Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερωτήσεις

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 12 Μάιος 2011, 16:53

Πρώτα απ' όλα , για να έχουμε καλό ρωτημα, εσύ Tolis, τι μηχανή έχεις?

Δεύτερον, το θεμα μηχανή και spotting έχει κλέισει. DSLR. Οτιδήποτε εκτός από αυτό, είναι παιδότοπος. Γιατί το κουράζουμε το θέμα. Τα έχουμε πει και πιο πάνω στον Λευτέρη17. Θες ν' ασχοληθείς ΣΟΒΑΡΑ με το planespotting? Δίνεις ΠΟΛΛΑ, παίρνεις ΚΑΛΗ μηχανή και ΦΑΚΟΥΣ κι αρχίζεις τις φωτογραφίες. Θα βγάλεις χιλιάδες, μέχρι να βρεις το στυλ σου και ν' αρχίσουν οι επιτυχίες.

Απορώ γιατί το συζητάμε ακόμα.
0 x


Άβαταρ μέλους
Tolis A340
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 09 Μάιος 2011, 12:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό Tolis A340 » 12 Μάιος 2011, 17:00

Εχω πολλες μηχανες γενικα.Απο dslr εχω Canon eos 40d & 550d και φακους tamron 17-50mm f2,8, canon 50mm f1,8, canon 18-135mm IS, canon 55-250mm IS & Sigma 24mm F1,8.
Αλλα επειδη ειναι κουραστικες στο λαιμο και βαριες σκεφτομαι να χτυπησω μια superzoom.Αυτο που ισχυει στη φωτογραφια ειναι οτι η μηχανη δεν κανει το φωτογραφο και οτι με οτι εχεις προσαρμοζεσαι και αν το κατακτησεις μπορεις να κανεις θαυματα.
ΥΓ. Το να εισαι απολυτος δεν ειναι καλο.Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 12 Μάιος 2011, 17:23

Τελευταία μου λέξη. Είσαι επαγγελματίας, κάνε Ο,ΤΙ θέλεις , αφού δεν ακούς κάποιον πιο έμπειρο. Πάρε μια superhyperturbozoomtaratatzoom και βγάζε φωτογραφίες. Στο κάτω κάτω , το να μαζεύεις registrations, planespotting είναι.
0 x

hlias*
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 27 Μάιος 2010, 15:00

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό hlias* » 12 Μάιος 2011, 17:33

Tolis A340 έγραψε:Υπαρχει καποιος που να εχει βγαλει με compact superzoom για να δουμε τις φωτο?Εφοσον εστιαζουν γρηγορα και δεν μπερδευονται δεν βρισκω τον λογο γιατι να μην κανουν.
Εχω ξεχωρισει τις Canon powershot sx 30 is, Fujifilm Finepix HS20 EXR, Fujifilm Finepix S4000, Kodak Easyshare Max Z990, Nikon Coolpix P500, Olympus SP800UZ και μερικες ακομα παρομοιες.
Αν καποιος εχει βγαλει με τετοια μηχανη ας μας ενημερωσει σχετικα με το πως ανταποκρινεται στο planespotting.

Ναι εχω βγαλει εγω με μια ΗΡ 850 για οποιον ξερει. Πολυ αργη στην εστιαση με οπτικο και ψηφιακο ζουμ συνδιαστικτα στο χ56 κατι εκανα. Ομως ειναι πολυ αργη και ειναι και οι συνθηκες δυσκολες δηλαδη κοιτας ουρανο υπαρχει περιπτωση να μην εστιασει πουθενα η να ψαχνεις το αεροπλανο και οπως ειναι χαμηλα και κινειται να το χασεις η να βγαλεις το μισο. Ε στις 20 που χτυηπησα εβγαλα μια που βλεπεται. Θα συμφωνησω με τον TolisA340 οτι η μηχανη δεν κανει τον φωτογραφο και προσαρμοζεσαι με οτι εχεις. Δεν απαγορευεται να ασχολειται καποιος με το spotting και να βγαζει φωτογραφιες με το κινητο του.
0 x


Άβαταρ μέλους
Tolis A340
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 09 Μάιος 2011, 12:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό Tolis A340 » 12 Μάιος 2011, 17:46

Πριν λιγο γυρισα απ το saturn και δεν ειχε ουτε μια απο αυτες που αναφερα πιο πανω για να την δοκιμασω.Ειχε μονο μια sony 20x νομιζω την οποια δοκιμασα και ηταν αρκετα γρηγορη στο focus οπως επισης και στο zoom in & zoom out.Τωρα σε κινουμενο θεμα δεν ξερω πως θα αντιδρουσε αλλα σε σχεση με την hp που λες εχουν προχωρησει αρκετα οι μηχανες τετοιου ειδους.Σε ευχαριστω παντως που μπηκες στον κοπο να απαντησεις :)
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3643
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 12 Μάιος 2011, 18:13

flying Doc έγραψε:Στο κάτω κάτω , το να μαζεύεις registrations, planespotting είναι.


AYTO είναι το planespotting, πάνω απ' όλα! :wink:
Σίγουρα πάντως ο ορισμός του planespotting δεν λέει "λήψη φωτογραφιών αεροσκαφών που να πληρούν τα ποιοτικά κριτήρια του airliners.net και του jetphotos.net"

Από εκεί και πέρα ο καθένας με ό,τι έχει διαθέσιμο μπορεί να τραβήξει. Η μηχανή ως γνωστό δεν κάνει το φωτογράφο. Έχουμε δει και κακές φωτογραφίες τραβηγμένες από SLR όπως έχουμε δει και αξιόλογες φωτογραφίες τραβηγμένες από compact μηχανές.
Στο παρελθόν έχουν τραβηχτεί αρκετές και ενδιαφέρουσες φωτογραφίες με compact που έχουν κοσμήσει ημερολόγια και εκθέσεις της Απογείωσης (και ίσως παραδέχομαι το φωτογράφο ακόμα περισσότερο σε αυτή την περίπτωση). Το σίγουρο είναι ότι οι SLR μηχανές και ο εξοπλισμός τους έχουν πλέον γίνει αρκετά προσιτές απ' ότι ήταν πριν 5 χρόνια, τα ποιοτικά μας κριτήρια ανεβαίνουν συνεχώς λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας και αυτών που βλέπουμε γύρω μας, οπότε εκ των πραγμάτων ζητάμε και περισσότερα πράγματα.
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Επικοινωνία:

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό GP707 » 13 Μάιος 2011, 11:07

Είναι και το τι ζητάει ο καθένας από το αποτέλεσμα και τι θεωρεί "καλή φωτογραφία" Εγώ προσπάθησα για 1 χρόνο με compact Olympus αλλά (όπως και όλες οι compact) ήταν δύσχρηστη και η ποιότητα όταν τη μεγέθυνες ήταν χαμηλή (πάντα για τα δικά μου standards). Το zoom in & out δεν είναι καθόλου βολικό όταν το αεροπλάνο είναι στον αέρα και το "ακολουθείς". Προσωπικά δεν αγγίζω πλέον compact ακόμα κι αν είναι η καλύτερη του είδους της.
Με λίγα λόγια ο κανόνας είναι ο εξής:
η καλύτερη κάμερα σε κινητό είναι χειρότερη από μια πολύ μέτρια compact μηχανή,
η καλύτερη compact είναι μακράν χειρότερη από τη χειρότερη dslr.

Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Άν κάποιος βολεύεται με την ποιότητα και την ευχρηστία μιας compact, τότε ok. Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα.

Εγώ πάντως θα συμφωνήσω ότι για σοβαρό spotting, μόνο DSLR. Οι compact είναι μόνο για αρχή ή αν το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι απλώς να μην κουβαλάς μια dslr.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


hlias*
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 27 Μάιος 2010, 15:00

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό hlias* » 13 Μάιος 2011, 11:28

Ο μονος λογος που καθε φωτογραφος-spotter κανει συγκριση μεταξυ κομπακτ και dslr ειναι το κοστος. Το να δωσεις ενα,δυο η και περισσοτερους μισθους για μια μηχανη και παλι ισως να χρειαζεσαι και παραπανω ειναι παρα πολυ σοβαρο θεμα. Προσωπικα θεωρω μεγιστη βλακια ενας αρχαριος spotter να παει να παερει μηχανη και φακους και και και γιατι μπορει ναμην του "κατσει" το χομπυ και να του μηνει η μηχανη. Για παραδειγμα εγω ασχολουμε εδω και χρονια με το ship-spootting οπου εκει και αν χρειαζεται μηχανη γιατ ιφανταστειτε να θες να τραβηξει ενα πλοιο εν πλω απο ενα αλλο με καμποσα μιλια αναμεσα. Ε ευτυχως που δεν πηρα μηχανη γιατι εχω παψει να κανω τοσο συχνα ταξιδια ταξιδια.
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 13 Μάιος 2011, 16:03

hlias* έγραψε:Ο μονος λογος που καθε φωτογραφος-spotter κανει συγκριση μεταξυ κομπακτ και dslr ειναι το κοστος.


Μετά από τόση κουβέντα που έχει γίνει, μάλλον αστειεύεσαι......
Η compact και η DSLR έχουν τόση σχέση, όσο το YUGO με τη Ferrari (όχι μόνο στο spotting αλλά στη φωτογραφία γενικότερα). Τώρα, το αν κάποιος δώσει ένα κάρο λεφτά για μηχανή και σε ενα μηνα βαρεθεί να τρέχει γι αεροπλάνα, κακό του κεφαλιού του, δεν του φταίει κανείς.

Γιατί ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια, δεν μπορώ να καταλάβω. Planespotting = DSLR.
0 x

Άβαταρ μέλους
Socrates
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 18:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: KZI - KSO

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό Socrates » 13 Μάιος 2011, 16:13

Προσωπική σου γνώμη γιατρέ! :great:
0 x
"οι Σπαρτιάτες δεν ερωτούν πόσοι είναι οι εχθροί αλλά πού είναι" Πλούταρχος


hlias*
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 27 Μάιος 2010, 15:00

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό hlias* » 13 Μάιος 2011, 16:53

flying Doc έγραψε:
hlias* έγραψε:Ο μονος λογος που καθε φωτογραφος-spotter κανει συγκριση μεταξυ κομπακτ και dslr ειναι το κοστος.


Μετά από τόση κουβέντα που έχει γίνει, μάλλον αστειεύεσαι......
Η compact και η DSLR έχουν τόση σχέση, όσο το YUGO με τη Ferrari (όχι μόνο στο spotting αλλά στη φωτογραφία γενικότερα). Τώρα, το αν κάποιος δώσει ένα κάρο λεφτά για μηχανή και σε ενα μηνα βαρεθεί να τρέχει γι αεροπλάνα, κακό του κεφαλιού του, δεν του φταίει κανείς.

Γιατί ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια, δεν μπορώ να καταλάβω. Planespotting = DSLR.

Νομιζεις οτι ειναι αστειο να προσπαθει καποις να βγαλει μια φωτο της προκοπης με μια κομπακτ; Αν δηλαδη μπορουσε να παρει slr δεν θα επαιρνε; Και μην ειμαστε τοσο απολυτοι Planespotting = DSLR γιατι μπορει ο αλλος να μπει μεσα στην πιστα και να βγαλει τα αεροπλανα απο τα 20 μετρα με την VGA του κινητου του ετσι οπως δεν προκειται να βγαλει ο αλλος με ολες τις slr του κοσμου. Παρ ολα αυτα συμφωνω οτι ενας που ασχολειται σοβαρα με το spotting και γενικοτερα με τη χρειαζεται slr αλλα δυστυχως δεν εχουμε ολη την ανεση να την παρουμε με τη μια.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3643
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 13 Μάιος 2011, 17:25

flying doctor έγραψε: Γιατί ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια, δεν μπορώ να καταλάβω. Planespotting = DSLR.


Ρε συ doctor, στη συγκεκριμενη περιπτωση αυτος που ανακυκλωνεται εσυ εισαι! :P
Ενω εχουμε πει τι ειναι planespotting, και εχουν τεθει αρκετες και ενδιαφερουσες αποψεις, εσυ επαναλαμβανεις το ιδιο που ελεγες 20 post παραπανω.
Κι εγω dslr εχω και χρησιμοποιω, αλλα δεν θα επιβαλλω σε καμια περιπτωση σε ενα παιδακι 12 χρονων ή ενα αρχαριο να αγορασει dslr μειωνοντας τον οτι αυτο που θα κανει δεν θα ειναι planespotting ή οτι δεν εχει δικαιωμα να μιλαει, αν πραξει το αντιθετο...;) :P Οποτε χαλαρωστε κι ας απολαυσει ο καθενας το hobby με οποιο τροπο θεωρει αυτος καλυτερο.

(Φιλικα παντα)
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 13 Μάιος 2011, 18:51

Έχετε δίκιο, σκέφτομαι με τα δικά μου μέτρα οπότε δεν είμαι αντικειμενικός. Οπότε προτείνω κάτιτέτοιο και για τον αρχάριο και για τον προχωρημένο. :mrgreen:
0 x


hlias*
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 27 Μάιος 2010, 15:00

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό hlias* » 13 Μάιος 2011, 20:28

Και για να επανελθουμε στα τεχνικα αυτοι οι 2 φακοι περα απο τη φιρμα τι αλλη διαφορα εχουν (που να δικαιολογει τετοια διαφορα στην τιμη);
http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Phot ... 131369.htm
http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Phot ... -Canon.htm
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: Spotting & Photography: εξοπλισμός, τεχνικά και ερώτησεις

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 13 Μάιος 2011, 20:59

Η διαφορά στην φίρμα είναι υπεραρκετή για να δικαιολογήσει την διαφορά στην τιμή (για να μην παρεξηγούμαστε, εγώ έχω τον Sigma 70-300mm για Nikon που τον είχα πάρει προσφορά με μια D60, αλλά θα προτιμούσα τον Nikkor). Πρόσφατα έβγαλα "εκτός" έναν Sigma 17-70 και τον αντικατέστησα με τον Nikkor 18-105, η βελτίωση με τον Nikkor είναι τεράστια.
0 x



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης