EASA και Samsung Galaxy Note 7

Εδώ όλα τα θέματα που θέλετε να... συζητηθούν
Άβαταρ μέλους
jsh4all
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: 05 Μαρ 2012, 20:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGST
x 20

EASA και Samsung Galaxy Note 7

Δημοσίευσηαπό jsh4all » 16 Σεπ 2016, 19:40

Σύμφωνα με τις συστάσεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), Η Αζερμπαϊτζάν Airlines (AZAL) ζητά από τους επιβάτες να μην χρησιμοποιουν το smartphone , κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Επεισης απαγορευεται η μεταφορα αυτού του μοντέλου στις αποσκευές .

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με Samsung Galaxy Note 7 , θα πρέπει να ενημερώσουν αμέσως το πλήρωμα σε περίπτωση βλάβης, η θέρμανση του smartphone ή αν έχει χαθεί στο αεροσκάφος.

Πηγη = http://news.az/articles/economy/113167
0 x


Άβαταρ μέλους
jsh4all
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: 05 Μαρ 2012, 20:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGST
x 20

Re: EASA και Samsung Galaxy Note 7

Δημοσίευσηαπό jsh4all » 22 Σεπ 2016, 11:14

Η Samsung ανάρτησε μια σελίδα στο site της για το πρόγραμμα ανταλλαγής του Galaxy Note 7. Ως γνωστόν, συγκεκριμένες παρτίδες της συσκευής μπορεί να γίνουν επικίνδυνες λόγω ενός σπάνιου κατασκευαστικού λάθους της μπαταρίας, όπως αναφέρει και η εταιρεία στη σελίδα της.

Συγκεκριμένα η εταιρεία αναφέρει: «Βάσει της έρευνας που διενεργήσαμε, βρήκαμε ότι υπάρχει ένα θέμα με την μπαταρία. Η υπερθέρμανση της μπαταρίας προέκυψε όταν ήρθε σε επαφή η άνοδος με την κάθοδο, ένα πολύ σπάνιο κατασκευαστικό σφάλμα. Παρόλο που το φαινόμενο περιορίζεται στην μπαταρία, η ασφάλεια των πελατών μας είναι για εμάς απόλυτη προτεραιότητα και για το λόγο αυτό αντικαθιστούμε εθελοντικά τις συσκευές Galaxy Note7 με νέες.»


Αν είστε ήδη κάτοχος ενός Galaxy Note 7, μπορείτε να αντικαταστήσετε τη συσκευή σας ακολουθώντας τις οδηγίες της συγκεκριμένης σελίδας στο site της Samsung.




Η διαδικασία ανταλλαγής θα ξεκινήσει σταδιακά από τις 19 Σεπτεμβρίου.Οι κάτοχοι του Galaxy Note7 καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα:
από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και
από κινητό: 210 6897691
και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).

Η ανταλλαγή θα γίνεται στα εξουσιοδοτημένα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung.

Όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν τη συσκευή ή την έχουν προπαραγγείλει, θα πρέπει να περιμένουν λίγο παραπάνω, καθώς η συσκευή θα είναι διαθέσιμη το συντομότερο δυνατόν, όπως αναφέρει η εταιρεία.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1318
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Re: EASA και Samsung Galaxy Note 7

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 22 Σεπ 2016, 14:31

Εκείνο το "σπανίου" μην το παίρνετε τοις μετρητοίς, ότι και να γράφει το τμήμα marketing .
0 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 87

Re: EASA και Samsung Galaxy Note 7

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 04 Οκτ 2016, 19:00

Ανακοίνωση την περασμένη Παρασκευή σε πτήση της Eurowings "Απαγορεύεται η χρήση και η φόρτιση του Samsung Note 7 κατά τη διάρκεια της πτήσης" (γέλια από τους επιβάτες). Σε πτήση της Germanwings πάντως χτες δεν υπήρξε αντίστοιχη ανακοίνωση.
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5631
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 713
Επικοινωνία:

Re: EASA και Samsung Galaxy Note 7

Δημοσίευσηαπό GP707 » 06 Οκτ 2016, 12:50

Και στην Aegean έχει δοθεί αντίστοιχη προειδοποιητική οδηγία για τα Note 7
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3899
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 314
Επικοινωνία:

Re: EASA και Samsung Galaxy Note 7

Δημοσίευσηαπό jerry » 06 Οκτ 2016, 13:19

Νομίζω στις περισσότερες εταιρείες πια υπάρχει σχετική ανακοίνωση/ενημέρωση (επιβεβαιώνω για KLM & TAP). Για την ακρίβεια υπάρχει και οδηγία ότι σε περίπτωση που το δείτε να "καπνίζει" ενημερώστε γρήγορα το πλήρωμα :thx:
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA



Επιστροφή σε “Πολλά & διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 

 

cron