RNAV P-RNAV B-RNAV

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Flightsim
gianestras_kavala
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 27 Απρ 2011, 01:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

RNAV P-RNAV B-RNAV

Δημοσίευσηαπό gianestras_kavala » 02 Δεκ 2013, 15:59

Καλησπέρα σας. Επιγραματικά κάποιος μπορει να μου εξηγήσει ποια η διαφορά των RNAV, P-RNAV, B-RNAV ?
0 x


Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: RNAV P-RNAV B-RNAV

Δημοσίευσηαπό GEM » 02 Δεκ 2013, 19:45

Δες τα παρακάτω links, ίσως όχι τόσο επιγραμματικά αλλά αρκετά απλά και κατανοητά:

http://www.skybrary.aero/index.php/Area ... on_Systems
http://www.skybrary.aero/index.php/Prec ... on_(P-RNAV)
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics

koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: RNAV P-RNAV B-RNAV

Δημοσίευσηαπό koulis » 03 Δεκ 2013, 08:40

Το R-NAV (area navigation) ειναι ο τροπος ναυτιλιας (με χρηση GPS, αδρανειακου κτλ) που σου επιτρεπει να πετας σε routes και να προσδιοριζεις τη θεση σου χωρις να χρειαζεται να εισαι establish σε αεροδιαδρομο απο VOR σε VOR. Το BRNAV (basic RNAV) και το PRNAV (precision RNAV) αφορουν τις προδιαγραφες του RNAV κατα ποσο δηλαδη ακριβεια παρεχει. Η προδιαγραφη αφορα το πιθανο σφαλμα του συστηματος με 95% βεβαιοτητα. Νομιζω οτι το PRNAV εχει ακριβεια μεγαλυτερη απο 0,3ΝΜ ενω BRNAV ειναι 0,5ΝΜ
0 x

nanas44
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 25 Αύγ 2003, 15:38

Re: RNAV P-RNAV B-RNAV

Δημοσίευσηαπό nanas44 » 03 Δεκ 2013, 13:13

To BRNAV είναι το πρώτο είδος RNAV που εφαρμόστηκε στην Ευρώπη το 1998 και χρησιμοποιείται για En Route navigation από τα αεροπλάνα που έχουν approval για BRNAV. Το αεροπλάνο πρέπει να έχει minimum RNP-5, δηλαδή να μπορεί να κάνει ναυτιλία με ακρίβεια 5 ΝΜ. Στη συνέχεια εφαρμόσανε τo RNAV στα SID και στα STAR, και δημιουργήθηκε το PRNAV, που χρειάζεται RNP-1,ναυτιλία με ακρίβεια 1 ΝΜ. Για το BRNAV και PRNAV δεν χρειάζεται GPS. Τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη χρησιμοποιείται για ναυτιλία και τη πιστοποίηση το αεροπλάνων το RNP. Δηλαδή τα αεροπλάνα πιστοποιούνται με RNP-1, RNP-4, RNP-5, RNP-10 κλπ. Τo RNP-0,5 και 0,3 χρησιμοποιείται για RNAV approaches. Έτσι βλέπεις στην πιστοποίηση των αεροπλάνων να χρησιμοποιούνται και οι δυο όροι στο operation certificate (BRNAV, PRNAV, RNP-5,RNP-1 ) .Επίσης βλέπεις στα STAR και SID να γράφει BRNAV, PRNAV, RNP-1 required για να καλύψει όλα τα αεροπλάνα και τα διαφορετικά approvals που έχει κάθε αεροπλάνο. Γενικά στην Ευρώπη έχουν μπλέξει τα μπούτια τους, έχουν χάσει τη μπάλα :wall: και τα τελευταία χρόνια προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα είδος πιστοποίησης (RNP ) γιατί κάθε εταιρεία και κάθε αεροπλάνο έχει διαφορετικό είδος πιστοποίησης και κάθε airspace, SID, STAR απαιτεί διαφορετικό είδος πιστοποίησης.
0 x
να μπορούσα στα σύννεφα να είχα βενζινάδικο


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W

Re: RNAV P-RNAV B-RNAV

Δημοσίευσηαπό gonso » 03 Δεκ 2013, 15:11

nanas44 έγραψε:.......Γενικά στην Ευρώπη έχουν μπλέξει τα μπούτια τους, έχουν χάσει τη μπάλα :wall: και τα τελευταία χρόνια προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα είδος πιστοποίησης (RNP ) γιατί κάθε εταιρεία και κάθε αεροπλάνο έχει διαφορετικό είδος πιστοποίησης και κάθε airspace, SID, STAR απαιτεί διαφορετικό είδος πιστοποίησης.


Ακριβώς!

Αυτό γίνεται (ως συνήθως) όταν... "δικηγόροι" φτιάχνουν προδιαγραφές για κάλυψη οπισθίων. Αποτέλεσμα; Ζήτημα το 30% των επαγγελματιών χειριστών (των ΑΜΕΣΑ ενδιαφερομένων δηλαδή) να γνωρίζουν πλήρως το τί ακριβώς ισχύει σε κάθε περίπτωση.
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ



Επιστροφή σε “Flightsim”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης