Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W

Re: Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Δημοσίευσηαπό gonso » 13 Ιαν 2016, 12:46

Speedbird8 έγραψε:........... δεν έχει καμία σημασία αν παίρνουν 500 ή 5,000 ευρώ..........Συγνώμη, αλλά η σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους τι σχέση έχει με το πόσα παίρνουν? ....................


Προφανώς και όχι. Απλά η επαγγελματική τους κατάρτηση και ικανότητα είναι ανάλογη του μισθού τους. Αυτό ισχύει παντού. Γιατί να πληρώσει η εταιρεία 1800 ή 2200 ή 2800 ευρώ σε κάποιον που:

1) έχει εξειδικευμένη εκπαίδευση σε ασφάλεια γενικότερα και ασφάλεια αεροδρομίων ειδικότερα,
2) κατάλληλο σωματότυπο*,
3) εμπειρία στο αντικείμενο,
4) γνώσεις profiling

Άντ'αυτού, προσλαμβάνει με 500 ευρώ κάποιον που:

1) Η εκπαίδευση του περιορίζεται σε "σεμινάρια" της εταιρείας ή κανένα ΙΕΚ (μή χε...),
2) κάνει τα 100 μέτρα σε 9.84....λεπτά*,
3) δεν ξανα είχε δεί αεροδρόμιο στη ζωή του,
4) σε μερικές περιπτώσεις όλο και κάποια γνωριμία με τον δήμαρχο Κορωπίου ή Σπάτων θα έχει.

Αυτά αγαπητοί φίλοι ισχύουν σε πολλές ευρωπαικές χώρες. Γιατί να πληρώσεις κάποιον ειδικό πολλά λεφτά για να κάνει μία δουλειά που μπορεί να κάνει κάποιος φτηνός άσχετος στο 99% των περιπτώσεων; Στο 1% που θα κάτσει η στραβή, τα ρίχνεις όλα στον δύσμοιρο υπάλληλο και στην περίπτωση που συζητάμε, τον συλλαμβάνεις κιόλας! Τα παιδιά στο γραφείο μετράνε τα υπερκέρδη τους και όλα καλά.

Κεντρική ιδέα: Βάλε τίποτα ψευτόκαρφα για να στηρίξεις το ράφι στον τοίχο, για να γλιτώσεις λεφτά. Άμα πέσει, φρόντισε να έχεις την ικανότητα και τις συνθήκες ώστε να κατηγορήσεις ΟΛΟΥΣ τους άλλους και να μείνεις στο απυρόβλητο.


*Σε αεροδρόμιο της περιοχής μου, υπάρχει "σεκιουριτού" που είναι χωρίς καμμία υπερβολή 250 κιλά. Σε διακριτική ερώτηση που έκανα στον προιστάμενό της για τό πόσες ελπίδες έχει να με πιάσει άμα αρχίσω να τρέχω χωρίς να ελεγχθώ, με "αποστόμωσε" με σαρκαστικό τρόπο λέγοντας "για να αρχίσεις να τρέχεις πρέπει να την προσπεράσεις πρώτα. Μπλοκάρει όλη την πόρτα".

Μακρυά από μένα το μπούλινγκ. Απλά δεν έχουν τον σωματότυπο όλοι για όλα. Είναι σαν να είμαι 1,73, να κάνω τράϊαλ για μπασκετμπωλίστας, να με κόβουν και να τους κατηγορώ για διακρίσεις!
6 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5333
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Επικοινωνία:

Re: Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Δημοσίευσηαπό GP707 » 13 Ιαν 2016, 12:57

Άψογη απάντηση φίλε Gonso. Και σαν συνέχεια ευελπιστώ να μην προχωρήσουν σε απόλυση των συγκεκριμένων ατόμων για δήθεν παραδειγματισμό αλλά να κοιτάξουν να μάθουν από το συμβάν αυτό όχι μόνο οι συγκεκριμένοι δύο αλλά όλοι οι υπάλληλοι της εταιρίας security μέσω πρόσθετης εκπαίδευσης.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W

Re: Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Δημοσίευσηαπό gonso » 13 Ιαν 2016, 14:38

Με πρόλαβες στο δεύτερο σκέλος της υπόθεσης, που θα ήθελα επίσης να σχολιάσω.

Όταν τα παιδάκια των πάνω ορόφων φροντίζουν να κρατάνε τα κόστη στον πάτο, κρατώντας πάντα άσσους στο μανίκι αν κάτσει η στραβή, λογικό είναι και οι υφιστάμενοι να προσπαθούν και αυτοί να προστατευτούν όταν γίνει η στραβή.

Στην περίπτωσή μας λοιπόν, η πρώτη αντίδραση των υπαλλήλων ήταν να καλύψουν το γεγονός, είτε ψάχνοντας οι ίδιοι να βρούν την επιβάτιδα είτε κάνοντας τελείως το παγώνι. Όπως και να έχει, η πρώτη τους αντίδραση ΔΕΝ ήταν η άμεση και χωρίς σκέψη κλήση των αρμοδίων αρχών (αστυνομία). Αυτό είναι έλλειψη εκπαίδευσης και έλλειψη επαγγελματικής συνείδησης. Το δεύτερο είναι αποτέλεσμα μίας βαθιά χαραγμένης στο ελληνικό DNA νοοτροπίας. Ότι ΠΟΤΕ δεν παραδεχόμαστε το λάθος μας. Δεν έχουμε καμμία συστολή να τα παίξουμε όλα για όλα προκειμένου ή να καλύψουμε το λάθος ή στην προσπάθειά μας αυτή να κάνουμε λάθος πάνω στο λάθος.

Αυτό το μαθαίνουμε από το σπίτι μας, το σχολείο μας την δουλειά μας. Σήκωσες το χέρι σου και είπες : "Δεν φταίει κανένας άλλος, φταίω μόνο εγώ" ; Το χέρι σου θα κοπεί από τη ρίζα και θα κρεμαστεί παραδειγματικά για να το δούν όλοι. Ο δάσκαλος στο σχολείο δεν σε χτύπαγε για να σε πονέσει. Σε χτύπαγε για να το δούν οι υπόλοιποι. Ο λεγόμενος "παραδειγματισμός", η κατάρα των τελευταίων 60 χρόνων στη χώρα μας (και σε άλλες με ίδια νοοτροπία).

Οι θέσεις ευθύνης, απαιτούν "no blame culture". Δηλαδή αν κάνεις την μα@λ@κί@ να νοιώθεις ότι μπορείς ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ να παραδεχτείς το όποιο λάθος, ακόμα και το μεγαλύτερο και τραγικότερο. Αυτή η κουλτούρα οφείλεται να καλλιεργείται από την διοίκηση. Είναι πρός το συμφέρον της. Καλύτερα να νοιώθει ο υπάλληλος ελεύθερος να σηκώνει το χέρι και να παραδέχεται το λάθος του αμέσως, παρά να προσπαθεί να το καλύψει με τον κίνδυνο να κάνει κι'άλλο ακόμα μεγαλύτερο. Η περίπτωση που σηζητάμε ακριβώς.

Τα λάθη δεν τιμωρούνται; Όχι απαραίτητα. Τα λάθη μπορούν να λειτουργούν σαν μάθημα για τους υπόλοιπους. Αυτός που υπέπεσε το λάθος σαφώς θα πρέπει να το συζητήσει μετά με τον προιστάμενό του, να βρεθεί η κύρια αιτία που έγινε το λάθος και όπου χρειάζεται να περάσει μια επανεκπαίδευση. Ούτε απολύσεις ούτε τίποτα.

Οι μόνες περιπτώσει που τα λάθη πρέπει να έχουν ως αποτέλεσμα την απόλυση είναι:
1) Όταν ο υπάλληλος προσπαθήσει να το κρύψει
2) Όταν ο υπάλληλος έκανε το λάθος εν γνώσει του ότι κάνει λάθος ή με δόλο ή υπό την επήρεια ουσιών.

Με άλλα λόγια, όταν ο υπάλληλος φεύγει από το σπίτι του το πρωί χωρίς καμμία πρόθεση να αφήσει επιβάτη με εκρηκτικά να περάσει σε αεροπλάνο, δεν θα πρέπει να είναι υπό την απειλή απόλυσης αν κάνει αυτό το λάθος. Αρκεί να μήν πάει να το κρύψει. Το ίδιο ισχύει και για τον ΕΕΚ, τον πιλότο, τον καπετάνιο το πλοίου κλπ.
5 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00

Re: Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Δημοσίευσηαπό AirServ » 13 Ιαν 2016, 15:27

Παντως απο οτι μου ανεφερε γνωστος μου σημερα τις "φαγανε" στεγνα..ΥΠΑ;;Εισαι εδω;;Καναν ελεγχο αν εκπαιδευονται σωστα;;Και Gonso με καλυψες απολυτα σε πολλα απο αυτα που γραφεις...Αντε πες σε εταιρια σεκιουριτι στο Ελ.Βεν. οτι βαση εκπαιδευσης σου και προυπηρεσιας να τους πεις οτι θελεις 1500€ ακατεβατα...Δεν βγαινει το μαγαζακι... :twisted: :twisted:
0 x


Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH

Re: Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 14 Ιαν 2016, 18:24

Πληροφοριακά η εκπαίδευση των ελεγκτών ασφαλείας στα αεροδρόμια έχει 2 στάδια: Μια εκπαίδευση 100 ωρών σε ΙΕΚ/ΚΕΚ για την γενική άδεια security (μέχρι πριν λίγα χρόνια απλά πήγαινες στην αστυνομία και κάνανε ένα background check και σε λίγες μέρες έβγαινε η άδεια) και μια εκπαίδευση κάποιων ημερών ειδικευμένη στον έλεγχο ασφαλείας σε περιβάλλον αεροδρομίου στην Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας (ΣΠΟΑ). Οπότε η ΥΠΑ έχει άμεσα σχέση με την εκπαίδευση αυτή. Τα κόστη αυτά παρεπιπτόντως επιβαρύνουν στο σύνολο τους τον ενδιαφερόμενο/εργαζόμενο και αγγίζουν συνολικά κοντά 2000€ μαζί με μετακινήσεις και λοιπά έξοδα. Οπότε από τη στιγμή που η εταιρίες δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να κάνουν ποιοτική δουλειά (και γιατί να κανουν; τα λεφτά βγαίνουν) μόνο η ΥΠΑ μπορεί να βάλει κριτήρια προσλήψεων όπως είπε και ο gonso παραπάνω. Εγώ θα έβαζα και ένα παραπάνω κριτήριο: ηλικία κάτω των 35. Μέχρι πρόσφατα σε περιφερειακό αεροδρόμιο υπήρχε υπάλληλος security 65 χρονών (ναι, βγήκε στη σύνταξη από το σεκιουριτι! ).
0 x

Άβαταρ μέλους
astronautofemotion
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 24 Μαρ 2015, 13:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Δημοσίευσηαπό astronautofemotion » 14 Ιαν 2016, 19:35

Με αυτά τα χρήματα σήμερα μαθαίνεις ξένη γλώσσα. Πρόσθεσε ακόμα δύο χιλιάρικα και βουα λα, έχεις το δικαίωμα να πετάς υπέρελαφρο. :thx:
0 x
<< Δεν θα πεθάνουμε ποτέ εμείς Μάκη μου >>
Σπύρος Δημητρίου

Youtube Channel https://www.youtube.com/channel/UCGtHBk ... prrh5B4sog

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM

Re: Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Δημοσίευσηαπό george 150 » 24 Μάιος 2016, 07:56

Τα πρόσφατα συμβάντα τρομοκρατίας σε Αεροδρόμια/Αεροσκάφη θεωρώ θα οδηγήσουν σε αυστηρότερους κανονισμούς Security. Το πόσο αυτό θα εξειδικεύσει το αντικείμενο των υπαλλήλων φύλαξης εξαρτάται βέβαια και από άλλους παράγοντες που έχουν να κάνουν με το κόστος που θα προκύψει ( εκπαίδευσης, εξοπλισμού κ.α.) και το κέρδος των εταιρειών που τους απασχολούν. Κρατάτε μικρό καλάθι δηλαδή... :? :wink: :roll:
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.


chr04
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57

Re: Ασφάλεια στο "Βενιζέλος"

Δημοσίευσηαπό chr04 » 15 Ιούλ 2017, 17:21

Ερώτηση.
Το αυτοκολλητακι που βάζουν στο πίσω μέρος των διαβατηριων τι σκοπό εξυπηρετεί;
Στην αρχή νόμιζα ότι έμπαινε σε πτήσεις εκτός Σεγκεν αλλά σήμερα είδα που το έβαζαν Κ σε πτήση για Παρίσι
0 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης