EASA και Samsung Galaxy Note 7

jsh4all

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/03/2012
Μηνύματα
238
Likes
20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGST
Σύμφωνα με τις συστάσεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), Η Αζερμπαϊτζάν Airlines (AZAL) ζητά από τους επιβάτες να μην χρησιμοποιουν το smartphone , κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Επεισης απαγορευεται η μεταφορα αυτού του μοντέλου στις αποσκευές .

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με Samsung Galaxy Note 7 , θα πρέπει να ενημερώσουν αμέσως το πλήρωμα σε περίπτωση βλάβης, η θέρμανση του smartphone ή αν έχει χαθεί στο αεροσκάφος.

Πηγη = http://news.az/articles/economy/113167
 
Η Samsung ανάρτησε μια σελίδα στο site της για το πρόγραμμα ανταλλαγής του Galaxy Note 7. Ως γνωστόν, συγκεκριμένες παρτίδες της συσκευής μπορεί να γίνουν επικίνδυνες λόγω ενός σπάνιου κατασκευαστικού λάθους της μπαταρίας, όπως αναφέρει και η εταιρεία στη σελίδα της.

Συγκεκριμένα η εταιρεία αναφέρει: «Βάσει της έρευνας που διενεργήσαμε, βρήκαμε ότι υπάρχει ένα θέμα με την μπαταρία. Η υπερθέρμανση της μπαταρίας προέκυψε όταν ήρθε σε επαφή η άνοδος με την κάθοδο, ένα πολύ σπάνιο κατασκευαστικό σφάλμα. Παρόλο που το φαινόμενο περιορίζεται στην μπαταρία, η ασφάλεια των πελατών μας είναι για εμάς απόλυτη προτεραιότητα και για το λόγο αυτό αντικαθιστούμε εθελοντικά τις συσκευές Galaxy Note7 με νέες.»


Αν είστε ήδη κάτοχος ενός Galaxy Note 7, μπορείτε να αντικαταστήσετε τη συσκευή σας ακολουθώντας τις οδηγίες της συγκεκριμένης σελίδας στο site της Samsung.




Η διαδικασία ανταλλαγής θα ξεκινήσει σταδιακά από τις 19 Σεπτεμβρίου.Οι κάτοχοι του Galaxy Note7 καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα:
από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και
από κινητό: 210 6897691
και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).

Η ανταλλαγή θα γίνεται στα εξουσιοδοτημένα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung.

Όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν τη συσκευή ή την έχουν προπαραγγείλει, θα πρέπει να περιμένουν λίγο παραπάνω, καθώς η συσκευή θα είναι διαθέσιμη το συντομότερο δυνατόν, όπως αναφέρει η εταιρεία.
 
Εκείνο το "σπανίου" μην το παίρνετε τοις μετρητοίς, ότι και να γράφει το τμήμα marketing .
 
Ανακοίνωση την περασμένη Παρασκευή σε πτήση της Eurowings "Απαγορεύεται η χρήση και η φόρτιση του Samsung Note 7 κατά τη διάρκεια της πτήσης" (γέλια από τους επιβάτες). Σε πτήση της Germanwings πάντως χτες δεν υπήρξε αντίστοιχη ανακοίνωση.
 
Και στην Aegean έχει δοθεί αντίστοιχη προειδοποιητική οδηγία για τα Note 7
 
Νομίζω στις περισσότερες εταιρείες πια υπάρχει σχετική ανακοίνωση/ενημέρωση (επιβεβαιώνω για KLM & TAP). Για την ακρίβεια υπάρχει και οδηγία ότι σε περίπτωση που το δείτε να "καπνίζει" ενημερώστε γρήγορα το πλήρωμα :thx:
 
Top