Επιλογη Τροχοδρομου

BlueBird

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/08/2006
Μηνύματα
68
Likes
0
Φιλοι μου καλησπερα σας,

Μπορειτε να μου εξηγησετε ποιο ειναι το κριτηριο επιλογης τροχοδρομου κατευθυνομενοι για το 03 αριστερο???Ποιος ο λογος να υπαρχουν 2 τροχοδρομοι ενω υπαρχει σχεδον μηδενικη κινηση???
 
Συνηθίζεται τα αεροπλάνα από την βόρεια πίστα που περνάνε από τον K να πηγαίνουν από τον A, ενώ τα υπόλοιπα από το MTB, Satellite, νότια, cargo κλπ που περνάνε από τον H πηγαίνουν από τον B στο σημείο κράτησης του 03L. Σπάνια βέβαια μπορεί να δεις αεροπλάνα από τον H να ζητάνε απογείωση από το A4, οπότε περνάνε από τον B στον A για λίγο για να μπουν στο A4.
 
Αν δείτε την γενική διάταξη των διαδρόμων και τροχοδρόμων είναι συμμετρική με άξονα συμμετρίας την κεντρική οδό. 'Οπως αναπτύχθηκε σε πρώτη φάση το αεροδρόμιο, τα κτίρια επιβατών τα βοηθητικά κτίρια και τα δάπεδα στάθμευσης δημιουργήθηκαν δεξιά της κεντρικής οδού με αποτέλεσμα ο δεύτερος τροχόδρομος του 03L -021R να ενσωματωθεί σταδάπεδα αυτά. Προφανώς σε μελλοντική ανάπτυξη , αύξηση κίνησης , το ίδιο θα γίνει και πρός τα αριστερά της κεντρικής οδού. Βέβαια με τα σημερινά δεδομένα αύξηση κίνησης είναι ...ανέκδοτο για το Ελ Βενιζ., επομένως θα μας μείνει ο ένας τροχόδρομος περίσσευμα. Θα πεί κάποιος γιατί δεν θα μπορούσε να κατασκευασθεί μελλοντικά, αλλά μελλοντική κατασκευή τροχοδρόμου σε εν λειτουργία αεροδρόμια , προκαλεί ίσως περισσότερα προβλήματα. Με την ευκαιρία αεροδρόμια με δύο ανεξάρτητων κινήσεων διαδρόμους, έχουν δυνατότητα έως και 500.000 κινήσεων αεροσκαφών ανά έτος. Θυμίζω την κίνηση του 2011 που ήταν περί τις 190.000 κινήσεις. Μάλλον δεν πρόκειται να πλησιάσουμε ποτέ αυτόν τον αριθμό της χωρητικότητας. Τότε γιατί οι δύο διάδρομοι; Ε... σε καινούργιο αεροδρόμιο δύσκολα κατασκευάζεις ένα διάδρομο. Άλλωστε οι προβλέψεις κινήσεων αεροσκαφών και επιβατών κατά τον σχεδιασμό του αεροδρομίου, ήταν αρκετά μεγαλύτερες από τις σημερινές, άσχετα αν δεν επαληθεύθηκαν.
 
Διευκρίνηση : οι κινήσεις των 500.000 είναι στα όρια της χωρητικότητας , που συνεπάγονται μεγάλες καθυστερήσεις κάποια χρανικά διαστήματα (πάντα για αεροδρόμια με δύο ανεξάρτητων κινήσεων διαδρόμους) Το HEATHROW π.χ. έχει φθάσει τις 480.000. Οι κινήσεις για το Ελ Βενιζέλος το 2011 ήταν περι τις 165.000. Μέγιστο ήταν το 2009 με περ. 210.000.
 
costasim":2fnooovz said:
Αν δείτε την γενική διάταξη των διαδρόμων και τροχοδρόμων είναι συμμετρική με άξονα συμμετρίας την κεντρική οδό. 'Οπως αναπτύχθηκε σε πρώτη φάση το αεροδρόμιο, τα κτίρια επιβατών τα βοηθητικά κτίρια και τα δάπεδα στάθμευσης δημιουργήθηκαν δεξιά της κεντρικής οδού με αποτέλεσμα ο δεύτερος τροχόδρομος του 03L -021R να ενσωματωθεί σταδάπεδα αυτά. Προφανώς σε μελλοντική ανάπτυξη , αύξηση κίνησης , το ίδιο θα γίνει και πρός τα αριστερά της κεντρικής οδού. Βέβαια με τα σημερινά δεδομένα αύξηση κίνησης είναι ...ανέκδοτο για το Ελ Βενιζ., επομένως θα μας μείνει ο ένας τροχόδρομος περίσσευμα. Θα πεί κάποιος γιατί δεν θα μπορούσε να κατασκευασθεί μελλοντικά, αλλά μελλοντική κατασκευή τροχοδρόμου σε εν λειτουργία αεροδρόμια , προκαλεί ίσως περισσότερα προβλήματα. Με την ευκαιρία αεροδρόμια με δύο ανεξάρτητων κινήσεων διαδρόμους, έχουν δυνατότητα έως και 500.000 κινήσεων αεροσκαφών ανά έτος. Θυμίζω την κίνηση του 2011 που ήταν περί τις 190.000 κινήσεις. Μάλλον δεν πρόκειται να πλησιάσουμε ποτέ αυτόν τον αριθμό της χωρητικότητας. Τότε γιατί οι δύο διάδρομοι; Ε... σε καινούργιο αεροδρόμιο δύσκολα κατασκευάζεις ένα διάδρομο. Άλλωστε οι προβλέψεις κινήσεων αεροσκαφών και επιβατών κατά τον σχεδιασμό του αεροδρομίου, ήταν αρκετά μεγαλύτερες από τις σημερινές, άσχετα αν δεν επαληθεύθηκαν.
Πάντως μην ξεχνάμε ότι σε περίπτωση που (φτού κακά) πάθη καμμιά ζημιά ο ένας από τους τροχόδρομους κάποιας πλευράς,είναι καλό ότι υπάρχει και δεύτερος γιά να εξασφαλίση την λειτουργία τού αεροδρομίου.Επίσης,μπορεί σήμερα η αύξηση τής επιβατικής κίνησης στο υπερhub μας να φαίνεται "όνειρο τρελλό,όνειρο απατηλό" (που έλεγε και ο Κόκοτας),αλλά κανείς δέν μπορεί να είναι σίγουρος γιά το μέλλον......
 
Σωστά γιατί ένα=κανένα , 'οπως λέμε πολλές φορές , ιδίως εδώ που πρόκειται για ένα μεγάλο αεροδρόμιο. Οσο για την πρόβλεψη της κίνησης, (ανατρέχοντας σε προσωπικά αρχεία από το τέλος της δεκαετίας του 1970, Τεχνικά Χρονικά Απρ-Μαι 1976) ,( ναι από τότε είχαν αρχίσει οι μελέτες για το σχεδιασμό ενός νέου αεροδρομίου στην περιοχή της Αθήνας), κοιτάξτε διαφορές μεταξύ τριών μελετητικών γραφείων για το έτος 1990: (Α) AIRWAYS EΝG. = 25εκ. επιβάτες ανα έτος. (Β) Γραφείο Δοξιάδη = 29 εκ καί (Γ) Aerport de Paris = 18-14,8 εκ. Συνέχεια για το έτος 2000: (Α) δεν είχε πρόβλεψη . (Β) 44εκ (!!) και (Γ) 29,5-22,3εκ (οι Γάλλοι πάντα ποιό συντηρητικοί). Φαίνεται επομένως πόσο δύσκολο είναι να προβλέψει κανείς, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχουν προηγούμενα αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία, ή όταν υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες που δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν με ακρίβεια και μάλιστα σε ένα βάθος χρόνου τουλάχιστον 25-30 ετών, που απαιτείται για τον σχεδιασμό ενός νέου αεροδρομίου. Εκείνη την εποχή ( μέσα δεκαετίας 1970) η ετήσια κίνηση του Αεροδρομίου του Ελληνικού ήταν περί τα 4εκ επιβ και περι τις 90000 κινήσεις αεροσκ. , ενώ η συζήτηση που γινόταν, (τότε βέβαια δεν υπήρχε διαδίκτυο)εκτός από την επιλογή της θέσης ήταν και για το αν θα χρειαζόταν και τρίτος διάδρομος! Ελπίζω να μην κούρασα με λίγη ιστορία!
 
Top