Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

  • Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
69
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Η Κεντρική ένωση επιμελητηρίων Ελλάδος,ζητά από το ΥΜΕ την Κατάρτιση μελέτης σκοπιμότητας για τη δημιουργία δεύτερου (εμπορικού) αεροδρομίου στην πρωτεύουσα!!!!!!
Ακόμα ζητάει την διαχείριση και οργάνωση αεροδρομίων από τα επιμελητήρια!

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
 
Πολύ εύστοχα ζητήματα θέτουν .
Δύσκολα όμως μπορεί να περάσουν.

Ειδικά στο θέμα δημιουργίας νέου αεροδρομίου στην υπάρχουσα σύμβαση υπάρχει πρόβλεψη για την ΜΗ δημιουργία (και λειτουργία) άλλου αεροδρομίου σε απόσταση 150 ΧΜ (αν θυμάμαι καλά το νούμερο αυτό) γεγονός που καθιστά σχεδόν αδύνατη την δημιουργία αεροδρομίου με σχετικά μικρούς χρόνους πρόσβασης από την ΑΘΗΝΑ/ΠΕΙΡΑΙΑ.
 
Μόνο που δε μας λένε "εύστοχα" πόσα χρήματα ζητούν για να τα οργανώσουν και να τα λειτουργήσουν.Να φάνε λεφτά "εύστοχα" αναζητούν.
 
Θέλω να πιστεύω ότι η παραπάνω θέση σου δεν είναι από πεποίθηση για άρνηση σε κάθε τι μη κρατικό ,

Πιστεύω θα μας βάλεις τα σχετικά quotes που αναφέρονται στα χρήματα που ζητάνε για να "τα οργανώσουν και να τα λειτουργήσουν" .
Είμαι επίσης βέβαιος ότι θα αιτιολογήσεις απόλυτα το σκεπτικό σου ότι τα επιμελητήρια "Να φάνε λεφτά "εύστοχα" αναζητούν".

Δεν θέλω να πιστέψω ότι τα λες αυτά έτσι άστοχα στον "αέρα" μόνο και μόνο για να ακουστούν........
 
Τι quotes για τα χρήματα που ζητάνε να σου βάλω,αφού την ίδια απορία εκφράζω κι εγώ;Με τα δεδομένα από το in.gr δε μας λένε το "πόσα".
 
Τό ερώτημα είναι:χρειαζόμαστε άραγε δεύτερο αεροδρόμιο στην Αθήνα;

Αν χρειαζόμαστε,γιατί δεχτήκαμε τον όρο τής Χόχτιφ,αχρηστεύοντας έτσι το ήδη υπάρχον LGAT,που θά μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιηθή σάν εμπορικό (κάτι σάν το Vatry στό Παρίσι);

Αν υποθέσουμε οτι η μελέτη σκοπιμότητας δείξη οτι όντως συμφέρει ένα τέτοιο αεροδρόμιο,πού θά κατασκευαστή (εκ νέου,εννοείται...);

Οσο γιά τό άν τα επιμελητήρια έχουν σκοπό "νά φάνε λεφτά",δέν υπάρχουν -τουλάχιστον όχι ακόμα- έστω ενδείξεις οτι θά μπορούσε να συμβή κάτι τέτοιο.Οπότε καλό είναι να μήν εκτοξεύωνται λόγια έτσι στον αέρα (παρ'ότι είμαστε αεροπορικό φόρουμ :) ).
 
Μια ερώτηση: Αυτή η σύμφωνία της Hochtief πιάνει και την Πολεμική Αεροπορία? Θέλω να πω ότι αν έχει τη δυνατότητα η ΠΑ να χρησιμοποιήσει στρατιωτικά αεροδρόμια (πχ 112ΠΜ Ελευσίνα και 114ΠΜ Τανάγρα) για πολιτική χρήση. Ας υποθέσουμε ότι η ΠΑ έρχεται σε συμφωνία για παράδειγμα με τη Ryanair, πόιος μπορεί να την υποχρεώσει να μην το κάνει? Δεν γνωρίζω, απλά ερώτηση κάνω..
 
Δεν γινεται αυτο. Η ΠΑ δεν ειναι επιχειρηση και ουτε ειναι ο σκοπος της και οι υποδομες της για κατι τετοιο. Στρατιωτικα αεροδρομια με πολιτικη χρηση υπαρχουν αλα παντα με τη συηπαρξη καποιου αλλου φορεα...
 
Δεύτερο αεροδρόμιο στην Αθήνα δεν βλέπω να λειτουργεί!
Δυστυχώς έφυγε άλλο ένα τρένο και η χώρα μας δεν το πρόλαβε! Το «Ελληνικό» δεν έπρεπε να είχε κλείσει ούτε για μία μέρα!
Έδεσαν και οι Γερμανοί (Hochtief) το κράτος, το οποίο ως συνήθως δεν βλέπει τι υπογράφει και τεεελοος.....

Μακάρι να διαψευσθώ...
 
Χωρίς να διαφωνησω στο ότι η σύμβαση με την Hochtief δεν είναι η καλύτερη δυνατή (εδώ που τα λέμε μάλλον δε γινόταν χειρότερη), θα προτείνω να σκεφτούμε αν όντως χρειάζεται η Αθήνα δεύτερο αεροδρόμιο.
Η κίνηση του LGAV δεν είναι δα και τόσο μεγάλη έτσι ώστε να υπάρχει η ανάγκη ενός δεύτερου.
Παρ' όλα αυτά, αν υποθέσουμε ότι χρειαζόταν η δημιουργία επιπλέον αερολιμένα, σε καμία περίπτωση (κατά τη γνώμη μου) δεν θα έπρεπε να είναι στο Ελληνικό. Δεν είναι καθόλου σωστό να προσαπογειώνονται αεροσκάφη σε απόσταση αναπνοής από κατοικημένες περιοχές, πόσο μάλλον ακριβώς πάνω από αυτές.
 
Top