HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 63

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 28 Φεβ 2019, 15:24

Να 'σαι καλά.

Ναι όπως το περιγράφεις είναι. Έχει θέμα από παλιά, και αυτός που το έστησε δεν ασχολείται πλέον, δεν ξέρω. Έχει αναφερθεί και στο forum του liveatc (1, 2).
1 x


Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 63

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 14 Μαρ 2019, 11:59

ATC Clips:



Ενδιαφέρουσες επισκέψεις:
  • 2019-03-09 0900Z 5Y-JGM (planespotters, photo, video στη Σητεία από τον jsh4all). DHC Dash 8-102A της "
    748 (!) Air Services". Στο σχόλιο στο jetphotos λέει οτι δεν είναι συνηθισμένο variant, δε γνωρίζω περισσότερα.
1 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 63

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 28 Μαρ 2019, 21:11

ATC Clips:

  • Τα πτώματα των χαρταετών είναι ακόμα μαζί μας.
  • Το GPS της Astra 242 βγάζει ανακρίβειες και σημειώνουν οι πιλότοι το offset με βοήθεια από τον πύργο.
    2019-03-16 - 1300Z - astra dead reckoning.mp3
    (169.17 KiB) Μεταφορτώθηκε 63 φορές
  • Αναφορά στο black out.
    2019-03-22 - 1800Z - black out.mp3
    (74.39 KiB) Μεταφορτώθηκε 47 φορές
  • Οδηγίες taxi όσο το αεροσκάφος έχει ακόμα ανοιχτά reversers και δεν ακούει τίποτα.
    2019-03-22 - 2000Z - OAL3ER cant hear with reverse thrust.mp3
    (79.95 KiB) Μεταφορτώθηκε 90 φορές
  • EZY3737 (Paris - Tel Aviv, fr24) medical diversion.
    Male patient, with an asthmatic episode. Oxygen provided, however no improvement.
    Συνέχισε προς Tel Aviv μια ώρα αργότερα.
    2019-03-26 - 1000Z - U23737 diversion.mp3
    (184.64 KiB) Μεταφορτώθηκε 45 φορές
  • ZE119 (Saudi Arabia Air Force, Panavia Tornado, photo) emergency landing λόγο pressurization loss και fuel imbalance. Δεν έγινε κάτι ιδιαίτερο, μόνο βγήκαν προληπτικά τα πυροσβεστικά, και κρατήθηκαν δυο αφίξεις σε holding για να εξυπηρετηθεί το emergency. Ανέφεραν ότι θα περιμένουν τεχνικούς για να φύγει, οπότε ίσως είναι ακόμα εδώ.
    2019-03-28 - 1400Z - ZE119 emergency diversion.mp3
    (815.7 KiB) Μεταφορτώθηκε 59 φορές
  • Το H41B Hellenic Air Force (μάλλον C130;) έχει πάρα πολλά αιτήματα και εκνευρίζει τον ελεγκτή.
    2019-03-28 - 1600Z - HAF has too many requests.mp3
    (326.04 KiB) Μεταφορτώθηκε 126 φορές

Ενδιαφέρουσες αφίξεις:
  • TCX57JG (Thomas Cook, Newcastle - Hurghada, fr24) diversion. Δε γνωρίζω το λόγο. Στο ATC δεν αναφέρθηκε κάτι.
  • C-GIXR (United Nations operated by Voyager Air, fr24, photos).
  • Orange2Fly SX-KAT (fr24).
4 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 63

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 16 Απρ 2019, 14:01

ATC Clips:

  • Το N722JB κάνει taxi για το holding point του 30, αλλά δε σταματάει εκεί, την ώρα που το ZS-DKN είναι στην τελική για προσγείωση στον 30, με clearance. Όταν το βλέπει ο ελεγκτής φωνάζει για go around.
    2019-04-01 - 1300Z - N722JB crosses RWY holding point.mp3
    (347.98 KiB) Μεταφορτώθηκε 171 φορές
  • Ο καπετάνιος της OAL5K, μιλάει στο ελληνικό C130 για την εποχή που ήταν και εκείνος στην πολεμική αεροπορία.
    2019-04-01 - 1400Z - OAL & HAF greetings.mp3
    (101.88 KiB) Μεταφορτώθηκε 139 φορές
  • Για όσους δε γνωρίζουν την περιοχή, το αεροδρόμιο του Ηρακλείου βρίσκεται παραλιακά, περίπου ένα χιλιόμετρο ανατολικά του λιμανιού. Ο διάδρομος σε χρήση είναι συνήθος ο 27, με αποτέλεσμα οι απογειώσεις να γίνονται πάνω από το λιμάνι, στο οποίο υπάρχουν γερανοί φορτοεκφόρτωσης, οι οποίοι όταν σηκώνονται έχουν ένα σημαντικό ύψος, και υπάρχει σχετικό NOTAM.
    A1041/19 NOTAMN
    Q) LGGG/QOBCE/IV/M /AE/000/020/3520N02510E005
    A) LGIR B) 1904010500 C) 1904051900
    D) APR 01-05 DAILY 0500-1900
    E) IRAKLION/ N KAZANTZAKIS/INTL PORT CRANES 8-9 RAISED (REF AIP
    AD2-LGIR-AOC A-2).
    CRANE 8: OBSTACLE HEIGHT 73M/AMSL.
    CRANE 9: OBSTACLE HEIGHT 65M/AMSL.
    CRANES MOVING 700-1200 M FROM RWY 27 END AND 180-540 M NORTH OF
    CENTERLINE RWY 09/27.
    IN CASE IT IS NECESSARY TO LOWER THE CRANES, FOR OPERATIONAL
    REASONS, A 30 MINS PRIOR NOTIFICATION IS REQUIRED.


    Στην προκειμένη, η ΑΕΕ4216 ζητάει το κατέβασμα των γερανών για λόγους performance (υποθέτω για να έχουν οικονομικό climb thrust).
    2019-04-05 - 0400Z - AEE4216 wants to lower the port cranes.mp3
    (108.49 KiB) Μεταφορτώθηκε 105 φορές

Interesting visits:

  • 2019-04-03 - F-GZTD Marseille - Heraklion - Paris, French Post, fr24, photos.
  • 2019-04-04 - Antonov An-26-100, Antonov Airlines, callsign ADB3088 Athens - Heraklion - Cairo, fr24.

Όπως θα δείτε τα παραπάνω είναι σχετικά παλιά clip που είχα κρατήσει, και περίμενα κι άλλα για να τα postάρω, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχω κουραστεί πλέον να ξοδεύω μια ώρα τη μέρα να ακούω τις ηχογραφήσεις, και πλέον με το ξεκίνημα της σεζόν, είναι πλήρους απασχόλησης το πράγμα!

Αν βρεθούν άτομα να μοιραστούμε το φόρτο, ίσως κάτι μπορούμε να κάνουμε :) Αν ενδιαφέρεται κανείς ας μου στείλει για να συντονιστούμε.

Σαν δώρο για το κλείσιμο, ορίστε μια συρραφή ηχογραφήσεων, σε σχέση με τον ζωολογικό κήπο που λέγεται LGIR. Αυτή το φορά, όχι μεταφορικά, αλλά κυριολεκτικά. Μέσα στην πίστα του αεροδρομίου κατοικούν αρκετά σκυλιά, τα οποία προφανώς είναι επικίνδυνα για την ασφάλεια των πτήσεων. Το πιο δυσοίωνο ενδεχόμενο, κατά την επιτάχυνση στην απογείωση να περάσουν το διάδρομο και να τα ρουφήξει κινητήρας. Όποτε γίνεται αναφορά από αεροσκάφος για τη θέαση σκυλιών, απλά πάει ένα follow-me σε ρόλο βοσκού να τα σπρώξει εκτός πίστας. Όπως λέει ένας πιλότος της Sky Express, πρέπει να μεριμνήσουν οι αρμόδιοι για να τοποθετηθούν σε ένα κατάλληλο περιβάλλον. Παρ' όλ' αυτά το προσωπικό του αεροδρομίου τα έχει σα κατοικίδια, όπως θα ακούσετε.
lgir zoo.mp3
(1.09 MiB) Μεταφορτώθηκε 75 φορές
1 x


Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 94

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό 6circles » 16 Απρ 2019, 17:40

Το N722JB κάνει taxi για το holding point του 30, αλλά δε σταματάει εκεί, την ώρα που το ZS-DKN είναι στην τελική για προσγείωση στον 30, με clearance. Όταν το βλέπει ο ελεγκτής φωνάζει για go around.


Νομίζω ότι πιο ανησυχητικό και από το πιθανό runway incursion εδώ είναι η έλλειψη ψυχραιμίας του αεροελεγκτή....
Οι οδηγίες του για go around είναι στα όρια της υστερίας για ένα συμβάν που δεν το λες και σπάνιο.
Αναρωτιέμαι σε περίπτωση ενός πραγματικού emergency, όπου θα έπρεπε ενδεχομένως να δώσει και οδηγίες στους διασώστες για την ακριβή θέση του συμβάντος ή στον πιλότο για το αν υπάρχει φωτιά, καπνός, κλπ κλπ, πως θα έκανε;
Το κυριότερο, θα ήταν εύκολα κατανοητός σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές;
Προσοχή, δεν αναφέρομαι στα αγγλικά του, μόνο στην έλλειψη ψυχραιμίας του... :?
1 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 144

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 05 Μάιος 2019, 21:45

Την ερωτηση που εκανα για TUI από Χανια την κάνω και για HER (by the way με εκπληξη είδα οτι δεν εχουν βάλει 787 στο HER, τουλάχιστον προγραμματισμένα..)
0 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 855
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 261

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό aris320 » 17 Ιουν 2019, 10:52

Μια πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη είχε το αεροδρόμιο Ηρακλείου χθές.
Την πτήση της Travel Service QS1104/1105 από Prague προς Ηράκλειο και το αντίστροφο, εκτέλεσε το A350-941(ET-AUC) της Ethiopian Airlines.
2 x


Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 63

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 15 Ιούλ 2019, 15:32

Ξαναήρθε τις προάλλες. ET-UAC (fr24) για την πτήση TVS1105.

Πέταγα για Αθήνα και το είδα στην απογείωση. Έβγαλα μια πρόχειρη φώτο.
Εικόνα
1 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 63

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 14 Οκτ 2019, 21:39

Είδα αυτό στα νέα:

Η αυστηρή απαγόρευση καπνίσματος μέσα στο αεροπλάνο, δεν πτόησε έναν 26χρονο Ρώσο, στην πτήση από Αγία Πετρούπολη για Ηράκλειο, χθες τα ξημερώματα.
Ο νεαρός, σύμφωνα με τις πληροφορίες, επέδειξε προκλητική συμπεριφορά, και δεν συμμορφωνόταν στις υποδείξεις του πληρώματος.
Το "κερασάκι" στην τούρτα ήταν ότι άναψε τσιγάρο και κάπνισε μέσα στις τουαλέτες του αεροσκάφους.
Ωστόσο "πλήρωσε" την συμπεριφορά του, καθώς συνελήφθη με το που προσγειώθηκε το αεροπλάνο στο Ηράκλειο.

ekriti.gr.

Η πτήση ήταν η N41605 (αναχώρηση 11 Οκτώβρη)

Και βρήκα τις αντίστοιχες συνομιλίες στο ATC. Πέρα από την αδυναμία στην επικοινωνία, μου έκανε εντύπωση ότι ζητήσανε medical assistance (αντί για αστυνομία), και ο λόγος ήταν (αν άκουσα καλά): "loss of consciousness". Η υπόλοιπη συνομιλία έγινε μάλλον στο έδαφος off-frequency.
Συνημμένα
2019-10-12 - 0130Ζ - N41605 - unruly pax.mp3
(326.53 KiB) Μεταφορτώθηκε 18 φορές
0 x



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες