AIA επεκτάσεις

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
CaptainChris
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2003, 19:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece, EU
x 20
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό CaptainChris » 29 Νοέμ 2006, 18:36

Μα γιατι να κανουν επεκταση δεν φτανει ο σημερινος αεροσταθμος μαζι με τον δορυφορο για της αναγκες του αεροδρομιου? Εχετε δει πολλες φορες να ειναι congested? Το πολυ πολυ να κανουν αλλο εναν δορυφορο απο την αλλη πλευρα σε 5-6 χρονια και αυτο ειναι, δεν χρειζεται και τιποτε παραπανο!
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 59
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 29 Νοέμ 2006, 22:38

CaptainChris έγραψε:Μα γιατι να κανουν επεκταση δεν φτανει ο σημερινος αεροσταθμος μαζι με τον δορυφορο για της αναγκες του αεροδρομιου? Εχετε δει πολλες φορες να ειναι congested? Το πολυ πολυ να κανουν αλλο εναν δορυφορο απο την αλλη πλευρα σε 5-6 χρονια και αυτο ειναι, δεν χρειζεται και τιποτε παραπανο!


Ναι.Το καλοκαίρι απλά δεν μπορείς να περπατήσεις.Οι αίθουσες αναμονής είναι μια χαρά, αλλά ο χώρος του τσεκ-ιν και οι 'διάδρομοι προς της αίθουσες είναι γεμάτοι....συν του ότι δεν έχει πουθενά χώρο για να κάτσεις
0 x

Άβαταρ μέλους
Flying Cat
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 12:04
Τοποθεσία: Athens, Greece

Δημοσίευσηαπό Flying Cat » 15 Δεκ 2006, 11:08

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση?

Τα Runways στο LGAV τί προδιαγραφές τηρούν?
Εννοώ ποιό αεροπλάνο
ΔΕΝ μπορεί να έρθει, λόγω μήκους/πλάτους π.χ?
0 x
Cessna, N789SX go around..!
-Going Around, Cessna N789SX..!

Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 15 Δεκ 2006, 11:15

Νομίζω ότι η επέκταση (Τ-6) έχει πάει πολλά χρόνια μετά. Ηταν να ξεκινάει με την συμπλήρωση των 50 εκ επιβατών από την ημέρα που άνοιξε. Αλλά όπως αναφέρουν και κάποια μέλη που ζουν κάθε μέρα στο αεροδρόμιο θέμα χωρητηκότητας δεν υπάρχει. Σχετικά με το terminal το πρόβλημα υπάρχει μόνο για κάποιες ώρες το πρωι. Και αυτό για λόγους που θα πάρει πολύ για να συζητήσουμε γράφοντας.

Σχετικά με το ερώτιμα του Flying Cat δεν υπάρχει πρόβλημα performance για κανένα αεροσκάφος. Μπορώ να σου πω ότι σε κάποιες στροφές μάλιστα το Α380 στρίβει ευκολότερα από το Β773.

dtrach έγραψε:
CaptainChris έγραψε:Μα γιατι να κανουν επεκταση δεν φτανει ο σημερινος αεροσταθμος μαζι με τον δορυφορο για της αναγκες του αεροδρομιου? Εχετε δει πολλες φορες να ειναι congested? Το πολυ πολυ να κανουν αλλο εναν δορυφορο απο την αλλη πλευρα σε 5-6 χρονια και αυτο ειναι, δεν χρειζεται και τιποτε παραπανο!


Ναι.Το καλοκαίρι απλά δεν μπορείς να περπατήσεις.Οι αίθουσες αναμονής είναι μια χαρά, αλλά ο χώρος του τσεκ-ιν και οι 'διάδρομοι προς της αίθουσες είναι γεμάτοι....συν του ότι δεν έχει πουθενά χώρο για να κάτσεις
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5382
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 364
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 15 Δεκ 2006, 11:17

όλα μπορούν να έρθουν! Οι συζητήσεις που έχουν γίνει στο φορουμ και πιθανως να σε μπερδευουν είναι σχετικά με το βάρος των γεφυρών που ενώνουν τους 2 διαδρόμους και το πρόβλημα του χώρου στάθμευσης στην περίπτωση του Α380!
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 15 Δεκ 2006, 11:19

Το θέμα είναι ότι δεν έρχονται :cry:

GP707 έγραψε:όλα μπορούν να έρθουν!
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3729
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 15 Δεκ 2006, 11:58

Elliott LGAV έγραψε:Ηταν να ξεκινάει με την συμπλήρωση των 50 εκ επιβατών από την ημέρα που άνοιξε.


Εννοείς 50 εκ. αθροιστικά στο διάστημα αρκετών ετών?

Γενικότερα πάντως 50 εκ. επιβάτες/έτος είναι το maximum που μπορεί να εξυπηρετήσει το αεροδρόμιο μετά απ' όλες τις επεκτάσεις.
0 x


Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 15 Δεκ 2006, 13:04

Ναι σωστά 50 εκ αθροιστικά.

xristos έγραψε:
Elliott LGAV έγραψε:Ηταν να ξεκινάει με την συμπλήρωση των 50 εκ επιβατών από την ημέρα που άνοιξε.


Εννοείς 50 εκ. αθροιστικά στο διάστημα αρκετών ετών?

Γενικότερα πάντως 50 εκ. επιβάτες/έτος είναι το maximum που μπορεί να εξυπηρετήσει το αεροδρόμιο μετά απ' όλες τις επεκτάσεις.
0 x

Άβαταρ μέλους
tupolev
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007, 16:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KBOS
Τοποθεσία: Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική

Δημοσίευσηαπό tupolev » 29 Νοέμ 2007, 06:17

Απόσο ξέρω πάντως το σχέδιο «καθρεφτισμού» έχει εγκαταλειφθεί πλήρως τουλάχιστον από τη διοίκσηση του αεροδρομίου. Το revised master plan που έχουν κατατεθέσει στην ΥΠΑ για έγκριση περιλαμβάνει κυρίως κατασκσευή νέων gates, contact και remote stands προς τα βόρεια του υπάρχοντος κτιρίου. Επίσης πάλι στην βόρεια πλευρά θα επεκταθεί ο κύριος σταθμός για να περιληρθούν νέα check-in counters και μαγαζιά.
Τέλος θα φτιαχτεί ένας νέος δορυφόρος από την άλλη μεριά του αεροδρομίου (βορειοδυτικά δηλαδή) που θα συνδέεται με την επέκταση του κυρίως κτιρίου μέσω αερογέφυρας.
Στον υπόλοιπο χώρο που θα έπιανε ο αρχικός καθρέφτης θα κατασκευαστούν remote stands.
Δεν ξέρω κάτι για επέκταση του χώρου στις αφίξεις που για μένα είναι πολύ στριμόχωρες ακόμη και τώρα.
0 x
Τίποτα δεν πάει χαμένο...

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 481

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό aakunz » 22 Δεκ 2009, 13:24

Τώρα τελευταία παρατηρώ ότι ο χώρος γύρω από την Α30 στο δορυφορικό έχει περιφραχθεί. Λέτε να αποφάσισαν να υλοποιήσουν εκείνη την ατυχή ιδέα με την αερογέφυρα και να χαραμίσουν μία έξοδο από κάθε κτίριο;
0 x


Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό fotis » 22 Δεκ 2009, 15:53

Αν δεν κάνω λάθος, κάτι φτιάχνουν σε σχέση με τις δεξαμενές καυσίμων.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2004
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 166

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό flesland » 15 Μαρ 2010, 15:04

Ενδιαφέροντα τα όσα διάβασα παραπάνω. Θεωρείτε ότι η ύπαρξη ενός low cost terminal στα πρότυπα KUL/SIN κτλ θα μπορούσε να έχει νόημα, ή η κίνηση θα ήταν πολύ μικρή;
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5127
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 15 Μαρ 2010, 16:41

fotis έγραψε:Αν δεν κάνω λάθος, κάτι φτιάχνουν σε σχέση με τις δεξαμενές καυσίμων.


Σωστος ο Φωτης. αλλαζουν τις θεσεις των fuelpits,ενοψει της ενωσης με το ΜΤΒ. Οταν γινει αυτη, ξεχναμε το Α38 (και ΙΣΩΣ το Α36), αλλα θα γινει κανονικη αξιοποιηση (επιτελους) του δορυφορικου. Οι φημες λενε οτι θα γινει extra schengen ο δορυφορος, και οι ακομα πιο αγριες φημες θελουν τουλαχιστον ενα stand στον δορυφορο να ειναι Α380-compatible 8) 8) 8)
Mενει μονο να ακουσουμε κατι επισημο.
0 x
SX-787


laou laou
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2013, 13:00

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό laou laou » 18 Νοέμ 2013, 17:36

Δεν είναι καιρός να αρχίσουν τα έργα.
Δεδομένου της αύξησης του στόλου της Αιγαίου και των λοιπών μικρών αεροπορικών δεν θα έπρεπε να βρεθεί χώρος τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα αεροπλάνα.
Θυμάμαι πως ο στόλος της παλιάς ολυμπιακής είχε στοιβαχθεί στα χωράφια.
Σαν επιβάτης βαριέμαι,το εμπορικό πάρκο με ικέα,και τα άλλα χαζα φλερτάρεις να χάσεις πτήση λόγω απόστασης, θέλει περισσότερη ζωή.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5127
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 18 Νοέμ 2013, 20:03

Αμα χασεις πτηση επειδη ...ψωνιζεις, δεν φταινε οι αποστασεις, εισαι απλα ηλιθιος.
0 x
SX-787



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης