Να 'σαι καλά.
Ναι όπως το περιγράφεις είναι. Έχει θέμα από παλιά, και αυτός που το έστησε δεν ασχολείται πλέον, δεν ξέρω. Έχει αναφερθεί και στο forum του liveatc (1, 2).
A1041/19 NOTAMN
Q) LGGG/QOBCE/IV/M /AE/000/020/3520N02510E005
A) LGIR B) 1904010500 C) 1904051900
D) APR 01-05 DAILY 0500-1900
E) IRAKLION/ N KAZANTZAKIS/INTL PORT CRANES 8-9 RAISED (REF AIP
AD2-LGIR-AOC A-2).
CRANE 8: OBSTACLE HEIGHT 73M/AMSL.
CRANE 9: OBSTACLE HEIGHT 65M/AMSL.
CRANES MOVING 700-1200 M FROM RWY 27 END AND 180-540 M NORTH OF
CENTERLINE RWY 09/27.
IN CASE IT IS NECESSARY TO LOWER THE CRANES, FOR OPERATIONAL
REASONS, A 30 MINS PRIOR NOTIFICATION IS REQUIRED.
Το N722JB κάνει taxi για το holding point του 30, αλλά δε σταματάει εκεί, την ώρα που το ZS-DKN είναι στην τελική για προσγείωση στον 30, με clearance. Όταν το βλέπει ο ελεγκτής φωνάζει για go around.
Η αυστηρή απαγόρευση καπνίσματος μέσα στο αεροπλάνο, δεν πτόησε έναν 26χρονο Ρώσο, στην πτήση από Αγία Πετρούπολη για Ηράκλειο, χθες τα ξημερώματα.
Ο νεαρός, σύμφωνα με τις πληροφορίες, επέδειξε προκλητική συμπεριφορά, και δεν συμμορφωνόταν στις υποδείξεις του πληρώματος.
Το "κερασάκι" στην τούρτα ήταν ότι άναψε τσιγάρο και κάπνισε μέσα στις τουαλέτες του αεροσκάφους.
Ωστόσο "πλήρωσε" την συμπεριφορά του, καθώς συνελήφθη με το που προσγειώθηκε το αεροπλάνο στο Ηράκλειο.
Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες