Πιστεύετε ότι το LGAT θα ήταν αρκετό για τους αγώνες?

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.190
Likes
93
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Μία ρητορική ερώτηση...αν δεν υπήρχε ο Βενιζέλος, θα τα κατάφερνε το Ελληνικό με τις επιπλέον κινήσεις??? τι λέτε? μην αρχίσετε τώρα ότι..."δεν με νοιάζει θα έβγαζα το wunala με φόντο την εμμαντίνα κτλπ κτλπ ..... :D :D
 
na mia poly wraia erwtisi......

den tha eimai apolytos, alla tha pw pws logika oxi.....
 
ama to skeftomaste logika omos...

as poume stous olympiakous then tha eixame ton Venizelo..

then tha ipirkse meta ena major upgrade tou Hellenicon ? (New Facilities, Terminal, 3, Runway... megalitero apron)

ama tha ipirkse to upgrade, sigoura...
 
Νομίζω ότι το Ελληνικό είχε αρκετές θέσεις στάθμευσης για όλα τα αεροσκάφη που ήρθαν. Το θέμα είναι αν θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τον ίδιο αριθμό απο/προσγειώσεων ανά ώρα σε σχέση με το LGAV και εκεί είναι που κάνουν τη διαφορά οι δύο παράλληλοι διάδρομοι. Μάλλον θα πρέπει να ρωτήσουμε τους ΕΕΚ γι'αυτό. Εξάλλου, το LGAV φτιάχτηκε έτσι ώστε να εξυπηρετήσει τους Ολυμπιακούς και τη σχετική αναμενόμενη κίνηση και είναι λογικό να είναι πιο κατάλληλο για το συγκεκριμένο σκοπό. Όχι ότι δεν υπήρξαν κι εδώ προβλήματα, αλλά τουλάχιστον δεν ήταν έντονα.

Εμένα, πάντως, μου φαίνεται ερώτηση-παγίδα... :)
 
pedia min xexnate oti to lgav exei ligoteres 8eseis parking apo to lgat!!!!!!!!!!!!!!!opos k polles ligoteres gia VIP!!!!!!!!!!gia mena 8a ta evgaze pera me zori vevea opos episis oti 8a ipirxan megales ka8isteriseis logo tou enos mono diadromou apoprosgeiwsis......dld ta aeroskafi gia apogeiwsi 8a perimenane ola me megalo traffic ta aeroskafoi pou 8a itan gia prosgeiwsi logo tou enos mono diadromou!!!!!!!!!!!!!!!kata ta alla pisteyw oti me arketo zori 8a ta evgaze pera opos antapexil8e to 1996 me ton agwna pou skasane possa charter apo to pou8ena......remember....!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
exeis dikio angelo,

tora thimame,
to LGAT eixe 85 - LGAV 78 (?) kati tetio,

---

ama tha ftiaxtike o diadromos stin thalassa, then tha itane parallila ston 15/33 ?

to LGAT tha eixe meta ena systima zig zag, idio opos stin FRA, enas katebeni o alos fevgi, ktlp - (kai to LGAV kani to idio aftin tin stigmi , eno, spania katebenoune aeroplana parallila)

ala opos eipe kai o george, erotisi me pagida...
 
An krinw apo tin kinisi pou eidame,to LGAT 8a ta evgaze pera mono oson afora sta parking stands (gegonos oti eixe perissotera apo ton Venizelo).
Me ton enan mono diadromo,tis wres POLY aixmis (na sas 8ymisw 30 Augoustou metaksy 12 kai 2 to mesimeri),8a ypirxe sigoura provlima, oso "pushing tin" kai na ekanan oi EEK.
Kai to terminal 8a itan mikro,dedomenou oti oi perissoteres kiniseis 8a ginontan apo to anatoliko.

ALLA 8A VGAZAME KAI KAMIA FOTO STO EDAFOS,OXI OLO ENAERIES
(oxi pou den 8a to elega,dtrach :p )
 
Θα συμφωνήσω με το Γιώργο ότι το LGAV κατασκευάστηκε για την Ολυμπιάδα ή μάλλον καλύτερα πήραμε την Ολυμπιάδα γιατί μέσα στο φάκελο υποψηφιότητας αναφερόταν ότι στην Αθήνα κατασκευαζόταν εκείνη την περίοδο (το '97) σύγχρονο αεροδρόμιο δυνατότητας εξυπηρέτησης 16.000.000 επιβατών ετησίως με ορίζοντα ολοκλήρωσης προ του 2004.

Αν το Ελληνικό (το οποίο στα τελευταία του εξυπηρετούσε οριακά 12-13 εκατομμύρια επιβάτες) ήταν το μοναδικό αεροδρόμιο για να εξυπηρετήσει τους αθλητές και τους λοιπούς επισκέπτες της Ολυμπιάδας, θα έπρεπε να υποστεί σημαντική αναβάθμιση όπως κατασκευή νέου παράλληλου διαδρόμου με επιχωμάτωση στη θάλασσα, επέκταση-ανακαίνηση-κατασκευή νέου αεροσταθμού (οι εγκαταστάσεις στο ισόγειο του Δυτικού ήταν τριτοκοσμικές), κατασκευή εφαπτόμενων θέσεων στάθμευσης (φυσούνες), κατασκευή μέσου σταθερής τροχιάς (μετρό ή τρένο), νέα οδική πρόσβαση (διαπλάτυνση, ανισόπεδοι κόμβοι κτλ.) ... Για να κατασκευαστεί μόνο ο διάδρομος με επιχωμάτωση θα χρειάζονταν ίσο ή και μεγαλύτερο -ίσως- ποσό από αυτό που χρειάζεται για να φτιαχτούν 2 παράλληλοι διάδρομοι στη ξηρά... Η επέκταση αυτή ενδέχεται να είχε μεγαλύτερο κόστος από την κατασκευή νέου αεροδρομίου...!

Επομένως δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να διατηρηθεί το Ελληνικό και να μην φτιαχτεί νέο αεροδρόμιο εκτός πόλεως αφού ούτε οικονομικοί λόγοι θα συνηγορούσαν υπέρ της διατήρησης του Ελληνικού... :cool: :( 10 παραπάνω θέσεις στάθμευσης δεν κάνουν το Ελληνικό αυτόματα καλύτερο αεροδρόμιο από το LGAV.

Ακόμα και στην περίπτωση που η επέκταση του υπάρχοντος αεροδρομίου (LGAT) είχε το ίδιο (ή ελαφρώς μικρότερο) κόστος με την κατασκευή νέου αεροδρομίου εκτός πόλεως, θα έπρεπε να προτιμηθεί η δεύτερη λύση αφού το Ελληνικό θα συνέχιζε να περιμένει κλεισμένο στον αστικό ιστό (προβλήματα θορύβου, ασφάλειας πτήσεων), με αδυναμία νέας μελλοντικής επέκτασης και δημιουργία κυκλοφοριακών προβλημάτων στην περιοχή. ;)
 
Πολυ καλο το ερωτημα και ευκαιρια να μεταφερω και εγω τις πληροφοριες μου.

Καταρχην ΝΑΙ μπορουσαμε ανετα να κανουμε αγωνες με το Ελληνικο χωρις προβληματα πλην ελαχιστων εξαιρεσεων.

Καποιο απογευμα που επεστρεφα με το Ε 96 του αεροδρομιου Σπατων για πειραια γνωριστηκα 2 υπαλληλους εδάφους της Ολυμπιακης και η μια απο αυτες μου ειπε οτι το Ελληνικο έφτανε και παραεφτανε για το Αθηνα 2004. Μαλιστα μου ειπε θυμασαι το ευρωπαικο πρωταθλημα του 1982 και το παγκοσμιο του 1997 ποσο καλα τα καταφερε ; Με δεδομενο οτι το Ελληνικο είχε 44 προσγειωσεις και απογειωσεις την ωρα τοτε - όσες και τα Σπατα - δεν θα ειχε προβλημα με το αθηνα 2004.

Οι αληθειες κρυβονται απο τον λαο και οπως ειπε ο καραμανλης πριν γινει πρωθυπουργος ''στη πολιτικη υπάρχουν πράγματα που γινονται και δεν λέγονται και πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται''

Ο Στυλιανός Παττακος ο οποίος - το έμαθα προ μιας εβδομαδας - θεμελίωσε το καλοκαιρι του 1973 το αεροδρομιο Σπατων με προοπτικη να το παραδώσουν το 1978 ως δευτερο εναλλακτικο αεροδρομιο μετα το Ελληνικο καπου διαβασα οτι οσον αφορα το Ελληνικο οι αποφάσεις Δοξιάδη ήταν να επεκταθεί ο διάδρομος 3/21 στη θάλασσα πως ομως ;;;;
Τσάμπα !!! Οι επιχωματωσεις στη θάλασσα θα γινονταν ως εξης : κάθε φορτηγο με βαρειά μπάζα απο εκσκαφές στην Αττική θα μπορουσε να τα ξεφορτωνει στη θάλασσα στον Αγιο Κοσμα πληρωνοντας 3.000 δρχ για κάθε εκφορτωση. Τα εσοδα απο αυτη την διαδικασια υπολογίζονταν σε αρκετα δισεκατομμυρια με τα οποία θα χρηματοδοτείτο ολη η επιχειρηση κατασκευης του 3/21. Οποιος αυτα δεν τα γνωριζε ας τα μαθει μεσα απο επιστολές σε εφημεριδες της εποχης εκείνης. Ταυτοχρονα το αεροδρομιο Σπάτων με κόστος 8 δις δρχ. και με εργασιες της ΜΟΜΑ (ο στρατος που έκανε τα μεγάλα εργα από το 1950 έως το 1990) θα παραδιδονταν το 1978 και η Αθηνα θα ειχε πλεον 2 αεροδρομια. Το σχεδιο Δοξιάδη προέβλεπε το αεροδρομιο Σπάτων για 50 χρονια και ως τριτη εναλλακτική λύση την Μακρονησο απέναντι απο το Λαυριο. Στα Σπάτα λοιπον το 1972 μπηκε ο θεμέλιος λίθος και είχαν γινει απαλλοτριώσεις τις οποίες ο Καραμανλής το 1974 συνέχισε για να ερθει η δεκαετια του 1980 όταν και σταμάτησαν λόγω της μεγαλης αυξησης κινησης του Ελληνικου. Το 1989 ο Παπανδρεου ειχε προτάσεις για επέκταση του 3/21 στο Ελληνικο και κατασκευη νεων τερμιναλς στο δυτικο της ολυμπιακης απο ξένα συμφεροντα με ελάχιστα δις. Η συνέχεια ειναι γνωστη με την συμβαση του 1995 και την κατασκευη του αεροδρομιου Σπάτων (η γερμανικη ...αποικια που ακουμε και διαβάζουμε) και το πρωτοφανές σε παγκοσμιο επιπεδο κλεισιμο του Ελληνικου !

Ετσι οπως εξελιχθηκε η κινηση για τους αγωνες Αθηνα 2004 ΝΑΙ επαρκουσε το Ελληνικο και ΔΕΝ θα ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ 700 δισ για τα Σπατα. Λυπαμαι αλλα ετσι ειναι η αληθεια. 700 δις...

Υ.Γ. Εχετε προσεξει καθολου τις επιχωματωσεις που εγιναν στο ολυμπιακο κεντρο ιστιοπλοιας στον Αγιο Κοσμα ; Ενας μικρος παραλληλος με τον 33 ''διαδρομος'' μεσα στη θαλασσα εκει εαν επεκταθει ισως ειναι μια καλη λυση. Το εχετε προσεξει ;
 
Siga min ta evgaze pera to Elliniko me tin Athina 2004. M'aresei pou kapoioi apo to forum krazane oti tha ginoume rezili pou den yparxoun arketes theseis aeroskafon VIPs ktl, ktl. Kai to Elliniko pou eixe arketes theseis, na tis kanei ti? Xeirostasio itan kai ta aeroplana VIP kai mi tha itan kathilomena stous diadromous perimenondas pote kai kala na apogeiothoun pano apo mia polykatoikia.
Kai o Patakos, ti proodeftikos anthropos...ola ta skeftike. Re oust.
 
Top