LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.590
Likes
2.769
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Μια αναδρομή σε πολύ σπάνια "πουλιά" που πέρασαν απο το Ελληνικό και (τα περισσότερα απο αυτά) δεν υπάρχουν ακόμα και σήμερα πουθενά στο παγκόσμιο Internet. Ευτυχώς ήμουν εκεί για να τα αποθανατίσω...

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/827 : To 767-200 της SAA σε μια απο τις πρώτες του νυκτερινές εμφανίσεις, τραβηγμένο απο τη γνωστή τζαμαρία των αφίξεων. Η Αθήνα ήταν ο πρώτος προορισμός του 762 της SAA και ο κύριος λόγος ενοικίασής του απο τη LAM.

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/828 : Do-228 Formosa Airlines, σε night stop / delivery flight απο Γερμανία, έχοντας και το γερμανικό αλλά και το κινεζικο νηολόγιο (με σβησμένο το "Β"), σε μια δύσκολη νυκτερινή φωτογραφία υπό βροχή.

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/877 : A310 Iraqi c/s, Kuwait registration.Δεν πέταξε ποτέ με τα χρώματα της Iraqi και λίγο μετά το ημιτελές βάψιμό του επέστρεψε στην Τουλούζη. Πιθανώς η μοναδική φωτογραφία σε αυτό το livery.

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/878 : Fokker 100 Royal Swazi σε delivery flight από Ολλανδία στη Σουαζιλάνδη. Λίγο καιρό πριν είχε περάσει και το Fokker 28 της ίδιας εταιρείας απο Σουαζιλάνδη για Ολλανδία!!

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/879 : ΤU-134 με χρώματα Air Guinee και logo POLIS. Η αλήθεια είναι ότι για αρκετά χρόνια έψαχνα να βρώ την εταιρεία που έγραφε στην ουρά, διαβάζοντας την TONUC. Tελικά κατάφερα να βρώ ότι οι χαρακτήρες στην ουρά είναι ρώσικοι και διαβάζονται ΠΟΛUC = POLIS!!! Άγνωστο στα απανταχού σποτερικά sites μέχρι και σήμερα.

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/880 : 727-200 Somali Airlines πετώντας για την τακτική πτήση της TAP. Μέχρι σήμερα δεν το έχω ξαναδεί ουτε ζωγραφιστό...

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/881 : 707-123B, πέντε εταιρειών σε ένα αεροπλάνο. Air Mauritius basic livery, Guyana Airways logo, U.N. titles, Air Gambia registration, Omega Air flight! Τι παραπάνω να ζητήσει κανείς???

Φυσικά αυτά είναι μονο ένα δείγμα του τι μας προσέφερε το LGAT όλα εκείνα τα χρόνια. Το Ελληνικό ήταν πάντα ο παράδεισος των ferry flights, refueling / night stops, delivery flights αλλά και των αμέτρητων (άγνωστων μεχρι και σήμερα) ρώσικων εταιρειών που είχαν δημιουργηθεί απο τη διάσπαση της πρωην ΕΣΣΔ.
Η χαμηλή ποιότητα λόγω παλαιότητας των αρνητικών δεν νομίζω ότι αρκεί να μειώσει την αξία αυτων των "μαργαριταριών".

Μιας και το Ελληνικό ήταν για πολλούς το αεροδρόμιο που "γεννηθήκαμε" σαν spotters, ας χρησιμοποιήσουμε αυτό το topic για φωτογραφίες δικές μας ή στο διαδίκτυο, απο το LGAT, διαχωρίζοντας τες απο τα άλλα 2 topics φωτογραφιών.
 
Είναι η εποχή που τα 707 ειχαν αποσυρθεί απο το στόλο και το SX-DBO το είχαν παρκάρει για αρκετό καιρό σε εκείνη τη θέση. Ισως να γίνεται επιθεώρηση για την επικείμενη ενοικίαση του στην EAS Cargo Airlines (1989).
 
Και μερικά ελικοφόρα που δεν βρίσκονται και τόσο εύκολα (ή και καθόλου) στο internet:

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/947 : Το Do-328 της νιγηριανής Afrimex, περνώντας ferry flight για Νιγηρία. Αν και παραδόθηκε στην εταιρεία, εντούτοις δεν πέταξε ποτέ με αυτήν. Μετά απο αρκετό καιρό καθήλωσης στην Αφρική, επέστρεψε στη Dornier και χρησιμοποιήθηκε ως demo aircraft.

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/948 : Dash 7 της Alyemen, εταιρείας που παρέμεινε για πολύ λίγο καιρό με αυτό το ονομα και το livery. Τελικά ενώθηκε με την Alyemda.

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/949 : Το θηριώδες AN-22 της ADB, προσγειώθηκε το απόγευμα της 12/10/1994. To συγκεκριμένο αεροσκάφος (UR-09307) κουβαλάει μια περίεργη ιστορία. Μετά από βαριά προσγείωση στο Aden, θεωρήθηκε μη επισκευάσιμο και παρέμεινε σε μια γωνιά του αεροδρομίου παρατημένο. 4 χρόνια περίπου μετά το ατύχημα αυτό, βγήκε (ως δια μαγείας) απο τα hangars της Antonov στο Gostomel πλήρως επισκευασμένο :rolleyes: . Το roll out αυτό ήταν 2 μέρες πριν τη συγκεκριμένη εμφάνισή του στην Αθήνα!!! :oops:

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/950 : Η Royal Brunei χρησιμοποίησε αυτό το Fokker 50 ως VIP για μικρό χρονικό διάστημα ως V8-RB1. Εδώ το αποθανάτισε ο φακός της Canon EOS 10QD διερχόμενο για AMS.

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/952 : Ένα άγνωστο μέχρι σήμερα ATR42 με το livery της Air Comores. Στα περισσότερα sites και βιβλία με production lists δεν αναφέρεται καν η ενοικίαση του F-GGLK στην εν λόγω εταιρία. Φυσικά, ούτε λόγος για φωτογραφία...
 
GP707":2eknn8ye said:
Είναι η εποχή που τα 707 ειχαν αποσυρθεί απο το στόλο και το SX-DBO το είχαν παρκάρει για αρκετό καιρό σε εκείνη τη θέση. Ισως να γίνεται επιθεώρηση για την επικείμενη ενοικίαση του στην EAS Cargo Airlines (1989).

Η΄να είχε αρχίσει από εκείνη την εποχή το ...πλιάτσικο !!! Ίσως είναι ο πατέρας αυτουνού του λάκη που σκαρφαλώνει στα αεροπλάνα στο youtube.
 
Αν και το θέμα είναι στη κατηγορία planespotting, θέλω να ρωτήσω κάι που σίγουρα εντάσσεται στα "LGAT memories":
έχει μήπως κανείς φωτογραφίες από το εσωτερικό του terminal του Ανατολικού Αεροδρομίου;
Ευχαριστώ!
 
retro αλλά τρισάθλια φωτογραφία (απο θέμα ποιοτητας). Αλλη μια απόδειξη των ελεεινών screeners του a.net.
Θα ανεβάσω σύντομα το εν λόγω αεροσκάφος (και όχι μόνο), σε φωτο... της προκοπής. ;)
 
Kαργα επηρρεασμενος απο τον κο GP707, λαμβανω την τιμη να παραθεσω τα εξης:

Τα δυο πιο γρηγορα scramble που εχω κανει απο το Περιστερι στο Ελληνικο (οταν λεω scramble εννοω τηλεφωνο-ξυπνημα-εξοπλισμος-εκκινηση κινητηρα(αυτοκινητου) σε 2-3 λεπτα) :D
-Το ενα http://www.airpics.gr/photo/808 (αυτο το προλαβα στο τσακ (φαινεται) λογω πρωινης κινησης στον Κηφισσο και την παραλιακη)
-Το αλλο http://www.airpics.gr/photo/1058 (εδω ηταν Κυριακη - ααανετα) :D

Επισης:
Fokker 28 British Airways τι σας λεει? (Απαντηση:seven4seven, τα εχεις παιξει). Οοοοοχι! Look at this: http://www.airpics.gr/photo/940

Και ενα απο ταγνωστα παλαβα delivery που μας εστελναν για τσαϊ :
http://www.airpics.gr/photo/939

Ακομα: http://www.airpics.gr/photo/804 Νηολογιο Aruba, εταιρεια απο Sharjah, πτηση απο Cape Town στην Αθηνα και με μικρο sticker (πανω απο τους κυριως τιτλους) "Trans Air Nigeria". Α! Και 747! Παρανοια!

"Ελα ρε, εχει ερθει ενα 757 για Monarch με μπλε γραμμες". "Ρε πας καλα? Κιτρινο-μαυρο εχει η Monarch". "Ποτε σου μη με πιστεψεις, εγω ειδοποιησα". Τον πιστεψα, και καλα εκανα :D http://www.airpics.gr/photo/803

Θα επανελθω... ;)
 
Top