ACARS VHF airband για αρχάριους

GIANNHST

Economy-Class-Member
Εγγραφή
18/03/2007
Μηνύματα
156
Likes
0
Γεια χαρά, φίλοι της αεροπορίας.
Από το 2006 δουλεύω το ΑCARS.
Ας γράψω τι κατάφερα εγώ και μήπως μπορώ να βοηθήσω τους φίλους που
θέλουν να ασχοληθούν με το ΑCARS λαμβάνοντας σήματα από αέρος με δέκτη VHF.
Για το ΑCARS χρειαζονται.
Δεκτης ραδιοφωνο VHF να εχει AIR BAND 118.000-136.000 KHZ και
απαραίτητα διαμορφοση AM.
Το ACARS δουλεύει 131.725 ΚΗΖ και το εκπέμπουν τα αεροσκάφη.
και για να λαμβανεις σωστα και πολλά σήματα πρέπει η κεραία
του δεκτη να βλέπει ουρανό δηλαδή να εχει άμεση και ευθεία επαφή
με τα αεροσκαφη η στο μπαλκόνι η στην αυλή το καλλίτερο είναι
στην ταράτσα του σπιτιού η της πολυκατοικίας.
Προσοχή στην συχνότητα μόνο στην 131.725 έλαβα σηματα και είναι
η μόνη και επίσημη, υπάρχει και μια εφεδρική 131.525 δεν την δουλευει
κανενα αεροσκαφοs.
Για όλη την Ευρώπη 131.725 μόνο.
Προσοχή στον δεκτη. Χρησιμοποίησα 4 δέκτες, είμαι ραδιοερασιτέχνης
SV2LZI το διακριτικό μου για όσους ξέρουν από αυτά.
Δεν έχουν όλοι την ίδια απόδοση στην λήψη να δεχθούν τα
πακέτα των αεροσκαφών στην διαμόρφωση ΑΜ.
Το FT-100 to FT-856 και το TH-D7 ενώ είναι κορυφή σε άλλες
δουλείες των ραδιοερασιτεχνών δεν απέδωσαν, πάντα με την ίδια
κεραία οι δόκιμες και κατέληξα στο TH-F7 το ειχε και το δοκιμασε εναs
αλλοs φιλοs απο foroym.
Δέκα φορές ποιο πολλα πακέτα, δέκα φορές μεγαλύτερη εμβέλεια και
σωστα χωρίς λάθη, σχεδόν μηδενικά.
Μην δύνεται χρήματα για δεκτη VHF η για δεκτη SCANNER αν δεν βεβαιωθηται
οτι συνεργαζονται με την καρτα ηχου, με το προγραμμα που θα δουλεψεται,
και ότι υπαρχουν οι προυποθεσεις για εξωτερικη κεραια διοτι τα VHF δεν εχουν μεγαλη
εμβελεια όταν υπαρχουν εμποδια.
Ας πούμε ότι συνδέσαμε την έξοδο του δεκτη μας η του SCANNER
μe την είσοδο της κάρτας ήχου, μονοφωνικό βύσμα στον δεκτη - καλώδιο
θωρακισμένο για ήχο - στερεοφωνικό βύσμα στην κάρτα ήχου και δίνουμε και
στα δυο κανάλια ήχου της κάρτας και άκουμε πλέον από τα μεγάφωνα του PC.
Όλες οι δόκιμες έγιναν με το πρόγραμμα KRACARS είναι εύκολο δουλεύει σε DOS είναι
και μικρό το δίνουν δωρεάν, σαν δόκιμη δουλεύει
με όλους τους δεκτές και με όλες σχεδόν τις κάρτες ήχου.
Ζητήστε το KRACARS να το στείλω με προσωπικό μήνυμα για τις δόκιμες σας.
Π ρ ο σ ο χ η και πάλι ο δεκτής, το πρόγραμμα αποκωδικοποίησης,
και η κάρτα ήχου να συνεργάζονται αν δεν βλέπετε κείμενο κάθε φορά
που άκουτε τον ήχο του πακέτου στην συχνότητα 131.725 κάτι δεν παει
καλά στα παραπάνω.
Κάθε φορά που άκουτε τον χαρακτηριστικό ήχο του ACARS του αεροπλάνου
πρέπει να βλέπετε από το KRACARS και το κείμενο αυτό, έστω και με μικρά λάθη.

[13/04/2009 11:29:23]
*<SYN><SYN><SOH>2.SX-DVV<NAK>SA8<STX>S02AA304030EV080839V<ETX>'F<DEL>
Acars mode: 2 aircraft reg: .SX-DVV
Message label: sa block id: 8 msg. No: S02A
Flight id: A30403
Message content:-
0EV080839V

[13/04/2009 11:29:25]
*<SYN><SYN><SOH>H.SX-DVP<NAK>SA6<STX>S02AA306100EV------V<ETX>{Y<DEL>
Acars mode: h aircraft reg: .SX-DVP
Message label: sa block id: 6 msg. No: S02A
Flight id: A30610
Message content:-
0EV------V

Διορθώνουμε με αλλάζοντας την ένταση το κουμπι του δεκτη μας.

*<SYN><SYN><SOH>H. Προσοχή και πάλι αυτά δεν είναι λάθη είναι οι εντολές
του PC του αεροσκάφους προς το PC του αεροδρομίου
SX-DVV είναι το διακριτικό του αεροσκάφους
SX-DVP είναι το διακριτικό του αεροσκάφους
A30403 είναι το διακριτικό της πτήσης
A30610 είναι το διακριτικό της πτήσης

Αν δουλέψετε λίγο καιρό θα μάθετε να αναγνωρίζεται πολλα από τα
χαρακτηριστικά των αεροσκαφών.
Μετά από δόκιμες κατέληξα.
Στον υπολογιστή δουλεύω ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
Το οποίο εμφανίζει τα πακέτα και διαβάζονται σωστα.
Δεν είναι βαρύ πρόγραμμα και το βρίσκεις και σπασμένο.
Δεν βλέπεις τις Φώτο του αεροσκάφους αν δεν ειναι εμπλουτισμενο το αρχειο
FOTO απο πριν η πρεπει να ειναι συνεχεια συνδεμενο με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ
αυτό γίνεται όταν παίρνεις τα δεδομένα από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Επίσης δούλεψα και το WACARS. Δέχεται δεδομένα
από τον δεκτη αλλά δεν αναγνωρίζει τα μηνύματα, βασικό
για να τα εμφανίσει στο χάρτη, που δεν το κάνει.
Πρέπει να είναι παλιό, μην προσπαθήσετε, επιβεβαίωση από πολλούς.
Επίσης δούλεψα και λίγο το ACARSD.95 πολύπλοκο και θέλει δουλεία,
να περνάς τα νέα στοιχεία των αεροσκαφών και των πτήσεων.
Και αυτο δουλευει με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ ειναι πολυ καλο θελει και δουλεια.
Όλα τα προγράμματα επειδή τα παίρνομαι από Αμερική και Ευρώπη
Δεν έχουν τις πτήσεις τις περιοχής μας πρέπει να τις ψάχνεις και να
τις περνάς με το χέρι όπως και τα νέας κυκλοφορίας αεροσκαφη.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ των αεροπλανων δεν κατεβαζω απο το ΙΝΤΕΡΝΕΤ, εχουν επιλογη
ολα τα προγραμματα, διοτι πρεπει να υπαρχει η συνδεση συνεχεια και μετα
θελουν πολυ χωρο στο PC.
Ανοίγουμε ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2 και κάτω εχει την μπάρα του ήχου
Βλέπουμε την μπάρα να δουλεύει και άκουμε τον ήχο από τα μεγάφωνα
Αν η μπάρα είναι σταθερή, δεν δουλεύει το πρόγραμμα.
Αν δουλεύει η μπάρα και δεν περνούμε τα πακέτα τότε ρυθμίζουμε
τον ήχο απο το κουμπακι τηs εντασηs του δεκτη μαs καιστην κάρτα ήχου από
το πρόγραμμα υπάρχει επιλογή.
Αφού πανε όλα καλά πλέον, θα βρούμε το πρόγραμμα POSFIX
To οποίο συνεργάζεται άψογα με το ΑΙRNΑV ACARS DECΟDER 2
Επισηs συνεργαζεται με το AIRMASTER με το SKYSPY και το PC-HFDL προσοχη
τα δυο πρωτα δεν τα δουλεψα το τριτο ειναι για τα βραχεα θελει δεκτη
βραχεων και μεγαλεs κεραιεs.
Θα βάλουμε στο POSFIX το χάρτη της περιοχής μας για να βλέπουμε και
τα αεροσκαφη που δίνουν το στίγμα τους στο χάρτη σε πραγματικό χρόνο
Εγώ έβαλα τον χάρτη της Ελλάδας και τώρα έχω χάρτη της ΝΑ Ευρώπης
γιατί δέχεται το σύστημα και μακρινά στίγματα.
Βρείτε το POSFIX-SBS εμφανίζει και τα στίγμα των αεροσκαφών που δέχεται από
Το SBS-1 και από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Yπαρχει και το AIRNAV SUITE 4 που δέχεται δεδομένα από το ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2
Είναι και αυτό μεγάλο και πολύπλοκο. Όλα δουλεύουν και με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Έχουν επιλογές για τους server.
Το ΑΙRNΑV ACARS DECΟDER 2 το POSFIX-SBS και το AIRNAV SUITE 4 δουλευουν
ταυτοχρονα στον δικο μου υπολογιστη που ειναι σχετικα αρχαιοs.
Αυτό είναι το κείμενο που δίνει το ΑΙRNAV ACARS DECΟDER 2 για κάθε
Αεροσκάφος.
Acars mode: h aircraft reg: .SX-DVS [AIRBUS A-320-232 A320 3709 L2J 4692D3
AEE [A3] AEGEAN AIRLINES 2008]
Message label: sa block id: 5 msg. No: S01A
Flight id: A30832 [ATHENS (ATH) 11:15 TO FRANKFURT (FRA)
TO HAMBURG (HAM) AEGEAN AIRLINES]
Message content:-
0EV------V
-------------------------------------[13/04/2009 12:15]
Αυτό βλέπουμε στο χάρτη από το posfix
PosMap3150409,1425Z.jpg
PosMap1150409,1426Z.jpg
ειναι οι χαρτεs οι δικοι μου στα συνημμένα.
Επιστρέφουμε στην αναγνώριση των χαρακτηριστικών των αεροσκαφών
Κάθε φορά που το acars πάρει ένα διακριτικό από το αεροπλάνο SX-DVS
Παει στα αρχεία του, να βρει τα στοιχεία αυτά, τα πέρασα με το χέρι στα αρχεία
Αircraft.wdf
SX-DVS=AIRBUS A-320-232 A320 3709 L2J 4692D3 AEE [A3] AEGEAN AIRLINES 2008
Επίσης και για τις πτήσεις
Routes.wdf
A30832=ATHENS (ATH) 11:15 TO FRANKFURT (FRA) TO HAMBURG (HAM) AEGEAN AIRLINES
Για τα χρόνια που το δουλεύω κάθε μέρα έβαζα τα νέα αεροπλάνα, μόνον
Αυτά που περνάν από την περιοχή μου και τα νέα που κυκλοφορήσαν πρόσφατα
Όπως της ΑΕGEAN τα καινούργια.
Αεροσκαφη που πέρασαν από την περιοχή μου και δεν υπήρχαν στα αρχεία μου
Το 2009 τα παρακάτω.
Δεν τα δέχεται στα συνημμένα είναι αρχεία ΤΧΤ ζητήστε τα να τα στείλω με προσωπικό
μήνυμα.
Όσοι από τους φίλους έχουν να συμπληρώσουν κάτι για να βοηθήσουν τους
νέους που θα ασχοληθούν με το ACARS τους παρακαλώ να το κάνουν γιατί
και εγώ πολύ κουραστικά και έψαξα.
Πάντα μιλάω για ACARS μεσώ VHF εκεί είναι το καλό.
Υπάρχει και το σύστημα με το SBS-1 αλλά μόνον η συσκευή του εχει 500- 600 εύρο
σαν αρχή λίγο δύσκολο επίσης δουλεύει με δορυφόρους και μεσώ ΙΝΤΕΡΝΕΤ εκεί πια
δεν εχει χάρη και τα παίρνεις όλα έτοιμα.
Επισηs παρακαλω τουs φιλουs απο την Β.ΕΛΛΑΔΑ αν εχουν καλα αποτελεσματα
απο το συστημα ACARS εμβελεια, ποιοτητα, αριθμο αεροσκαφων, αs γραψουν κατι.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΜΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ SV2LZI
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Συνέχεια για το ACARS
Παρατήρησα ότι πολλοί φίλοι δεν γνωρίζουν την σημασία του
διακριτικού του αεροπλάνου. προσοχή δεν είναι το όνομα του
όπως <ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ> αυτό είναι το όνομα του και δίνεται
τιμής ένεκεν για τον μεγάλο ΝΙΚΟ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ.
Κάθε μεταφορικό μέσο πλοίο η αεροπλάνο πρέπει και είναι
υποχρεωτικά να εχει ασύρματη επικοινωνία με την ξηρά.
διαθέτει λοιπόν ασύρματο. αυτό το διακριτικό που βλέπουμε
στο ACARS είναι το διακριτικό δηλ. το όνομα του σταθμού του
ασύρματου του με τον υπόλοιπο κόσμο και κατ επέκταση το όνομα
του πλοίου η του αεροσκάφους.
Τα διακριτικά στις χώρες δίδονται από ένα οργανισμό που εχει
έδρα την Ελβετία.
στην ΕΛΛΑΔΑ έχουν δοθεί SV-SX-SZ-SW-SY-J4 και ακολουθούν 4 νούμερα.
Προσοχή όχι όλο το S αλλά μόνον τα παραπάνω οι υπόλοιποι συνδυασμοί
σε άλλες χώρες όπως.
S5-AAA=Slovenia
SE-AAA=Sweden
SP-AAA=Poland
ST-AAA=Sudan
SU-AAA=Egypt
Σε νέες χώρες έχουν δοθεί και συνδυασμοί με αριθμούς
T9-AAA=Bosnia-Herzegovina
4L-AAA=Georgia
4X-AAA=Israel
στην Γερμανία εχει δοθεί το D- Στην Γαλλία το F-
Στις ΗΠΑ έχουν δοθεί Ν- Μ- Κ- W- Ίσως επειδή έχουν πολλούς σταθμούς
ασύρματου πολλα πλοία και αεροπλάνα
εδώ στο διακριτικό παρατήρησα ότι στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν ένα γράμμα
το Ν- και μετά συνδυασμό αριθμών και γραμμάτων επίσης και τα ΚΙΝΕΖΙΚΑ
ΤΟ Β- και μετά αριθμούς
Η ΕΛΛΑΔΑ πλέον μεσώ του Υ.Μεταφορων διανέμει τα διακριτικά βάση
των διεθνών κανόνων.
Οι σταθμοί ξηράς που εξυπηρετούν τους κινητούς σταθμούς έχουν τρία
γράμματα π.χ. SVA το οποίο σημαίνει Αθήναι Ράδιο
SV1ΑΑΑ ραδιοερασιτεχνικα ο αριθμός 1 προσδιορίζει την
περιοχή
SV2ΑΑΑραδιοερασιτεχνικα ο αριθμός 2 προσδιορίζει την
περιοχή
SW1ΑΑΑραδιοερασιτεχνικα ο αριθμός 1 προσδιορίζει την
περιοχή
SW2ΑΑΑραδιοερασιτεχνικα ο αριθμός 2 προσδιορίζει την
περιοχή
SX-DVW διακριτικό του αεροσκάφους
SZ- Σπάνια σε έκτακτες περιπτώσεις
SY- Σπάνια σε έκτακτες περιπτώσεις
J4- Σπάνια σε έκτακτες περιπτώσεις
Εδώ μια παρένθεση θα κάνω. όλα αυτά τα διακριτικά τα δούλευαν και τα
ξέρουν οι επαγγελματίες ασυρματιστές τηλεγραφητές οι οποίοι σπούδαζαν
σε επαγγελματικές σχολές και δούλευαν σε παράκτιους σταθμούς
και σε πλοία. Δεν αναχωρούσε το πλοίο αν δεν είχε ασυρματιστή.
Έχουν πλέον καταργηθεί και τα σηματα ΜΟΡΣ και οι ασυρματιστές
τηλεγραφητές οι ποιοι πολλοί συνταξιοδοτήθηκαν η μετατάχθηκαν σε
άλλες δουλείες μέχρι να βγουν στην σύνταξη. Αυτοί θα μπορούσαν
να συμπληρώσουν πολλα και ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ να το κάνουν για να
μαθαίνουμε και να διορθώσουν για τα λάθη.
Μόνον στις εξετάσεις των ραδιοερασιτεχνών υπάρχουν τα σηματα ΜΟΡΣ
για την ιστορία, σε όλη την Ευρώπη έχουν καταργηθεί.
Για τα υπόλοιπα στοιχεία αεροσκάφους
SX-DVW Airbus A-320-232 A320 3785 L2J 4692D7 AEE [A3] Aegean Airlines 2009
διακριτικό. εργοστάσιο κατασκευής. βελτιώσεις. αριθμός νηολόγιου. αριθμός
κινητήρων κτλ.
πολλοί τα ξέρουν καλύτερα. γράψετε γιατί υπάρχουν αρχάριοι όπως και εγώ
5A-LAE=Bombardier Inc CL-600-2D24 CRJ-900 CRJ9 15216 L2J 018046 LAA [LN] Libyan Airlines 2008
9V-SWS=Boeing 777-312ER B77W 34584 L2J 76CEF3 SIA [SQ] Singapore Airlines 2008
A6-EDD=Airbus A-380-861 A388 20 L4J 8960E5 UAE [EK] Emirates 2008
A6-EWF=Boeing 777-21HLR B77L 35586 739 L2J 896178 UAE [EK] Emirates 2008
A6-EWG=Boeing 777-21HLR B77L 35578 741 L2J 896179 UAE [EK] Emirates 2008
A6-EYR=Airbus A-330-243 A332 975 L2J 8961E6 ETD [EY] Etihad Airways 2008
A7-BAO=Boeing 777-3DZER B77W 36011 750 L2J 06A064 QTR [QR] Qatar Airways 2008
D-AIHU=Airbus A-340-642 A346 848 L4J 3C6515 DLH [LH] Lufthansa 2008
EI-DSV=Airbus A-320-216 A320 3598 L2J 4CA718 ADH [AP] Air One 2008
EI-DSW=Airbus A-320-216 A320 3609 L2J 4CA719 ADH [AP] Air One 2008
EI-DSX=Airbus A-320-216 A320 3643 L2J 4CA730 ADH [AP] Air One 2008
F-ORMK=Airbus A-320-232 A320 3736 L2J 3A458A MEA [ME] Middle East Airlines 2008
G-EUYC=Airbus A-320-232 A320 3721 L2J 405EE0 BAW [BA] British Airways 2008
G-EUYD=Airbus A-320-232 A320 3726 L2J 405EE1 BAW [BA] British Airways 2008
G-RHMS=EMBRAER ERJ-135BJ Legacy E135 14501072 L2J AKCH 405EF2 Astra Fire Ltd, Jersey 2008
LZ-BVD=Bombardier CL-600-2B16 Challenger 605 CL60 5768 L2J 451C29 VBC - Air VB 2008
LZ-FIA=Gulfstream Aerospace GV-SP (G550) GLF5 5198 L2J 451C30 2008
M-JANP=Bombardier BD-700-1A11 Global 5000 GL5T 9293 L2J 43E78B 2008
OO-JAQ=Boeing 737-8K5/WL B738 35148 2790 L2J 44A831 JAF [TB] Jetairfly 2009
SX-DVR=Airbus A-320-232 A320 3714 L2J 4692D2 AEE [A3] Aegean Airlines 2008
SX-DVT=Airbus A-320-232 A320 3745 L2J 4692D4 AEE [A3] Aegean Airlines 2008
SX-FCA=Hawker Beechcraft Corp 390 Premier 1A PRM1 RB-262 L2J 469861 2008
SX-MFA=Gulfstream Aerospace GV-SP (G550) GLF5 5197 L2J 46B4C1 GNJ - Gain Jet 2008
SX-SEE=Gulfstream Aerospace GIV-X (G450) GLF4 4115 L2J 46CCA5 GNJ - Gain Jet Aviation 2008
TC-JMH=Airbus A-321-232 A321 3637 L2J BEDM 4BA9A8 THY [TK] THY Turkish Airlines 2008
UR-WUB=Airbus A-320-232 A320 3741 L2J 5081CD WAU - Wizz Air Ukraine 2008
VP-CSS=Airbus A-320-232 A320 3402 L2J 424174 MMS - Saad Air 2008
VT-JWP=Airbus A-330-202 A332 947 L2J 80043D JAI [9W] Jet Airways 2008


9M-AHS=Airbus A-320-216 A320 3776 L2J 7500DD AXM [AK] AirAsia 2009
A6-ECM=Boeing 777-36NER B77W 37703 755 L2J JKAC 896114 UAE [EK] Emirates 2009
A6-ECN=Boeing 777-36HER B77W 37705 761 L2J 896115 UAE [EK] Emirates 2009
A6-ECP=Boeing 777-36NER B77W 37707 768 L2J JMAB 896117 UAE [EK] Emirates 2009
A6-EYS=Airbus A-330-243 A332 991 L2J 8961E7 ETD [EY] Etihad Airways 2009
A7-BAE=Boeing 777-3DZER B77W 36104 686 L2J 06A069 QTR [QR] Qatar Airways 2009
A7-BBB=Boeing 777-2DZLR B77L 36013 762 L2J JRAC 06A068 QTR [QR] Qatar Airways 2009
D-ABKD=Boeing 737-86J/WL B738 37742 2796 L2J 3C4964 BER [AB] Air Berlin 2009
D-ABKE=Boeing 737-86J/WL B738 37743 2834 L2J 3C4965 BER [AB] Air Berlin 2009
D-AGWN=Airbus A-319-132 A319 3841 L2J 3C5EEE GWI [4U] Germanwings 2009
D-AHIM=Airbus A-319-112 A319 3818 L2J 3C612D HHI [4R] Hamburg Airlines 2009
D-AIKO=Airbus A-330-343E A333 989 L2J 3C656F DLH [LH] Lufthansa 2009
D-AISP=Airbus A-321-231 A321 3864 L2J 3C6670 DLH [LH] Lufthansa 2009
EI-DTB=Airbus A-320-216 A320 3815 L2J 4CA783 ADH [AP] Air One 2009
F-GKXR=Airbus A-320-214 A320 3795 L2J 392AF1 AFR [AF] Air France 2009
F-GKXS=Airbus A-320-214 A320 3825 L2J 392AF2 AFR [AF] Air France 2009
F-GUOC=Boeing 777-228F B77L 32966 752 L2J BMHR 3951C2 AFR [AF] Air France Cargo 2009
G-FDZR=Boeing 737-8K5 B738 35145 2849 L2J 405E23 TOM [BY] Thomsonfly 2009
JY-AYN=Airbus A-319-132 A319 3803 L2J 74072E RJA [RJ] Royal Jordanian 2009
JY-AYN=Airbus A-319-132 A319 3803 L2J 74072E RJA [RJ] Royal Jordanian 2009
JY-AYP=Airbus A-319-132 A319 3832 L2J FQPR 740730 RJA [RJ] Royal Jordanian 2009
N704DK=Boeing 777-232LR B77L 29739 772 L2J A963BF DAL [DL] Delta Airlines 2009
OO-JAR=Boeing 737-7K5 B737 35150 2825 L2J EPBJ 44A832 JAF [TB] Jetairfly 2009
PH-TFC=Boeing 737-8K5 B738 35146 2866 L2J 484B28 TFL [OR] Arkefly 2009
SU-GCR=Boeing 737-866/W B738 35562 2826 L2J MSR [MS] Egyptair 2009
SX-DVU=Airbus A-320-232 A320 3753 L2J 4692D5 AEE [A3] Aegean Airlines 2009
SX-DVV=Airbus A-320-232 A320 3773 L2J 4692D6 AEE [A3] Aegean Airlines 2009
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Έγινε επιβεβαίωση και πολλές δοκιμές.
Η κάρτα ήχου, ο δέκτης, η κεραία πρέπει να
συνεργάζονται για το καλλίτερο αποτέλεσμα.
Συνεχίζουμε στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ να δεχόμαστε
εκατοντάδες μηνύματα από την AEGEAN χωρίς
ποτέ να εκπέμπουν στίγμα, δίνουν μόνο
δρομολόγια-πτήσεις, καλό για δοκιμές, ότι ώρα
να ανοίξεις το σύστημα εκπέμπουν μηνύματα.
Υπάρχει καλή εμβέλεια γιατί επιβεβαιώθηκε
και τα λαμβάνει και φίλος από τα ΓΙΑΝΝΕΝΑ.
Η εμβέλεια της κεραίας μου είναι το ίδιο
καλή τώρα που έστρωσε ο καιρός.
Ενα δείγμα παραθέτω με τον χάρτη που
χρησιμοποιώ.
Το 24ωρο τηs 17/5/2009
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Δρομολόγια και πτήσεις για το Σαββατοκύριακο
που μας πέρασε 23/5 και 24/5/2009
Συνημμένα παρακάτω είναι τα μηνύματα ACARS σε
αρχεία LOG για τις δυο ημερομηνίες που αναφέρω
όλο το 24ωρο.
Επίσης συνημμένος χάρτης της ΕΛΛΑΔΑΣ με όλα τα
αεροσκάφη του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε 23/5
και 24/5/2009.
Παρατήρηση τελευταία είναι ότι παρουσιάσθηκαν
πτήσεις για όλα τα νησιά μας από πόλεις τις ΕΥΡΩΠΗΣ
απ ευθείας τώρα που καλοκαίριασε.
Ότι χάρτες χρειάζεστε μπορείτε να τους ζητήσετε και
τα στοιχεία τους για να τους εγκαταστήσετε στα προγράμματα
που χρησιμοποιείτε, έχω όλες τις περιοχές τις Ελλάδας και
πάρα πολλές τις Ευρώπης.
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Πολλά Δρομολόγια και πτήσεις για την 04/06/2009.
Συνημμένα παρακάτω είναι τα μηνύματα ACARS σε
αρχεία LOG για την ημέρα που αναφέρω
όλο το 24ωρο.
Επίσης συνημμένοι χάρτες με όλα τα
αεροσκάφη που έλαβε το σύστημα.
Παρατήρηση τελευταία είναι ότι παρουσιάσθηκε μεγάλη
κίνηση λόγω ημερών.
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

.Επίσης πάρα πολλά καινούργια αεροσκάφη κάνουν την
εμφάνιση στην περιοχή μας.
αυτά είναι που έλαβα εγώ.
D-AMIG=Dassault Falcon 900DX F900 623 L3J 3C7527 IFA - FAI Air Service 2009-04
HA-LPT=Airbus A-320-232 A320 3807 L2J QSDK 471EA5 WZZ [W6] Wizz Air 2009 F-WWDR 2009-02-27
VQ-BBB=Airbus A-320-214 A320 3823 L2J 4248F3 AFL [SU] Aeroflot 2009 F-WWIT 2009-03-17
F-GTAV=Airbus A-321-211 A321 3884 L2J 394C15 AFR [AF] Air France 2009 2009-05-06
F-GKXT=Airbus A-320-214 A320 3859 L2J 392AF3 AFR [AF] Air France 2009
D-AIHZ=Airbus A-340-642 A346 1005 L4J 3C651A DLH [LH] Lufthansa 2009
OK-OER=Airbus A-319-112 A319 3892 L2J 49D0BD CSA [OK] CSA Czech Airlines 2009
Έλαβα ένα διακριτικό Ν000FE πρέπει να είναι αμερικάνικο
δεν είναι λάθος γιατί η εκπομπή έγινε 26 φορές .
Παρουσιάσθηκε και άλλες φορές αλλά δεν μπόρεσα
να βρω στοιχεία του.
Μεγάλη απώλεια της πτήσης AFR447. Χάθηκαν 228 ψυχές, άγνωστα
τα αίτια, το σύστημα του αεροσκάφους έστελνε συνέχεια την άσχημη
κατάσταση του καιρού που συνάντησε και την κατάσταση των ηλεκτρικών
που επηρεάσθηκαν αλλά εκπομπή από τον πιλότο καμία, μάλλον δεν
μπορούσε, χάλασαν όλα. Συνήθως σε δύσκολες καταστάσεις οι πιλότοι
αρπάζουν το μικρόφωνο και ενημερώνουν, πλήρη σιγή και οι
τελευταίες ειδήσεις δεν επιβεβαιώνουν οι τα συντρίμμια είναι από
αυτήν την πτήση .Να μην γίνει άλλο.
Κάποιος έβαλε ένα κομμάτι του μηνύματος .
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

GIANNHST":329um5pp said:
Έλαβα ένα διακριτικό Ν000FE πρέπει να είναι αμερικάνικο δεν είναι λάθος γιατί η εκπομπή έγινε 26 φορές. Παρουσιάσθηκε και άλλες φορές αλλά δεν μπόρεσα να βρω στοιχεία του.


Ουτε και θα βρεις. Προκειται για ενα μαυρο νηολογιο.. Το αναγνωριζουν μονο αυτοι που πρεπει να το αναγνωριζουν.. ;) Μαλλον απο καποια υπερμυστικη υπηρεσια των καουμποιδων, με κατευθυνση την μεση Ανατολη... ;)
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Παρουσιάζονται πάρα πολλά δρομολόγια-πτήσεις
της CONDOR CFG DE όπως DE0096 DE0052 DE0053
DE0029 DE0296 DE0546 DE0242 DE0354 DE0792
DE0754 DE0803 DE0816 DE0870 δεν μπόρεσα να
τις βρω πουθενά μήπως είναι λάθος η είναι
έκτακτες, της στιγμής, όλες εμφανίζονται στην
γειτονιά μας.
Και εγώ αρχάριος είμαι έχω να μάθω πολλά ακόμη.
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Από τα παράξενα που εμφανίσθηκε την 18/06/2009
από ώρα 22:10 μέχρι και 22:30 έδωσε και το στίγμα του
το 870140
870140=GULFSTREAM AEROSPACE C-20E G-1159A GLF3 498 L2J ADFDAF USAF
Στρατιωτικό αν δεν κάνω λάθος USAF
Εμφανίζεται και στο χάρτη παρακάτω.
Κάπου κάτω από την Κέρκυρα στην Πρέβεζα.
Συμπιεσμένο όλο το αρχείο LOG από 18/06/2009 20:06
μέχρι 19/06/2009 11:00 που αφορά τον χάρτη.

ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: Q0 Block id: 6 Msg. no: M81A
Flight id: GS0000
-------------------------------------[18/06/2009 22:10]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: Q0 Block id: 6 Msg. no: M81A
Flight id: GS0000
-------------------------------------[18/06/2009 22:10]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: _ Block id: U Msg. no:
-------------------------------------[18/06/2009 22:10]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: 20 Block id: 7 Msg. no: M82A
Flight id: GS0000
Message content:-
POSN38226E022071,,191519,400,ELVAS ,000204,,N62,1837,176,464
-------------------------------------[18/06/2009 22:15]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: _ Block id: W Msg. no:
-------------------------------------[18/06/2009 22:15]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: 5U Block id: 8 Msg. no: M83A
Flight id: GS0000
Message content:-
002AF ETAR EDDS N3904.3E 2048.0400
-------------------------------------[18/06/2009 22:24]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: RA Block id: Y Msg. no: QUHD
Flight id: QGLXS~
Message content:-
1ETAR TERMINAL WX
METAR
181855Z AUTO 27007KT
9999 OVC080 21/15 A3005
RMK AO2 SLP169
T02060151
TAF
1818/1918 30009KT 9999
BKN080 QNH3000INS
BECMG 1822/1823 VRB05KT
9999 BKN050 QNH2998INS
BECMG 1911/
-------------------------------------[18/06/2009 22:25]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: RA Block id: Z Msg. no: 1912
Flight id: 27008
Message content:-
KT
9999 FEW050 QNH3001INS
T21/1814Z
T11/1803Z AUTOMATED
SENSOR METWATCH
NOTAM
NOT REGISTERED FOR
INTERNATIONAL NOTAMS
-------------------------------------[18/06/2009 22:25]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: RA Block id: B Msg. no: STER
Flight id: ED FOR
Message content:-
INTERNATIONAL NOTAMS
-------------------------------------[18/06/2009 22:25]
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .870140
Message label: 20 Block id: 3 Msg. no: M88A
Flight id: GS0000
Message content:-
POSN39284E020013,,193019,400,TIGRA ,000726,,N60,10317,166,475
-------------------------------------[18/06/2009 22:30]
 
Re: ACARS VHF AIR-BAND ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Σαββατο-Κυριακη
20/06/2009 απο 12.00 --- 21/06/2009 εωs 10.00
Αρκετα αεροπλανα στο χαρτη μου
 
Top