LGAT memories

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 875
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 30 Νοέμ 2012, 17:25

PIKAD2J έγραψε:

Air Gulf Falcon (ποιαααααα?) σε μια και μοναδικη εμφανιση στην Αθηνα...
http://www.airpics.net/photo/P4-GFE-Boe ... lcon/804/L





Το αεροσκάφος που είναι πίσω ποιας εταιρίας είναι ;;
Α343 δεν είναι ;;
0 x


Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό solro » 30 Νοέμ 2012, 17:58

Είναι Α343 της singapore.
0 x

Andreas128
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 02 Δεκ 2012, 01:35
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HAF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό Andreas128 » 02 Δεκ 2012, 01:46

Καλησπέρα, πρώτη φορά που γράφω εδώ.
Περνάω πολύ συχνά από την περιοχή του ελληνικού γιατί μένω κοντά, όπως θα δείτε και στο προφίλ μου, μία θλίψη με πιάνει, βλέπω κάτι κτίρια, κάτι εκτάσεις στο βάθος, το μέρος έχει μια ''μυρουδια'' κάτι σαν αεροδρόμιο, όμως κανένα αεροπλάνο δεν βλέπω να απογειώνετε, ούτε να προσγειώνετε, κρίμαααααα, δεν το αντέχω, το σκέφτομαι συνέχια, κάθε μέρα, προσεύχομαι καθημερινός, να μην κάνουν καμία βλακεία οι πολιτικοί και το καταστρέψουν, μια ελπίδα έχω, μια ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα μας χρειαστεί και θα αναγκαστούν να το ανοίξουν, έστω και για άλλη χρήση.

...........
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5314
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Επικοινωνία:

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό GP707 » 03 Ιαν 2013, 19:32

http://www.airpics.net/photo/SU-MWB-Air ... pt/29427/L Σχετικά άγνωστη και short-lived Αιγυπτιακή με Α310 στη μοναδική της φορά στο LGAT

http://www.airpics.net/photo/UR-42308-Y ... es/29426/L Άλλη μία από τις πολυάριθμες -τότε- Ουκρανικές εταιρίες που χρησιμοποιούσαν αεροσκάφη της Air Ukraine στα βασικά της χρώματα. H Donbass έμελε να εξελιχθεί αργότερα σε σταθερή δύναμη στη χώρα.

http://www.airpics.net/photo/SE-DLH-Dou ... en/29425/L Η Air Sweden ήταν συχνός επισκέπτης στην Αθήνα αλλά μόνο 1-2 φορές έφερε το μεγάλο της DC-8-71.

http://www.airpics.net/photo/CN-RMK-Boe ... oc/29424/L Από τις λίγες φορές που η RAM έφερε 737-200 αντί του συνήθους 727. Στο βάθος δύο αντιπροσωπευτικοί τύποι αεροσκαφών της Ολυμπιακής, ετοιμάζονται για απογείωση.

http://www.airpics.net/photo/G-BPNY-Boe ... ir/29423/L Μία από τις τελευταίες εμφανίσεις της Dan Air πριν την εξαγορά της από την ΒΑ.

http://www.airpics.net/photo/YK-AIC-Tup ... es/29422/L η μοναδική φορά εμφάνισης του TU-154 της Syrian αντί του 727-200

http://www.airpics.net/photo/G-BEPS-Sho ... es/29421/L Σπάνιος τύπος αεροσκάφους, το Shorts Belfast είχε γίνει ευρέως γνωστό από την πετυχημένη καριέρα του με τη Heavy Lift. Εδώ στο apron του Δυτικού, έχοντας φέρει ανταλλακτικά για την Ολυμπιακή

http://www.airpics.net/photo/SE-DFS-McD ... ir/29420/L Η Scanair ήταν συχνότατος επισκέπτης για πολλά χρόνια στο Ελληνικό με διάφορους τύπους αεροσκαφών. Ένας από αυτούς και η εικονιζόμενη Χιονάτη.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


SxBIA
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Μάιος 2012, 12:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό SxBIA » 03 Ιαν 2013, 19:57

Θυμαστε το Αιρ Καφε απο την μερια του Ανατολικου λιγο πριν τον πυργισκο της γενικης αεροποριας???
Τι δεν θα εδινα για να μπω στην πιστα του 33r για μια φωτογραφια...
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5112
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
Επικοινωνία:

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 03 Ιαν 2013, 23:51

Το Cafe Aeroporto εννοεις... :wink: Μιλαμε για ΠΟΛΛΕΣ ωρες!
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5314
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Επικοινωνία:

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό GP707 » 04 Ιαν 2013, 10:30

Το σημείο 10 στο http://www.air-born.gr/planespotting/He ... map_hl.php εννοείς, ε;
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 04 Ιαν 2013, 17:19

Υπήρχε ένα καφέ "αεροδρόμιο" μεταξύ 1983-1985 εκεί πού βρίσκεται τώρα ένα σχολείο,το 8ο γυμνάσιο Γλυφάδας,πάνω από το σημείο πού είναι το BAC 1-11 τής Ηellenic.>Ή μάλλον ήταν στο σημείο πού βρίσκονται κάτι γήπεδα γιά μαθητές πίσω από το τζάμπο.< Σε μία χαμηλή ταράτσα ήταν στερεωμένη μία ντακότα.Παρόλο πού έμενα στις από κάτω γειτονιές,στην προέκταση τού δρόμου πού κατεβαίνει από τη Βουλιαγμένης,δεν πήγα ποτέ να το δω γιατί τότε έκανα τη θητεία μου,και είχα άλλα πράγματα να σκεφτώ.Τώρα,είναι αυτό δικαιολογία;όχι αλλά είχαμε μπουχτίσει από αεροπλάνα και δεν μού είχε κάνει κάν εντύπωση...τόσο καλά!

Μήπως κανείς σας επισκέφθηκε όσο λειτουργούσε το Μπόινγκ 720 στην Πάρνηθα (Air Café) πριν κλείσει;Το επισκέφθηκα τον Ιούλιο τού 2003 με συγγενικά μου πρόσωπα όταν είχε πιά εγκαταλειφθεί και πήραμε φωτογραφίες πού πρέπει να τίς ανεβάσω.Θα δείτε και τη φατσούλα τού Κυρ-Μήτσου.Με το αεροπλάνο αυτό είχα πάρει το βάπτισμα τού αέρα 15 χρονών,τον Οκτώβριο τού 1975.
Τελευταία επεξεργασία από Γιώργος Μάναρης σε 04 Ιαν 2013, 17:41, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x

SxBIA
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Μάιος 2012, 12:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό SxBIA » 04 Ιαν 2013, 19:18

Παιδες καλησπερα,

Εγω λεω για το καφε αεροπορτο το οποιο ητανε το καλυτερο για planespotting....Ητανε χωρος συναντησης απο κοπανες.... :D

Ερωτηση....

Ισος μπορει να ειναι τραβηγμενη αλλα ειναι πολυ δυσκολο να μπουμε μεσα στο διαδρομο 33r???
πως ειναι η κατασταση του ????
0 x

Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 05 Ιαν 2013, 11:45

Θυμάμαι το 2010 πού είχα αρχικά πάει να βοηθήσω εθελοντικά τήν κατάσταση στον χώρο πού βρίσκονται τα αεροπλάνα,γίνονταν ακόμη ακόμα εκθέσεις σε 3-4 λυόμενα υπόστεγα μπροστά από το τέρμιναλ τού Ανατολικού και επέτρεπαν φυσικά στούς επισκέπτες να παρκάρουν στην πίστα.Μιλάμε για πολλά αυτοκίνητα. Ορισμένοι,καμμιά φορά,έπαιρναν το αυτοκίνητό τους,έμπαιναν στον τροχόδρομο,όχι στον διάδρομο,και φούλαραν σα να πήγαιναν για απογείωση.Μού θύμισες αυτό.Τον πρώτο καιρό,τα ευγενικά παιδιά τής παλιάς φρουράς security προσφέρονταν καμμιά φορά να με πάνε από το φυλάκιο τού παλιού τελωνείου μέχρι τα αεροπλάνα και μετά έφευγαν για περιπολία.Θα μπορούσα να τούς είχα ζητήσει ένα πέρασμα από τον 33R.... Ήταν ένα από τα τυχερά τής "δουλειάς" πού θα μπορούσα να είχα εκμεταλλευτεί.Και το χειρότερο είναι,πώς όταν ό χώρος "αξιοποιηθεί" όλα αυτά θα σκεπαστούν είτε με πλάκες,είτε με χώμα....
Και επειδή τυχαίνει να ξέρω τήν κατάσταση,και γιατί κι άλλοι βλέποντάς με από τον δρόμο ρώτησαν δυό-τρείς φορές πώς θα μπορούσαν να μπούν μέσα,απαντούσα ότι δυστυχώς δεν προβλέπεται να δίνει κάποιος άδειες επειδή το αεροδρόμιο είναι κλειστό και εγώ ήμουν μέσα γιά δουλειά.Ένας ήταν επίμων σαν απαιτητικός επιβάτης.Επέμεινα και εγώ ευγενικά.Δεν θέλω να σάς απογοητεύσω, αυτό είναι το "καθεστώς",περιπολίες γίνονται διότι φύλαξη υπάρχει.
0 x


Άβαταρ μέλους
SST
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 26 Οκτ 2005, 17:56

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό SST » 05 Ιαν 2013, 14:09

Στον 33R (τουλάχιστον απ τη μεριά του δυτικού) μπορείς να μπείς! μπήκα πρίν 2 εβδομάδες με ποδήλατο απο την πάνω μεριά (αριστερα απο την Αλίμου-οδός αεροπορίας, κάτω απ το αμαξοστάσιο των τραμ) οπου έχει μια πύλη με φύλακα και αφου πέρασα μέσα απο την πίστα του cargo στο ανατολικό οπου πετούσαν αεροπλάνα/ελικόπτερα πολλοί αερομοντελιστές που ήταν εκέι με αυτοκίνητα (λίγο μετά απο το 3πλο υπόστεγο του ΚΕΑ) πέρασα κάθετα απο τους 33/15 (η ότι έχει μείνει) και βγήκα απο άλλη πύλη που είναι δίπλα στην παλιά τεχνική βάση. Παράλληλα με τη γραμμή του τραμ που κόβει το αεροδρόμιο στα δύο, έχει σύρματόπλεγμα που δεν πρόσεξα όμως αν κόβεται κάπου και μπορείς να μπεις στο "ζωντανό" κομμάτι του 33 απ' τη μεριά του ανατολικού. Στην επόμενη βόλτα θα το τσεκάρω :roll: .
Στο αεροπόρτο είχα πάει στα 90's για φαγητό και καφέ!... μοναδικό σημείο για planespotting!!! Αν λειτουργούσε ακόμα θα πήγαινα έστω κ με ανενεργό αεροδρόμιο και θέα τα 4 αεροπλάνα που βρίσκονται μπροστά του... 8)
0 x

Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 05 Ιαν 2013, 15:27

Ά,έτσι εξηγούνται οι ποδηλάτες πού έβλεπα το 2011 να κόβουν βόλτες μπροστά στα αεροπλάνα και αναρωτιόμουν,καλά από πού μπαίνουν,ποιός τούς αφήνει;Προφανώς δεν τούς φοβόντουσαν,σού λέει ποδήλατο είναι,όχι αυτοκίνητο.Ερχόντουσαν από μακρυά,κατηφόριζαν προς το κατώφλι τών διαδρόμων και επέστρεφαν πρός τη μεριά τού πύργου ελέγχου ανενόχλητοι....
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5112
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
Επικοινωνία:

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 05 Ιαν 2013, 15:36

Κι εγω παλαιοτερα ειχα μπει στον 33R με το αυτοκινητο μου (κατα τη διαρκεια εκθεσης), και εκανα δυο-τρια RTO. Εχω και βιντεο, Ωραιες στιγμες! 8)

Γιωργο Μαναρη, το καφε που λες δεν το θυμαμαι (ημουν σε σχετικα τρυφερη ηλικια το '85 - κανενα goodbye με τους γονεις μονο :wink: ), αλλα στο Aeroporto αποκλειεται να μην εχεις ερθει. Και αν εχεις ερθει, σιγουρα θα θυμασαι μια μεγαλη παρεα
με μηχανες, κυαλια, scanners κλπ να κανουν ομαδικο ντου για να βγαλουν προσγειωση αφηνοντας τα παντα πισω, και επιστρεφοντας περιχαρεις λιγο μετα... :)
0 x


Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 565
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό solro » 05 Ιαν 2013, 19:53

Να και ένα διάγραμμα του α/δ από το 1996
http://www.flickr.com/photos/12530375@N08/8219701563/sizes/h/in/photostream/
0 x

Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 05 Ιαν 2013, 21:50

Solro,νομίζεις πώς θα με πιάσεις αδιάβαστο;Το 1996 πού ήταν η δεύτερη χρονιά πού πήγα εποχικός υπάλληλος στην Ολυμπιακή,στο παλιό station control,αποφάσισα να φτιάξω ένα χάρτη τής Ελλάδας και στη θέση τών προορισμών αντί γιά κύκλους να βάλω αεροδρόμια όπως αυτό.Έγραψα στη Jeppesen και μού έστειλαν τήν έκδοση γιά τήν Ελλάδα.Έπρεπε όμως να μπούν στη σωστή κλίμακα.Όπως θα έχεις δεί,η Θεσσαλονίκη είναι δυσανάλογα μικρή σε σχέση με άλλα πού έπρεπε να δείχνουν μικρότερα.Παίρνοντας σαν κλίμακα το αεροδρόμιο τού Ηρακλείου και λαμβάνοντας υπόψη τα μήκη τών διαδρόμων,τα προσάρμοσα όλα με τήν απλή μέθοδο τών τριών.Τα έβγαλα φωτοτυπίες σε μεγεθύνσεις ή σμικρύνσεις και τα κόλλησα πίσω από μεγάλα φύλλα ζελατίνας.Από πίσω έφτιαξα το περίγραμμα τής Ελλάδας σε άσπρο φόντο.Στην ευρεσιτεχνία με βοήθησε η γνώμη μιάς συναδέλφου.Τήν ιδέα τήν πήρα από ένα μικρό χάρτη τής ΥΠΑ σε άσπρο κόντρα πλακέ πού είχα δεί κάποτε στο σπίτι φίλων τής γειτονιάς.Όσο για τα μικρά αεροδρόμια πού πετούσαν τα Ντορνιέ,με έστειλε ο προϊστάμενός μου σε έναν πιλότο στην Αεροπλοϊα και μού έγραψε τα μήκη τών διαδρόμων και τόν προσανατολισμό τους,πχ Νάξος 18/36,διότι δεν τα είχε η Jeppesen.Τον χάρτη πολλοί εκτίμησαν,τον καλλιτέχνη ουδείς.

seven4seven έγραψε:
Γιωργο Μαναρη, το καφε που λες δεν το θυμαμαι αλλα στο Aeroporto αποκλειεται να μην εχεις ερθει. Και αν εχεις ερθει, σιγουρα θα θυμασαι μια μεγαλη παρεα με μηχανες, κυαλια, scanners κλπ να κανουν ομαδικο ντου για να βγαλουν προσγειωση αφηνοντας τα παντα πισω, και επιστρεφοντας περιχαρεις λιγο μετα... :)

Δυστυχώς αποκλείεται.Το 1987 ανεβήκαμε Αθήνα αφήνοντας τα πάτρια εδάφη και έχασα πολλά επεισόδια. Ακόμα και το 1995 που άρχισα δουλειά στο αεροδρόμιο (Δυτικό),από εκεί δεν ξαναπέρασα...
Τελευταία επεξεργασία από Γιώργος Μάναρης σε 05 Ιαν 2013, 21:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης