LGAT Athens Hellinikon (closed)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Belavia » 14 Φεβ 2011, 10:20

Ευχάριστα νέα μετά τις δηλώσεις της Παρασκευής, μπορεί τώρα να γίνεται χαμός στην κυβέρνηση για να δικαιολογηθούν αλλά φαίνεται ότι υπάρχει κινητικότητα …..
όλοι θέλουν το Ελληνικό και αυτό θα φέρει πιέσεις και στους Καταριανούς.
Σίγουρα όποιος και να ενδιαφέρεται δεν θα δώσει τα λεφτά του και θα καταστρέψει ένα αεροδρόμιο.
Φαίνεται ότι πολλοί θέλουν να ξαναλειτουργήσει το αεροδρόμιο. Με τις ευχές του αεροπορικού κόσμου ….ελπίζω…

Αυτό το closed στην επικεφαλίδα να φύγει και τι στον κόσμο……. :thx:
0 x


Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1340
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 14 Φεβ 2011, 12:54

Εχω μονο μια ενσταση. Λιγο καιρο μετα το κλεισιμο του αεροδρομιου αλλαξε ο περιορισμος του συντελεστη δομησης (ελπιζω να μη κανω λαθος και το λενε διαφορετικα) και εχουν ηδη χτιστει πολυκατοικιες με υψηλοτερο απο αυτον που ισχυε παλαιοτερα που το αεροδρομιο ηταν σε λειτουργια. Αυτο δε θα επιρρεαζε τη λειτουργια του αεροδρομιου ΑΝ ανοιγε ξανα?
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Belavia » 14 Φεβ 2011, 14:10

Στην περιοχή της Γλυφάδας και του Αλίμου δεν έχει αλλάξει το ύψος δόμησης των πολυκατοικιών, και από τότε που έπαψε να λειτουργεί το αεροδρόμιο δεν έχει γίνει καμία πολυκατοικία (τουλάχιστον στην Γλυφάδα – που γνωρίζω) που να επηρεάζει τα α/φ.
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1340
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 14 Φεβ 2011, 17:07

Στο Ελληνικο κοντα στο αεροδρομιο εχουν χτιστει αρκετες. Η αληθεια ειναι οτι δε ξερω αν παιζει ρολο, αλλα το ειχα ακουσει οτι ειχαν χρησιμοποιησει διαφορετικους συντελεστες για το υψος.
Παραδειγμα εκει που ηταν ενα πολυ παλιο catering κοντα στη μηχανογράφηση της πΟΑ. Εχει γινει μια πολυκατοικια εκει. Και εχουν γινει και αλλες. Οκ, δεν ειναι ουρανοξυστες, ουτε εχω ιδεα ποσο πιο ψηλα ειναι απο πριν, αλλα για καποιο λογο ηταν χαμηλοτερος ο συντελεστης πιο πριν! Ελπιζω να μη κανω λαθος βεβαια.
0 x


TeaCHeRaKiS
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: 14 Αύγ 2005, 15:24
Τοποθεσία: On board

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό TeaCHeRaKiS » 15 Φεβ 2011, 08:42

Πολυ λογικο να αυξηθουν οι συντελεστες κ να ισοσταθμιστουν με τους ισχυοντες στην υπολοιπη περιοχη. Δεν υπαρχουν αεροσκαφη πλεον εκει αρα το υψος των κτιριων δεν αποτελει προβλημα...
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5302
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 15 Φεβ 2011, 08:55

NFEEFE έγραψε:Στο Ελληνικο κοντα στο αεροδρομιο εχουν χτιστει αρκετες.

Επειδή εκεί κοντά μένω, όλες οι πολυκατοικίες που χτίστηκαν στα πέριξ του Μηχανογραφικού μετά το κλείσιμο του αεροδρομίου έχουν τον ίδιο συντελεστή δόμησης και τον ίδιο αριθμό ορόφων (4) όπως και παλαιότερα. Οπότε δεν έχει αλλάξει κάτι.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 703
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 15 Φεβ 2011, 20:35

Αυτο το επιβεβαιωνω και εγω. Μενω διπλα.. 4 οροφοι max. Το μονο που εχει αλλαξει ειναι οτι οι νεοδμιτες οικοδομες εχουν προσβαση με εσωτερικη σκαλα στην ταρατσα
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.


Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό Belavia » 16 Φεβ 2011, 13:18

Πρόσω ολοταχώς….. :banana: :great: :banana:
Από ότι φαίνεται το Ελληνικό προχωρά με γοργούς ρυθμούς προς τους Καταριανούς.
Έτσι λέει η εφημερίδα, δεν γνωρίζω πόσο αξιόπιστοι είναι.

http://www.hbnews.gr/permalink/112756.html
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό fotis » 16 Φεβ 2011, 14:23

Έχω την αίσθηση ότι στο Ελληνικό μπορεί να δούμε τα πάντα, εκτός από αεροδρόμιο.
Δε βρίσκω λογικό να δημιουργηθεί αεροδρόμιο από μια επενδυτική εταιρεία.
Για ποιό λόγο να επενδύσει φτιάχνοντας αεροδρόμιο και να κάνει (αν κάνει) απόσβεση μετά από πάρα πολλά χρόνια, αντί να φτιάξει καζίνο & εμπορικά κέντρα που θα της αποφέρουν άμεσα κέρδη;
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
panos
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: 01 Ιουν 2003, 03:24
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Κορωπί
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό panos » 16 Φεβ 2011, 22:19

Πόσο σίγουρος είσαι ότι τα καζίνο και τα εμπορικά κέντρα θα δουλέψουν; Όλα τα MALL έχουν ημερομηνία λήξης κατά την ταπεινή μου άποψη!
0 x
Panos
Φωτογραφίες μου
Pax. Experience in: 727 732 733 734 735 736 737 738 744 752 763 772 773 A30B A306 A312 A313 A319 A320 A321 A332 A333 AT43 AT72 C172 DC10 DHC6 F70 L101 MD82 RJ1H T154


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 990
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 17 Φεβ 2011, 19:02

Πάντως, σύμφωνα με το σχέδιο του Josep Acebillo, αυτά που προτείνονται για τον συγκεκριμένο χώρο είναι

Υποδομές.gr έγραψε:Θεματικό πάρκο, μαρίνα μεγάλων διαστάσεων (ήδη υπάρχει) και ένα κολοσσιαίο ενυδρείο...Άλλα έργα που προτείνονται επίσης είναι η δημιουργία ερευνητικών κέντρων, 2 γηπέδων γκολφ πανεπιστήμια κλπ. Δεν αποκλείεται πάντως και ήπια οικιστική ανάπτυξη ενώ ένα σημαντικό μέρος θα περιλαμβάνει και το Μητροπολιτικό Πάρκο που δεν έχει εγκαταλειφθεί. Για το πάρκο υπάρχει η πρόβλεψη δημιουργίας τύπου «Hyde park» με λίμνες ποδηλατοδρόμους, χώρους αναψυχής κλπ.


Τώρα, τί από όλα αυτά θα κατασκευαστεί τελικά, μένει να το δούμε...

:arrow: http://www.ypodomes.com/index.php/news/ ... E%BF!/3202
0 x
Aircraft flown : AB3/AB6/AR1/AT4/AT7/CR9/DH8/D28/ER4/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142/313
318/319/320/321/343/717/727/732/733/734/73G/738/742/744/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό OA701 » 04 Μαρ 2011, 15:58

Πληροφορίες για το τί περιλαμβάνει η τελική :?: πρόταση μας στους Καταριανούς για την αξιοποίηση του Ελληνικού
Από την έκταση των άνω των 5.000 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, το 50% θα καταλάβει το μητροπολιτικό πάρκο, ανάλογο με το Σέντραλ Παρκ της Νέας Υόρκης, με ελεύθερη πρόσβαση, ενώ στο υπόλοιπο 50% θα ανεγερθούν
• Yπερσύγχρονο Tεχνολογικό Kέντρο

• Eκθεσιακό Kέντρο

• Financial Center

• Mαρίνα

ενώ αποκλείεται η κατασκευή καζίνο και 5αστερου ξενοδοχείου.Περισσότερα:
:arrow: Deal News
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

panos81c
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό panos81c » 10 Μαρ 2011, 13:21

Λίγο άσχετο ίσως αλλά... ψάχνω αν υπάρχει κάπου σχεδιάγραμμα των θέσεων στάθμευσης των τριών αεροσταθμών του Ελληνικού (Δυτικός, Ανατολικός, Charter πρώην Βάση USAF).

Βασικά φτιάχνω ένα σκηνικό για το FS για το πώς θα μπορούσε να είναι σήμερα το Ελληνικό αν είχε μείνει σε λειτουργία και οι θέσεις στάθμευσης του Ανατολικού ειδικά ήταν λίγο μπερδεμένες. Κοιτάζω στο Google Maps όπου φαίνονται λίγες από τις διαγραμμίσεις, αλλά η πίστα του μεν Δυτικού είναι καλυμμένη από τα ολυμπιακά έργα, και του ανατολικού από τις τέντες του εκθεσιακού κέντρου.
0 x


SX-Petros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Φεβ 2009, 23:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΖΑ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό SX-Petros » 10 Μαρ 2011, 17:39

Γεια σου φιλε μου εχω χαρτες του παλιου αερδρομιου εαν θελεις

Στειλε μου μεσω πμ το email soy εαν θελεις να στο στειλω
0 x

panos81c
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό panos81c » 04 Απρ 2011, 12:04

Belavia έγραψε:Στην περιοχή της Γλυφάδας και του Αλίμου δεν έχει αλλάξει το ύψος δόμησης των πολυκατοικιών, και από τότε που έπαψε να λειτουργεί το αεροδρόμιο δεν έχει γίνει καμία πολυκατοικία (τουλάχιστον στην Γλυφάδα – που γνωρίζω) που να επηρεάζει τα α/φ.


NFEEFE έγραψε:Στο Ελληνικο κοντα στο αεροδρομιο εχουν χτιστει αρκετες. Η αληθεια ειναι οτι δε ξερω αν παιζει ρολο, αλλα το ειχα ακουσει οτι ειχαν χρησιμοποιησει διαφορετικους συντελεστες για το υψος.
Παραδειγμα εκει που ηταν ενα πολυ παλιο catering κοντα στη μηχανογράφηση της πΟΑ. Εχει γινει μια πολυκατοικια εκει. Και εχουν γινει και αλλες. Οκ, δεν ειναι ουρανοξυστες, ουτε εχω ιδεα ποσο πιο ψηλα ειναι απο πριν, αλλα για καποιο λογο ηταν χαμηλοτερος ο συντελεστης πιο πριν! Ελπιζω να μη κανω λαθος βεβαια.


Να προσθέσω ότι το αεροδρόμιο ανήκει σε τρεις Δήμους. Ένα πολύ μικρό τμήμα του, το παλιό turning circle του διαδρόμου 15L, είναι στον Δήμο Αλίμου. Το μεγαλύτερο μέρος είναι στον Δήμο Ελληνικού (τώρα πια στον Καλλικράτειο Δήμο Αργυρούπολης - Ελληνικού) μέχρι χοντρικά εκεί που διαχωρίζονταν στον ανατολικό αεροσταθμό οι θέσεις στάθμευσης των επιβατικών αεροπλάνων από τα ιδιωτικά. Όλες οι κτιριακές εγκαταστάσεις ήταν στον Δήμο Ελληνικού. Ο χώρος που είναι τα παροπλισμένα αεροπλάνα και το κατώφλι του 33R είναι στον Δήμο Γλυφάδας.

Η ευθεία του διαδρόμου όμως είναι στους Δήμους Αλίμου και Γλυφάδας, και όχι στον Δήμο Ελληνικού, που είναι μόνο πλευρικά των διαδρόμων και των ιχνών τους. Άρα το να αλλάξουν οι συντελεστές δόμησης στον Δήμο Αργυρούπολης-Ελληνικού δεν έχει κάποια επίπτωση στο αεροδρόμιο και σε (α)πιθανή επαναλειτουργία του. Π.Χ. ένα συγκρότημα κατοικιών έχει ανεγερθεί στην οδό πρόσβασης από την Λεωφ. Βουλιαγμένης, στο πολύ μικρό τμήμα της που λειτουργεί τώρα λόγω των έργων του Μετρό.
0 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης