- Εγγραφή
- 22/11/2002
- Μηνύματα
- 5.138
- Likes
- 389
- Περιοχή
- Dortmund
- Website
- www.airliners.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ANA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Κόντρες στο «Ελ. Βενιζέλος»
Σε μετωπική «κόντρα» με τη διοίκηση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» των Σπάτων οδηγούνται οι αεροπορικές εταιρείες που πετούν στη χώρα μας, με αφορμή τις αυξήσεις στα τέλη χρήσης του αεροδρομίου που επέβαλε η διοίκηση της εταιρείας Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών Α.Ε. (ΔΑΑ).
*Η καθολική αντίδραση των αεροπορικών εταιρειών, μάλιστα, απειλεί να εξελιχθεί σε «ανταρσία», καθώς τουλάχιστον δύο από τις γνωστότερες ξένες αεροπορικές εταιρείες που πετούν προς τη χώρα μας αρνήθηκαν να καταβάλουν τις επιπλέον χρεώσεις, ενώ στο σύνολό τους οι εταιρείες φέρεται να έχουν δηλώσει στη διοίκηση του «Ελ. Βενιζέλος» ότι επιφυλάσσονται να αντιδράσουν με όποιον τρόπο κριθεί απαραίτητος.
*Η διοίκηση του ΔΑΑ από την 1η Νοεμβρίου επέβαλε (μεταξύ άλλων) αυξήσεις 3,5% στα τέλη προσγείωσης και στάθμευσης των αεροσκαφών, 5% στα τέλη εξυπηρέτησης επιβατών και 29% στο τέλος ασφάλειας. Επιπλέον, έχει ενημερώσει τις αεροπορικές εταιρείες ότι θα προχωρήσει σε νέες αυξήσεις 3,5% από τον Απρίλιο του 2005.
*Τα περιθώρια που έχει η εταιρεία να αυξάνει τα τιμολόγια καθορίζονται από τη σύμβαση που υπογράφτηκε το 1995 με το ελληνικό Δημόσιο.
Η διοίκηση του «Ελ. Βενιζέλος», ωστόσο, διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τις χρεώσεις έχοντας ως δικλίδα ασφαλείας το ότι πρέπει να καλύπτουν τα λειτουργικά έξοδα προσαυξημένα κατά 15%, που θα είναι το κέρδος του.
Αύξηση του κόστους λειτουργίας
*Η διοίκηση των Σπάτων υποστηρίζει ότι οι αυξήσεις που επέβαλε αντιστοιχούν στα επίπεδα πληθωρισμού των τελευταίων 14 μηνών. Οι αεροπορικές εταιρείες από την πλευρά τους θεωρούν ότι η διοίκηση του ΔΑΑ λειτουργεί περίπου ανεξέλεγκτα, αφού δεν διαπραγματεύεται μαζί τους τις αυξήσεις, όπως προβλέπει η πρακτική που ακολουθείται διεθνώς, αλλά απλώς τις ανακοινώνει.
*Η «ανταρσία» των αεροπορικών εταιρειών υπαγορεύεται σε μεγάλο βαθμό από την άσχημη οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει, ιδιαίτερα μετά την αύξηση της τιμής των καυσίμων, που ανεβάζει τα κόστη λειτουργίας τους.
*Στελέχη της αγοράς, ωστόσο, εκτιμούν ότι με την «κίνησή» τους οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να προλάβουν τα χειρότερα. Τον επόμενο Ιούλιο ο ΔΑΑ έχει τη δυνατότητα να αναδιαπραγματευθεί με το ελληνικό Δημόσιο τα αρχικά τέλη που καθορίστηκαν με τη σύμβαση του 1995.
*Ενόψει αυτής της εξέλιξης οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να ενισχύσουν τη διαπραγματευτική θέση του ελληνικού Δημοσίου, ελπίζοντας να εξασφαλίσουν χαμηλότερα τέλη χρήσης, αφού στην περίπτωση που το ΔΑΑ δεν τα «βρει» με το Δημόσιο διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει τις σημερινές χρεώσεις, που κατατάσσουν το αεροδρόμιο της Αθήνας ως ένα από τα ακριβότερα της Ευρώπης.
*Σε ρόλο «πυροσβέστη» στη διαμάχη του ΔΑΑ με τις εταιρείες καταφθάνει την ερχόμενη εβδομάδα κλιμάκιο της Διεθνούς Ενωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΤΑ) σε μια προσπάθεια να εξευρεθεί η «χρυσή τομή» για το ύψος των τελών χρήσης.
Πηγή: http://www.enet.gr/online/online_text?c=114&id=35515292
Χμμμ .... δε ξέρω τι να γράψω γι΄ αυτά που διαβάζω
Σε μετωπική «κόντρα» με τη διοίκηση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» των Σπάτων οδηγούνται οι αεροπορικές εταιρείες που πετούν στη χώρα μας, με αφορμή τις αυξήσεις στα τέλη χρήσης του αεροδρομίου που επέβαλε η διοίκηση της εταιρείας Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών Α.Ε. (ΔΑΑ).
*Η καθολική αντίδραση των αεροπορικών εταιρειών, μάλιστα, απειλεί να εξελιχθεί σε «ανταρσία», καθώς τουλάχιστον δύο από τις γνωστότερες ξένες αεροπορικές εταιρείες που πετούν προς τη χώρα μας αρνήθηκαν να καταβάλουν τις επιπλέον χρεώσεις, ενώ στο σύνολό τους οι εταιρείες φέρεται να έχουν δηλώσει στη διοίκηση του «Ελ. Βενιζέλος» ότι επιφυλάσσονται να αντιδράσουν με όποιον τρόπο κριθεί απαραίτητος.
*Η διοίκηση του ΔΑΑ από την 1η Νοεμβρίου επέβαλε (μεταξύ άλλων) αυξήσεις 3,5% στα τέλη προσγείωσης και στάθμευσης των αεροσκαφών, 5% στα τέλη εξυπηρέτησης επιβατών και 29% στο τέλος ασφάλειας. Επιπλέον, έχει ενημερώσει τις αεροπορικές εταιρείες ότι θα προχωρήσει σε νέες αυξήσεις 3,5% από τον Απρίλιο του 2005.
*Τα περιθώρια που έχει η εταιρεία να αυξάνει τα τιμολόγια καθορίζονται από τη σύμβαση που υπογράφτηκε το 1995 με το ελληνικό Δημόσιο.
Η διοίκηση του «Ελ. Βενιζέλος», ωστόσο, διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τις χρεώσεις έχοντας ως δικλίδα ασφαλείας το ότι πρέπει να καλύπτουν τα λειτουργικά έξοδα προσαυξημένα κατά 15%, που θα είναι το κέρδος του.
Αύξηση του κόστους λειτουργίας
*Η διοίκηση των Σπάτων υποστηρίζει ότι οι αυξήσεις που επέβαλε αντιστοιχούν στα επίπεδα πληθωρισμού των τελευταίων 14 μηνών. Οι αεροπορικές εταιρείες από την πλευρά τους θεωρούν ότι η διοίκηση του ΔΑΑ λειτουργεί περίπου ανεξέλεγκτα, αφού δεν διαπραγματεύεται μαζί τους τις αυξήσεις, όπως προβλέπει η πρακτική που ακολουθείται διεθνώς, αλλά απλώς τις ανακοινώνει.
*Η «ανταρσία» των αεροπορικών εταιρειών υπαγορεύεται σε μεγάλο βαθμό από την άσχημη οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει, ιδιαίτερα μετά την αύξηση της τιμής των καυσίμων, που ανεβάζει τα κόστη λειτουργίας τους.
*Στελέχη της αγοράς, ωστόσο, εκτιμούν ότι με την «κίνησή» τους οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να προλάβουν τα χειρότερα. Τον επόμενο Ιούλιο ο ΔΑΑ έχει τη δυνατότητα να αναδιαπραγματευθεί με το ελληνικό Δημόσιο τα αρχικά τέλη που καθορίστηκαν με τη σύμβαση του 1995.
*Ενόψει αυτής της εξέλιξης οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να ενισχύσουν τη διαπραγματευτική θέση του ελληνικού Δημοσίου, ελπίζοντας να εξασφαλίσουν χαμηλότερα τέλη χρήσης, αφού στην περίπτωση που το ΔΑΑ δεν τα «βρει» με το Δημόσιο διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει τις σημερινές χρεώσεις, που κατατάσσουν το αεροδρόμιο της Αθήνας ως ένα από τα ακριβότερα της Ευρώπης.
*Σε ρόλο «πυροσβέστη» στη διαμάχη του ΔΑΑ με τις εταιρείες καταφθάνει την ερχόμενη εβδομάδα κλιμάκιο της Διεθνούς Ενωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΤΑ) σε μια προσπάθεια να εξευρεθεί η «χρυσή τομή» για το ύψος των τελών χρήσης.
Πηγή: http://www.enet.gr/online/online_text?c=114&id=35515292
Χμμμ .... δε ξέρω τι να γράψω γι΄ αυτά που διαβάζω