AIA επεκτάσεις

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
xwb
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 17 Ιουν 2017, 21:08
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
x 14

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό xwb » 23 Ιουν 2017, 22:13

Δεν πιστεύω ότι θα καθυστερήσουν τα έργα. Mην ξεχνάς ότι μιλάμε για ιδιωτική εταιρεία με πολύ μεγάλη κερδοφορία, που ήδη έχει προχωρήσει σε μεγάλες αναβαθμίσεις του σταθμού (πχ μόλις ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του χώρου στις αναχωρήσεις σένγκεν). Καμία σχέση με ΥΠΑ και περιφεριακά.
1 x


mikem4600
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 08 Απρ 2015, 12:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athens, Greece
x 2
Επικοινωνία:

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό mikem4600 » 14 Ιούλ 2017, 19:14

0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 444

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό aakunz » 15 Ιούλ 2017, 09:27

Διαβάζω από το δημοσίευμα:

Οι επιβάτες του νέου τερματικού σταθμού δεν θα αισθανθούν οποιαδήποτε επιπλέον επιβάρυνση στην εμπειρία τους. Ο νέος τερματικός σταθμός θα προσφέρει όλες τις ανέσεις των άλλων δύο υφισταμένων.


Κοίτα που είχαμε ήδη δύο αεροσταθμούς και με την ενεργοποίηση του Δορυφορικού θα γίνουν τρεις. :?
1 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5125
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 417
Επικοινωνία:

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 15 Ιούλ 2017, 16:36

Γενικα το άρθρο λεει "θα" για κατι που γινεται εδω και δυο μήνες σχεδον.
0 x
SX-783


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό airport123 » 21 Αύγ 2017, 12:15

Τους αμέσως προσεχείς μήνες, ενδεχομένως, πριν το τέλος του Φθινοπώρου, αναμένεται να ολοκληρωθεί το οικονομικό κλείσιμο της επέκτασης για 20 έτη, έως το 2046, της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών (ΔΑΑ).

Παράλληλα, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, όταν η επιβατική κίνηση του ΔΑΑ διαμορφωθεί στο 90% των 26 εκατομμυρίων επιβατών, τότε θα μπουν μπροστά τα σχέδια για την επέκταση του κτηρίου προς τη βόρεια πλευρά.

Ξέρουμε που ακριβώς εννοεί προς τη βόρεια πλευρά;
0 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 21

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 21 Αύγ 2017, 12:55

Λογικά απο την πύλη Β15 και πέρα. Αυτή η μεριά είναι η βόρεια.
1 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1058
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 87

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 21 Αύγ 2017, 13:15

Αν θυμάμαι καλά, το αρχικό πλάνο επέκτασης προέβλεπε τη δημιουργία ενός δεύτερου Satellite στο σημείου που τώρα σταθμεύουν Aegean/Ryanair. Ίσως αυτό να έχει αλλάξει έκτοτε και να το συνδυάσουν και με μια κάποια επέκταση του κεντρικού κτιρίου προς αυτή την πλευρά.
1 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics


panos81c
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 37

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό panos81c » 21 Αύγ 2017, 18:24

Οι ψηφιακές απεικονίσεις που έχω δει για την πλήρη ανάπτυξη του αεροδρομίου δείχνουν συνολικά 3 δορυφορικά κτίρια για τον υφιστάμενο αεροσταθμό, το υπάρχον, ένα πιο νότια όπου σήμερα υπάρχουν απομακρυσμένα stands και άλλο ένα βόρεια εκεί που σταθμεύει κυρίως η Aegean (όχι πια η Ryanair - έχει πάει στο υφιστάμενο δορυφορικό), η Transavia κ.ά..

Σε πλήρη ανάπτυξη του αεροδρομίου προβλεπόταν να γίνει mirror image από την απέναντι πλευρά προς τον 3L/21R δηλαδή κτίρια ίδια με αυτά της ανατολικής πλευράς σε μέγεθος και διάταξη (εκτός βέβαια πύργου ελέγχου και κτιρίου τηλεπικοινωνιών), ίσως με πολυόροφο parking. Αυτό βέβαια είναι στο πολύ απώτερο μέλλον...
1 x

Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 21 Αύγ 2017, 18:29

Εγω αναρωτιέμαι τι θα γίνει με τα stands που θα 'χαθούν' όσο θα χτίζεται το νέο κτήριο. Πιο συγκεκριμένα οι θέσεις Bravo-30 έως Bravo-45 και Bravo-50 έως Bravo-57 στο Apron North αλλά και τι θα γίνει με τον taxiway Kilo.

Υπάρχει πρόβλεψη για αυτό?
1 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 21

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 21 Αύγ 2017, 20:24

panos81c έγραψε:Οι ψηφιακές απεικονίσεις που έχω δει για την πλήρη ανάπτυξη του αεροδρομίου δείχνουν συνολικά 3 δορυφορικά κτίρια για τον υφιστάμενο αεροσταθμό, το υπάρχον, ένα πιο νότια όπου σήμερα υπάρχουν απομακρυσμένα stands και άλλο ένα βόρεια εκεί που σταθμεύει κυρίως η Aegean (όχι πια η Ryanair - έχει πάει στο υφιστάμενο δορυφορικό), η Transavia κ.ά..

Σε πλήρη ανάπτυξη του αεροδρομίου προβλεπόταν να γίνει mirror image από την απέναντι πλευρά προς τον 3L/21R δηλαδή κτίρια ίδια με αυτά της ανατολικής πλευράς σε μέγεθος και διάταξη (εκτός βέβαια πύργου ελέγχου και κτιρίου τηλεπικοινωνιών), ίσως με πολυόροφο parking


Αν δείτε σε δορυφορική φωτογραφία το αεροδρόμιο σήμερα, φαίνονται καθαρά οι θέσεις των μελλοντικών δορυφορικών αεροσταθμών, ειδικά του νοτίου, τουλάχιστων όπως έχουν χωροθετηθεί απο την κατασκευή. Οι διαστάσεις των χώρων είναι ίδιες με του υπάρχοντος δορυφορικού, ενω απέναντι, όλος ο χώρος που σήμερα είναι οι χώροι στάθμευσης, ταιριάζει σε διαστάσεις με τον σημερινό κεντρικό αεροσταθμό.
1 x


panos81c
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 37

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό panos81c » 22 Αύγ 2017, 12:47

Έτσι ακριβώς είναι.

Τώρα τι θα γίνει όσο κατασκευάζονται τα δορυφορικά κτίρια (αν και όποτε γίνουν), μπορεί να ενεργοποιηθούν πάλι οι θέσεις στον τροχόδρομο στην δυτική πλευρά, εκεί που στάθμευαν τα παροπλισμένα αεροπλάνα των παλαιών Ολυμπιακών Αερογραμμών ώσπου να πουληθούν ή να επιστραφούν στους εκμισθωτές τους. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη λύση, ειδικά από την στιγμή που δεν υπάρχει χρόνος να χτιστεί ένα τέτοιο κτίριο μόνο κατά την διάρκεια μιας χειμερινής περιόδου που μειώνεται η κίνηση και απαιτούνται λιγότερες θέσεις.

Δεν αποκλείεται ένα από τα κτίρια να είναι προσαρμοσμένο σε χρήση από low-cost εταιρείες, δηλαδή με έξοδο των επιβατών απευθείας στην πίστα και χωρίς φυσσούνες. Στο υφιστάμενο δορυφορικό η Ryanair χρησιμοποιεί σκάλες παρότι τα stands έχουν φυσσούνα.
1 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5125
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 417
Επικοινωνία:

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 22 Αύγ 2017, 14:42

Speedbird8 έγραψε:Εγω αναρωτιέμαι τι θα γίνει με τα stands που θα 'χαθούν' όσο θα χτίζεται το νέο κτήριο. Πιο συγκεκριμένα οι θέσεις Bravo-30 έως Bravo-45 και Bravo-50 έως Bravo-57 στο Apron North αλλά και τι θα γίνει με τον taxiway Kilo.

Υπάρχει πρόβλεψη για αυτό?


Οι Β50 ως Β67 ειναι roll through θεσεις, και περιβάλλονται απο τροχοδρομους (Κ, Υ1, Υ2). Δεν υπαρχει προβλεψη για δορυφόρο εκει.

Χώρος υπαρχει αναμεσα στα Β30-Β45 οπως σωστα ειπες, και μετα νοτια πιστα αναμεσα Α40-Α49.

Αν ξεκινήσουν εργασίες, δε βλεπω το λόγο να κλείσουν ολα τα stands. Αντε να κλείσουν ενα-δυο προσωρινά, για να μπαινοβγαίνουν απο εκει τα οχήματα του εργοταξίου.

Εχω και μια εντύπωση οτι το tunnel προς τον βορρά ειναι ηδη προ-σκαμμενο, απλα δεν χρησιμοποιείται (θελει φώτα, διαδρόμους κλπ)
2 x
SX-783

Άβαταρ μέλους
AccelDrag
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 10 Ιουν 2011, 02:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 2

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό AccelDrag » 01 Σεπ 2017, 00:56

Πέραν απο τους χώρους που ανήκουν τώρα στην πίστα, δεν γίνεται να χτιστούν σε άλλους χώρους; Για παράδειγμα πίσω απο το εκθεσιακό κέντρο;
0 x


mikem4600
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 08 Απρ 2015, 12:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athens, Greece
x 2
Επικοινωνία:

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό mikem4600 » 17 Οκτ 2017, 11:34

0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 444

Re: AIA master plans

Δημοσίευσηαπό aakunz » 17 Οκτ 2017, 12:08

Δημοσίευση άρθρου, σήμερα 17.10.2017 και αρχίζει ως εξής:

Με φοβερή επιτάχυνση ετοιμάζεται να εισέλθει το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος στο 2017.


Δε διάβασα παρακάτω. Δεν αξίζει τον κόπο...
3 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης