Εφαρμογή γνώσεων από F.S. σε real emergency situation

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Flightsim
stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 21 Ιαν 2007, 00:21

Vasili, auto ithela na protino kai ego.

Mou fainetai merikes etairies (LH) prin merika xronia prosferane
mia 1 ora ptisis sta full flight simulators tous gia kapio xrimatiko poso arketa ipsilio vevaia.

Den ksero ean iparxi akoma auto.

Pantos mono ena test mpori mallon na tin lisi tin aporia.

Ean kapios einai Fsimmer kai kseri na xirizetai ton asirmato kai na
ekteli odigies pou pairni apo kapion empiro piloto sto edafos tha mporouse isos na kani setup gia autoland.

Tora gia non-precision approach poli diskolo mou fainetai.
0 x


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 21 Ιαν 2007, 00:41

stamatakas έγραψε:Mou fainetai merikes etairies (LH) prin merika xronia prosferane
mia 1 ora ptisis sta full flight simulators tous gia kapio xrimatiko poso arketa ipsilio vevaia.

Υπάρχουν εδώ τιμές και πληροφορίες
:arrow: http://www.proflight.com/deu/online.html
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

Άβαταρ μέλους
johnyk
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 22 Απρ 2005, 17:12

Δημοσίευσηαπό johnyk » 21 Ιαν 2007, 01:43

Να καταθέσω και εγώ την μικρή μου εμπειρία....


Για την απάντηση στο αρχικό Post:
Πιστεύω ότι σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (τύπου Helios), είδαμε ότι ακόμα και ο μακαρίτης ο φροντιστής που είχε REAL ώρες δεν κατάφερε να το προσγειώσει...αν και ίσως πήρε στα χέρια του το α/φ λίγο αργά....δεν νομίζω να τα κατάφερνε ο simmer...υπό συνθήκες emergency....(γιατί άλλο το fs που πατάς και ένα pause...και άλλο το real...). Υπό συνθήκες simulator ο simmer πιστεύω να τα κατάφερνε με την 1η ή 2η φορά...αλλά θα νιώθει άνετα γιατί απλά είναι simulator.

...συνεχίζω να καταθέσω την άποψη μου σαν student PPL και πορωμένος Fsimmer από την εποχής του DOS (5.1) μέχρι σήμερα...PMDG,PSS, IVAO,VATSIM,ACTIVESKY....ΛΟΙΠΟΝ: Τεκμηριωμένο και επιβεβαιωμένο και από εκπαιδευτές: Οι χειριστές που εκπαιδεύονται και έχουν γνώσεις από FS έχουν πολύ πιο γρήγορη εξοικίωση με το πραγματικό περιβάλλον....όπως τα είπατε, ξέρουν τι κάνει το VOR, το ADF, το ILS, ξέρουν να επικοινωνήσουν στο ATC, μπορούν να προγραμματίσουν FMC...και θεωρητικά να σετάρουν ένα ολόκληρο αεροπλάνο....ΑΛΛΑ!!! είμαι σίγουρος ότι όλοι αυτοί όταν θα πάνε να προσγειώσουν ένα α/φ για πρώτη φορά....δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν flare με τίποτα.....όπως και επίσης αν τους βάλεις να κάνουν προσγείωση με crosswind δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρουν να εφαρμόσουν rudder στο touchdown με τίποτα.... ΘΕΛΕΙ πραγματική εμπειρία! ΄

Υπάρχει περίπτωση ένας οδηγός αυτοκινήτου άμα οδηγάει ολόκληρη την ζωή του σε sim, να οδηγήσει για 15 λεπτά στην ομόνοια Δευτέρα 9.00 το πρωί; Αμα πεί κανείς ναι...ας πάει να πετάξει και 747 μετά....

Επίσης γνώμη μου....αν θέλετε πραγματικά να δοκιμάσετε τις δυνατότητες σας στην πραγματική πτήση....αν και το simulator 737 ακούγετε φοβερό...θα πρότεινα κάτι απλό και οικονομικό.....για πηγαίνετε μια βόλτα στην τοπική σας αερολέσχη...και δοκιμάστε να προσγειώστε όχι τα 40.000kg tou 737 αλλά τα 500kg ενός Cessna...

Χαιρετισμούς!
Γιάννης
0 x

AlexSwed
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 00:46

Δημοσίευσηαπό AlexSwed » 21 Ιαν 2007, 02:07

Den kserw an exei klisei to thema...telos panton

Otan milame gia enan eksiomioti san to Fs toulaxiston apo to 2000 kai meta den milame gia ena aplo paixnidi pou kathomaste me ena joystick kai kanoume svoures...
Gia auto i leksi "paizw" den kalipti to thema Flight simulator isws kalutera asxoloume.

Auto to thema exei sizitithei se oles tis kinotites tou Fs simulator, kai i apopsi mou einai i eksis:

To thema einai oti ean kapios petaei me ena poli kalo payware addon px 737-400 - 737-800 kai vrethei se kapia tetia fasi...to thema einai oti tha anagnorisei POLA sistimata. Mporei na exei apires ores ptiseis na exei diavasei poli kala manual pou iparxoun stin simmarket.com how to fly the B737 ktl. Alla o Fs simmer den exei tin psixologiki ikanotita na antapekselthi opos enas pilotos pou exei poles ores kai pou exei ekpedefti pano se auto.

An kateferne autos o fs simmer na paei sto cocpit kai antikrize mia xalia katastasi den pisteuw oti tha mporouse na kanei tipota simantiko.
Isos h anthropini fisi, kai i dinami tis epivioseis na ton othousan na traviksei to yoke pros ta panw an to aeroplano epefte...alla den pisteuw oti tha ekane kati simantiko.

OI fs simmers xari stis polles eteries gia fs addons pisteuw oti kseroun parapanw apo oti fadazotan i Microsoft. Fusika den kserei pos einai otan to aeroplano tou pefti se kena aeros...ton aera kato apo to ftero tou..ton ilio sto prosopo tou...
Alla kserei oti mporei apo monos tou na to kanw realistiko diavazontas poli gia aeroplana kai petontas meso Fs. Oloi den exoume tin eukeria na ginoume pilotoi stin zoi mas. Kapioi prepei na spoudasoume kai gia kati allo.
0 x


Άβαταρ μέλους
leandros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 21:14
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
Τοποθεσία: Χανιά Κρήτης
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό leandros » 21 Ιαν 2007, 09:49

seven4seven έγραψε:Τις ταχυτητες κρουαζιερας? Υποτιτλους του Makedonia TV Μου θυμιζει αυτο!


..έχεις δίκιο :)
0 x

Άβαταρ μέλους
ThomasK
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 17 Φεβ 2005, 19:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ThomasK » 21 Ιαν 2007, 13:43

Με το που διάβασα αυτο το topic του cavo_paradiso, φαντάστηκα τον εαυτό μου στα χειριστήρια ενός Β747 και να κάνω ένα τέλειο landing στο LGAV!!!
Δεν ασχολούμαι τόσο πολύ με το FS αν και έχω το PMDG Β747 δεν έχω "ξεκοκκαλίσει" ακόμα τα εγχειρίδια. Μετά απο τα 5 λεπτά φαντασίωσης της όλης φάσης, έπεσα σε αυτό το forum-->

http://www.airliners.net/discussions/ge ... n/3213432/

Δείτε τι χαμός γίνεται, επειδή ένας First Officer προσγείωσε μόνος του το 757 της Continental επειδή ο κυβερνήτης πέθανε... πολλοί πιστεύουν ότι είναι ήρωας!?

Εγώ ξέρω, ότι δεν μπορώ να το προσγειώσω, έστω και αν βρισκόμουν σε μια σχετικά ήρεμη κατάσταση, παρά το γεγονος ότι το πλήρωμα διακυβέρνησης βρίσκετε "εκτός μάχης"! Τώρα αν ένας έμπειρος flight simmer σε πραγματικές συνθήκες το κατάφερνε, τότε όντως θα είναι ένας ήρωας. Άλλα μέχρι να βρεθεί ένα αεροσκάφος σε τέτοια κατάσταση όλα θα αναλύονται μέσω forum, καλή ώρα όπως τώρα!
0 x
"The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience, but where he stands at times of challenge and controversy." (Martin Luther King)

Άβαταρ μέλους
leandros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: 07 Ιαν 2006, 21:14
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
Τοποθεσία: Χανιά Κρήτης
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό leandros » 21 Ιαν 2007, 14:18

whoop whoop
Pull up, terrain
Pull up, terrain
whoop whoop
...end of transmission
:D
0 x


Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 21 Ιαν 2007, 14:25

ένας flight simmer ου ξέρει πολύ καλα τα procedures και την FMC του 737 δεν μπορεί γενικά να πετάξει καλύτερα ενα 737 απο έναν PPL?
ενας PPL θα τους σκοτώσει, δεν θα ξέρει τις διαδικασίες για συμπίεση καμπίνας (ενας fsim. τουλάχιστον θα το γυρίσει στο auto και θα βάλει cruise altitude), δεν θα ξερει τίποτα απο FMC ή αυτόματο πιλότο, τίποτα απο overhead κλπ...[/list]
0 x
Reality is for people who can't handle simulation.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2728
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 82
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 21 Ιαν 2007, 15:23

flying_sotoman έγραψε:ένας flight simmer ου ξέρει πολύ καλα τα procedures και την FMC του 737 δεν μπορεί γενικά να πετάξει καλύτερα ενα 737 απο έναν PPL?
ενας PPL θα τους σκοτώσει, δεν θα ξέρει τις διαδικασίες για συμπίεση καμπίνας (ενας fsim. τουλάχιστον θα το γυρίσει στο auto και θα βάλει cruise altitude), δεν θα ξερει τίποτα απο FMC ή αυτόματο πιλότο, τίποτα απο overhead κλπ...[/list]


Αν φτάσει η κατάσταση να εξαρτάται από εσένα-εμένα-τον άλλον στο αεροπλάνο τα πράγματα είναι σκούρα έτσι και αλλιώς.. Ενας που έχει ppl θα ξέρει σίγουρα να πετάξει το αεροπλάνο και δεν θα ασχοληθεί με procedures κλπ.. Ποιος νοιάζεται για το FMC και τον αυτόματο πιλότο και την συμπίεση κλπ κλπ; Κατεβάζεις το αεροπλάνο χαμηλά και το πετάς manually εξ όψεως καταρχήν.. Αν κάτσεις στο emergency να ασχοληθείς με το fmc, να του αλλάξεις πορείες, να ασχοληθείς με τον αυτόματο πιλότο κλπ πιστεύω οτι το έχασες το παιχνίδι..
0 x

killerwing
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 00:04

Δημοσίευσηαπό killerwing » 21 Ιαν 2007, 16:15

Ενας fsimmer δεν μπορει να το προσγειωση με καμια πιθανοτητα σε emergency κατασταση.Σε τετοιες καταστασεις δεν μπορουν να προσγειωσουν εμπειροι πιλοτοι θα το προσγειωση ενας φανατικος virtual pilot.

Ακραια περιπτωση
Αν πεθανουν οι χειριστες και το αναλαβει ενας μη επαγγελματιας και ενημερωση το ATC, o πυργος θα ενημερωσει τους υπευθυνους και αν αυτοι δεν σιγουρευτουν για την απολυτοι επιτυχια να ξερεις οτι σιγουρα θα σηκωσουν δυο μαχητικα για αναχαιτηση.
0 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 226
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 21 Ιαν 2007, 23:15

killerwing έγραψε:Ενας fsimmer δεν μπορει να το προσγειωση με καμια πιθανοτητα σε emergency κατασταση.Σε τετοιες καταστασεις δεν μπορουν να προσγειωσουν εμπειροι πιλοτοι θα το προσγειωση ενας φανατικος virtual pilot.

Μήπως ο καθένας απαντάει σε διαφορετική ερώτηση? Η αρχική ερώτηση περιόρισε το emergency στην απουσία των κανονικών χειριστών. Δεν ανέφερε κάτι για άλλες "καταστάσεις" που δεν μπορεί να προσγειωθεί ένας επαγγελματίας.

Ακραια περιπτωση - Αν πεθανουν οι χειριστες και το αναλαβει ενας μη επαγγελματιας και ενημερωση το ATC, o πυργος θα ενημερωσει τους υπευθυνους και αν αυτοι δεν σιγουρευτουν για την απολυτοι επιτυχια να ξερεις οτι σιγουρα θα σηκωσουν δυο μαχητικα για αναχαιτηση.

Αυτό γίνεται πλέον σχετικά συχνά, αν και δεν πρόκειται ακριβώς για αναχαίτιση. Μήπως εννοείς "κατάρριψη"? Δεν νομίζω ότι η κατάρριψη είναι η πρώτη επιλογή.

Μέχρι στιγμής αναφερθήκαμε στον fsimmer. Μήπως πρέπει να δούμε πως θα αντιμετωπίσουν οι αρχές ένα τέτοιο ενδεχόμενο ? Εγώ φαντάζομαι ότι αν υπάρχει κάποιος χειριστής αμφιβόλου ικανότητας θα γίνουν τα εξής:

1. Θα φέρουν στον ασύρματο έναν εκπαιδευτή (αν βρούν) ή πολύ έμπειρο χειριστή του τύπου. Αυτός θα πρέπει κυρίως να αντιμετωπίσει το θέμα της έλλειψης ψυχραιμίας και αυτοπεποίθησης, αφού μιλάμε για "έμπειρο" fsimmer, όσον αφορά τις διαδικασίες, το IFR και τα τεχνικά.

2. Θα απογειώσουν δυο μαχητικά τα οποία θα τον συνοδεύουν.

3. Θα περιορίσουν ή θα εκτρέψουν τις κινήσεις άλλων αεροσκαφών ώστε να του δώσουν χώρο για ελιγμούς.

4. Με βάση την αντίδραση σε πρόσφατα συμβάντα, θα απογειωθούν 1-2 super puma και θα πάρουν πορεία ώστε να μπορούν να επέμβουν άμεσα.

5. Θα τον περιμένουν στο αεροδρόμιο 5 πυροσβεστικά οχήματα και όσα ασθενοφόρα μπορούν να διατεθούν.


Τώρα ως προς το αεροδρόμιο υπάρχουν δυο δυνατότητες:

α) Να τον καθοδηγήσουν να προσπαθήσει να προσγειωθεί σε κανένα σχετικά απόμερο στρατιωτικό αεροδρόμιο, π.χ. Καστέλι, Τανάγρα με σχετικά εύκολο long final. Εδώ υπάρχει συνήθως GCA αλλά ο fsimmer δεν είναι εξοικειωμένος με τη διαδικασία ούτε ο χειριστής του GCA με τις απαιτήσεις ενός μεγάλου αεροπλάνου, ενώ στα περισσότερα δεν υπάρχει radar προσέγγισης.

β) Να τον καθοδηγήσουν σε κάποιο πολιτικό αεροδρόμιο με radar προσέγγισης - και αυτή η λύση είναι προβληματική γιατί πρόκειται για πολυσύχναστα αεροδρόμια κοντά σε πόλεις.

Το ιδανικό αερδρόμιο θα ήταν αυτό που συνδυάζει radar προσέγγισης, ILS και ταυτόχρονα είναι απόμερο - δεν νομίζω να έχουμε τέτοιο προς το παρόν. Σίγουρα η τελική απόφαση θα εξαρτηθεί από τις καιρικές συνθήκες.

Σχετικά με τη διαδικασία προσγείωσης, πιστεύω ότι θα προσπαθήσουν να τον καθοδηγήσουν σε long final.
Τελευταία επεξεργασία από sv1xv σε 22 Ιαν 2007, 07:11, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
MIKE512
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 23:31
Τοποθεσία: Italia - L'aquila
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MIKE512 » 22 Ιαν 2007, 05:41

Πολλά γραφτήκαν εδώ για αναχετηση, καταρηψη Κτλ είναι δυνατόν κάποιος υπευθηνος εναερίας κυκλοφορίας, οι αρχές του κράτους ένας υπουργός η προθυπουργος να προεξοφλήσουν 150 ίσος και παραπάνω ζώνες?? Δεν μπορώ καν να το φανταστώ!


Ας αλλάξουμε λίγο το σενάριο. Ο simmer είναι σε πανικό και η προσγείωση σε αεροδρόμιο φέρνετε δύσκολη τι άλλες επιλογές έχουμε? Θάλασσα πχ? Η κάποια πλαγιά/κάμπο? Έχουνε υπάρξει επιζησαντες από παρόμοια προσγείωση-προσθαλάσσωση?
ποιες πιθανότητες happy end προσθαλάσσωσης σκεπτόμενοι ότι ο simmer μπορεί να ενεργοποιήσει και να χειριστεί αρκετά από τα συστήματα? Προσθαλάσσωση VS προσγείωση???
0 x
People... FLY!!!! is the fastest, safest and cheapest way of transportation!!!

killerwing
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 00:04

Δημοσίευσηαπό killerwing » 22 Ιαν 2007, 09:29

MIKE512 έγραψε:Πολλά γραφτήκαν εδώ για αναχετηση, καταρηψη Κτλ είναι δυνατόν κάποιος υπευθηνος εναερίας κυκλοφορίας, οι αρχές του κράτους ένας υπουργός η προθυπουργος να προεξοφλήσουν 150 ίσος και παραπάνω ζώνες?? Δεν μπορώ καν να το φανταστώ!


Βεβαιος,αν ενα αεροπλανο με 50 τονους καυσιμο ajet πεσει στην αθηνα 200 οικοδομικα τετραγωνα θα αφανιστουν, ξερεις ποσο κοσμακη θα φαει ενας virtual πιλοτος,? την αλλη μερα θα πεσει η κυβερνηση........θα γινει τρελος ντορος.

Ας αλλάξουμε λίγο το σενάριο. Ο simmer είναι σε πανικό και η προσγείωση σε αεροδρόμιο φέρνετε δύσκολη τι άλλες επιλογές έχουμε? Θάλασσα πχ? Η κάποια πλαγιά/κάμπο? Έχουνε υπάρξει επιζησαντες από παρόμοια προσγείωση-προσθαλάσσωση?
ποιες πιθανότητες happy end προσθαλάσσωσης σκεπτόμενοι ότι ο simmer μπορεί να ενεργοποιήσει και να χειριστεί αρκετά από τα συστήματα? Προσθαλάσσωση VS προσγείωση???


το ποιο ευκολο ειναι η προσγειωση σε αεροδρομιο, η προσθαλασσωση, η προσγειωση σε βουνοπλαγια μονο 5% πετυχαινεις με επιτυχια.
φανταζεσαι να ακουμπα το αεροπλανο με 160kt στην επιφανεια της θαλασσας ή να ακουμπα ενα ανωμαλο δρομο,και στις δυο περιπτωσεις θα διαλυθει θα κομματιασθει το αεροσκαφος.[/quote]
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 22 Ιαν 2007, 14:04

killerwing έγραψε: 50 τονους καυσιμο ajet


Τι ειναι αυτο, καινουριο καυσιμο?
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 30

Δημοσίευσηαπό OveLix » 22 Ιαν 2007, 15:01

Το μόνο πλεονέκτημα που θα έχει ο FS χρήστης σε σχέση με έναν άσχετο είναι ότι ο FS χρήστης θα ξέρει ποιο λάθος περίπου ειναι αυτό που τον σκότωσε.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις



Επιστροφή σε “Flightsim”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης