ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 263

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό aris320 » 01 Αύγ 2018, 20:55

Δύο A380 της Emirates στην Αθήνα.

Η μια πτήση που εκτελείται κατά κόρον τώρα το καλοκαίρι με A380 και η EK152 από Κοπεγχάγη που έκανε Medical Diversion φαντάζομαι ενώ βρισκόταν βορειοανατολικά της Άγκυρας.
Τα δύο αεροσκάφη είναι αντίστοιχα τα (A6-EDE και A6-EUY).

Πραγματικά όμορφες στιγμές για αυτούς που είναι στο αεροδρόμιο αυτήν την ώρα.
Ελπίζω κάποιος να τραβήξει φωτογραφίες.

Με εκτίμηση.
1 x


Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1146
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
x 35
Επικοινωνία:

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό Luz » 01 Αύγ 2018, 22:12

Και γιατί δεν προσγειώθηκε στην Άγκυρα και ήρθε στην Αθήνα;Επίσης τέτοια-21:00-τι φωτογραφία να βγάλεις σε ιπτάμενο α/φος;
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2123
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 64
Επικοινωνία:

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό dtrach » 01 Αύγ 2018, 22:54

Είναι η Άγκυρα diversion airport για τα Α380 της ΕΚ? Η Κωνσταντινούπολη πάντως δεν είναι..
0 x

Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1146
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
x 35
Επικοινωνία:

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό Luz » 01 Αύγ 2018, 23:01

Αν είναι medical δε νομίζω να έχει πρόβλημα να προσγειωθεί στην Άγκυρα το α/δ της οποίας είναι πιστοποιημένο από την Airbus για το 380.
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2123
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 64
Επικοινωνία:

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό dtrach » 02 Αύγ 2018, 00:16

Αυτό ακριβώς. Και η IST είναι πιστοποιημένη αλλά η ΕΚ δεν το έχει ως εναλλακτικό για αυτό και όσα medical ήρθαν Αθήνα ενώ ήταν πιο κοντά προτίμησαν το Βενιζέλος. Έχει αναφερθεί παλαιότερα στο φορουμ
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Αύγ 2018, 00:58

Φωτο με τα δυο τέρατα σταθμευμένα στον κεντρικό αεροσταθμό

https://1.bp.blogspot.com/-IG56VVjPHQI/ ... 5_6237.jpg
9 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 263

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό aris320 » 02 Αύγ 2018, 01:08

Πόσο τιποτένια φαίνονται τα υπόλοιπα Airbus ανάμεσα από τους δύο γίγαντες. :shock: :shock: :roll: :roll:

Σε ευχαριστούμε πολύ seven4seven. :thx:
1 x


somit
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 21:48
x 3

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό somit » 02 Αύγ 2018, 09:39

Πολυ ωραια η φωτογραφια!!!, γνωριζει κανεις γιατι εχει σταθμευσει το ενα στο intraschengen κομματι του terminal? Ειναι λογω capability του αεροδρομιου σε gates για τα A380?
0 x

Άβαταρ μέλους
pilotstefanos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 21 Ιουν 2017, 14:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 4

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό pilotstefanos » 02 Αύγ 2018, 13:08

Καλημέρα ομάδα,
Τις προάλλες που είχα παει στο Βενιζέλο να δω το 380 παρατήρησα οτι δύο ATR της ολυμπιακής έκαναν circling approach και προσγειώθηκαν στον 03R. Αρχικά είδα το πρώτο να κάνει αυτό το κύκλο κα επιβεβαιωσα ότι προσέγγισε έτσι στο FR24. Γνωρίζει κανείς πως είναι δυνατόν αυτό γιατί απόσο ξέρω το circling approach στο βενιζέλο δεν επιτρέπεται. Αμα θέλετε να ανεβάσω και την φωτογραφία της πορείας του αεροσκάφους απ το FR24 για να καταλάβετε ακριβώς πως κινήθηκε το αεροσκάφος πείτε μου!
0 x

spinal
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: 23 Οκτ 2008, 16:43
x 38

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό spinal » 04 Αύγ 2018, 01:59

Ανέβασε την καλύτερα για να καταλάβουμε.
Γιατί η αλήθεια είναι ότι δύσκολα να έκανε circling...
0 x


Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό GEM » 04 Αύγ 2018, 11:46

@ pilotstefanos: Δεν ξέρω αν είναι αυτό που είδες, αλλά πολλές φορές τα ATR της ΟΑ (μόνο της ΟΑ) που έρχονται από Νάξο, Πάρο κλπ, έρχονται VFR με πορεία Avlaki, Perati, Lofos, υπήνεμο του 03R και στρίβουν πάνω από το Μαρκόπουλο για την τελική του 03R.
1 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 04 Αύγ 2018, 13:54

Μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις τη φώτο εδώ για να δούμε και εμείς που δε γνωρίζουμε από τεχνική ορολογία τι σημαίνει circling approach?
0 x

Άβαταρ μέλους
pilotstefanos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 21 Ιουν 2017, 14:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 4

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό pilotstefanos » 04 Αύγ 2018, 15:21

_20180804_152416.JPG


Τελικά έτσι όπως το βλέπω μάλλον είναι αυτό που λένε οι GEM και giannis. Απλά δεν ήξερα ότι μπορεί να πάει VFR και να κάνει έτσι το approach γι αυτό το χαρακτήρισα circling.
Το άλλο ATR που έκανε τέτοια προσέγγιση είχε ακριβώς ίδιο route μόνο που προερχόταν από άλλο νησί (Πάρο νομίζω).
Και επίσης μια ακόμα ερώτηση, όταν λέτε μόνο η ολυμπιακή μπορεί να το κάνει αυτό τι παίζεται και μόνο αυτοί μπορούν γιατί ας πούμε και η skyexpress κάνει τέτοιο δρομολόγιο.
P. S. Την φωτογραφία που βλέπετε την έκανα περικοπή και είναι έτσι για να μπορέσει το αρχείο να ανέβει γιατί διαφορετικά ήταν πάνω απ το επιτρεπόμενο όριο το μέγεθος του
0 x


STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 04 Αύγ 2018, 15:47

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απόκριση.Για ποιο λόγο υπάρχει περιορισμός σε αυτού του είδους προσεγγίσεις στον τύπο του αεροσκάφους και σε ορισμένα αεροδρόμια;Ο πιλότος τη χρησιμοποιεί για οικονομία χρόνου;
0 x

Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό GEM » 04 Αύγ 2018, 17:15

Θεωρητικά μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος περιορισμός σε αεροσκάφος ή εταιρεία (τουλάχιστον όχι από το ATC). Η πτήση μπορεί να ξεκινήσει σαν VFR ή ακόμη και από IFR να αλλάξει σε VFR στην διαδρομή και να καταλήξει όπως παραπάνω.
Ο λόγος που γίνεται είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Φυσικά μπορεί να έχει και τα αντίθετα απποτελέσματα, έχω δει π.χ. ATR να έρχεται με αυτήν τη διαδρομή και να καταλήγει να κάνει holding στο σημείο Lofos περιμένοντας να προσγειωθούν τα IFR (που έχουν και προτεραιότητα).
Μάλλον έχει να κάνει με εταιρικές διαδικασίες και το τι επιτρέπει η κάθε εταιρεία στα πληρώματά της και τι όχι.
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης