International Airlines Group (IAG)

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
O καιρός περνάει κι απ' ότι φαίνεται ο συνεταιρισμός ΙΒ/ΒΑ έχει μεγάλα σχέδια σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με το reuters, πρίν βγεί στη παγκόσμια γύρα για νέα μέλη, το γκρουπ εξετάζει τις ενδιαφέρουσες περιπτώσεις της γειτονιάς με τις TAP, Finnair και Malev να κατονομάζονται ως οι πρώτες υποψήφιες.
:arrow: Reuters
 
Ενοποιημένα στοιχεία της IAG για τον Απρίλιο του '11 (μη ξεγελιέστε με τις μεγάλες αυξήσεις, η σύγκριση είναι με τον περσινό "ηφαιστειακό" Απρίλη)
Passenger numbers: 4.4 million, +17.5% year-on-year;
Domestic (UK and Spain): 918,000, -4.2%;
Europe: 1.9 million, +24.9%;
North America: 692,000, +32.3%;
Latin America and Caribbean: 395,000, +25%;
Africa and Middle East: 339,000, +12.1%;
Asia Pacific: 121,000, +30.3%;
Passenger load factor: 79.7%, +1.7 ppts;
Domestic (UK and Spain): 75.3%, +5.0 ppts;
Europe: 74.7%, +1.7 ppts;
North America: 83.1%, +2.6 ppts;
Latin America and Caribbean: 81.9%, -0.1 ppt;
Africa and Middle East: 76.3%, +1.1 ppts;
Asia Pacific: 79.8%, -0.5 ppt;
Cargo traffic (FTKs): +19.8%.

IAG stated group premium traffic for the month of April grew by 40.0% compared with the previous year, with 22.6% growth in non-premium traffic". Its shares gained 3.3%.
:arrow: CAPA

ενώ απ' ότι φαίνεται η TAP αποτελεί κύριο στόχο του γκρούπ με τις ανεπίσημες συζητήσεις να φέρονται ότι ξεκίνησαν καθώς παραμονεύουν LATAM και LH
:arrow: CAPA
 
H πρόθεση της Ιρλανδικής κυβέρνησης να πωλήσει την Aer Lingus καθώς και η μη πρόθεση της FR να την αγοράσει ανοίγει το δρόμο στο IAG να ψωνίσει μερικά παραπάνω slot στο LHR. Εικασίες προς το παρόν, θα δείξει...
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...r-lingus-emerges-as-target-for-ba-parent.html
 
Μα τι καθ…..αδες που είναι όταν η FR ήθελε να αγοράσει την Aer Lingus την μπλοκάρανε απο την επιτροπή ανταγωνισμού τώρα για την IAG δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ουστ ρε…..
 
Re: International Airlines Group

Η IAG τελικά μάλλον θα εξαγοράσει την BMI και η Virgin Atlantic αντί να κάνει κάτι απλά βάζει τα κλάματα….. :shock:

http://www.independent.co.uk/news/busin ... 57423.html

Τώρα είδα ότι έχει ξαναγραφτεί ας σβήσει κάποιος το μνμ μου. Ευχαριστώ.
 
Re: International Airlines Group

Οι Αρχές Ανταγωνισμού δλδ έχουν το λόγο στο κατά πόσο θεωρειται νόμιμη η εξαγορά της από ΒΑ-ΙΒ...Ναι αλλά δεδομένου ότι δεν δραστηριοποιείται άλλη βρετανικη εταιρεία στο LHR στα δρομολόγια εσωτερικού δεν θα θεωρηθεί επικράτηση μονοπωλίου με την απορρόφηση της BMI? Ή λογίζεται σαν σύνολο η περιοχή του Λονδίνου με τα υπόλοιπα αεροδρόμια, αρα δεν υφίσταται μονοπώλιο γιατι εχουμε FR,U2,Flybe,οπότε who gives a damn about LHR pax? :rant:
 
Re: International Airlines Group

Το πρόβλημα είναι στο σύνολο των slot όχι στα δρομολόγια που εξυπηρετούσε η BMI.
 
Re: International Airlines Group

Η IAG αγόρασε την ΒΜΙ από την LU για GBP 172.5 m. Βασικά νομίζω αγόρασε τα 56 slots του Heathrow.
Δυστυχώς θα πέσει κλάμα στην BMI γιατί θα υπάρξουν περικοπές.

http://www.businesstraveller.com/news/i ... i-purchase
 
Re: International Airlines Group

Όταν λες LU, εννοείς τη London Underground; Ή μήπως τη γαλλική εταιρεία μπισκότων, μέλος της Kraft Foods; Ή μήπως ήθελες να γράψεις LH, όπως Lufthansa; Έτσι όπως πάμε, θα ξεχάσουμε και τ'όνομά μας στο τέλος!
 
Top