Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1146
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό Luz » 19 Μαρ 2008, 09:43

Η Κεντρική ένωση επιμελητηρίων Ελλάδος,ζητά από το ΥΜΕ την Κατάρτιση μελέτης σκοπιμότητας για τη δημιουργία δεύτερου (εμπορικού) αεροδρομίου στην πρωτεύουσα!!!!!!
Ακόμα ζητάει την διαχείριση και οργάνωση αεροδρομίων από τα επιμελητήρια!

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
0 x


Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό aas59 » 19 Μαρ 2008, 10:34

Πολύ εύστοχα ζητήματα θέτουν .
Δύσκολα όμως μπορεί να περάσουν.

Ειδικά στο θέμα δημιουργίας νέου αεροδρομίου στην υπάρχουσα σύμβαση υπάρχει πρόβλεψη για την ΜΗ δημιουργία (και λειτουργία) άλλου αεροδρομίου σε απόσταση 150 ΧΜ (αν θυμάμαι καλά το νούμερο αυτό) γεγονός που καθιστά σχεδόν αδύνατη την δημιουργία αεροδρομίου με σχετικά μικρούς χρόνους πρόσβασης από την ΑΘΗΝΑ/ΠΕΙΡΑΙΑ.
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1146
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό Luz » 19 Μαρ 2008, 12:36

Μόνο που δε μας λένε "εύστοχα" πόσα χρήματα ζητούν για να τα οργανώσουν και να τα λειτουργήσουν.Να φάνε λεφτά "εύστοχα" αναζητούν.
0 x

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό aas59 » 19 Μαρ 2008, 14:09

Θέλω να πιστεύω ότι η παραπάνω θέση σου δεν είναι από πεποίθηση για άρνηση σε κάθε τι μη κρατικό ,

Πιστεύω θα μας βάλεις τα σχετικά quotes που αναφέρονται στα χρήματα που ζητάνε για να "τα οργανώσουν και να τα λειτουργήσουν" .
Είμαι επίσης βέβαιος ότι θα αιτιολογήσεις απόλυτα το σκεπτικό σου ότι τα επιμελητήρια "Να φάνε λεφτά "εύστοχα" αναζητούν".

Δεν θέλω να πιστέψω ότι τα λες αυτά έτσι άστοχα στον "αέρα" μόνο και μόνο για να ακουστούν........
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.


Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1146
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
Επικοινωνία:

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό Luz » 19 Μαρ 2008, 19:16

Τι quotes για τα χρήματα που ζητάνε να σου βάλω,αφού την ίδια απορία εκφράζω κι εγώ;Με τα δεδομένα από το in.gr δε μας λένε το "πόσα".
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 19 Μαρ 2008, 23:58

Τό ερώτημα είναι:χρειαζόμαστε άραγε δεύτερο αεροδρόμιο στην Αθήνα;

Αν χρειαζόμαστε,γιατί δεχτήκαμε τον όρο τής Χόχτιφ,αχρηστεύοντας έτσι το ήδη υπάρχον LGAT,που θά μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιηθή σάν εμπορικό (κάτι σάν το Vatry στό Παρίσι);

Αν υποθέσουμε οτι η μελέτη σκοπιμότητας δείξη οτι όντως συμφέρει ένα τέτοιο αεροδρόμιο,πού θά κατασκευαστή (εκ νέου,εννοείται...);

Οσο γιά τό άν τα επιμελητήρια έχουν σκοπό "νά φάνε λεφτά",δέν υπάρχουν -τουλάχιστον όχι ακόμα- έστω ενδείξεις οτι θά μπορούσε να συμβή κάτι τέτοιο.Οπότε καλό είναι να μήν εκτοξεύωνται λόγια έτσι στον αέρα (παρ'ότι είμαστε αεροπορικό φόρουμ :) ).
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

toy2day
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2008, 04:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό toy2day » 20 Μαρ 2008, 09:21

Μια ερώτηση: Αυτή η σύμφωνία της Hochtief πιάνει και την Πολεμική Αεροπορία? Θέλω να πω ότι αν έχει τη δυνατότητα η ΠΑ να χρησιμοποιήσει στρατιωτικά αεροδρόμια (πχ 112ΠΜ Ελευσίνα και 114ΠΜ Τανάγρα) για πολιτική χρήση. Ας υποθέσουμε ότι η ΠΑ έρχεται σε συμφωνία για παράδειγμα με τη Ryanair, πόιος μπορεί να την υποχρεώσει να μην το κάνει? Δεν γνωρίζω, απλά ερώτηση κάνω..
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό jetflight » 20 Μαρ 2008, 11:29

Δεν γινεται αυτο. Η ΠΑ δεν ειναι επιχειρηση και ουτε ειναι ο σκοπος της και οι υποδομες της για κατι τετοιο. Στρατιωτικα αεροδρομια με πολιτικη χρηση υπαρχουν αλα παντα με τη συηπαρξη καποιου αλλου φορεα...
0 x

Άβαταρ μέλους
nikos_k.
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 22 Μαρ 2008, 23:15

Δεύτερο αεροδρόμιο στην Αθήνα δεν βλέπω να λειτουργεί!
Δυστυχώς έφυγε άλλο ένα τρένο και η χώρα μας δεν το πρόλαβε! Το «Ελληνικό» δεν έπρεπε να είχε κλείσει ούτε για μία μέρα!
Έδεσαν και οι Γερμανοί (Hochtief) το κράτος, το οποίο ως συνήθως δεν βλέπει τι υπογράφει και τεεελοος.....

Μακάρι να διαψευσθώ...
0 x
Live To Fly, Fly To Live....... Aces High

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό fotis » 23 Μαρ 2008, 12:07

Χωρίς να διαφωνησω στο ότι η σύμβαση με την Hochtief δεν είναι η καλύτερη δυνατή (εδώ που τα λέμε μάλλον δε γινόταν χειρότερη), θα προτείνω να σκεφτούμε αν όντως χρειάζεται η Αθήνα δεύτερο αεροδρόμιο.
Η κίνηση του LGAV δεν είναι δα και τόσο μεγάλη έτσι ώστε να υπάρχει η ανάγκη ενός δεύτερου.
Παρ' όλα αυτά, αν υποθέσουμε ότι χρειαζόταν η δημιουργία επιπλέον αερολιμένα, σε καμία περίπτωση (κατά τη γνώμη μου) δεν θα έπρεπε να είναι στο Ελληνικό. Δεν είναι καθόλου σωστό να προσαπογειώνονται αεροσκάφη σε απόσταση αναπνοής από κατοικημένες περιοχές, πόσο μάλλον ακριβώς πάνω από αυτές.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics


Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό pingu » 23 Μαρ 2008, 17:35

Αν ήταν για νέο αεροδρόμιο στην Αθήνα, θα έπρεπε να ήταν μόνο για την Γενική Αεροπορία, μετά και την ιδιοφυή απόφαση να χτίσουν επάνω τους ένα κωπηλατοδρόμιο, λες και όμορφες λίμνες και ποτάμια δεν είχαμε στην Ελλάδα. Ή εναλλακτικά, να ανοίξουν το LGAT μόνο για GA. Κάτι το οποίο μοιάζει χλωμότερο του RGB 255,255,255 φυσικά....
0 x
Just my 2 cents !
Γιώργος

Άβαταρ μέλους
TAKIS
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 23 Απρ 2004, 23:17
Τοποθεσία: Athens

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό TAKIS » 11 Ιουν 2008, 23:21

0 x

Άβαταρ μέλους
redhell
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 04 Ιουν 2006, 20:22

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό redhell » 11 Ιουν 2008, 23:42

To LGAT μπορεί να αποκλειστεί ως αεροδρόμιο, αφού σε ταυτόχρονη λειτουργία μπλέκουν οι 2 τερματικές. Ειδικά όταν φυσάει βορειάς με τα glideslopes να διασταυρώνονται, αλλά και στον νοτιά με εμπλοκές στα missed approach paths.

Από πλευράς ATC δηλαδή, είναι αδύνατη η ταυτόχρονη λειτουργία και των 2, λόγω ασφαλείας, ότι και να λέμε (ή ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ) πλέον...
0 x


toy2day
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2008, 04:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό toy2day » 12 Ιουν 2008, 01:47

Μακάρι.. Να τονωθεί και ο τουρισμός στους γύρω νομούς, αλλά και η αεροπορική συνείδηση των κατοίκων! Αλλά νομίζω ότι 150χμ είναι το όριο που έχουν θέσει οι Γερμανοί στη σύμβαση για το αεροδρόμιο.
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2084
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

Re: Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

Δημοσίευσηαπό dtrach » 12 Ιουν 2008, 09:21

100 είναι τα χμ αλλά εχτές σ' ένα άρθρο στο traveldailynews.gr ανέφερε ότι δεν μπορεί να υπάρχει άλλο αεροδρόμιο με κρατικη συνδρομή στα 100 χμ....Που σημαίνει ότι και πάνω στο Σύνταγμα λογικά θα μπορεί να δημιουργηθεί αεροδρόμιο με εξ ολοκλήρου ιδιωτικά κεφάλαια..
0 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης