Airspace Traffic monitoring

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5008
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
Επικοινωνία:

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό Akis » 19 Ιουν 2017, 21:57

Luz έγραψε:Νομίζω ότι είναι διαφορετικά τα συνδρομητικά προγράμματα για τη σελίδα του FR24 από το application για κινητά.

Για δεν το link που παρέθεσα παραπάνω και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Μόνο με ένα από τα συνδρομιτικά πακέτα.

Πριν δύο μέρες αγόρασα αναγκαστικά νέο κινητό και για την ώρα έχω το gold του fr24. Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες για να δείτε την διαφορά:

Basic vs Gold
1.png

2.png

3.png

4.png
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1146
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό Luz » 19 Ιουν 2017, 22:06

Τώρα έχω το παλιό κι έχω αγοράσει τα custom alerts μόνο.Και φυσικά την κανονική όχι τη δωρεάν έκδοση του FR24.Για να παραμείνει το ίδιο πρέπει κάθε χρόνο να δίνω 10€ τουλάχιστον;
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5008
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
Επικοινωνία:

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό Akis » 19 Ιουν 2017, 22:16

Όσο λειτουργεί το παλιό δεν έχεις κάποιο θέμα ούτε πρέπει να πληρώσεις. Μόνο αν αλλάξεις στο καινούργιο θα πρέπει να πάρεις κάποιο από τα συνδρομητικά πακέτα για επιπλέον λειτουργίες.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

emgrs
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2011, 18:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BRI
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ATHE

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό emgrs » 20 Ιουν 2017, 11:13

Αν παρεις νεο κινητο και εχεις πληρωσει την παλια εκδοση μπορεις εννοειται να την ξαναβαλεις απο το google play που κραταει ιστορικο με τα προγραμματα που εχεις. Η παλια αφου ειναι πληρωμενη θα δουλευει κανονικα για οσο καιρο την εχεις στο κινητο σου. (αυτα ειναι μετα απο συνομιλια με την εξυπηρετηση πελατων της flightradar24)
0 x


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5008
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
Επικοινωνία:

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό Akis » 20 Ιουν 2017, 12:47

Δίκαιο έχεις. Στο ιστορικό του play store (των αγορασμένων εφαρμογών) όντως υπάρχει και μπορείς να το εγκαταστήσεις.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 21 Ιουν 2017, 00:34

Airbus KC2 Voyager (A330-243MRTT) της RAF τώρα πλησιάζει για προσγείωση στην Αλεξανδρούπολη.
Λογικά θα έχει να κάνει με την άσκηση του ΝΑΤΟ που έγινε στη Ρουμανία.

Εικόνα
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 752
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό KGP » 21 Ιουν 2017, 03:18

δεν ειναι "κλειστο" τετοια ωρα το αεροδρομιο?
Τελευταία επεξεργασία από KGP σε 21 Ιουν 2017, 03:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό aris320 » 21 Ιουν 2017, 09:00

Αποκλείεται να προσγειώθηκε στην Αλεξανδρούπολη πρώτον γιατί σε ύψος ειναι αρκετά χαμηλά για την απόσταση που έχει να διανύσει μέχρι την Αλεξανδρούπολη και δεύτερον η Αλεξανδρούπολη δεν προσφέρεται για στρατιωτική χρήση.
Το αεροπλάνο αυτό προσγειώθηκε στην Καβάλα "Μέγας Αλέξανδρος" διότι το αεροδρομίο αυτό προσφέρεται και για στρατιωτική και για πολιτική χρήση.

Edit: Συγγνώμη παιδιά για το παραπάνω που είπα οτι αποκλείεται να πήγε Αλεξανδρούπολη απλώς δεν πάτησα να δω το playback του FR24 και έκρινα μόνο απο την εικόνα που παρέθεσε ο giorgosk.

KGP γίνεται έκτακτη ενεργοποίηση του αερολιμένα αν δεν έχει ενημερωθεί για την πτήση. Αν ήταν ενημερωμένοι οτι θα ερχόταν τότε το περίμεναν με παράταση του ωραρίου νομίζω. Έτσι γίνεται και στα Γιάννενα καθε τρις και λίγο με της αεροδιακομιδες απο την Κέρκυρα και την Κεφαλονιά.

Πάντως πως γίνεται ενα στρατιωτικό αεροπλάνο να χρησιμοποίησε την Αλεξανδρούπολη που είναι πολιτικό αντι αυτού της Καβάλας που προορίζεται και για στρατιωτική χρήση ξέρει κανένας;
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1030
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 21 Ιουν 2017, 10:51

Υπάρχει κάποιος νόμος/διάταξη/φιρμάνι που να το απαγορεύει αυτό;
Εάν ήταν έτσι, τα διάφορα στρατιωτικά που κατεβαίνουν κατά καιρούς στο Ελ. Βενιζέλος θα πήγαιναν στην Ελευσίνα.
Εφόσον ήταν το πιο βολικό για την πρόσβαση στον τελικό προορισμό των επιβαινόντων, γιατί να μην χρησιμοποιηθεί το πλησιέστερο αεροδρόμιο;
1 x
Aircraft flown : AB3/AB6/AR1/AT4/AT7/CR9/DH8/D28/ER4/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142/313
318/319/320/321/343/717/727/732/733/734/73G/738/742/744/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1181
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Επικοινωνία:

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 21 Ιουν 2017, 17:33

AirNewZealand έγραψε:Υπάρχει κάποιος νόμος/διάταξη/φιρμάνι που να το απαγορεύει αυτό;
Από όσο ξέρω όχι, και αυτά ρυθμίζονται κατά περίπτωση με diplomatic clearance σε συνεργασία ΥΠΑ-ΥΠΕΞ. Εκτός αν έχει ιδιοτροπίες στο καύσιμο (π.χ. θέλει αυστηρά JP8 και όχι JET-A1) ή κάποιες ιδιαίτερες εξυπηρετήσεις στο έδαφος.

Στην εποχή μου μάλιστα η Αλεξανδρούπολη ήταν και στρατιωτικό και είχαμε εκεί τον 23 ΛΑΣ.
1 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό aris320 » 21 Ιουν 2017, 20:34

Σας ευχαριστώ και τους δύο.

Επομένως δεν είναι αναγκαίο αν το αεροδρομίο ειναι πολιτικό ή στρατιωτικό ή και τα δυο για να προσγειωθεί ενα στρατιωτικό αεροσκάφος και να αποβιβαστούν εκει οι επιβαίνοντες με σκοπό την λιγότερο χρονοβόρα διαδρομή που θέλουν να διανύσουν αρκεί να έχει γίνει κατάλληλη συνεννόηση με τους αρμοδίους.


Και αλλη μια ερώτηση μια και ο giorgosk είπε οτι εχει να κάνει με την άσκηση του ΝΑΤΟ στην Ρουμανία τι δουλειά εχει στην Αλεξανδρούπολη και πχ δεν πήγε κάπου στην Βουλγαρία που είναι πιο κοντά στην Ρουμανία;
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 752
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό KGP » 21 Ιουν 2017, 21:35

sv1xv έγραψε:Στην εποχή μου μάλιστα η Αλεξανδρούπολη ήταν και στρατιωτικό και είχαμε εκεί τον 23 ΛΑΣ.


στα "σχεδια" ακομη ειναι "μεσα" ως στρατιωτικο ασχετα αν σπανια (απο οτι βλεπουμε) γινεται στην πραξη και δεν εχει (πλεον) την 23 ΛΑΣ
0 x
=================================================

«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».



Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.

nikmech
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 05 Δεκ 2008, 17:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό nikmech » 07 Ιούλ 2017, 13:43

Έχουμε κάποιου είδους emergency στην πτήση Αθήνα - Κύθηρα ΟΑ 056 ??
Συνημμένα
Kythira.jpg
0 x


Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 07 Ιούλ 2017, 14:00

Πως μπρούμε να δούμε το playback της σημερινής πτήσης της Egypt Air από JFK για Cairo. Νομίζω πρέπει να είναι η πτήση 689.
0 x

Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1146
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Airspace Traffic monitoring

Δημοσίευσηαπό Luz » 07 Ιούλ 2017, 16:47

0 x



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες