OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Τα προεόρτια τα είχαμε επισημάνει εδώ και καιρό, βοηθούμενοι απ' την ξένη ειδησεογραφία. Στην Γερμανία, η LH είχε άρχισει να γκρινιάζει για τις τιμές της ΕΚ στην business class, οι Εμίρηδες απ' την άλλη έλεγαν ότι θα συνεχίσουν να στηρίζουν την γερμανική αγορά, αγοράζοντας γερμανικά α/φη κτλ κτλ. Πλέον, το παιχνίδι ανοίγει, τα ταμπλό πληθαίνουν και η ΕΚ βρίσκει ακόμη περισσότερους "εχθρούς". Δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις:
Στην πρώτη, 25 αεροπορικές απο Ευρώπη και ΗΠΑ (Delta, American, Southwest, Air France, British) προχωρούν σε κοινή δράση ελπίζοντας να αλλάξουν είτε τον τρόπο που ψωνίζουν (και πληρώνουν) αυτοί α/φη είτε οι υπόλοιπες αεροπορικές. Οι κυβρνήσεις βοηθούν ουσιαστικά την Boeing και την Airbus στην πώληση α/φών δίνοντας εγγυήσεις στα δάνεια των πελατών μόνο που εξαιρούνται οι αεροπορικές που εδρεύουν στις χώρες αυτές. Έτσι, οι 25 αεροπορικές κατηγορούν τις κυβερνήσεις τους για έμμεση επιδότηση που οδηγεί σε overcapacities (πόσα 380 έχει παραγγείλει η ΕΚ?). Οι κυβερνήσεις απ' την άλλη έχουν τους 2 κατασκευατές να μην επιθυμούν το κόψιμο των επιδοτήσεων καθώς βοηθάει στη πώληση α/φών και την διατήρηση χιλιάδων θέσεων εργασίας.
Associated Press
Στην δεύτερη περίπτωση, η ΕΚ βαρέθηκε να περιμένει την έγκριση των καναδικών αρχών για αύξηση των πτήσεων προς Καναδά, ειδοποίησε τα μεγάλα κεφάλια και με συνοπτικές διαδικασίες κλείνουν ένα στρατόπεδο κοντά στο Ντουμπάι που φιλοξενεί Καναδούς για επιχειρήσεις στο Αφγανιστάν.
Reuters
Το παιχνίδι χοντραίνει, εμπλέκονται αεροπορικές, βιομηχανίες, κυβερνήσεις, σεϊχηδες με έναν σκοπό αν έχω καταλάβει σωστά. Τον περιορισμό της ΕΚ (και της Εtihad πιθανότατα) όσο είναι καιρός...
Στην πρώτη, 25 αεροπορικές απο Ευρώπη και ΗΠΑ (Delta, American, Southwest, Air France, British) προχωρούν σε κοινή δράση ελπίζοντας να αλλάξουν είτε τον τρόπο που ψωνίζουν (και πληρώνουν) αυτοί α/φη είτε οι υπόλοιπες αεροπορικές. Οι κυβρνήσεις βοηθούν ουσιαστικά την Boeing και την Airbus στην πώληση α/φών δίνοντας εγγυήσεις στα δάνεια των πελατών μόνο που εξαιρούνται οι αεροπορικές που εδρεύουν στις χώρες αυτές. Έτσι, οι 25 αεροπορικές κατηγορούν τις κυβερνήσεις τους για έμμεση επιδότηση που οδηγεί σε overcapacities (πόσα 380 έχει παραγγείλει η ΕΚ?). Οι κυβερνήσεις απ' την άλλη έχουν τους 2 κατασκευατές να μην επιθυμούν το κόψιμο των επιδοτήσεων καθώς βοηθάει στη πώληση α/φών και την διατήρηση χιλιάδων θέσεων εργασίας.
Associated Press
Στην δεύτερη περίπτωση, η ΕΚ βαρέθηκε να περιμένει την έγκριση των καναδικών αρχών για αύξηση των πτήσεων προς Καναδά, ειδοποίησε τα μεγάλα κεφάλια και με συνοπτικές διαδικασίες κλείνουν ένα στρατόπεδο κοντά στο Ντουμπάι που φιλοξενεί Καναδούς για επιχειρήσεις στο Αφγανιστάν.
Reuters
Το παιχνίδι χοντραίνει, εμπλέκονται αεροπορικές, βιομηχανίες, κυβερνήσεις, σεϊχηδες με έναν σκοπό αν έχω καταλάβει σωστά. Τον περιορισμό της ΕΚ (και της Εtihad πιθανότατα) όσο είναι καιρός...