Γεια χαρά, φίλοι της αεροπορίας.
Από το 2006 δουλεύω το ΑCARS.
Ας γράψω τι κατάφερα εγώ και μήπως μπορώ να βοηθήσω τους φίλους που
θέλουν να ασχοληθούν με το ΑCARS λαμβάνοντας σήματα από αέρος με δέκτη VHF.
Για το ΑCARS χρειαζονται.
Δεκτης ραδιοφωνο VHF να εχει AIR BAND 118.000-136.000 KHZ και
απαραίτητα διαμορφοση AM.
Το ACARS δουλεύει 131.725 ΚΗΖ και το εκπέμπουν τα αεροσκάφη.
και για να λαμβανεις σωστα και πολλά σήματα πρέπει η κεραία
του δεκτη να βλέπει ουρανό δηλαδή να εχει άμεση και ευθεία επαφή
με τα αεροσκαφη η στο μπαλκόνι η στην αυλή το καλλίτερο είναι
στην ταράτσα του σπιτιού η της πολυκατοικίας.
Προσοχή στην συχνότητα μόνο στην 131.725 έλαβα σηματα και είναι
η μόνη και επίσημη, υπάρχει και μια εφεδρική 131.525 δεν την δουλευει
κανενα αεροσκαφοs.
Για όλη την Ευρώπη 131.725 μόνο.
Προσοχή στον δεκτη. Χρησιμοποίησα 4 δέκτες, είμαι ραδιοερασιτέχνης
SV2LZI το διακριτικό μου για όσους ξέρουν από αυτά.
Δεν έχουν όλοι την ίδια απόδοση στην λήψη να δεχθούν τα
πακέτα των αεροσκαφών στην διαμόρφωση ΑΜ.
Το FT-100 to FT-856 και το TH-D7 ενώ είναι κορυφή σε άλλες
δουλείες των ραδιοερασιτεχνών δεν απέδωσαν, πάντα με την ίδια
κεραία οι δόκιμες και κατέληξα στο TH-F7 το ειχε και το δοκιμασε εναs
αλλοs φιλοs απο foroym.
Δέκα φορές ποιο πολλα πακέτα, δέκα φορές μεγαλύτερη εμβέλεια και
σωστα χωρίς λάθη, σχεδόν μηδενικά.
Μην δύνεται χρήματα για δεκτη VHF η για δεκτη SCANNER αν δεν βεβαιωθηται
οτι συνεργαζονται με την καρτα ηχου, με το προγραμμα που θα δουλεψεται,
και ότι υπαρχουν οι προυποθεσεις για εξωτερικη κεραια διοτι τα VHF δεν εχουν μεγαλη
εμβελεια όταν υπαρχουν εμποδια.
Ας πούμε ότι συνδέσαμε την έξοδο του δεκτη μας η του SCANNER
μe την είσοδο της κάρτας ήχου, μονοφωνικό βύσμα στον δεκτη - καλώδιο
θωρακισμένο για ήχο - στερεοφωνικό βύσμα στην κάρτα ήχου και δίνουμε και
στα δυο κανάλια ήχου της κάρτας και άκουμε πλέον από τα μεγάφωνα του PC.
Όλες οι δόκιμες έγιναν με το πρόγραμμα KRACARS είναι εύκολο δουλεύει σε DOS είναι
και μικρό το δίνουν δωρεάν, σαν δόκιμη δουλεύει
με όλους τους δεκτές και με όλες σχεδόν τις κάρτες ήχου.
Ζητήστε το KRACARS να το στείλω με προσωπικό μήνυμα για τις δόκιμες σας.
Π ρ ο σ ο χ η και πάλι ο δεκτής, το πρόγραμμα αποκωδικοποίησης,
και η κάρτα ήχου να συνεργάζονται αν δεν βλέπετε κείμενο κάθε φορά
που άκουτε τον ήχο του πακέτου στην συχνότητα 131.725 κάτι δεν παει
καλά στα παραπάνω.
Κάθε φορά που άκουτε τον χαρακτηριστικό ήχο του ACARS του αεροπλάνου
πρέπει να βλέπετε από το KRACARS και το κείμενο αυτό, έστω και με μικρά λάθη.
[13/04/2009 11:29:23]
*<SYN><SYN><SOH>2.SX-DVV<NAK>SA8<STX>S02AA304030EV080839V<ETX>'F<DEL>
Acars mode: 2 aircraft reg: .SX-DVV
Message label: sa block id: 8 msg. No: S02A
Flight id: A30403
Message content:-
0EV080839V
[13/04/2009 11:29:25]
*<SYN><SYN><SOH>H.SX-DVP<NAK>SA6<STX>S02AA306100EV------V<ETX>{Y<DEL>
Acars mode: h aircraft reg: .SX-DVP
Message label: sa block id: 6 msg. No: S02A
Flight id: A30610
Message content:-
0EV------V
Διορθώνουμε με αλλάζοντας την ένταση το κουμπι του δεκτη μας.
*<SYN><SYN><SOH>H. Προσοχή και πάλι αυτά δεν είναι λάθη είναι οι εντολές
του PC του αεροσκάφους προς το PC του αεροδρομίου
SX-DVV είναι το διακριτικό του αεροσκάφους
SX-DVP είναι το διακριτικό του αεροσκάφους
A30403 είναι το διακριτικό της πτήσης
A30610 είναι το διακριτικό της πτήσης
Αν δουλέψετε λίγο καιρό θα μάθετε να αναγνωρίζεται πολλα από τα
χαρακτηριστικά των αεροσκαφών.
Μετά από δόκιμες κατέληξα.
Στον υπολογιστή δουλεύω ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
Το οποίο εμφανίζει τα πακέτα και διαβάζονται σωστα.
Δεν είναι βαρύ πρόγραμμα και το βρίσκεις και σπασμένο.
Δεν βλέπεις τις Φώτο του αεροσκάφους αν δεν ειναι εμπλουτισμενο το αρχειο
FOTO απο πριν η πρεπει να ειναι συνεχεια συνδεμενο με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ
αυτό γίνεται όταν παίρνεις τα δεδομένα από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Επίσης δούλεψα και το WACARS. Δέχεται δεδομένα
από τον δεκτη αλλά δεν αναγνωρίζει τα μηνύματα, βασικό
για να τα εμφανίσει στο χάρτη, που δεν το κάνει.
Πρέπει να είναι παλιό, μην προσπαθήσετε, επιβεβαίωση από πολλούς.
Επίσης δούλεψα και λίγο το ACARSD.95 πολύπλοκο και θέλει δουλεία,
να περνάς τα νέα στοιχεία των αεροσκαφών και των πτήσεων.
Και αυτο δουλευει με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ ειναι πολυ καλο θελει και δουλεια.
Όλα τα προγράμματα επειδή τα παίρνομαι από Αμερική και Ευρώπη
Δεν έχουν τις πτήσεις τις περιοχής μας πρέπει να τις ψάχνεις και να
τις περνάς με το χέρι όπως και τα νέας κυκλοφορίας αεροσκαφη.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ των αεροπλανων δεν κατεβαζω απο το ΙΝΤΕΡΝΕΤ, εχουν επιλογη
ολα τα προγραμματα, διοτι πρεπει να υπαρχει η συνδεση συνεχεια και μετα
θελουν πολυ χωρο στο PC.
Ανοίγουμε ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2 και κάτω εχει την μπάρα του ήχου
Βλέπουμε την μπάρα να δουλεύει και άκουμε τον ήχο από τα μεγάφωνα
Αν η μπάρα είναι σταθερή, δεν δουλεύει το πρόγραμμα.
Αν δουλεύει η μπάρα και δεν περνούμε τα πακέτα τότε ρυθμίζουμε
τον ήχο απο το κουμπακι τηs εντασηs του δεκτη μαs καιστην κάρτα ήχου από
το πρόγραμμα υπάρχει επιλογή.
Αφού πανε όλα καλά πλέον, θα βρούμε το πρόγραμμα POSFIX
To οποίο συνεργάζεται άψογα με το ΑΙRNΑV ACARS DECΟDER 2
Επισηs συνεργαζεται με το AIRMASTER με το SKYSPY και το PC-HFDL προσοχη
τα δυο πρωτα δεν τα δουλεψα το τριτο ειναι για τα βραχεα θελει δεκτη
βραχεων και μεγαλεs κεραιεs.
Θα βάλουμε στο POSFIX το χάρτη της περιοχής μας για να βλέπουμε και
τα αεροσκαφη που δίνουν το στίγμα τους στο χάρτη σε πραγματικό χρόνο
Εγώ έβαλα τον χάρτη της Ελλάδας και τώρα έχω χάρτη της ΝΑ Ευρώπης
γιατί δέχεται το σύστημα και μακρινά στίγματα.
Βρείτε το POSFIX-SBS εμφανίζει και τα στίγμα των αεροσκαφών που δέχεται από
Το SBS-1 και από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Yπαρχει και το AIRNAV SUITE 4 που δέχεται δεδομένα από το ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
Είναι και αυτό μεγάλο και πολύπλοκο. Όλα δουλεύουν και με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Έχουν επιλογές για τους server.
Το ΑΙRNΑV ACARS DECΟDER 2 το POSFIX-SBS και το AIRNAV SUITE 4 δουλευουν
ταυτοχρονα στον δικο μου υπολογιστη που ειναι σχετικα αρχαιοs.
Αυτό είναι το κείμενο που δίνει το ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2 για κάθε
Αεροσκάφος.
Acars mode: h aircraft reg: .SX-DVS [AIRBUS A-320-232 A320 3709 L2J 4692D3
AEE [A3] AEGEAN AIRLINES 2008]
Message label: sa block id: 5 msg. No: S01A
Flight id: A30832 [ATHENS (ATH) 11:15 TO FRANKFURT (FRA)
TO HAMBURG (HAM) AEGEAN AIRLINES]
Message content:-
0EV------V
-------------------------------------[13/04/2009 12:15]
Αυτό βλέπουμε στο χάρτη από το posfix
PosMap3150409,1425Z.jpg
PosMap1150409,1426Z.jpg
ειναι οι χαρτεs οι δικοι μου στα συνημμένα.
Επιστρέφουμε στην αναγνώριση των χαρακτηριστικών των αεροσκαφών
Κάθε φορά που το acars πάρει ένα διακριτικό από το αεροπλάνο SX-DVS
Παει στα αρχεία του, να βρει τα στοιχεία αυτά, τα πέρασα με το χέρι στα αρχεία
Αircraft.wdf
SX-DVS=AIRBUS A-320-232 A320 3709 L2J 4692D3 AEE [A3] AEGEAN AIRLINES 2008
Επίσης και για τις πτήσεις
Routes.wdf
A30832=ATHENS (ATH) 11:15 TO FRANKFURT (FRA) TO HAMBURG (HAM) AEGEAN AIRLINES
Για τα χρόνια που το δουλεύω κάθε μέρα έβαζα τα νέα αεροπλάνα, μόνον
Αυτά που περνάν από την περιοχή μου και τα νέα που κυκλοφορήσαν πρόσφατα
Όπως της ΑΕGEAN τα καινούργια.
Αεροσκαφη που πέρασαν από την περιοχή μου και δεν υπήρχαν στα αρχεία μου
Το 2009 τα παρακάτω.
Δεν τα δέχεται στα συνημμένα είναι αρχεία ΤΧΤ ζητήστε τα να τα στείλω με προσωπικό
μήνυμα.
Όσοι από τους φίλους έχουν να συμπληρώσουν κάτι για να βοηθήσουν τους
νέους που θα ασχοληθούν με το ACARS τους παρακαλώ να το κάνουν γιατί
και εγώ πολύ κουραστικά και έψαξα.
Πάντα μιλάω για ACARS μεσώ VHF εκεί είναι το καλό.
Υπάρχει και το σύστημα με το SBS-1 αλλά μόνον η συσκευή του εχει 500- 600 εύρο
σαν αρχή λίγο δύσκολο επίσης δουλεύει με δορυφόρους και μεσώ ΙΝΤΕΡΝΕΤ εκεί πια
δεν εχει χάρη και τα παίρνεις όλα έτοιμα.
Επισηs παρακαλω τουs φιλουs απο την Β.ΕΛΛΑΔΑ αν εχουν καλα αποτελεσματα
απο το συστημα ACARS εμβελεια, ποιοτητα, αριθμο αεροσκαφων, αs γραψουν κατι.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΜΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ SV2LZI
Από το 2006 δουλεύω το ΑCARS.
Ας γράψω τι κατάφερα εγώ και μήπως μπορώ να βοηθήσω τους φίλους που
θέλουν να ασχοληθούν με το ΑCARS λαμβάνοντας σήματα από αέρος με δέκτη VHF.
Για το ΑCARS χρειαζονται.
Δεκτης ραδιοφωνο VHF να εχει AIR BAND 118.000-136.000 KHZ και
απαραίτητα διαμορφοση AM.
Το ACARS δουλεύει 131.725 ΚΗΖ και το εκπέμπουν τα αεροσκάφη.
και για να λαμβανεις σωστα και πολλά σήματα πρέπει η κεραία
του δεκτη να βλέπει ουρανό δηλαδή να εχει άμεση και ευθεία επαφή
με τα αεροσκαφη η στο μπαλκόνι η στην αυλή το καλλίτερο είναι
στην ταράτσα του σπιτιού η της πολυκατοικίας.
Προσοχή στην συχνότητα μόνο στην 131.725 έλαβα σηματα και είναι
η μόνη και επίσημη, υπάρχει και μια εφεδρική 131.525 δεν την δουλευει
κανενα αεροσκαφοs.
Για όλη την Ευρώπη 131.725 μόνο.
Προσοχή στον δεκτη. Χρησιμοποίησα 4 δέκτες, είμαι ραδιοερασιτέχνης
SV2LZI το διακριτικό μου για όσους ξέρουν από αυτά.
Δεν έχουν όλοι την ίδια απόδοση στην λήψη να δεχθούν τα
πακέτα των αεροσκαφών στην διαμόρφωση ΑΜ.
Το FT-100 to FT-856 και το TH-D7 ενώ είναι κορυφή σε άλλες
δουλείες των ραδιοερασιτεχνών δεν απέδωσαν, πάντα με την ίδια
κεραία οι δόκιμες και κατέληξα στο TH-F7 το ειχε και το δοκιμασε εναs
αλλοs φιλοs απο foroym.
Δέκα φορές ποιο πολλα πακέτα, δέκα φορές μεγαλύτερη εμβέλεια και
σωστα χωρίς λάθη, σχεδόν μηδενικά.
Μην δύνεται χρήματα για δεκτη VHF η για δεκτη SCANNER αν δεν βεβαιωθηται
οτι συνεργαζονται με την καρτα ηχου, με το προγραμμα που θα δουλεψεται,
και ότι υπαρχουν οι προυποθεσεις για εξωτερικη κεραια διοτι τα VHF δεν εχουν μεγαλη
εμβελεια όταν υπαρχουν εμποδια.
Ας πούμε ότι συνδέσαμε την έξοδο του δεκτη μας η του SCANNER
μe την είσοδο της κάρτας ήχου, μονοφωνικό βύσμα στον δεκτη - καλώδιο
θωρακισμένο για ήχο - στερεοφωνικό βύσμα στην κάρτα ήχου και δίνουμε και
στα δυο κανάλια ήχου της κάρτας και άκουμε πλέον από τα μεγάφωνα του PC.
Όλες οι δόκιμες έγιναν με το πρόγραμμα KRACARS είναι εύκολο δουλεύει σε DOS είναι
και μικρό το δίνουν δωρεάν, σαν δόκιμη δουλεύει
με όλους τους δεκτές και με όλες σχεδόν τις κάρτες ήχου.
Ζητήστε το KRACARS να το στείλω με προσωπικό μήνυμα για τις δόκιμες σας.
Π ρ ο σ ο χ η και πάλι ο δεκτής, το πρόγραμμα αποκωδικοποίησης,
και η κάρτα ήχου να συνεργάζονται αν δεν βλέπετε κείμενο κάθε φορά
που άκουτε τον ήχο του πακέτου στην συχνότητα 131.725 κάτι δεν παει
καλά στα παραπάνω.
Κάθε φορά που άκουτε τον χαρακτηριστικό ήχο του ACARS του αεροπλάνου
πρέπει να βλέπετε από το KRACARS και το κείμενο αυτό, έστω και με μικρά λάθη.
[13/04/2009 11:29:23]
*<SYN><SYN><SOH>2.SX-DVV<NAK>SA8<STX>S02AA304030EV080839V<ETX>'F<DEL>
Acars mode: 2 aircraft reg: .SX-DVV
Message label: sa block id: 8 msg. No: S02A
Flight id: A30403
Message content:-
0EV080839V
[13/04/2009 11:29:25]
*<SYN><SYN><SOH>H.SX-DVP<NAK>SA6<STX>S02AA306100EV------V<ETX>{Y<DEL>
Acars mode: h aircraft reg: .SX-DVP
Message label: sa block id: 6 msg. No: S02A
Flight id: A30610
Message content:-
0EV------V
Διορθώνουμε με αλλάζοντας την ένταση το κουμπι του δεκτη μας.
*<SYN><SYN><SOH>H. Προσοχή και πάλι αυτά δεν είναι λάθη είναι οι εντολές
του PC του αεροσκάφους προς το PC του αεροδρομίου
SX-DVV είναι το διακριτικό του αεροσκάφους
SX-DVP είναι το διακριτικό του αεροσκάφους
A30403 είναι το διακριτικό της πτήσης
A30610 είναι το διακριτικό της πτήσης
Αν δουλέψετε λίγο καιρό θα μάθετε να αναγνωρίζεται πολλα από τα
χαρακτηριστικά των αεροσκαφών.
Μετά από δόκιμες κατέληξα.
Στον υπολογιστή δουλεύω ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
Το οποίο εμφανίζει τα πακέτα και διαβάζονται σωστα.
Δεν είναι βαρύ πρόγραμμα και το βρίσκεις και σπασμένο.
Δεν βλέπεις τις Φώτο του αεροσκάφους αν δεν ειναι εμπλουτισμενο το αρχειο
FOTO απο πριν η πρεπει να ειναι συνεχεια συνδεμενο με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ
αυτό γίνεται όταν παίρνεις τα δεδομένα από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Επίσης δούλεψα και το WACARS. Δέχεται δεδομένα
από τον δεκτη αλλά δεν αναγνωρίζει τα μηνύματα, βασικό
για να τα εμφανίσει στο χάρτη, που δεν το κάνει.
Πρέπει να είναι παλιό, μην προσπαθήσετε, επιβεβαίωση από πολλούς.
Επίσης δούλεψα και λίγο το ACARSD.95 πολύπλοκο και θέλει δουλεία,
να περνάς τα νέα στοιχεία των αεροσκαφών και των πτήσεων.
Και αυτο δουλευει με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ ειναι πολυ καλο θελει και δουλεια.
Όλα τα προγράμματα επειδή τα παίρνομαι από Αμερική και Ευρώπη
Δεν έχουν τις πτήσεις τις περιοχής μας πρέπει να τις ψάχνεις και να
τις περνάς με το χέρι όπως και τα νέας κυκλοφορίας αεροσκαφη.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ των αεροπλανων δεν κατεβαζω απο το ΙΝΤΕΡΝΕΤ, εχουν επιλογη
ολα τα προγραμματα, διοτι πρεπει να υπαρχει η συνδεση συνεχεια και μετα
θελουν πολυ χωρο στο PC.
Ανοίγουμε ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2 και κάτω εχει την μπάρα του ήχου
Βλέπουμε την μπάρα να δουλεύει και άκουμε τον ήχο από τα μεγάφωνα
Αν η μπάρα είναι σταθερή, δεν δουλεύει το πρόγραμμα.
Αν δουλεύει η μπάρα και δεν περνούμε τα πακέτα τότε ρυθμίζουμε
τον ήχο απο το κουμπακι τηs εντασηs του δεκτη μαs καιστην κάρτα ήχου από
το πρόγραμμα υπάρχει επιλογή.
Αφού πανε όλα καλά πλέον, θα βρούμε το πρόγραμμα POSFIX
To οποίο συνεργάζεται άψογα με το ΑΙRNΑV ACARS DECΟDER 2
Επισηs συνεργαζεται με το AIRMASTER με το SKYSPY και το PC-HFDL προσοχη
τα δυο πρωτα δεν τα δουλεψα το τριτο ειναι για τα βραχεα θελει δεκτη
βραχεων και μεγαλεs κεραιεs.
Θα βάλουμε στο POSFIX το χάρτη της περιοχής μας για να βλέπουμε και
τα αεροσκαφη που δίνουν το στίγμα τους στο χάρτη σε πραγματικό χρόνο
Εγώ έβαλα τον χάρτη της Ελλάδας και τώρα έχω χάρτη της ΝΑ Ευρώπης
γιατί δέχεται το σύστημα και μακρινά στίγματα.
Βρείτε το POSFIX-SBS εμφανίζει και τα στίγμα των αεροσκαφών που δέχεται από
Το SBS-1 και από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Yπαρχει και το AIRNAV SUITE 4 που δέχεται δεδομένα από το ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
Είναι και αυτό μεγάλο και πολύπλοκο. Όλα δουλεύουν και με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Έχουν επιλογές για τους server.
Το ΑΙRNΑV ACARS DECΟDER 2 το POSFIX-SBS και το AIRNAV SUITE 4 δουλευουν
ταυτοχρονα στον δικο μου υπολογιστη που ειναι σχετικα αρχαιοs.
Αυτό είναι το κείμενο που δίνει το ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2 για κάθε
Αεροσκάφος.
Acars mode: h aircraft reg: .SX-DVS [AIRBUS A-320-232 A320 3709 L2J 4692D3
AEE [A3] AEGEAN AIRLINES 2008]
Message label: sa block id: 5 msg. No: S01A
Flight id: A30832 [ATHENS (ATH) 11:15 TO FRANKFURT (FRA)
TO HAMBURG (HAM) AEGEAN AIRLINES]
Message content:-
0EV------V
-------------------------------------[13/04/2009 12:15]
Αυτό βλέπουμε στο χάρτη από το posfix
PosMap3150409,1425Z.jpg
PosMap1150409,1426Z.jpg
ειναι οι χαρτεs οι δικοι μου στα συνημμένα.
Επιστρέφουμε στην αναγνώριση των χαρακτηριστικών των αεροσκαφών
Κάθε φορά που το acars πάρει ένα διακριτικό από το αεροπλάνο SX-DVS
Παει στα αρχεία του, να βρει τα στοιχεία αυτά, τα πέρασα με το χέρι στα αρχεία
Αircraft.wdf
SX-DVS=AIRBUS A-320-232 A320 3709 L2J 4692D3 AEE [A3] AEGEAN AIRLINES 2008
Επίσης και για τις πτήσεις
Routes.wdf
A30832=ATHENS (ATH) 11:15 TO FRANKFURT (FRA) TO HAMBURG (HAM) AEGEAN AIRLINES
Για τα χρόνια που το δουλεύω κάθε μέρα έβαζα τα νέα αεροπλάνα, μόνον
Αυτά που περνάν από την περιοχή μου και τα νέα που κυκλοφορήσαν πρόσφατα
Όπως της ΑΕGEAN τα καινούργια.
Αεροσκαφη που πέρασαν από την περιοχή μου και δεν υπήρχαν στα αρχεία μου
Το 2009 τα παρακάτω.
Δεν τα δέχεται στα συνημμένα είναι αρχεία ΤΧΤ ζητήστε τα να τα στείλω με προσωπικό
μήνυμα.
Όσοι από τους φίλους έχουν να συμπληρώσουν κάτι για να βοηθήσουν τους
νέους που θα ασχοληθούν με το ACARS τους παρακαλώ να το κάνουν γιατί
και εγώ πολύ κουραστικά και έψαξα.
Πάντα μιλάω για ACARS μεσώ VHF εκεί είναι το καλό.
Υπάρχει και το σύστημα με το SBS-1 αλλά μόνον η συσκευή του εχει 500- 600 εύρο
σαν αρχή λίγο δύσκολο επίσης δουλεύει με δορυφόρους και μεσώ ΙΝΤΕΡΝΕΤ εκεί πια
δεν εχει χάρη και τα παίρνεις όλα έτοιμα.
Επισηs παρακαλω τουs φιλουs απο την Β.ΕΛΛΑΔΑ αν εχουν καλα αποτελεσματα
απο το συστημα ACARS εμβελεια, ποιοτητα, αριθμο αεροσκαφων, αs γραψουν κατι.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΜΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ SV2LZI