LGAT news

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
LGAT
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 07 Ιουν 2004, 01:43
Τοποθεσία: LGAT
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό LGAT » 11 Οκτ 2005, 14:48

Themi ase mi to psaxneis teliwse to 8ema ap oti fenete!!!!!!!panw katw to perimename oloi mas ayto apla kapou mesa mas pisteyame se ena 8ayma na to pw ute gw xerw pws na to ermineyso!!!!!!!!!!!!!!
tespa ayta.......no comments.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :evil:
0 x
LGAT IS ALIVE.................!


Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 21 Νοέμ 2005, 10:39

APO THN EFHMERIDA TA NEA PROXTES...

http://www.tanea.gr/print_article.php?e ... m=N20&aa=1

Σε μια απέραντη, ανεξέλεγκτη, χωματερή - αντί για μητροπολιτικό πάρκο - μετατρέπεται μέρα με την ημέρα, το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού. Οι 200.000 περίοικοι των γειτονικών δήμων βλέπουν να δημιουργείται ένας δεύτερος... Ελαιώνας έξω από την πόρτα τους. «TA NEA» έκαναν αυτοψία στην 5.300 στρεμμάτων έκταση. H εικόνα που αντίκρυσαν ήταν αποκρουστική: τόνοι σκουπιδιών, ερειπωμένα κτίρια, μπάζα, ξερά δέντρα, νεκρά ζώα, σκουριασμένα παλιοσίδερα. Λίγα μέτρα πιο δίπλα, τα πολυτελή γήπεδα κλειδωμένα και σε πλήρη λειτουργία εγκαταστάσεις όπως αμαξοστάσια λεωφορείων και τραμ, νεκροταφεία παλαιών οχημάτων, γκαράζ, αποθήκες, λυόμενα και κακόγουστα εκθεσιακά κέντρα.

Τα μπάζα από διάφορα έργα στους γύρω δήμους καταλήγουν στο παλιό αεροδρόμιο

«Μια "αποθήκη" της Αττικής, μια νεκρή ζώνη στην οποία συγκεντρώνονται "ανεπιθύμητες" εγκαταστάσεις και σκουπίδια. Αυτό είναι σήμερα το Ελληνικό. Το Λεκανοπέδιο όμως, δεν αντέχει δεύτερη "μαύρη τρύπα", ύστερα από αυτήν του Ελαιώνα. Δεύτερη χαμένη ευκαιρία» λέει στα «NEA» ο αρχιτέκτονας κ. Γιώργος Τζιρτζιλάκης. Οι κάτοικοι των ενδιαφερόμενων δήμων (Αλίμου, Ελληνικού, Γλυφάδας, Δάφνης, Αγίου Δημητρίου, Νέας Σμύρνης, Παλαιού Φαλήρου, Ηλιούπολης και Αργυρούπολης), δηλώνουν ότι θα αγωνιστούν για τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου αναψυχής. «Θέλουμε χώρο ανοιχτό στη νεολαία, θέλουμε ανάσα για την πόλη μας, θέλουμε μέτωπο προς τη θάλασσα» αναφέρει ο κ. Δημήτρης Σιανίδης, μέλος της Κίνησης Πολιτών υπέρ του Πρασίνου στο Ελληνικό. Οι φορείς συσπειρώνονται και δηλώνουν ότι θα προχωρήσουν ακόμα και σε κατάληψη του χώρου και αυθαίρετη δενδροφύτευση εάν δεν αρχίσει σύντομα η κατασκευή του πάρκου. «Οι περιοχές μας θεωρούνταν από τις πλέον προνομιούχες σε ολόκληρο το Λεκανοπέδιο. Τώρα πια έχουν υποβαθμιστεί τραγικά. Τα παιδιά μας κατοικούν δίπλα σε μια "οικολογική ωρολογιακή βόμβα". Δίπλα σε μια ανεξέλεγκτη χωματερή» λένε. Οι μαρτυρίες τους σοκάρουν.

«Έχουμε δει αργά τη νύχτα φορτηγά να ξεφορτώνουν μπάζα εκεί όπου άλλοτε στάθμευαν τα αεροπλάνα. Κατά τις ημέρες της απεργίας των απορριμματοφόρων είδαμε ιδιώτες να έρχονται κρυφά και να πετάνε τα σκουπίδια τους μέσα στον πρώην σταθμό των αφίξεων πτήσεων τσάρτερ, στο ανατολικό αεροδρόμιο. Σύριγγες ναρκομανών βρίσκονται πεταμένες στο πρώην δυτικό αεροδρόμιο, το κτίριο του οποίου κάηκε και κινδυνεύει με κατάρρευση» λένε και σχετικές καταγγελίες έχουν γίνει στο Αστυνομικό Τμήμα Ελληνικού. Οι εικόνες ήταν ίδιες σε όποιον χώρο του Ελληνικού και αν βρέθηκαν «TA NEA»: ποντίκια έκαναν βόλτες στις πρώην αποθήκες των αεροπορικών εταιρειών κοντά στο κτίριο όπου και σήμερα στεγάζεται η Μετεωρολογική Υπηρεσία. Σκουριασμένα σίδερα και σπασμένα τζάμια έδιναν την εντύπωση βομβαρδισμένου κτιρίου στο πάλαι ποτέ ανατολικό αεροδρόμιο.

H φωτογραφία είναι από το πρώην ανατολικό αεροδρόμιο. Βασιλεύουν τα σκουπίδια

Αμαξοστάσιο. Στην άλλοτε πίστα του αεροδρομίου σήμερα λειτουργεί το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της εταιρείας Θερμικών Λεωφορείων της Αθήνας - παρακείμενο οικόπεδο μάλιστα χρησιμεύει ως νεκροταφείο λεωφορείων. Το μεγάλο αμαξοστάσιο του τραμ είναι εγκατεστημένο ακριβώς δίπλα. Αποθήκες δημοσίων επιχειρήσεων, χώροι στάθμευσης φορτηγών και γκαράζ I.X. αυτοκινήτων συμπληρώνουν το παζλ.

H έκταση των περίπου 5.300 στρεμμάτων «ροκανίζεται» αργά αλλά σταθερά. H αρχή έγινε το 2001, όταν παραχωρήθηκαν περίπου 200 στρέμματα στην ETA A.E. (εκθεσιακό κέντρο στο παλιό ανατολικό αεροδρόμιο και γύρω χώρος). Τον Νοέμβριο του 2004 παραχωρήθηκαν στην Ολυμπιακά Ακίνητα A.E. άλλα 2.200 στρέμματα, που περιλαμβάνουν τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις. Το ΥΠΕΧΩΔΕ σχεδιάζει να δοθούν επιπλέον 1.100 στρέμματα για οικοπεδοποίηση. Αν ευοδωθούν αυτά τα σχέδια, τότε μια νέα πόλη 20.000 κατοίκων με 6.000 διώροφα και τριώροφα κτίρια θα δημιουργηθεί τα επόμενα χρόνια στην ανατολική και τη νότια πλευρά του πρώην αεροδρομίου, αποκόπτοντας έτσι το πάρκο από την παραλία.



H πίστα και το κτίριο του παλιού Δυτικού Αεροδρομίου έχουν μετατραπεί σε σκουπιδότοπο

Και... ξενοδοχείο. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς είχε αφήσει να εννοηθεί ότι υπάρχει χώρος και για ανέγερση ξενοδοχείου! Το υπουργείο επιμένει πάντως ότι θα δημιουργηθεί τελικά χώρος πρασίνου (σε όποια έκταση απομείνει) αλλά δεν υπήρξε σαφής απάντηση στο ερώτημα «πότε θα αρχίσει να κατασκευάζεται, και πότε θα αποδοθεί στους κατοίκους». Τις προδιαγραφές για την ανάπτυξη του Ελληνικού μελετά ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας (ΟΡΣΑ), με βάση τη μελέτη του γραφείου DZO Architecture, το οποίο κέρδισε το πρώτο βραβείο στον διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ. Το εν λόγω γραφείο, με έδρες στη Νέα Υόρκη και το Παρίσι, θα αναλάβει να εκπονήσει και την τελική μελέτη για το Ελληνικό, επί της οποίας - όπως έχει δεσμευθεί ο κ. Σουφλιάς - θα κληθούν οι δήμαρχοι των γειτονικών περιοχών να πουν τις απόψεις τους.

Εκπρόσωποι του γραφείου με το οποίο ήρθαν σε επαφή «TA NEA» περιορίστηκαν να πουν ότι «ο χώρος έχει τις προϋποθέσεις ώστε να αξιοποιηθεί και να μετατραπεί σε έναν πραγματικό παράδεισο». Αξίζει να σημειωθεί ότι καθηγητές Πολεοδομίας έχουν τονίσει κατ' επανάληψη ότι στην Αθήνα απαιτούνται όχι ένα, αλλά τέσσερα μητροπολιτικά πάρκα (Ελληνικό, Γουδί, Ελαιώνας, Πάρκο Βασιλίσσης), που μπορούν να δημιουργήσουν ρεύματα ανανέωσης του αέρα, να επηρεάσουν θετικά το μικροκλίμα και να δημιουργήσουν οάσεις ζωής. Το Παρίσι έχει, πιο κοντά στο κέντρο του απ' όσο απέχει το Ελληνικό από την Αθήνα, δύο τεράστια πάρκα: το δάσος της Βουλώνης (7.000 στρέμματα) και το πάρκο της Vincenne (7.500 στρέμματα). H ανάγκη να δημιουργηθούν μητροπολιτικά πάρκα ενισχύεται από το γεγονός ότι στην Αθήνα αντιστοιχούν μόλις 2,5 τ.μ. πρασίνου ανά κάτοικο, όταν η Βιέννη και η Σόφια διαθέτουν 15 τ.μ. και το Λονδίνο, όπως και το Παρίσι, 9 τ.μ. πρασίνου ανά κάτοικο.



ΤΑ ΝΕΑ , 19/11/2005 , Σελ.: N20
0 x

Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 24 Νοέμ 2005, 15:37

0 x

Άβαταρ μέλους
LGAT
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 07 Ιουν 2004, 01:43
Τοποθεσία: LGAT
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό LGAT » 24 Νοέμ 2005, 17:51

o diadromos vriskete se arketa kali katastasi 8a elega dioti prosfatos stin ek8esi aytokinitwn pou eixa paei mpika mesa me to amaxi apo to katofli tou 33L/R mexri to katofli tou 15L/R k mporo na pw oti einai mia xara se sxesi oti kamia sintirisi de ginete apo otan ekleise to aerodromio!!!!!!!!!!!!!! :roll: o xiliometritis tou amaxiou mu edixe giro sta 1500M oti exei apomeinei k episis travixa k video line up 33R k 15L!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :D 8)
k oi pistes mu fanikan arketa ka8ares(logo ek8esis 8a mou pite) ala k pali sxetika kala mu fanikan an k de vlepw melon ekei mesa pleon!!!!!!!!!!!
me ayto pou xenerwsa pliros itan i a8lia katastasi pou vriskonte ta paroplismena aeroskafi B742 B732 B722 BAC1-11 ala oti k na pw 8a einai ligo so...........no comments!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :shock: :roll: :oops:
0 x
LGAT IS ALIVE.................!


Άβαταρ μέλους
LGAT
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 07 Ιουν 2004, 01:43
Τοποθεσία: LGAT
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό LGAT » 05 Δεκ 2005, 07:09

pernontas klassika apo LGAT(anatoliko) eida oti exun kata kapio tropo perifraxei ta B742,B732,B722,BAC1-11 me tropo tetio wste na min iparxi prosvasi me amaxi logo twn ek8esewn fantazome ala oxi vevea pws ama 8es de mporeis na ta plisiaseis...........!!!!!!!!!
pantos pali kala pou estw arga kanane kati tetio.......kalio arga para pote.......!!!!!!

i 3L door tou B742 einai akoma open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :oops:
0 x
LGAT IS ALIVE.................!

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5431
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 412
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 05 Δεκ 2005, 08:59

LGAT έγραψε: i 3L door tou B742 einai akoma open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :oops:

Οπως ειχα πει και στο τοπικ με τους εισβολεις, την πορτα με καποιο τροπο την εσπασαν οποτε δεν το βλεπω να κλεινει!!! :(
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
LGAT
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 07 Ιουν 2004, 01:43
Τοποθεσία: LGAT
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό LGAT » 05 Δεκ 2005, 13:51

emena de mu fanike spasmeni otan piga prin kana 20imero!!!!!!!!!!!!itan kanonika anoixti k malista tin eixe anixi enas mixanikos tis OA o opios evrize k oriotan pou ta aeroskafi exun er8ei se ayti tin katastasi k malon ayto pezei rolo gia to perifragma pou tous ekanan prosfatos............ :wink:

k oso gia tin porta GP707 pisteyo oti gnorizeis kala oti i porta enos aeroskafus den spaei etsi eykola opos i porta tou baniou i tu domatiou mas sto spiti.......xa!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: 8)
just kidding ala sovarologo taytoxrona!!!!!!!!!!!!!!!

sigekrimena OLES oi portes sxedon twn perisoterwn aeroskafwn anigun kanonika k EYKOLA ap exw(arkei kapios na xerei)k malista ean i tsuli8ra einai ARMED (leme twra se periptwsi evacuation k anigmatos ap exw)ginete aytomatos DISARMED k den su erxete i tsuli8ra kolaro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: 8) :lol:
ena ap ta aeroskafi pou i tsuli8ra DEN ginete disarmed ap exw einai to B737 all series enw to A320 family-all series ginete me to anigma exwterika automatos disarmed..............!!!!!!!!!!!!!
exei skoto8ei polis kosmos prospa8ontas na anixei i kata la8os ite se evacuation porta ap exw k gi ayto kalo einai na gnorizume kapia pragmata sxetika me tis portes.........!!!!!!!! :wink:

etsi enimerotika ta anefera ola ayta k pisteyo oti einai arketa simantika na ta gnorizume just in case......... :lol: :wink: 8)
ayta gia simera filoi mu.....!!!!!!!!!! 8) :wink:
0 x
LGAT IS ALIVE.................!


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5431
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 412
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 06 Δεκ 2005, 09:04

Οταν λεω οτι με καποιο τροπο εσπασαν την πορτα δεν εννοω ολη την πορτα. Συμφωνα με τον μηχανικο που ειχε ερθει εκεινη την ημερα, ειχε σπασει κατι στο μηχανισμο που ασφαλιζει η πορτα. Το ξερω οτι αυτο θελει προσπαθεια :? αλλα με καποιο τροπο εσπασε και βεβαια ουτε λογος για επιδιορθωση!!! :evil:
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 06 Δεκ 2005, 10:08

Mia erotisi :

To ILS stin arxi toy 33 R giati den to xilosan ? kai en pasei periptosei yparxei ILS piso apo ton dromo sta skafi anapsixis an thymamai kala. Paramenei stin thesi toy alla borei na tethi se liturgia opotedipote ? Einai as poyme lampes poy anaboun etsi eykola ?
0 x

Άβαταρ μέλους
LGAT
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 07 Ιουν 2004, 01:43
Τοποθεσία: LGAT
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό LGAT » 06 Δεκ 2005, 19:46

THEMI to ILS tou 33R exei xilo8ei apo to 2002 an den kanw la8os k oi lampes pou les den einai tpt alo apo ta aproach lights pou kapote liturgusan k elampan ka8e fora pou o 33R itan se liturgia!!!!!!!!!!!!
wrea xronia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :oops: :wink: :arrow: :(
0 x
LGAT IS ALIVE.................!


Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 12 Ιαν 2006, 11:10

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

Σκεφτομουν τι να γραψω και ...τσουπ νασου σημερα η ΗΜΕΡΗΣΙΑ για το αεροδρομιο Ελληνικου...

''Νέα πόλη 20.000 κατοίκων στο Ελληνικό
ΗΜΕΡΗΣΙΑ 12/1/2006
Tου Kασσιανόυ Tζέλη

Μια τεράστιας οικιστικής αξίας περιοχή πρόκειται να δημιουργηθεί στον χώρο του πρώην αεροδρομίου στο Eλληνικό, όπου τουλάχιστον 1.000 στρέμματα της έκτασης θα αποδοθούν για αξιοποίηση. Aκόμα, φαίνεται ότι θα επιβληθεί τέλος υπεραξίας στη νέα πόλη των περίπου 20.000 κατοίκων που θα δημιουργηθεί, το οποίο, ένα μέρος, ίσως και όλο θα πηγαίνει στα ταμεία των όμορων δήμων, προκειμένου να αμβλύνει τις αναμενόμενες αντιδράσεις.

Όλα αυτά, βέβαια, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές δεσμεύσεις του πρωθυπουργού, ο οποίος τον Nοέμβριο του 2003 είχε υποσχεθεί στους κατοίκους της περιοχής ότι δεν θα δημιουργηθεί ούτε ένα τετραγωνικό μέτρο τσιμέντου. Όσο για το πράσινο που θα προκύψει τελικά, αυτό θα είναι πολύ μικρότερο από τα 4.000 στρεμμ. που αρχικώς είχαν υπολογιστεί.

Oι χώροι πρασίνου θα μειωθούν στο ελάχιστο, αφού στην αδόμητη έκταση περιλαμβάνονται τα αμαξοστάσια της EΘEΛ και του Tραμ, αλλά και οι εγκαταστάσεις της αεροπορίας που κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα απομακρυνθούν, τα ολυμπιακά γήπεδα που ήδη υπάρχουν, αλλά και άλλες εγκαταστάσεις που θα παραμείνουν, ενώ προβλέπεται η δημιουργία θεματικών πάρκων.

Στο YΠEXΩΔE έχουν ήδη οριστικοποιήσει τις τελικές προδιαγραφές, ώστε αυτές να ενταχθούν στη μελέτη που έχει εκπονήσει ο αρχιτεκτονικός οίκος DZO Architecture και μέχρι τα μέσα της άνοιξης θα είναι έτοιμο το οριστικό πλάνο. Tο μόνο που απομένει είναι η τελική έγκριση των νέων προδιαγραφών από τον υπουργό ΠEXΩΔE Γιώργο Σουφλιά, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες.

Eλλειψη πόρων
O κ. Σουφλιάς είχε εξ αρχής αντιμετωπίσει ρεαλιστικά το ζήτημα γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν οι πόροι για τη δημιουργία ενός τεράστιου πάρκου, ενώ συμφωνούσε με την άποψη ότι θα ήταν υπερβολή η υλοποίησή του εκεί, τη στιγμή μάλιστα που άλλες περιοχές της Aττικής χρίζουν πολύ μεγαλύτερης ανάγκης από αδόμητους χώρους και πάρκα. O υπουργός ΠEXΩΔE εκτιμά ότι τα έργα πρασίνου στο Eλληνικό μπορούν να κατασκευαστούν, ουσιαστικά μόνο με ιδιωτικά κεφάλαια. Aπό πόρους αυτών που θα κατασκευάσουν και θα εκμεταλλευτούν τις κατοικίες, αλλά κι από τους επιχειρηματίες που θα αναλάβουν τα θεματικά πάρκα που θα δημιουργηθούν. Aνοιχτό πάντως παραμένει το ενδεχόμενο μια μικρή έκταση να δοθεί για την κατασκευή ξενοδοχείου αλλά και εμπορικών καταστημάτων, σχολείου κ.λπ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, θα αποδοθούν για οικοπεδοποίηση τουλάχιστον 1.000 στρέμματα «σπασμένα» σε δυο κομμάτια στην ανατολική και τη νότια πλευρά της έκτασης, ενώ ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και τρίτο τμήμα στη νοτιοδυτική πλευρά. Συνολικά πρόκειται να δημιουργηθούν 6.000 υψηλών προδιαγραφών κατοικίες, διασπαρμένες σε μονοκατοικίες, μεζονέτες και μικρές πολυκατοικίες των τριών ορόφων. O συντελεστής δόμησης που θα επιβληθεί θα είναι κατά μέσο όρο 0,6. H αξία αυτών των κατοικιών αναμένεται να εκτιναχθεί στα ύψη, με τις αντικειμενικές τους αξίες να ξεπερνούν ακόμα κι αυτές των όμορων δήμων Eλληνικού, Γλυφάδας, Aργυρούπολης και Aλίμου. H περιοχή άλλωστε χαρακτηρίζεται ιδανική, ώστε να προσελκύσει αγοραστές πολύ υψηλού οικονομικού υποβάθρου.

Πόλος έλξης
Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι ότι στην περιοχή μέσα στα επόμενα χρόνια θα φτάσει και το μετρό, ενώ ήδη εξυπηρετείται από το τραμ και αναμένεται να εξελιχθεί σε πόλος έλξης, κυρίως λόγω των ολυμπιακών εγκαταστάσεων που βρίσκονται εκεί και ιδιαίτερα της μαρίνας του Aγίου Kοσμά και του σλάλομ του Kανόε Kαγιάκ, που σύντομα θα μισθωθούν από ιδιώτες.

Υψηλές προδιαγραφές
Στα 1.000 στρέμματα προβλέπεται η κατασκευή 6.000 κατοικιών υψηλών προδιαγραφών (μονοκατοικίες, μεζονέτες και τριώροφα συγκροτήματα), ενώ ανοικτό παραμένει το ενδεχόμενο της κατασκευής ξενοδοχείου και εμπορικών καταστημάτων.

Εργα πρασίνου
Τα έργα πρασίνου που θα προβλεφθούν στην έκταση θα υλοποιηθούν από τους επιχειρηματίες που θα αναλάβουν την κατασκευή των κατοικιών και τη δημιουργία θεματικών πάρκων.
>>

Αυτα για ενημέρωση.

Οποιος εχει κατι να πει ευκαιρια ειναι
0 x

Άβαταρ μέλους
oaicarus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athenes, Grece
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό oaicarus » 12 Ιαν 2006, 11:32

Πάντως, σύμφωνα με αρκετά περιοδικά αυτοκινήτου, θα χρησιμοποιείται ένας από τους διαδρόμους του αεροδρομίου για μετρήσεις των επιδόσεων αυτοκινήτων υπό δοκιμή, αντί του αυτοκινητοδρομίου Θήβας. Και ήδη έχουν ξεκινήσει τις μετρήσεις, με την έγκριση του Υπουργείου.
0 x

Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 12 Ιαν 2006, 15:27

Themis έγραψε:
στην αδόμητη έκταση περιλαμβάνονται και οι εγκαταστάσεις της αεροπορίας που κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα απομακρυνθούν, τα ολυμπιακά γήπεδα που ήδη υπάρχουν, αλλά και άλλες εγκαταστάσεις που θα παραμείνουν,

Σύμφωνα με πληροφορίες, θα αποδοθούν για οικοπεδοποίηση τουλάχιστον 1.000 στρέμματα «σπασμένα» σε δυο κομμάτια στην ανατολική και τη νότια πλευρά της έκτασης, ενώ ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και τρίτο τμήμα στη νοτιοδυτική πλευρά.


Προσεξα ιδιαίτερα αυτα τα 2 σημεία και διερωτωμαι τα εξής.

1ον Μας λεει οτι δεν ξερει τι θα γινει με τις εγκαταστάσεις της αεροποριας δηλαδη ισως και να διατηρηθουν. Αν ομως διατηρηθουν αυτο τι θα σημαινει ;;; Η υποδομή δηλαδή μπορει να χρησιμοποιηθει ξανα ;

και
2ον Οταν λενε νοτια και ανατολικη πλευρά τι εννοουν ; Μηπως θα χτισουν σπιτια εκεί που σήμερα ειναι παρκινγκ τα παροπλισμενα της Ολυμπιακης ; Μα εκει διπλα ειναι ο 33 !!!

..Δεν παμε καλαααααααααα :shock: :shock: :shock:
0 x


Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 12 Ιαν 2006, 15:28

Ο ECCLESTONE ήρθε Ελλάδα με σκοπό την δημιουργεία f1 circuit(στα πρότυπα του gp της μελβούρνης) στο ελληνικό...μακάρι να αρπάξουμε την ευκαιρία...είνα καθαρά στο χέρι του Καραμανλή.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 12 Ιαν 2006, 20:46

Ναί, μή χάσουμε... :evil:
0 x
SX-796



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες