LGAV/ATH Athens: Μετάβαση-Μετακίνηση

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.467
Likes
967
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Οι νέες τιμές εισιτηρίων για αυτούς που χρησημοποιούν τα ΜΜΜ για ΑΙΑ:

Λεωφορεία:
*Το εισιτήριο των λεωφορείων της ΕΘΕΛ για τις γραμμές express προς Αεροδρόμιο αυξάνεται στα 5 ευρώ, ενώ το μειωμένο στα 2,50 ευρώ.

Μετρό
*Τα εισιτήριο του Μετρό (ΑΜΕΛ και ΗΣΑΠ) από και προς το «Ελ. Βενιζέλος» αυξάνεταιι στα 8,00 ευρώ, ενώ το μειωμένο στα 4,00.
*Τα εισιτήρια δύο και τριών ατόμων της ίδιας κατηγορίας αναπροσαρμόζονται στα 14,00 και 20,00 ευρώ αντίστοιχα.
*Τα μετ' επιστροφής εισιτήρια από και προς το αεροδρόμιο καθορίζονται πλέον στα 14,00 ευρώ. Τα εισιτήρια θα ισχύουν για όλα τα μέσα για 90 λεπτά.
**Οι μηνιαίες κάρτες του Μετρό από και προς αεροδρόμιο αναπροσαρμόζονται στα 140 ευρώ, ενώ οι ετήσιες αυξάνονται στα 1.000 ευρώ.

http://news247.gr/ellada/megalh_aykshsh ... 54433.html

Και μια μικρή ιστορία...την προηγούμενη βδομάδα με είδε ταξί με βαλίτσα στην Μεσογείων να περιμένω το Χ95 στις 04:00. Με ρωτήσε αν θέλω να πάω μαζί του και όταν του είπα 'όχι' με πήρε με 4,60Ε (τα ψιλά μου δλδ) για να 'βγάλει το καφέ του'.. :cool:


ΥΓ:Αν θυμάμαι καλά υπήρχε ένα τόπικ 'Συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση αεροδρομίου' το οποίο δυστυχώς δεν βρίσκω.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Και με λίγη καθυστέρηση να γκρινιάξω για τις "νέες τιμές":
Με ποια λογική το express για Σαρωνίδα κοστίζει 1,60 (40 χλμ περίπου η διαδρομή, μπορεί και παραπάνω), ενώ το λεωφορείο του αεροδρομίου,ίδια ίσως και λιγότερη απόσταση, 5 ευρώ; Μιλάμε για αύξηση 60% σε σχέση με την προηγούμενη τιμή, 3,20. Είναι η πρόσβαση στο αεροδρόμιο προνόμιο των ματσωμένων; Και το μετρό 8 ευρώ για μια διαδρομή που από το Σύνταγμα διαρκεί 45 λεπτά με απεριόριστες στάσεις, διακοπές και δρομολόγια κάθε μισάωρο.
Πρόσφατα δε εντόπισα και τις ενδεικτικές χρεώσεις για ταξί για μεταφορά από το ΕΛ.ΒΕΝ, που είναι αναρτημένες και στο site του αεροδρομίου.Η απίστευτη αισχροκέρδεια, 42 ευρώ λέει η Ομόνοια με μονή ταρίφα και 60 βάλε με διπλή; Κάθε άλλο παρά ενδεικτικές είναι οι χρεώσεις, παραπλανητικές θα λεγα. Εκτός και αν υπολογίζουν απίστευτο τράφικ και γερό φιλοδώρημα προς τους ταξιτζήδες.Από προσωπική πείρα οι τιμές είναι τουλάχιστον κατά 20% φθηνότερες,
 
Re: ATH airport iPhone application

aakunz":3a25722p said:
(αναφέρει μέχρι και ιμάντες αποσκευών για τις αφίξεις και πύλες για τις αναχωρήσεις).

Ωραίο θα ήταν κι αυτό στο ATH...
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

STAVROS_ATH":16ulbx8x said:
Με ποια λογική....Από προσωπική πείρα οι τιμές είναι τουλάχιστον κατά 20% φθηνότερες,

Με την Ελληνική λογική σαφώς. Σε ένα σύστημα συγκοινωνιών που δεν έχει ζώνες (εκτός από 2-3 στάσεις προς αεροδρόμιο που μπαίνει και βγαίνει ο κανένας) ενώ η Αθήνα είναι τεράστια, το αεροδρόμιο από Πλακεντίας είναι 8Ε ενώ ο Πειραιάς 1,4Ε. Για την δε ταχύτητα δεν θα σχολιάσω, καθώς το Χ95 είναι σχεδόν το ίδιο γρήγορο (με διόδια, ΙΚΕΑ κτλ)...

Σε λίγο το Heathrow Express θα έχει αντίπαλο, μόνο στην τιμή δυστυχώς: είναι πολύ ωραίο να συγκρίνουμε τις διεθνείς τιμές για πρόσβαση στο αεροδρόμιο αλλά πάντα ξεχνάμε (οι experts του Υπουργείου Μεταφορών - αμφιβάλλω αν μια σοβαρή εταιρεία έχει κάνει κάποια μελέτη σχετικά με τα ΜΜΜ στην μητροπολιτική Αθήνα) τους υψηλούς μισθούς μας...

Όσο για τα ταξί : άκουσα ότι η τιμή είναι fix στα 35Ε, δεν ξέρω αν ισχύει.

Και το κερασάκι, νόμιζα ότι γλίτωσα για αυτή την Πέμπτη (ελπίζω να μην γίνει καμιά απεργία και στα λεωφορεία για 75η φορά):
http://www.amel.gr/index.php?id=265&uid=251
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Από 1η Φεβρουαρίου είναι fixed, νομίζω στα 40 όμως, όχι στα 35 (αν και δεν είμαι σίγουρος, ίσως είναι και 35). Και με διπλή ταρίφα 50 (πάλι με επιφύλαξη για το νούμερο). Πολύ καλή και σωστή ιδέα κατά τη γνώμη μου και απορώ ΓΙΑΤΙ δεν το είχανε κάνει τόσα χρόνια για να μην κλέβουν τον κάθε τουρίστα.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Το fixed price ειναι 35 ευρώ και αφορά σε κούρσες προς το κέντρο της πόλης, όπως αυτό ορίζεται από το δακτύλιο. Αυτή η κίνηση έγινε τώρα γιατί τα έσοδα των ταξί έχουν πέσει κατακόρυφα και ο κόσμος τον τελευταίο καιρό ήταν ιδιαίτερα καχύποπτος στις κούρσες αεροδρομίου και όχι άδικα βέβαια. Προσπαθούν έτσι να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα βάζοντας μια "προσιτή" τιμή.
Και όντως το ΕΛ.ΒΕΝ. συναγωνίζεται άμεσα το LHR, όσον αφορά σε τιμές μετάβασης προς αυτό. Βέβαια εκεί υπάρχει και ένα Picaddily Line που σε βγάζει στο terminal σε 50 λεπτά από το κέντρο με 4 λίρες.Και το λεωφορείο 4,5 λίρες κάνει.Είμαστε πιο ακριβοί και από αυτούς. Εύγε!
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Αγαπητά μέλη. Το ότι αυτή η χώρα έχει ξεφύγει εντελώς και δεν βρίσκει ακόμα λόγο να σταματήσει είναι νομίζω φανερό σε όλους. Το ότι όλα αναπροσαρμόζονται στα "ευρωπαϊκα" δεδομένα (και εκεί κάπου το έχασαν και φθάσαν κάπου στην τροπόσφαιρα...) αναδεικνύει τη ξεφτίλα μας σε απόλυτο βαθμό. Το ότι ένα ολόκληρο κράτος περίμενε έναν Γκλέτσο για να εξετάσει(;) το θέμα των διοδίων, απλά δείχνει το πόσο μ^%$@!)&ο έχουμε καταντήσει. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας. Και στο δεδομένο κομμάτι και ο ίδιος ο ΑΙΑ. Αυτός τί ρόλο παίζει δηλαδή; Ακόμα μελετάει την "εταιρική κοινωνική του ευθύνη" :rolleyes: ; Το ότι κάνει την πάπια εν όψη διεύρυνσης της χρονικής κατοχής δεν σημαίνει ότι εμείς δεν πρέπει να τον στοχοποιούμε. :mrgreen: Από τους atenistas μέχρι την Απογείωση, η αντίδραση πρέπει να παίρνει πια ουσιώδη μορφή. Οι βολεμάρες τελείωσαν. Ήρθε απλά η ώρα των πράξεων. Ο θεός μαζί μας.

δικός σας
 
Ένα άλλο σημαντικό θέμα είναι η μη συμπερίληψη των X9x γραμμών EXPRESS προς αεροδρόμιο στην κάρτα των 45 ευρώ (ενώ πριν με την κάρτα των 35 μπορούσες να πας στο ΑΙΑ με λεωφορείο). Πρακτικά, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ κάρτα του ΟΑΣΑ που να καλύπτει τα λεωφορεία για ΑΙΑ, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι στον ΔΑΑ και τις γύρω επιχειρήσεις (ΙΚΕΑ κλπ), δηλαδή οι εργαζόμενοι των 600-700 ευρώ, να εξαναγκάζονται στην αγορά της κάρτας των 140 ευρώ (20-25% του μισθού τους) για να πάνε υποχρεωτικά με μετρό στην εργασία τους (όποτε δουλεύει το μετρό, βέβαια)...
 
+συν ότι για να πας από το σταθμό του τραίνου/μετρο στο ΙΚΕΑ, θα πρέπει να πάρεις το λεωφορείο του ΟΑΣΑ (που θα πρέπει να χτυπήσεις εισιτήριο) μιας κι για να πας με το λεωφορείο του ΑΙΑ χρειάζεσαι τουλάχιστον την άσπρη κάρτα του ΑΙΑ
 
Συν το ότι κάποιοι εργαζόμενοι πρέπει να πάνε στην δουλειά στις 4 και 5 τα ξημερώματα, όταν δηλαδή το μετρό δεν λειτουργεί :rolleyes:

Διάβασα επίσης το σκανάρισμα που ο ΟΑΣΑ έχει πρόχειρα κοτσάρει στο site του με την απόφαση...με 1000Ε τον χρόνο μπορείς να βγάλεις την ετήσια κάρτα για ΑΙΑ. Ποιος την χρειάζεται; Μάλλον οι εργαζόμενοι...ποιος μπορεί να την πληρώσει; ιδού η απορία..~
:with:
 
Top