Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με το aviation hobby
Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό george_a » 22 Ιαν 2013, 13:19

Καλημέρα, παίδες!

Κατ' αρχήν, ένα μεγάλο ευχαριστώ για το 'ώπα-ώπα' quiz. :wink: Και μόνο για το 'ψάξιμο' που μας 'βάλατε' να κάνουμε σε google, wikipedia, flikr, airliners.net, airliners.gr, emails στο εξωτερικό. Tο ομολογώ, πήρα τη βοήθεια του κοινού, και ποιου κοινού, μάλιστα... αρχιφωτογράφου στο airliners.net. Για το συγκεκριμένο θέμα, μια και είναι Γερμανός. (δεν έχω αντίρρηση να σας γνωστοποιήσω το ποιος είναι, να κοινοποιήσω την αλληλογραφία, και, αν θέλετε, να τον βάλουμε και διαιτητή.)

I beg to differ. To 767 θεωρείται wide-body by all standards. Έχει πλάτος καμπίνας εσωτερικό 4.72m, εξωτερικό 5.03 m.

Στο σχήμα που συνάπτω έχω μια εικόνα του Dornier. Aς υποθέσουμε ότι ο άνθρωπος, δίπλα στον οποίο έχω ζωγραφίσει ένα πράσινο παραλληλόγραμμο, έχει ύψος 1.75 (κρίνω εξ' ιδίων). Οι Γερμανοί είναι και λίγο πιο ψηλοί, αλλά άστο.
Το ίδιο τετράγωνο, το ξαπλώνω τρεις φορές, και βρίσκω ότι η άτρακτος, στο κέντρο της, έχει πλάτος 5.25 m. Kόψε αν θες λίγο, άντε 5 m. Σίγουρα όχι λιγότερο. Συμπέρασμα: το Dornier Do-X είχε ευρεία άτρακτο. :great:

Και το ερώτημά σας, αν θέλατε να είναι μόνο τα twin aisle, ας ήτανε διατυπωμένο έτσι.

Dornier Do-X-cabin width estimation.jpg
Εκτίμηση πλάτους Donrier Do-X
Dornier Do-X-cabin width estimation.jpg (205.25 KiB) Προβλήθηκε 2561 φορές


Οι δε φωτογραφίες του εσωτερικού δείχνουν μια άτρακτο με σχεδόν κατακόρυφα πλαϊνά, και μπολλά ευρύχωρη.

Dornier Do-X cabin shot 2.JPG
Dornier Do-X interior
Dornier Do-X cabin shot 2.JPG (85.94 KiB) Προβλήθηκε 2535 φορές

Dornier Do-X cabin shot 3.jpg
Dornier Do-X cabin shot 3.jpg (28.39 KiB) Προβλήθηκε 2499 φορές


Και, ρωτάω, με παράπονο που μου σκίζει την καρδιά, μαυρίζει την ψυχή, και πλαντάζει στο κλάμα :( :cry: :? : γιατί?

Με αυτό το αναπάντητο 'γιατί με κόψατε' θα πάθω ψυχοπλάκωση, θα αρχίσω τα ψυχοφάρμακα, και θα αρχίσω πάλι το κάπνισμα. Δεν θα το αντέξω. Η κατάθλιψη είναι ορατή... Η γυναίκα μου θα με χωρίσει (μμ, αυτό μπορεί να είναι και καλό), το παιδί μου θα μ' απαρνηθεί...

δικός σας...

(άσε το άλλο, το -12.50). Είπαμε, να βαρέσετε. Ήρεμα, όμως...
Τελευταία επεξεργασία από george_a σε 22 Ιαν 2013, 13:56, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
0 x


spinal
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 23 Οκτ 2008, 16:43
x 36

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό spinal » 22 Ιαν 2013, 13:39

Μπράβο σας gonso και LEKPO1A για την επιτυχημένη διεξαγωγή και αυτού του κουίζ! Η ισχύς εν τη ενώσει ήταν τελικά πολύ καλή ιδέα! Είπατε να μας γλυκάνετε και όχι να μας ξεκάνετε γι' αυτό και θεωρώ ότι ήταν πιο βατό σε σχέση με τα προηγούμενα ή τουλάχιστον οι περισσότερες ερωτήσεις του!

Gonso σου διέφυγε η απάντηση της 14.

Εγώ είπα να κάνω ένα δωράκι για τις γιορτές στον τρισμέγιστο δάσκαλο seven4seven...! :D Τον συγχ@ζω για την επιτυχία του, εεεε συγχαίρω ήθελα να γράψω!!
Οπότε είπα ας κάνω τα στραβά μάτια και ας μη μετρήσω σωστά τους handlers!! :wall:

Eπίσης η ερώτηση 17 ήταν αναμενόμενο ότι θα προκαλέσει ένα χαμό. Ακόμα όμως πιστεύω ότι η Πάροςκαι η Νάξος δεν έχουν πύργο έστω και ιμιτασιόν.

Όσον αφορά το callsign Batman, όχι ότι έχει τόσο σημασία βέβαια, χρησιμοποιείται από την Ελβετική G5 Executive http://www.g5executive.com/ πλέον και τα λιγοστά bizjet της.
0 x

Άβαταρ μέλους
teozan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 26 Ιαν 2010, 14:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό teozan » 22 Ιαν 2013, 14:09

Μπραβο στο Gonso και στο LEKPO1A για τη δημιουργία και την υπομονή στη βαθμολόγηση του quiz. Συγχαρητήρια και στους νικητές!

Δεν συμμετείχα τελικά, αλλά μιας και κάποιες ερωτήσεις τις είχα ψάξει, ένα σχόλιο / πρόταση για την ερώτηση 25.

Υπάρχουν το διεθνές αεροδρόμιο του Μπάρι και το διεθνές αεροδρόμιο της Κρακοβίας, το μεν με την ονομασία Karol Wojtyła το δε Jana Pawła II
Υπάρχει θεωρητικά η ένσταση στο εαν το Ιωάννης Παύλος Β' είναι όνομα ή τίτλος, το σημειώνω μόνο για λόγους πληρότητας.
0 x
Leider ist Sicherheit nicht sichtbar … oder nur, wenn sie fehlt…
(Από: Window In The Skies)

george1971
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 07 Αύγ 2009, 10:24
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό george1971 » 22 Ιαν 2013, 14:12

Όπως και πέρσι θα έχω μία συγκρατημένη απάντηση στα αποτελέσματα:

:laola: :laola: :laola: :D :D :D

:party: :party: :party: ευχαριστώ! ευχαριστώ! με κάνετε και ντρέπομαι :party: :party:

Σας ευχαριστουμε πάρα πολύ για το κουίζ, τις ερωτήσεις και φυσικά τον κόπο και χρόνο σας παιδιά...

Να σχολιάσω απλά ότι παρότι μου άρεσαν οι ερωτήσεις με τα 707 (Πρέβεζα) και ίδιο όνομα (Καβάλα - Σκόπια) η ερώτηση 19 είχε περίπου τις ίδιες απαντήσεις (Καβάλα και Ακτιο) και έτσι μπορεί και να έκανε όλο το τρίο των ερωτήσεων πιο εύκολο!

Πάντα τέτοια...

gonso έχω κάνει ήδη χώρο στο γραφείο μου για το τρόπαιο! Ο ηλεκτρολόγος έρχεται αύριο για τον φωτισμό! :roll:
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 22 Ιαν 2013, 14:15

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, και στην υποτροπή. Ελπίζω να ήταν καλο για σας όσο ήταν και για μας :lol: (spinal μη σχολιασεις). Και του χρόνου!

gonso έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ 22) Ο ήρωας είναι ο Μπάτμαν!

Για το αν υπάρχει αυτή τη στιγμή εταιρεία με τέτοιο διακριτικό το συζητάμε αν και αμφιβάλλω. Δεν μας νοιάζει όμως. Το όνομα του ήρωα ζητάγαμε να είναι σωστό, όλα τα υπόλοιπα περισσεύουν


http://www.g5executive.com/home/

Πολυ συχνoς επισκέπτης στο LGAV, μεταφορεας μεταξυ μεταξυ αλλων της Αγγελοπουλου. Κλαίμε απο τα γέλια όταν τον ακούμε, γιατι έχουν στάνταρ κρετινικες δυτικοευρωπαϊκές φωνές με προφορά Κλουζο, που συστήνονται στο VHF ως "Batman". (το προφέρουν "μπέτμεν")... Κλαίμε, λέω. :)

Η ερωτηση 17 ηταν ΚΑΜΜΕΝΗ. Τελος. Και η Ναξος, θα θεωρουσα οτι δεν εχει πυργο. Εχει μεν μια ψηλη μ@λακια αριστερα απο το κτιριο οπως κοιτας απ την πιστα, αλλα δεν εχει ουτε ενα παραθυρο. Η Ναξος δεν εχει πυργο. Και το Τζελλα Δελτα δεν ειχε φουγαρα. :D

Επισης καμμενη ηταν η ερωτηση με τα winglets! Η Yakutia μ'εσκισε! Στην Gainjet ειχα cheat. Ειχα κατσει κατω απ το φτερο του για σκια, για να γραψω μερικες απαντησεις στο ipad. :P

Για τις ΦΟρμουλα 1 με αεροπορικους τιτλους, δειτε και αυτο εδω:
http://www.home-london.co.uk/gulfair.html τριτη φωτο απο πανω, προσπεραστηε την κοπελα.

Και του χρονου ειπαμε;

Εχω κανει χωρο στο σκρηνιο. Καντε κουμαντο. 8)
Τελευταία επεξεργασία από seven4seven σε 22 Ιαν 2013, 15:09, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x
SX-793

Wii
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 09 Μαρ 2007, 17:39
x 3

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό Wii » 22 Ιαν 2013, 14:18

Πρώτα και κύρια ευχαριστούμε πολύ για το κουιζ και τους δυο συντελεστές. Να είστε καλά και πάντα να έχετε έμπνευση για ερωτήσεις και εμείς χρόνο και όρεξη για απαντήσεις!

Δευτερευόντως, πολλά μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες και ακόμα περισσότερα στους νικητές :great:

Και αφού είπα τα καλά πάμε τώρα στη γκρίνια: :twisted:

Ερώτηση 15:
Γενικά μου τη δίνουν οι ξεχειλωμένες ερωτήσεις. Στο μυαλό μου όταν λέμε Boeing 707 εννοούμε Boeing 707 όχι κάτι που βασίζεται λίγο ή πολύ σε αυτό αλλά είναι κάτι άλλο που θα ήταν ακριβώς Boeing 707 αν δεν ήταν αυτό το άλλο. Καταλαβαίνω (πλέον) το νόημα της ερώτησης και τι ήθελε να πετύχει ο ερωτών, αλλά επειδή είμαι αμετανόητος αρχάριος αρνούμαι να μπω στα θέλω των κουιζαρχών και εστιάζω στη διατύπωση της ερώτησης που για τα δικά μου μάτια ήταν λάθος.

Ερώτηση 19β:
Εδώ ξυπνάει ο φιλόλογος (και όχι μόνο) μέσα μου. Ανάμεσα = Μεταξύ δηλ. μεταξύ χώρων ή πραγμάτων, στον ενδιάμεσο χώρο. Οπότε μάλλον όταν έχουμε 3 σημεία και ψάχνουμε το μεταξύ αυτών ίσως μας λείπει λοιπόν και ένα τέταρτο σημείο αναφοράς. Από εκεί και πέρα με βάση τη λογική που είχε ο ερωτών θα μπορούσε κάποιος να απαντήσει και το Αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης (ανάμεσα σε Αλεξανδρούπολη, Σουφλί, Σαμοθράκη) και άντε να τον βγάλεις λάθος. Λάθος διατύπωση λοιπόν και γι' αυτό προσωπικά δεν μπήκα καν στον κόπο να την απαντήσω.

Και για να προλάβω, ναι ξέρω απαντήθηκαν «σωστά» από πάρα πολλούς αυτές οι 2. Αυτό όμως δεν κάνει σωστή την αμφιλεγόμενη διατύπωσή τους.

Όπως και να έχει, εύχομαι και του χρόνου σε όλους :)
0 x

Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 22 Ιαν 2013, 15:04

Συγχαρητήρια και απο μένα στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες ! Ακόμα ένα ευχαριστώ στους δημιουργούς που για άλλη μια χρονιά μας "ανάγκασαν" να μάθουμε νεα πράγματα για την αεροπορία, καθώς και να βελτιώσουμε τις αναζητήσεις μας στο google ! Ένα έχω να πω: ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ! Ενώ είχα σωστή την απάντηση στην ερώτηση με το 747, τελικά έδωσα λάθος ! Και σωστά να απάνταγα βέβαια, πάλι 2ος θα ερχόμουνα ! Όσο αφορά την ερώτηση 15 ομολογώ πως δεν είχα ιδέα ποια πόλη θα μπορούσε να ήταν ! Το μόνο που κατάφερα να βρω ήταν κάτι 707 της πολεμικής αεροπορίας του Ισραήλ που προσγειώθηκαν πέρσυ στη Θεσσαλονίκη, γι' αυτό και έδωσα αυτή την απάντηση ! Ελπίζω ο "κόπος" μου να μη πάει χαμένος και οι γνώσεις που αποκόμησα από το quiz να μείνουν για πάντα στο κεφάλι μου ! Κι από χρόνου ! :great:
0 x


Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 180

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 22 Ιαν 2013, 16:23

Αν και πρωτη φορα τοσα χρονια το πηρα ζεστα το quiz , το χαρηκα αν και ζοριστηκα. Σε καποια στιγμη βαρεθηκα να ψαχνω και τα παρατησα. Πιο πολυ με ζορισε η 22 με τον ηρωα κομιξ και η 25 γιατι ως γνησιος Θεσσαλονικιος, τα Σκοπια απλα ...δεν υπαρχουν. Για την 22 εστειλα ως απαντηση τον Asterix που ειναι το callsign της Avcon Jets απο Αυστρια και το ακουσα εντελλως τυχαια κατα τη διαρκεια spotting. Το οτι δεν υπαρχει αεροδρομιο δεν την καθιστα σωστη, αλλα οπως ειπε κι ο gonso "ψαχναμε το ονομα του ηρωα, ολα τ' αλλα ειναι περιττα".
Αντε κα του χρονου...

Εικόνα Sent from a mobile device Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από flying Doc σε 22 Ιαν 2013, 17:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

RE: Dornier DO-X

Δημοσίευσηαπό george_a » 22 Ιαν 2013, 17:03

ή ο καθένας με τον πόνο του, ή το γαρ πολύ της θλίψεως...

το λοιπόν. Βρήκα στη σελίδα
http://asmrb.pbworks.com/w/page/9959030 ... 0Dornier-X

το παρακάτω σχεδιάγραμμα, που δείχνει καθαρά τη διατομή του Dornier.
και τα έβαλα στο 'χάρακα', πήρα της αναλογίες, έκανα την απλή μέθοδο των τριών για μήκος 41 m, και βρήκα πλάτος καμπίνας (στο μέγιστο) 5.35 m.

ιδού:

Dornier Do-X-cabin width measurement.JPG
Dornier Do-X-cabin width measurement.JPG (29.6 KiB) Προβλήθηκε 2481 φορές


συμπέρασμα: το Dornier Do-X ήταν χοντρούλικο στη μέση. Κάτι σαν τον Obelix. :great: Και πιο χοντρό από άλλα, δεδομένα, χοντρούλικα, όπως το 767. Και επειδή ήταν κοντούλι (μήκος 41 m), κατατάσσεται ως το πιο κοντό χοντρό επιβατικό αεροσκάφος.
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό gonso » 22 Ιαν 2013, 17:13

george_a έγραψε:To 767 θεωρείται wide-body by all standards


Πολύ ωραία φράση. Θα τη χρησιμοποιήσω. Το Ντορνιέ ΔΕΝ είναι wide-body by all standards. Ένα (και βασικό στάνταρντ) είναι ή διαρύθμιση των καθισμάτων με δύο διαδρόμους.

spinal έγραψε:Gonso σου διέφυγε η απάντηση της 14


Σόρρυ, διορθώθηκε.

Μπάτμαν


Ο λόγος που δεν έγραψα "υπήρξε" και όχι "υπάρχει" εταιρεία ήταν ο εξής. Η Ratioflug ήταν αδιαμφισβήτητα αεροπορική εταιρεία και είχε αδιαμφισβήτητα αυτό το callsign. H G5 δεν είναι καραμπινάτη αεροπορική εταιρεία με τη στενή έννοια του όρου και υπάρχουν πηγές που αναφέρουν ότι το επίσημο callsign είναι Batman5. Απλά δεν ήθελα να μπούμε σε μία ατέρμονη συζήτηση του τί είναι εταιρεία και τί ζήταγε η ερώτηση.

Υπάρχουν το διεθνές αεροδρόμιο του Μπάρι και το διεθνές αεροδρόμιο της Κρακοβίας, το μεν με την ονομασία Karol Wojtyła το δε Jana Pawła II
Υπάρχει θεωρητικά η ένσταση στο εαν το Ιωάννης Παύλος Β' είναι όνομα ή τίτλος, το σημειώνω μόνο για λόγους πληρότητας.


Όντως, αλλά θα μας έμπλεκε σε άλλη συζήτηση, αν μιλάμε για το ίδιο όνομα ή το ίδιο πρόσωπο. Πάπας Ιωάννης Παύλος ο ΙΙ υπάρχει και στίς Αζορες, αλλά επίτηδες το απέκλεισα γεωγραφικά με τη διατύπωση και τον χάρτη.

Επισης καμμενη ηταν η ερωτηση με τα winglets!


Γιατί καμμένη καλέ?

Για τις Φoρμουλα 1 με αεροπορικους τιτλους, δειτε και αυτο εδω:
http://www.home-london.co.uk/gulfair.html τριτη φωτο απο πανω


Άκυρο. Δεν είναι ομάδα αυτό. Ρεκλαματζίδικο είναι.
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 22 Ιαν 2013, 17:19

"καμμενη" εννοω "ψαγμενη", "για αρρωστους", "για ψυχακηδες" κλπ κλπ κλπ :lol:
0 x
SX-793

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό george_a » 22 Ιαν 2013, 17:37

gonso έγραψε:
george_a έγραψε:To 767 θεωρείται wide-body by all standards

Πολύ ωραία φράση. Θα τη χρησιμοποιήσω. Το Ντορνιέ ΔΕΝ είναι wide-body by all standards. Ένα (και βασικό στάνταρντ) είναι ή διαρύθμιση των καθισμάτων με δύο διαδρόμους.


Ούτε κι εγώ ισχυρίστηκα ότι είναι 'wide-body by all standards'. Είναι ένα τραβηγμένο παράδειγμα. Και αν είχε διατυπωθεί η ερώτηση ως 'twin aisle', δεν θα είχαμε καμία διαφωνία. Το ένα στάνταρντ, όσο βασικό κι αν είναι, δεν είναι το μόνο. Το cross-section width είναι κι αυτό, ισχυρότερο από τον αριθμό των καθισμάτων abreast, γιατί αν βάζαμε και αυτό το κριτήριο, θα 'έπαιζε' ακόμα και το ...Trident.

Το Dornier όμως, ήταν, με αποδείξεις, σε μέγιστο πλάτος καμπίνας 5.35 m, άρα 'παχύτερο' ακόμα και από το Β 767, που, όλοι συμφωνούμε, είναι 'wide-body by all standards'.

Άλλωστε και στην απάντησή μου, τόνισα ότι θεωρώ ως 'κοντύτερο' wide body το Α 310, αλλά, αν πάμε με το κριτήριο του πάχους σε μέτρα, τότε το Dornier Do-X, ως κοντύτερο, είναι η σωστή επιλογή.

Πιστεύω ότι το πλέον δίκαιο θα ήταν να αναγνωριστεί η επιχειρηματολογία μου, και να μου 'επιστραφούν' οι -7.5 βαθμοί...

Ο τεθλιμμένος συν-φορουμίτης αναμένει την απάντησή σας, καθότι τα αντικαταθλιπτικά τα παράγγειλα ήδη...
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό gonso » 22 Ιαν 2013, 17:50

seven4seven έγραψε:"καμμενη" εννοω "ψαγμενη", "για αρρωστους", "για ψυχακηδες" κλπ κλπ κλπ :lol:


Βρίζε όσο θές !!!
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό gonso » 22 Ιαν 2013, 18:03

george_a έγραψε:Πιστεύω ότι το πλέον δίκαιο θα ήταν να αναγνωριστεί η επιχειρηματολογία μου, και να μου 'επιστραφούν' οι -7.5 βαθμοί..........................Το cross-section width είναι κι αυτό, ισχυρότερο από τον αριθμό των καθισμάτων abreast, γιατί αν βάζαμε και αυτό το κριτήριο, θα 'έπαιζε' ακόμα και το ...Trident.


Και φυσικά ταυτόχρονα να αφαιρεθούν 7.5 από όλους τους υπόλοιπους! Να το πούμε αλλιώς. Εγώ μπορώ να βρώ σοβαρές αναφορές που καθαρά μιλάνε για double aisle όταν μιλάμε για wide body. Εσύ μπορείς να βρείς ανάλογες αναφορές που λένε ότι τα wide body είναι από "Χ" μέτρα και πάνω? Μιλάμε να βρείς συγκεκριμμένη διάσταση.

Δεν μιλησε κανείς για αριθμό καθισμάτων. Μιλάμε για αριθμό διαδρόμων.



ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

Ο φίλος Wii έχει 92.5 βαθμούς αντί 87 τόσους, και ανεβαίνει μία θέση στην κατάταξη. Ήταν ο μόνος μαζί με τον flesland που στέλνανε ΠΜ αντί email και μετά τα προωθούσα στον LEKPO1A. Ο LEKPO1A μάλλον δεν τα είδε, και εγώ που τα είδα δεν τα προσέθεσα μιάς που ήταν της τελευταίας στιγμής. Σόρρυ.
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
Hunting a Shadow
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 19:51
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

Δημοσίευσηαπό Hunting a Shadow » 22 Ιαν 2013, 18:26

Ευχαριστουμε παιδια, και του χρονου με την ελπιδα να μην ξαναδω μπροστα μου winglets- βρηκα 1/4 και μαλιστα κατα λαθος, ενω μου εφαγε οσο σχεδον ολες οι αλλες ερωτησεις μαζι.
Καλοταξιδα τα δωρα.

Εικόνα Sent from a mobile device Εικόνα
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης