LGAT news

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5431
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 412
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 16 Ιαν 2006, 09:56

Ακριβως αυτο ειναι το θεμα. Το LGAT ηταν αεροδρομιαρα, μας λειπει, θα μας λειπει για πολλα χρονια ακομα ειδικα βλεποντας τις φωτογραφιες των περασμενων ετων. Συναισθηματικα το LGAV δεν θα φτασει ποτε σε αυτη τη θεση. Οπως λοιπον ειπε κι ο Apollo ας το αφησουμε να αναπαυθει εν ειρηνη και ας παψουμε να ασχολουμαστε με το πιθανο ανοιγμα του εκ νεου, γιατι, για αυτους που ξερουν 5 πραγματα περι αεροποριας, αυτα ανηκουν στη σφαιρα της φαντασιας και μονο.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 16 Ιαν 2006, 10:58

apollo έγραψε:lipon as stamatisei aytos o polemos gia tin aerodromiara ayti tin athanati k as to afisume na anapayti en eirini!!!den exei noima pleon na asxolumaste
ayta thanx a lot! :wink: :D


με το να γίνει χώρος για πολυκατοικίες δεν νομίζω να του αποδίδουμε την πρέπουσα τιμή. ο χώρος του ελληνικού προσεφερε πολλά στο τομέα του τουρισμου και της οικονομικής ευρωστιας του τόπου και έυσι πρέπει να συνεχίσει.και μένα θα μου άρεζε η ιδέα ενός αεροπορικού μουσείου. δεν εχω ασχοληθεί με το θέμα αλλά αν είναι εφικτό και βιώσιμο συμφωνώ. όμως αν αληθεύουν τα δημοσιεύματα περι ενδιαφεροντος του μπερνι...τότε πρέπει να σκεφτουμε σοβαρα την δημιουργια ενός ελληνικου albert park...οσο μαργαριταρι και αν ακουγετε η ιδεα αυτη σκεφτειτε πως χωρες οπως η ιταλια και η γερμανια κανουν τα αδυνατα δυνατα να μην χασουν τα 2 gp που διοργανωνουν η καθε μια...και η ισπανία κανει λογω πλέον για διοργανωση δεύτερου gp....

αν ποτέ γινει πιστα στην ελλαδα θα πρέπει να γινει σε μερος που υπαρχει υποδομη(δρόμοι, ξενοδοχεια, εστιατορια...) ώστε να πληρούνται οι σύγχρονοι όροι της φ1....

τέλος...το silverstone ηταν κάποτε αεροδρομιο.....και πέρασε στην αθανασία μεσω της φ1....
0 x

Άβαταρ μέλους
oaicarus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athenes, Grece
Επικοινωνία:

Μνημείο νεότερης αρχιτεκτονικής το πρώην Ανατολικό Αεροδ

Δημοσίευσηαπό oaicarus » 07 Φεβ 2006, 11:56

Για να σωθεί η αρχιτεκτονική του
Μνημείο νεότερης αρχιτεκτονικής χαρακτηρίστηκε το πρώην Ανατολικό Αεροδρόμιο

Το Ανατολικό Αεροδρόμιο εγκαινιάστηκε το 1969 και δεν περιλάμβανε κάποια επιπλέον κτίσματα που προστέθηκαν μετά.

Αθήνα 7/2/2006

Διατηρητέο μνημείο της νεότερης αρχιτεκτονικής χαρακτηρίστηκε από το Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων το κεντρικό κτίριο του πρώην Ανατολικού Αεροδρομίου στο Ελληνικό, σε μια προσπάθεια να μην αλλοιωθεί η αρχιτεκτονική του.

Όπως αναφέρει Το Βήμα, το πρώην Ανατολικό Αεροδρόμιο, μετά την παύση της λειτουργίας του τον Μάρτιο του 2001, χρησιμοποιείτο για εμπορικές χρήσεις. με κίνδυνο να αλλοιωθούν τα αρχιτεκτονικά χρακτηριστικά του.

Με την απόφαση του Συμβουλίου, εγκρίνεται η λειτουργία του για εκθεσιακές και συναφείς χρήσεις, ωστόσο απαγορεύονται κάθε είδους επεμβάσεις που μπορεί να αλλοιώσουν τη μορφή του κτιρίου αμέσως ή εμμέσως. Βάσει του νόμου, μάλιστα, το υπουργείο Πολιτισμού μπορεί δια των υπηρεσιών του να ελέγχει και τον γύρω χώρο (το πάρκινγκ κτλ.) προς αποφυγήν και εκεί επεμβάσεων βλαπτικών για το μνημείο.

Το ζήτημα, ωστόσο, είναι ότι εκτός από το κεντρικό οικοδόμημα, το οποίο ήταν έργο του Φινλανδού αρχιτέκτονα Εέρο Σάαρινεν, η συνολική εικόνα του αεροδρομίου είναι άθλια εξαιτίας του μεγάλου αριθμού προσκτισμάτων που κατασκευάστηκαν στα χρόνια της λειτουργίας του, με αποτέλεσμα η συνολική κτιριακή κάλυψη να έχει φθάσει τα 5.500 τ.μ.

Oυδείς όμως γνωρίζει τώρα αν οι προσθήκες αυτές θα παραμείνουν, καθώς είναι στην ευχέρεια της Εταιρείας Τουριστικά Ακίνητα να αποφασίσουν, χωρίς το ΥΠΠO να μπορεί να το επιβάλει. Oι μόνες επεμβάσεις οι οποίες θα γίνουν αφορούν θέματα ασφαλείας.

Το κτίριο του Ανατολικού Αεροδρομίου άρχισε να κατασκευάζεται στις αρχές της δεκαετίας του '60 και εγκαινιάστηκε καθυστερημένα το 1969. Είναι κατασκευασμένο από μπετόν και χαρακτηρίζεται για τους μεγάλους χώρους του, γεμάτους φως από τα τεράστια υαλοστάσια που το περιβάλλουν. Έμπνευση για τη λιτή αρχιτεκτονική του υπήρξαν, κατά τον δημιουργό του, η ελληνική αρχιτεκτονική και το τοπίο που το περιβάλλει. O Σάαρινεν, διάσημος αρχιτέκτονας της μεταπολεμικής εποχής, είχε σχεδιάσει επίσης το τέρμιναλ της TWA στο αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης, το οποίο επίσης αποφασίστηκε να διατηρηθεί.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=253
0 x

Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 07 Φεβ 2006, 16:11

Na kai mia kali apofasi. O dromos tis sotirias einai akoma poly makrys...

Alithia sto google exo akousei oti deixnei tO LGAT opos einai simera. Exei kaneis kamia satelite photo apo Google ?
0 x


Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 07 Φεβ 2006, 23:58

eksakolouthw na min katalavainw ti to ksexwristo eixe ayto to ktirio, parolo pou to eixame sizitisei kai palaiotera, wstoso mpravo pou diatireitai ena apodekto tmima toy aerodromiou. etsi eimaste oloi eytyxismenoi, proodeytikoi kai romantikoi.

vevaia, gia na min nomizete oti ayto einai olo, na prosthesw gia tous mi gnwrizontes, oti apo tin stigmi pou egine ayti i rythmisi, to ktirio molis eisilthe sta granazia tis ellinikis grafeiokrateias. opoiadipote ananewsi tha thelei xronia xartouras.
so be it, then!
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3756
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 08 Φεβ 2006, 19:54

alexander έγραψε:eksakolouthw na min katalavainw ti to ksexwristo eixe ayto to ktirio


Ένα σημαντικότατο στοιχείο είναι ότι είναι έργο του Eero Saarinen (Terminal TWA στο JFK, Washington Dulles International Airport, Gateway Arch κ.α.). Το αρχικό μάλιστα σχέδιο ήταν αρκετά πιο εντυπωσιακό, με παραπομπές στη Μονή Σίμωνος Πέτρας του Αγ. Όρους.

Στο αρχικό βέβαια κτίριο προστέθηκε αργότερα το κτίριο αφίξεων και λοιπές κατασκευές, που αλλοίωσαν την εικόνα του, και λογικό είναι να μην φαίνεται το ίδιο εντυπωσιακό με πρώτα... :roll:

Το θέμα είναι ότι είναι ένα αξιόλογο δείγμα αρχιτεκτονικής της δεκαετιών '50-'60, το οποίο πρέπει να διασωθεί, όπως και άλλες κατασκευές εκεινής της εποχής (το ξενοδοχείο Mont-Parnes στην Πάρνηθα) που κινδυνεύουν με κατεδάφιση και αλλοίωση, επειδή δεν έχει ακόμα θεσμοθετηθεί πλαίσιο διάσωσης κατασκευών νεώτερων των 100 ετών. Δεν είναι λογική να περάσουν άλλα 20-30 χρόνια για να καταλάβουμε την αξία κάποιων κατασκευών του '60, που τώρα μας φαίνονται ακόμα αρκετά νέες. :roll: :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
apollo
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 10 Δεκ 2005, 17:09
Τοποθεσία: daily monitoring @ LGAV

Δημοσίευσηαπό apollo » 09 Φεβ 2006, 12:44

simfono me to filo xristo giati einai poli simantiko na diatirume tetia istorika meroi ite einai ktiria ite einai xenodoxeia otidipote telospantwn k episis ayto einai poli kalo kai thetiko gia to istoriko ayto prwin aerodromio twn athinwn :wink: :D
0 x
TELEIA TELEIA TELEIA


Άβαταρ μέλους
ansarigi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 00:13
Τοποθεσία: FL370

Δημοσίευσηαπό ansarigi » 06 Μαρ 2006, 18:33

Το τμήμα του LGAT που δεν έχει γίνει άχρηστα γήπεδα

https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6648
0 x

Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 16 Μαρ 2006, 10:09

Deite edo aytin tin foto

http://www.myaviation.net/search/photo_ ... size=large

Erotisi :
1. Ayta giati diatiroyntai ?

2. Ean ithelan na ta xilosoyn den tha boroysan na to kanoyn ? kai

3. Xreiazontai megales dapanes gia na anapsoyn xana ?

Opoios xerei apanta
0 x

stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 16 Μαρ 2006, 11:01

mou thimises tora tis ateliotes ores pou perasa akrivos se auto to simio ...
ti oraio pou itane, nostalgisa ......

oso gia to giati den ta ksilonoune poli fovamai pos i apantisi einai edo ellada kai
elliniko dimosio, opote distixos mallon ine anofelo na kanis logikes erotisis kai
na perimenis na ginoun logika pragmata :-(
0 x


Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 23 Μαρ 2006, 12:14

http://www.myaviation.net/search/photo_ ... size=large

και

http://www.myaviation.net/search/photo_ ... size=large

Η τεχνολογια των συγκεκριμένων ΙLS είναι συγχρονη ή είναι του ...πεταματού ;
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3756
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 123

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 23 Μαρ 2006, 12:50

Themis έγραψε:Η τεχνολογια των συγκεκριμένων ΙLS είναι συγχρονη ή είναι του ...πεταματού ;


Αυτά ονομάζονται φώτα προσέγγισης (Approach Lights). Δεν είναι ILS!
Το ILS είναι κυρίως το localiser και το glide slope/path, που δεν είναι τίποτα άλλο από κεραίες! :roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
Themis
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 28 Απρ 2004, 15:35

Δημοσίευσηαπό Themis » 06 Απρ 2006, 13:31

http://www.tanea.gr/print_article.php?e ... m=N17&aa=1

Apo ta simerina NEA to arthro ayto (exei poly endiaferon)

<<<<
Aντί για πάρκο... ξενυχτάδικο

H Kτηματική Eταιρεία Δημοσίου εκμίσθωσε κτίριο της Ολυμπιακής, στο Eλληνικό

ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΛΙΑΝΗ

Μπουζούκια αντί για... πάρκο σχεδίαζε η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου (ΚΕΔ) για το Ελληνικό! H διοίκηση της ΚΕΔ που διαχειρίζεται την ακίνητη περιουσία του Δημοσίου δέχθηκε να εκμισθώσει κτίριο της Ολυμπιακής Αεροπορίας - στο παλιό Δυτικό Αεροδρόμιο - στον επιχειρηματία κ. Ηλία Μαροσούλη, για «κύκλους καλλιτεχνικών παραστάσεων» διάρκειας 6 μηνών.


Γιώργος Ξηραδάκης, πρόεδρος της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου: «Εμείς καλοδεχόμαστε τις προτάσεις για εποχικές χρήσεις κτιρίων της ΚΕΔ. Το αίτημα του Ηλία Μαροσούλη θα εξεταστεί από το διοικητικό συμβούλιο την επόμενη Πέμπτη»

Μάλιστα ο επιχειρηματίας φέρεται ότι έδωσε προκαταβολή 2.000 ευρώ στην ΚΕΔ, ενώ το αίτημά του εγκρίθηκε - όπως αποκαλύπτει ο ίδιος - από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Ακινήτων, η οποία έχει αρμοδιότητα για μισθώσεις έως 8.000 ευρώ μηνιαίως...

Ωστόσο, το γεγονός ότι άρχισαν οι εργασίες διαμόρφωσης του χώρου προτού υπογραφεί το μισθωτήριο συμβόλαιο προκάλεσε την επέμβαση της Αστυνομίας, κατά την οποία συνελήφθησαν με τη διαδικασία του αυτόφωρου περίπου δεκαπέντε άτομα διαφόρων τεχνικών συνεργείων.

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Πολιτισμού, στα πρώην κτίρια της Ολυμπιακής στο παλιό αεροδρόμιο δεν έχει δοθεί χρήση γης - παραμένουν χαρακτηρισμένα ως «αεροδρόμιο» - και η τύχη τους συνδέεται με τη μελλοντική αξιοποίηση του Ελληνικού σε μητροπολιτικό πάρκο. «Χρήσεις γης έχουν δοθεί μόνο στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις με τον νόμο Πετραλιά, και στο παλιό Ανατολικό Αεροδρόμιο της Ολυμπιακής ως συνεδριακό κέντρο» υπογραμμίζουν από το ΥΠΠΟ, διατυπώνοντας ερωτηματικά ως προς τη νομιμότητα παραχώρησης του κτιρίου της πρώην Ο.A. για καλλιτεχνικές παραστάσεις. «H ΚΕΔ δεν θα έπρεπε καν να μπει σε αυτή τη συζήτηση» τονίζουν.

Ο πρόεδρος της ΚΕΔ κ. Γιώργος Ξηραδάκης έχει διαφορετική άποψη για το θέμα της νομιμότητας ή όχι. «H ΚΕΔ έχει το δικαίωμα να εξετάζει και να προχωράει σε μισθώσεις κτιρίων ανεξαρτήτως χρήσεων, υπό την προϋπόθεση ότι δίνονται για εποχικές και όχι μόνιμες δραστηριότητες. Στόχος μας δεν είναι να βγάλουμε κέρδος, αλλά να μειώσουμε το κόστος φύλαξης και συντήρησης των χώρων. Αν κάποιος ζητούσε να κάνει κάτι μέσα στη μέση της πίστας του παλιού αεροδρομίου ή να κάνει καφετέρια στα παλιά κτίρια ή αίθουσα συνεδρίων θα το δίναμε. Ο κ. Μαροσούλης δεν πρότεινε μπουζούκια, αλλά πέντε κύκλους μουσικών παραστάσεων. Ως προς τις χρήσεις, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να παίρνει άδεια λειτουργίας είτε από τον δήμο είτε από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας αν χρειάζεται».


ΗΛΙΑΣ ΜΑΡΟΣΟΥΛΗΣ
«Υπέγραψα, μου παρέδωσαν τα κλειδιά, πλήρωσα, αλλά δεν μου δίνουν το συμβόλαιο»

Κτίριο της Ολυμπιακής Αεροπορίας στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού ενοικιάζει για «μουσικές παραστάσεις», σε τιμή ευκαιρίας, η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου

Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ Ηλίας Μαροσούλης με επιστολή του στα «NEA» αποκαλύπτει ότι αρχές Μαρτίου ζήτησε με αίτηση να πάρει το ένα από τα δύο «τολ» που βρίσκονται στο Ελληνικό, με την πρόθεση να πραγματοποιήσει μουσικές παραστάσεις, και πως «μετά 10 μέρες τον ειδοποίησαν ότι εγκρίθηκε και πρέπει να υπογράψουμε». Στην επιστολή του ο επιχειρηματίας αναφέρει ότι υπέγραψε το συμβόλαιο, του παρέδωσαν τα κλειδιά, πλήρωσε την εγγύηση, αλλά ακόμη δεν του έχει παραδοθεί το συμβόλαιο, το οποίο του είπαν ότι θα πάρει από τις 27 Μαρτίου.

Ο επιχειρηματίας που έχει ορισμένα από τα μεγαλύτερα μαγαζιά και τους γνωστότερους καλλιτέχνες στον χώρο της διασκέδασης (Βανδή, Γαλάνη, Πρωτοψάλτη, Θεοδωρίδου, Πάριος, Κουρκούλης) εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του: «Έκλεισα Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες, αναγκάστηκα να εργαστώ μέσα στον χώρο 2 εβδομάδες επί 24ώρου βάσεως προκειμένου να προλάβω τις προθεσμίες για την έναρξη των παραστάσεων, είμαι έτοιμος για παράσταση και το κράτος δεν μου δίνει συμβόλαιο».

Σύμφωνα με τον κ. Ξηραδάκη, το αίτημα του κ. Μαροσούλη θα εξεταστεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔ την επόμενη Πέμπτη. Επίσης σύμφωνα με τον ίδιο, το Προεδρικό Διάταγμα που απαγορεύει τη λειτουργία κέντρων διασκέδασης (μπουζούκια και κλαμπ) στην παραλία ισχύει «μόνο για όσα είναι κάτω από την Ποσειδώνος». Πληροφορίες από τον καλλιτεχνικό χώρο φέρουν τη γνωστή τραγουδίστρια Δέσποινα Βανδή να έχει κλείσει εμφανίσεις στον εν λόγω χώρο.
>>>>>>>>>>>>>

Ego apo ola ayta moy ekane entiposi i paragrfaos poy leei oti o DYTIKOS AEROLIMENAS EINAI AKOMH AERODROMIOOOOOOO !!!
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 06 Απρ 2006, 21:06

Ας φέρουν τουλάχιστον τη Λίτσα Γιαγκούση να λέει το "Όταν βλέπω αεροπλάνα", να συμπήρωθεί το παράλογο του όλου σκηνικού :twisted:
0 x
SX-796

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 06 Απρ 2006, 21:12

Ολα τα ειχαμε, λαικα ασματα σκυλαδικου τυπου μας μαρανανε.. (Και υστερα λεμε γιατι ο τοπος ΔΕΝ παει μπροστα...) :bash:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης