Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5327
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Επικοινωνία:

Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό GP707 » 01 Οκτ 2016, 10:10

Η ΒΑ κόβει το φαγητό και το ποτό στους επιβάτες της economy από 11/1/17 σε πτήσεις μικρών και μεσαίων (ως 5 ώρες) αποστάσεων, άρα και στις πτήσεις από και προς Ελλάδα. Η απόφαση αυτή θέλει την εταιρία να εναρμονίζεται με Aer Lingus και Vueling που έχει κοινούς κωδικούς πτήσεων. Παρ' όλα αυτά θα πουλάει φαγητό και ποτό για όσους το αγοράσουν, έναντι αλμυρής τιμής. Φαίνεται ότι το πρότυπο Ryanair κατακτά όλο και περισσότερες μεγάλες εταιρίες. Οι μόνες που έχουν διατηρήσει το ζεστό φαγητό φαίνεται είναι οι εταιρίες της Star Alliance. Η Α3 μάλιστα έβαλε πρόσφατα και το παιδικό μενού. Σε κάθε περίπτωση αυτή η εξέλιξη είναι αποκαρδιωτική πλέον με μεγάλες εταιρίες είτε να μην δίνουν τίποτα είτε μόνο καφέ ή πορτοκαλάδα σε πτήσεις ως και 5 ώρες!
Σχετικό άρθρο του independent http://www.independent.co.uk/travel/bri ... 36811.html όπου προς το τέλος γίνεται μνεία για την A3!
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3371
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό aakunz » 01 Οκτ 2016, 13:01

Η υποβάθμιση του catering είχε ξεκινήσει νωρίτερα φέτος καλοκαίρι, όταν έκοψαν το ζεστό γεύμα στα medium haul και το αντικατέστησαν με σάντουιτς. Τώρα θα το χρεώνουν κι αυτό. Αυτή είναι η γενικότερη τάση, όσο οι αεροπορικές προσπαθούν να νοικοκυρέψουν τα οικονομικά τους και να κλείσουν τρύπες. Δε θα με εκπλήξει αν το δω να γίνεται και προς τα εδώ αυτό, ωστόσο με εκπλήσσει που το βλέπω να γίνεται σε έναν αερομεταφορέα των μεγεθών της ΒΑ.

Φυσικά σε αυτές τις περιπτώσεις, την πληρώνει το πλήρωμα, που τώρα θα πρέπει να ανοιγοκλείνει συρταράκια, να ψάχνει να βρει τα διαθέσιμα προς πώληση, να πρέπει να απολογείται όταν τελειώνει κάποιο προϊόν, να πρέπει να προτείνει εναλλακτικές, να χρεώνει κάρτες και φυσικά να γίνεται πιο αργό το σέρβις στην καμπίνα. Το καλό είναι ότι μέρος των πωλήσεων επιστρέφει στο πλήρωμα ως μπόνους.
0 x

Xrysalia
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Απρ 2016, 18:41
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό Xrysalia » 01 Οκτ 2016, 13:48

Δυστυχώς οι φήμες που κυκλοφορούσαν επαληθεύτηκαν και αυτή τη στιγμή γίνεται ένας μικρός χαμός με τα πληρώματα πρώτα και καλύτερα ν'αντιτίθενται στην απόφαση της εταιρίας. Καταλαβαίνω πως οικονομικός στόχος κάθε επιχείρησης είναι η μείωση κόστους αλλά αυτή τη στιγμή μια εταιρία σαν τη ΒΑ δε νομίζω πως είχε ανάγκη να κόψει το φαγητό στις πτήσεις. Αυτό που μ'εκνευρίζει εμένα πρώτα ως πλήρωμα και μετά ως επιβάτη είναι ο τρόπος που παρουσιάστηκε το όλο θέμα απο την ίδια τη ΒΑ. Πιστεύω πως οι επιβάτες μας θα μας σέβονταν λίγο περισσότερο αν τους έλεγαν οτι κάτι τέτοιο γίνεται για μείωση κόστους (την αλήθεια δηλαδή) παρά να σερβίρονται δικαιολογίες με μηδενική βάση. Το " κόβουμε το φαγητό γιατί θέλουμε να σας δώσουμε περισσότερες και καλύτερες επιλογές" όχι μόνο ψέμα είναι αλλά και προσβολή στη νοημοσύνη τους. Και φυσικά το όλο θέμα δεν έχει να κάνει με το δισκάκι με το αεροπορικό φαγητό, που ποιοτικά εκ των πραγμάτων δεν είναι σε καλό επίπεδο αλλά με τις υπηρεσίες ως σύνολο που σου παρέχει μια αεροπορική.
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1181
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 04 Οκτ 2016, 17:23

Και νομίζουν οι γιάπις της BA ότι έτσι θα συναγωνισθούν τα ζωεμπορικά της Ryanair και Easysjet? Δεν ξέρους πως το δοκίμασε πρώτη η Alitalia και την πήρε ο διάβολος?

Οι Τούρκοι είναι ανόητοι που βάζουν και "μάγειρα" στο προσωπικό καμπίνας, ακόμα και στην πτήση IST-ATH που είναι 55 λεπτά ?
0 x


ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Απρ 2011, 09:20
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό ΓΙΑΝΝΗΣ Κ » 04 Οκτ 2016, 17:44

Αρχισαν τα τζαμπαδιλικια στην ΒΑ βλεπω.Καλη τυχη γιατι σιγουρα θα την χρειαστουν.Δυστυχως πεφτουν στον ανταγωνισμο τους
1 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό OA702 » 04 Οκτ 2016, 19:10

Ξεκινάμε με 2 παραδοχές

α. οι ευρωπαϊκες ιδιωτικές αεροπορικές είναι σε δυσμενέστερη θέση απ' τους τούρκους, τους καταριανούς, τους εμίρηδες κλπ διότι δεν μπορούν να κόψουν χρήμα. Με την πρώτη καταγγελία η κομισιόν αρχίζει και κόβει κουστούμια

β. οι πρώην λέγκασις της ευρώπης ακολουθούν πιστά το μοτίβο των λοκάδων, περιορισμοί σε άπαντα κόστη με κάθε κόστος ώστε να μπορούν να έχουν χαμηλότερες χρεώσεις διότι πλέον το κουμάντο στα μεγέθη που συζητάμε το κάνει ο χαμηλός-γελοίος κραχτοναύλος. Καλώς ή κακώς, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών για 1895 λόγους επιλέγει πλέον με μοναδικό γνώμονα τη χαμηλότερη τιμή

Με τα δεδομένα αυτά, δεν νομίζω ότι προκαλεί κάποια έκπληξη η απόφαση της ΒΑ. Τώρα, αν το "πάσαραν" σωστά ή όχι είναι άλλο θέμα...
2 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1181
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 04 Οκτ 2016, 19:17

Την εποχή που ο παπούς μου ζούσε στην Αμερική, φόρτωναν στο τραίνο μοσχάρια από το Τέξας για το Σικάγο με βάση την φτηνότερη τιμή. Το ίδιο κάνουν σήμερα οι εργοδότες όταν βγάζουν αεροπορικά εισιτήρια για τους υπαλλήλους τους.
0 x


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 26 Οκτ 2016, 08:48

Παντα αναρωτιόμουν γιατί υπάρχει και σερβίρεται φαγητό σε πτήσεις κάτω απο 3 ώρες. Δηλαδή εγώ προσωπικά ποτέ δεν έχω ένα γεύμα κάθε τρεις ώρες. Σαν μέλος του αεροπορικού κλάδου που είμαι αλλα πράγματα με στεναχωρούν και οχι ότι κόβεται το φαγητό σε short haul flights. Με πειραζει που γενικά πι εταιρίες χαμηλώνουν το customer service και γενικά το να πετάξεις σαν επιβάτης σήμερα ειναι μια τρελή ταλαιπωρία. Και όλα αυτα για υποτίθεται πιο χαμηλό ναύλο. Δεν με πείθει η BA ότι θα ρίξει τις τιμές λόγω του φαγητού πάντως είδωμεν.
1 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

panos81c
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό panos81c » 26 Οκτ 2016, 15:57

Στην γραμμή Αθήνας - Λονδίνου ταξιδεύω συνέχεια, τόσο με BAW/AEE για Heathrow όσο και με RYR για Stansted (δεν με βολεύει το Gatwick γι' αυτό δεν προτιμώ την EZY, αν και έχω ταξιδέψει μαζί της για Εδιμβούργο).

Ανάμεσα στο δωρεάν γεύμα και το πληρωμένο, βρίσκω υπέρ και κατά:

"ΔΩΡΕΑΝ" ΓΕΥΜΑ στις legacy εταιρείες:
Δεν έχεις επιλογές. Ό,τι σερβίρουν, αυτό είναι. Σε πτήση Αθήνα - Λονδίνο, μόνο στην Virgin υπήρχε επιλογή για το κυρίως πιάτο ανάμεσα σε 3 διαφορετικά και παλαιότερα στην Kenya Airways ανάμεσα σε 2 διαφορετικά. Αν δεν σου αρέσει αυτό που σερβίρουν, μένεις νηστικός. Και υπήρξαν φορές που το φαγητό δεν μου άρεσε, είτε γιατί δεν ήταν καλά μαγειρεμένο, είτε γιατί απλά ήταν κάτι που δεν μου αρέσει γενικά.
Επίσης, δεν είναι και τόσο "δωρεάν" όσο φαίνεται. Το πληρώνεις μαζί με το εισιτήριο. Και αν δεν φας, ένα μέρος του εισιτηρίου πάει χαμένο.
Είναι μια αντίστοιχη κατάσταση με τις βαλίτσες. Ένας που πάει π.χ. ένα αυθημερόν ταξίδι στην Θεσσαλονίκη από την Αθήνα, στις παλιές εποχές πλήρωνε και την βαλίτσα χωρίς να την έχει, γιατί απλούστατα δεν την χρειάζεται. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το φαγητό.

ΓΕΥΜΑ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ στις low-cost (και όχι μόνο...)
Οι επιλογές είναι πολύ περισσότερες. Μπορείς να φας ό,τι θέλεις, όσο θέλεις, αν θέλεις από αυτά που έχει ο κατάλογος. Πολλές φορές η τιμή είναι βαπορίσια, δεν υπάρχει αμφιβολία, όχι πάντα όμως. Π.Χ. με την Ryanair ένα sandwich ή η τονοσαλάτα που κάνουν € 5 είναι ακριβά, όπως και τα αναψυκτικά, αλλά π.χ. το γλυκόξινο κοτόπουλο ή τα λαζάνια με € 6 είναι λογική τιμή, όπως και τα ζεστά ροφήματα με € 3. Επίσης, έχεις 4-5 είδη καφέ να διαλέξεις
Στην easyJet που σερβίρει τσάι της Twinings (από τα κορυφαία στον κόσμο) είχε 6 διαφορετικές επιλογές αν θυμάμαι καλά. Και στους καφέδες το ίδιο.
Οπότε έχεις δικαίωμα να επιλέξεις αν θα χρεωθείς αυτό το επιπλέον. Αν θέλεις μπορείς να φέρεις φαγητό απ' έξω, δεν σε εμποδίζει κανείς.
Και όταν βρίσκω με την Ryanair για Λονδίνο εισιτήριο με € 95 το άτομο που περιλαμβάνει βαλίτσα και στα δύο σκέλη και επιλεγμένη θέση στο ένα σκέλος (αν ήταν και στα 2 θα πήγαινε € 110 περίπου), ε τότε δεν με πειράζει να δώσω και € 10 για φαγητό. Πάλι απέχει πολύ έως τα € 220 που είχε η Aegean και € 260 η ΒΑ για πτήσεις την ίδια μέρα σε κοντινές ώρες.

Ένα δόγμα που το έχω δει στην Αγγλική Jet2 και στην Γερμανική Air Berlin είναι η δυνατότητα να "κλείσεις" ζεστό γεύμα λίγες μέρες πριν την πτήση. Στην Jet2 υπάρχουν 3 είδη πρωϊνού (κλασσικό Αγγλικό, χορτοφαγικό και παιδικό) και γύρω στα 10 ζεστά κύρια πιάτα. Το γεύμα περιλαμβάνει επίσης κάποιο μικρό σαλατικό ή ψωμί, και τσάι, καφέ ή νερό. Η τιμή ξεκινά από τις £ 7.50 (περίπου € 9.50).

Αυτό που δεν μου άρεσε στην ΒΑ είναι ότι δεν μπορείς να πληρώσεις με μετρητά. Ναι μεν οι Βρετανοί χρησιμοποιούν πλέον πλαστικό χρήμα ακόμα και για πολύ μικρές συναλλαγές, αλλά αυτό θα ξενίσει με τους αλλοδαπούς επιβάτες (συμπεριλαμβανομένων των Ελλήνων). Μπορείς να πληρώσεις μόνο με κάρτα (χρεωστική και πιστωτική - θα βάλω τα φυστικάκια με δόσεις! :D ) ή εξαργυρώνοντας avios.
1 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3371
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό aakunz » 26 Οκτ 2016, 17:47

Με τη χαμηλή ποιότητα και ποσότητα του «δωρεάν» προσφερόμενου αεροπορικού φαγητού, πλέον δε μου κακοφαίνεται το ότι θα πρέπει να πληρώνουμε, εάν θέλουμε να φάμε εν πτήσει. Οι εποχές των μεταλλικών μαχαιροπήρουνων και του γεύματος ως κριτηρίου επιλογής αεροπορικής εταιρείας, έχουν παρέλθει οριστικά, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Μου αρέσει όμως το concept του γεύματος ως ancillary service. Να μπαίνεις στο site της αεροπορικής, να επιλέγεις τι θέλεις να φας, να το πληρώνεις και να το παραλαμβάνεις ζεστό-ζεστό στο τραπεζάκι σου.

Επίσης, είναι αξιολύπητη η εικόνα ενός πληρώματος να ταλαιπωρείται, προσπαθώντας να σερβίρει ένα γεμάτο 320 μέσα στα 40 λεπτά, που είναι ο «ελεύθερος» χρόνος για σέρβις σε μία πτήση από την Αθήνα μέχρι την Κωνσταντινούπολη. Βγάζει σχεδόν τα ίδια απορρίματα με μία πτήση μέχρι τη Γερμανία, στο 1/3 του χρόνου και αποτελεί σπατάλη πόρων.

Αν κάτι μου κακοφαίνεται στην όλη υποβάθμιση των υπηρεσιών εν πτήσει, που υιοθετούν οι περισσότεροι αερομεταφορείς στην Ευρώπη, αυτό είναι η μεταφορά αποσκευών επί πληρωμή και η ανικανότητα ορισμένων αερομεταφορέων να εφαρμόσουν αποφασιστικά την πολιτική χειραποσκευών, από φόβο μήπως και δυσαρεστηθεί ο κακομαθημένος επιβάτης τους. Θεωρώ μεγαλύτερη ποιοτική υποβάθμιση το αδιαχώρητο που επικρατεί πλέον στις καμπίνες, παρά το ότι θα πρέπει να πληρώσω για να φάω.
2 x


romanosdelios
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 06 Οκτ 2011, 17:35

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό romanosdelios » 11 Μαρ 2018, 15:38

Μόνο εγώ είμαι ή μήπως υπάρχουν και άλλοι που θεωρούν πως το συσσίτιο σε πτήσεις μικρότερες των 4 ωρών είναι χαζό; Εντάξει, πες να σερβίρουν κανα σάντουιτς (που να είναι και καλό από κάποια γνωστή αλυσίδα) με ένα ποτό, αλλά αυτό το πράγμα με το δίσκο είναι πολύ σπάταλο. Τόσο πλαστικό, τόσα σκουπίδια σε κάθε πτήση, κάθε μέρα, κάθε χρόνο καθώς και βρωμιά από τους μερικούς επιβάτες που θα πασαλειφτούν. Άσε που κλείνει κι όλας ο διάδρομος για πολύ ώρα που τρέχουν οι βλάκες στη τουαλέτα που το βρήκαν φρόνιμο να πιούν 750 ml τσάι λάτε από τα Starbucks λίγο πριν την πτήση. Κατά εμέ αυτό που κάνει η Delta στα domestic είναι το καλύτερο. Άντε, ίσως θα έπρεπε να κάνουν καμία εξαίρεση στις πρωινές πτήσεις που ο επιβάτης δεν έχει προλάβει να φάει και πάει σε συναντήσεις κοκ.
0 x

Angel Aviation
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 30 Απρ 2009, 17:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό Angel Aviation » 12 Μαρ 2018, 13:33

Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που έχει μείνει ικανοποιημένος από γεύμα αεροπορικής, (σε γεύση, ποιότητα, και ποσότητα) σε short/medium haul πτηση. Σίγουρα οι περισσότεροι οτι φέρουν θα το φάνε, αλλά και εγώ θεωρώ οτι ειναι ανούσιο πλέον στις μικρές πτήσεις. Ο μονος λόγος είναι για να περάσει η ώρα για αυτούς που δεν απολαμβάνουν το ταξίδι.

Προσωπικά, με ενοχλεί πλεον περισσότερο το οτι ο χρόνος απο οταν παρεις το δίσκο, μεχρι να τελειώσεις το γεύμα, είναι δυσανάλογα μεγάλος με το χρόνο μεταξύ του τελειώματος του γεύματος και επιστροφής δίσκου, με αποτέλεσμα τη λιγότερη άνεση στο κάθισμα.

Εντύπωση μου κάνει οτι σπάνια εχω δει κάποιον να κρατάει κάτι από το σπίτι του, μια σαλάτα ένα sandwich, και οτι ποτέ δεν εχω πετύχει κάποιον να τρώει σουβλάκι / πιτόγυρο (ανάλογα με τη πόλη καταγωγής), και να μυρίσει η καμπίνα κρεμμύδι.

Εμένα περισσότερο με ενοχλεί αυτη η απαγόρευση υγρών στο θάλαμο, να μην μπορείς να φέρεις το χυμό σου / νερό σου από πριν, συν το οτι στα ευρωπαικά αεροδρόμια, το νεράκι κοστίζει 3.5 ευρώ το μπουκαλάκι. Γιατί από το ποτήρι των 125ml χυμού ή νερού δεν αρκεί ουτε να βρέξεις τα χείλη σου,ούτε να ξεδιψάσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης που ο αέρας ειναι ξηρός.
0 x

danichro
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 18:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EHAM

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό danichro » 12 Μαρ 2018, 15:36

Angel Aviation έγραψε:
Εμένα περισσότερο με ενοχλεί αυτη η απαγόρευση υγρών στο θάλαμο, να μην μπορείς να φέρεις το χυμό σου / νερό σου από πριν, συν το οτι στα ευρωπαικά αεροδρόμια, το νεράκι κοστίζει 3.5 ευρώ το μπουκαλάκι. Γιατί από το ποτήρι των 125ml χυμού ή νερού δεν αρκεί ουτε να βρέξεις τα χείλη σου,ούτε να ξεδιψάσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης που ο αέρας ειναι ξηρός.



Γιατί ποιος σου απαγόρευσε να πάρεις δικά σου υγρά στην καμπίνα;
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3371
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό aakunz » 12 Μαρ 2018, 16:20

Αναφέρεται στον κανονισμό περί υγρών, που απαγορεύει συσκευασίες άνω των 100ml να περνούν από τα σημεία ελέγχου. Με αυτόν τον περιορισμό σε ισχύ, ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να αγοράσει αναψυκτικά ή νερό σε "airside" τιμές, αφού δε θα μπορεί να περάσει τις συσκευασίες από το σημείο ελέγχου.
0 x

sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 12 Μαρ 2018, 17:07

Αυτό με το φαγητό δεν είναι τόσο απλό, ειδικά όταν έχεις πτήση με ανταπόκριση με full service carrier. Μου έχει τύχει να έρχομαι από Βραζιλία με Iberia και στην πτήση απο Μαδρίτη προς Αθήνα (όπου δεν παρέχεται τίποτα) με πολύ σύντομη ανταπόκριση, να τους έχουν τελειώσει τα φαγητά - είχαν μόνο κάτι σούπες και κάτι μπισκότα. Με λίγα λόγια πέθανα από την πείνα.
Το φαγητό μπορεί να μην έχει ιδιαίτερη σημασία σε point to point πτήσεις για κάποιους, ωστόσο αν βάλει κάνεις χρόνους αναμονών, μεταφοράς κλπ, εγώ το θεωρώ μια χρήσιμη και ευχάριστη υπηρεσία και είναι ένα από τα κριτήρια για επιλογή πτήσης, αν οι ώρες και οι τιμές είναι συγκρίσιμες.
Σε σχέση με τα υγρά αυτό που κάνουν κάποιοι είναι να περνούν άδειο μπουκάλι και να το γεμίζουν με νερό μετά τον έλεγχο ασφαλείας - αυτό σε γλιτώνει από τις τιμές φαρμακείο των αεροπορικών. Βέβαια έχω την εντύπωση πως μετά τις τελευταίες ανακαινίσεις στο Ελ. Βενιζέλος οι ψυκτες έχουν εξαφανιστεί μετά τα σημεία ελέγχου.
2 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης