Μετά από 2 μήνες που έκανα την παραγγελία μου, έλαβα το εξής mail:
"Dear Andreas,
we already informed you that we have received a large number of orders for our special sale promotion of the "old logo" Airbus collection.
Unfortunately we could not serve all orders. All pending items cannot be delivered anymore.
I will forward it immediately to the accounting department, asking for the fastest possible processing.
We greatly regret this and would like to apologize to you.
Best regards
Your Let's Shop Airbus Team
http://www.airbus-shop.com"
Τι να σημαίνει άραγε αυτό;! Εν τω μεταξύ, κάτι περίεργο έχει συμβεί με τα λεφτά. Μόλις έκανα την παραγγελία μπήκα στην ηλεκτρονική μου τράπεζα να δω αν πληρώθηκε το ποσό. Αυτό δεν έγινε, παρά μόνο τα λεφτά ήταν "κλειδωμένα", καθώς η τράπεζα μου δεν είχε κάνει ακόμα την μεταφορά. Μετά από καμιά βδομάδα που ξαναμπήκα, η συναλλαγή δεν εμφανιζόταν πουθενά! Πριν από κανένα μήνα παρέλαβα ένα πακέτο, όπως ανέφερα σε προηγούμενο post. Δηλαδή, τι; Δεν πρόκειται να παραλάβω τίποτα άλλο από αυτά που παράγγειλα; Και αυτά που παρέλαβα, γιατί δεν χρεώθηκαν; Μήπως χρεώθηκε ολόκληρη η παραγγελία και εγώ απλά θα αρκεστώ στο 1 pin και στα 2 στυλό; (τα οποία στυλό ήταν δώρο από την εταιρία). Τους βρήκα λίγο απροετοίμαστους και αυτό μόνο ερασιτεχνισμό μου δείχνει ... Δεν πιστεύω πως μια εταιρία του μεγέθους της Airbus ρισκάρει να κάνει τέτοια λάθη, καθαρά λάθη management.