ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΕ ΜΕΡΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Εδώ όλα τα θέματα που θέλετε να... συζητηθούν
Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΕ ΜΕΡΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Δημοσίευσηαπό Themis » 29 Μάιος 2006, 15:07

Σκέψεις για μικρό αεροδρόμιο


Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ


Τι συμβαίνει με το Ελληνικό; Πρόκειται να λειτουργήσει και πάλι σε ένα τμήμα του ως μικρό αεροδρόμιο; Πώς συνδυάζεται ένα τέτοιο ενδεχόμενο με το «πάρκο των 4.000 στρεμμάτων» που υποσχέθηκε το Μάρτιο ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ;
Τα ερωτηματικά για ενδεχόμενη «σαλαμοποίηση» της μεγαλύτερης αδόμητης έκτασης στο λεκανοπέδιο, πολλαπλασιάζονται μετά την ηχηρή ...σιωπή των συναρμόδιων υπουργείων στις τελευταίες αποκαλύψεις της «Ε» (19/5/2006). Παρουσίασε με έγγραφα ότι πέντε χρόνια μετά τα εγκαίνια του «Ελ. Βενιζέλος», εκατοντάδες ιδιοκτήτες ακινήτων που βρίσκονταν μέσα στη ζώνη επιρροής του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, εξακολουθούν να υφίστανται περιορισμούς στη δόμηση για λόγους ...ασφάλειας των πτήσεων!

Οι υπουργοί ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών θεωρούν ότι το καταργημένο, με επίσημα έγγραφα, αεροδρόμιο εξακολουθεί να βρίσκεται σε «μερική λειτουργία». Με αυτό το σκεπτικό, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), συνεχίζει κανονικά να ελέγχει τις οικοδομικές άδειες επιβάλλοντας περιορισμούς στα ύψη των κτιρίων, όπως γίνεται σε εν ενεργεία αεροδρόμια. Το Δεκέμβριο του 2004 οι κύριοι Σουφλιάς και Λιάπης διαβεβαίωναν τη Βουλή ότι σύντομα θα δοθεί λύση στο πρόβλημα, αλλά ακόμη δεν έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου.

Το πιο ανησυχητικό, που αφορά μάλιστα ολόκληρο το Λεκανοπέδιο, είναι ότι κερδίζουν έδαφος προτάσεις που προβλέπουν να αξιοποιηθεί ένα τμήμα του Ελληνικού ως αεροδρόμιο για μικρά αεροσκάφη και ελικόπτερα! Το ενδεχόμενο αυτό ενισχύεται από τα εξής στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «Ε» και αφορούν:

**Εκθεση τεσσάρων στελεχών της ΥΠΑ που εκπονήθηκε το Νοέμβριο του 2004 αλλά υιοθετείται από το υπουργείο Μεταφορών, όπως προκύπτει από έγγραφό του με ημερομηνία 23 Φεβρουαρίου 2006. Η πρόταση προβλέπει διατήρηση του μεγαλύτερου τμήματος του βασικού και του εφεδρικού διάδρομου, από τους οποίους σήμερα παραμένουν ανέπαφα περίπου 1.800 μέτρα. Οι ειδικοί της ΥΠΑ εισηγούνται επίσης να «κοντύνουν» οι κερκίδες κάποιων ολυμπιακών εγκαταστάσεων και να απομακρυνθούν συγκεκριμένοι πυλώνες φωτισμού, ώστε να μην εμποδίζονται τα αεροσκάφη που θα μπορούν να εκτελούν κινήσεις προσγείωσης και απογείωσεις «no instrument» (χωρίς όργανα).

**Είναι πιθανόν το τελευταίο διάστημα να περιορίστηκαν οι αρχικοί σχεδιασμοί της ΥΠΑ, γιατί, σε πρόσφατο έγγραφό της προς τη δημοτική αρχή του Αλίμου, σημειώνεται ότι περιορίζεται το μήκος του διαδρόμου και αυτό θα έχει ως συνέπεια την άρση των περιορισμών στα ύψη των νέων οικοδομών, εκτός από την περιοχή «Πανί».

**Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ δεν φαίνεται να είναι αντίθετο με αυτές τις προτάσεις. Είναι ενδεικτικό ότι υπηρεσιακό στέλεχος της αρμόδιας υπηρεσίας, της ΔΟΚ, το 2002 υπέγραφε έγγραφο που ζητούσε από την ΥΠΑ την άμεση κατάργηση των περιορισμών δόμησης. Το Δεκέμβριο του 2005 όμως το ίδιο στέλεχος, που εν τω μεταξύ έχει προαχθεί σε διευθυντική θέση, απλώς διαβιβάζει το αίτημα των θιγόμενων ιδιοκτητών στην αρμόδια διεύθυνση και την καλεί να ...γνωμοδοτήσει!

Από πληροφορίες της «Ε», η κυβέρνηση σχεδιάζει τη δημιουργία μικρού αεροδρομίου που θα συνδέεται με τον τουριστικό πόλο υψηλών προδιαγραφών τον οποίο προβλέπει για τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, που θα περιλαμβάνει πολυτελείς σουίτες και μαρίνες σκαφών αναψυχής. Σχεδιάζει επίσης αλλαγές για τη νέα λεωφόρο που θα συνδέει την Ποσειδώνος με την Αττική Οδό, που εφάπτεται της ανατολικής πλευράς του παλιού αεροδρομίου σε μήκος περίπου 1.200 μέτρων, καθώς και τη «βύθιση» της παραλιακής. Είναι άγνωστο τι θα γίνει με την έκταση των 150 στρεμμάτων που έχει παραχωρηθεί στην ΥΠΑ. Πρόκειται για περιοχή με αυξημένη βλάστηση στην οποία διατηρούνται ακόμη τα γραφεία της υπηρεσίας, παρά το γεγονός ότι έπρεπε να μεταφερθούν στα Σπάτα. Το ακίνητο ανήκε στο Αμερικανικό Κολέγιο και παραχωρήθηκε το 1963 στο ελληνικό Δημόσιο για τις ανάγκες του αεροδρομίου με αντάλλαγμα τον χώρο που του δόθηκε στην Αγία Παρασκευή.

Ενα άλλο ζήτημα προκύπτει από τον νόμο του 1996 με τον οποίο επικυρώθηκε η σύμβαση για το «Ελ. Βενιζέλος», όπου αναφέρεται ρητά ότι το παλιό αεροδρόμιο κλείνει οριστικά με τα εγκαίνια του νέου. Σύμφωνα με πληροφορίες, το θέμα αυτό περιλαμβάνεται στις επαναδιαπραγματεύσεις της σύμβασης που γίνονται ανάμεσα στην κυβέρνηση και τη «Χοχτίφ». Το τελευταίο διάστημα πάντως οι συζητήσεις έχουν παγώσει, πιθανότατα λόγω και της εμπλοκής που υπάρχει με τον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός-Κλειδί.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 29/05/2006
0 x


Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 29 Μάιος 2006, 16:22

την hochtief την ρωτησαν?

ποσο κακος επενδυτης θα ειναι εκεινος ο επενδυτης που θα αγορασει οικοδομικες εκτασεις σε μια περιοχη που λειτουργει ενα μικρο αεροδρομιο το οποιο μονο θορυβο παραγει και δεν δημιουργει εμπορικη κινηση?!?

ποσο αναγκη εχει η αθηνα ενα ακομα μικρο αεροδρομιο?
0 x

Άβαταρ μέλους
COMPUTERISE
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 11:03
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό COMPUTERISE » 29 Μάιος 2006, 16:28

Λοιπόν έχετε δίκιο!!Τα παίρνω όλα πίσω!! Εχω αποκλειστικές πληροφορίες από το γραφείο του υπουργού (ο μπατζανάκης μου είναι ο ρουφιάνος) ότι το αεροδρόμιο ξανανοίγει!! ΝΑΙ το κουβέντιαζα προχθές και με τον Άκη. Ξανανοίγει του χρόνου την άνοιξη και η πρώτη πτήση, λέει ο μπατζανάκης θα είναι από Βόρεια Κορέα!! Αλήθεια αν δεν πιστεύετε ρωτήστε και την Χαρά Τζαναβάρα!!! Και όχι μόνο αυτό αλλά θα τραγουδήσει και ο Ρουβάς!!
Προσοχή όμως μην διαρεύσει το νέο και εκθέσω τον μπατζανάκη μου!!
0 x

Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 29 Μάιος 2006, 17:51

COMPUTERISE έγραψε:Λοιπόν έχετε δίκιο!!Τα παίρνω όλα πίσω!! Εχω αποκλειστικές πληροφορίες από το γραφείο του υπουργού (ο μπατζανάκης μου είναι ο ρουφιάνος) ότι το αεροδρόμιο ξανανοίγει!! ΝΑΙ το κουβέντιαζα προχθές και με τον Άκη. Ξανανοίγει του χρόνου την άνοιξη και η πρώτη πτήση, λέει ο μπατζανάκης θα είναι από Βόρεια Κορέα!! Αλήθεια αν δεν πιστεύετε ρωτήστε και την Χαρά Τζαναβάρα!!! Και όχι μόνο αυτό αλλά θα τραγουδήσει και ο Ρουβάς!!
Προσοχή όμως μην διαρεύσει το νέο και εκθέσω τον μπατζανάκη μου!!


εγω ακουσα πως η πρωτη πτηση θα εκτελεστει απο την gee bee arlines cargo με το υπο παραγγελια concorde-cargo(yto kai an einai courier:::)
ο σακης θα συνοδευεται απο την μαρια μενουνος η οποια θα ειναι ντυμενη απλα με μια μαυρη τουαλετα και ενα εφαρμοστο τοπ. τα παπουτσια θα ειναι μια χορηγια της εταιριας κινητης τηλεφωνιας που συνοδευει τον σακη ακομα και εκει που ο βασιλιας παει μονος του.
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3497
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 552

Re: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΕ ΜΕΡΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Δημοσίευσηαπό aakunz » 30 Μάιος 2006, 08:38

Χαρά Τζαναβάρα έγραψε:
Από πληροφορίες της «Ε», η κυβέρνηση σχεδιάζει τη δημιουργία μικρού αεροδρομίου που θα συνδέεται με τον τουριστικό πόλο υψηλών προδιαγραφών τον οποίο προβλέπει για τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, που θα περιλαμβάνει πολυτελείς σουίτες και μαρίνες σκαφών αναψυχής. Σχεδιάζει επίσης αλλαγές για τη νέα λεωφόρο που θα συνδέει την Ποσειδώνος με την Αττική Οδό, που εφάπτεται της ανατολικής πλευράς του παλιού αεροδρομίου σε μήκος περίπου 1.200 μέτρων, καθώς και τη «βύθιση» της παραλιακής.


Δηλαδή, κυρία Τζαναβάρα, θα κανουμε έργα υποδομής εφάμιλλα του Κανσάι για να φτιάξουμε ένα αεροδρόμιο πιο μικρό και από αυτό των Κυθήρων;

Χαρά Τζαναβάρα έγραψε:Είναι άγνωστο τι θα γίνει με την έκταση των 150 στρεμμάτων που έχει παραχωρηθεί στην ΥΠΑ. Πρόκειται για περιοχή με αυξημένη βλάστηση στην οποία διατηρούνται ακόμη τα γραφεία της υπηρεσίας, παρά το γεγονός ότι έπρεπε να μεταφερθούν στα Σπάτα. Το ακίνητο ανήκε στο Αμερικανικό Κολέγιο και παραχωρήθηκε το 1963 στο ελληνικό Δημόσιο για τις ανάγκες του αεροδρομίου με αντάλλαγμα τον χώρο που του δόθηκε στην Αγία Παρασκευή.


Να που βρήκαμε και το σκόπελο στην ανάπτυξη του "Αθηναϊκού Sabiha Gökçen"
0 x



Επιστροφή σε “Πολλά & διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης