεται λόγος για την είσοδο τους στον ELFAA :twisted: με όχημα τη VY. Αξίζει να σημειωθεί ότι την κατάσταση προσπάθησε να εκτονώσει ο Kotil -βασικά απορώ πώς η ΤΚ έχει μείνει στο απυρόβλητο έως τώρα- ωστόσο o Walsh του ανακοίνωσε ότι είναι μη αναστρέψιμη η απόφαση.

Η συνέχεια; Αναμένεται συναρπαστική :cool:

:arrow: http://aviationweek.com/commercial-aviation/iberia-and-ba-leave-aea-clash-over-gulf-carriers
 
Top