Προσγείωση με τη βοήθεια του ATC

louisbak

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
16/04/2012
Μηνύματα
4
Likes
0
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά! χριστός ανέστη.!

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. είμαι πρωτάρης στο FSX.
Υπάρχει η δυνατότητα στη φάση της προσέγγισης & προσγείωσης σε κάποιο αεροδρόμιο να ακούς τις οδηγίες (altitude, speed, heading, etc) από τον πύργο;
Σε όλη τη διάρκεια της πτήσεις έχω ανοικτό το ATC αλλά ποτέ δεν έχω ακούσει οδηγίες για προσγείωση (και ποτέ δεν κάνω ευθυγράμμιση με τον αεροδιάδρομο με της οδηγίες που ακούω από το ΑΤC)
Κάνοντας μια αναζήτηση στο forum κατέληξα ότι (μάλλον) γίνεται κάτι τέτοιο αλλά δεν βρήκα πουθενά τον τρόπο με τον οποίο να το κάνω.
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα ήμουν υπόχρεος (όσο πιο αναλυτικά μπορείτε όμως σας παρακαλώ).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια.
 
Έχω καιρό να ασχοληθώ, αλλά νομίζω ότι αν κάνεις πτήση IFR (αυτό το δηλώνεις στο σχέδιο πτήσης) τότε σου κάνει vectoring κανονικά. Αλλά δεν είμαι σίγουρος. Δοκίμασε να μη βάλεις VFR αλλά IFR στο πλάνο σου.
 
αυτό το έχω κάνει,με πάει κανονικά πάνω από το αεροδρόμιο αλλά δεν μου κάνει ευθυγράμμιση με τον αεροδιάδρομο που αυτό είναι βασικό θέμα .επίσης βάζω και την επιλογή στο choose routing το high-altitude airways και το IFR και δεν μου λέει της οδηγίες για (altitude, speed, heading, etc) στην προσγείωση που φυσικά εκεί τις χρειάζομαι σαν αρχάριος που είμαι χαχαχαχα.
 
Αγαπητέ louisbak,
ο διάδρομος με τον οποίο θες να ευθυγραμμιστείς λέγεται "διάδρομος" και όχι "αεροδιάδρομος".
viewtopic.php?f=9&t=6998
 
Φίλε μου Φώτη….(ουδείς αλάνθαστος) πόσο μάλλον και αρχάριος πάνω σε αυτά.
 
Δοκίμασες να χρησιμοποιήσεις το ILS του αεροδρομίου (αν έχει βέβαια) ; Αυτό θα σε ευθυγραμμήσει με τον διάδρομο και το altitude που πρέπει να έχεις για να προσγειωθείς στο σωστό σημείο του runway. Αν δεν έχει, ο πύργος θα σου δώσει τις "σωστές" πληροφορίες για να ευθυγραμμηστείς όσο το δυνατόν καλύτερα. Απο' κει και πέρα αναλαμβάνεις εσύ visual. Τώρα για ταχύτητες κτλ δεν ξέρω. Αλλά αυτά τα μαθαίνεις με τον καιρό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτω από τα 10000 πόδια πρέπει να είσαι μέχρι 250 knots. Τώρα με τι ταχύτητα θα προσγειωθείς εξαρτάται από το αεροπλάνο που πετάς, το load του (pax, cargo, fuel), καθώς και από τις καιρικές συνθήκες.
 
Όχι δεν δοκιμασα το ILS που μου λες γιατι δεν ξερω πιο είναι…αν θα εχω αυτό δεν χριαζετε να εχο το ACT ανοιχτό…δώσε σε μου σε παρακαλώ αναλυτικές οδηγίες…σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.
 
fotis":19vuw02v said:
Αγαπητέ louisbak,
ο διάδρομος με τον οποίο θες να ευθυγραμμιστείς λέγεται "διάδρομος" και όχι "αεροδιάδρομος".
viewtopic.php?f=9&t=6998


Όπως βλέπεις φίλε μου louisbak, η απάντηση που σου έδωσε σου έλυσε το πρόβλημα... :great:
 
και εγω απο το fsx με αυτο το παραπονο ειμαι. Εγω απλα διαλεγω συνηθως VOR to VOR και οταν πας στο flight plan μπορεις να σηρεις την γραμμη με το ποντικι και να ευθηγραμισει με τον διαδρομο. :idea:
 
Χμμμ...
Ε, δεν ειναι και πολυ ρεαλιστικο αυτο ομως φιλε μου!
Βασικα οταν πας να δηλωσεις σχεδιο πτησης, δηλωσε ifr και οχι vfr σχεδιο!!!
Θα δεις τοτε οτι ο πυργος θα αρχισει να σου δινει εντολες για heading και υψος απο την απογειωση κιολας και θα σε φερει εντελως ευθυγραμισμενο με τον διαδρομο αν επιλεξεις visual προσεγγιση....
Αν η προσεγγιση που θα σου δωσει ειναι ils, ομως, θα σε φερει περιπου στισ 20 με 25 μοιρες ως προς το centerline του διαδρομου.
Για ils προσεγγισεις ειχα γραψει βημα βημα πως γινεται εδω.
 
Top