Τεχνικές Βάσεις στον ΑΙΑ

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
21 χρόνια κλειστή η τεχνική βάση της πΟΑ στον ΑΙΑ, καλή σκέψη να την ενεργοποιήσουν. :idea:

Φοβάμαι όμως ότι δεν θα τους αφήσουν (με διάφορα τεχνάσματα οι της Α3). Σιγά να μην έχουν ανταγωνιστή στο τσιφλίκι τους.

Είχαν προσπαθήσει να ανοίξουν την τεχνική βάση μέσω ΕΑΒ αλλά η εταιρεία δεν έχει επαρκεί προσωπικό για τις ανάγκες της στην Τανάγρα Και οι πιστοποιήσεις που έχει ήταν για Β737, …. και δεν ήταν στο στρατηγικό της σχέδιο η επέκταση στον ΑΙΑ.

Ελπίζω να ανοίξει η βάση και να βρουν τόπο τα χρήματα των φορολογημένων που δαπανήθηκαν. :!:

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %80%cf%81/

Ποιο λογικό όμως μου φαίνεται να κάνανε διαγωνισμό να προσελκύσουν επενδυτή εξωτερικού :arrow: να την εκμεταλλευτεί και να αποδίδει ενοίκιο / μέρισμα…κλπ.
 
Τι δεν κατάλαβες? Ο σ. Σπίρτζης απευθύνεται στους κρετίνους της εκλογικής του πελατείας, οπότε μπορεί να λέει ότι ανακρίβεια θέλει.
 
Το 21 σας πείραξε…?... την σύνταξη της όλης τοποθέτησης δεν την κριτικάρατε; (ρημ = κριτικάρω) :?:
Εγώ όταν την διάβασα, δεν την κατάλαβα. :wall:
Δεν είμαι τόσο έξυπνος.
 
Μα όταν διαβάζεις, ότι η Τεχνική Βάση της ΟΑ στο LGAV είναι κλειστή εδώ και 21 χρόνια (δηλ. έκλεισε όταν ξεκίνησαν τα έργα ανέγερσής της) δε μπορείς να πάρεις σοβαρά την υπόλοιπη δημοσίευση. Και προς αποφυγή της παραξήγησης, αναφέρομαι στα όσα λέει το metaforespress κι όχι ο συμπαθέστατος airnamibia.
 
Καλό το αστείο!
Καταρχήν γιατί εγώ θυμάμαι ότι μέχρι το κλείσιμο της Ολυμπιακής δηλ. 28 Σεπτεμβρίου του 2009 εγώ εργαζόμουν μέσα εκεί και ακόμη συντηρούσαμε αεροπλάνα;

Βέβαια, έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια και όλο αυτό το διάστημα το τεράστιο αυτό έργο (το μεγαλύτερο υπόστεγο των Βαλκανίων) έμεινε σε πλήρη αχρηστία, χωρίς συντήρηση. Έμεινε δηλαδή κοτέτσι. Προφανώς οι φθορές που επέφερε αυτός ο χρόνος αναμένεται να είναι σημαντικές μέχρι εκτεταμένες. Εκτιμώ ότι θα χρειαστούν κάποια εκατομμύρια ευρώ για επανέλθει σε λειτουργική κατάσταση.
Ακούγεται μάλλον σαν όνειρα θερινής νύκτας.
Καληνύχτα μας.
 
Πιστεύω ότι λόγω της θέσης του σε χώρο με ελεγχόμενη πρόσβαση το υπόστεγο έχει αποφύγει τους βανδαλισμούς και τις κλοπές που αποτελούν γενικευμένη μάστιγα σε όλη την χώρα. Αντίθετα ότι τεχνικός εξοπλισμός υπάρχει είτε είναι απαξιωμένος ή χρειάζεται συντήρηση και "επαναπιστοποίηση" από μηδενική βάση.

Το βασικό ερώτημα είναι, γιατί κάποια ξένη σοβαρή επιχείρηση να θέλει να δραστηριοποιηθεί στον χώρο αυτό. Τόσο το ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον όσο και τρόπος που ο ΔΑΑ προσπαθεί να βγάλει από την μύγα ξυγκι είναι αποτρεπτικά,
 
Re: Στόλος ATR της Olympic Air

Eπειδή έχω φύγει εννέα χρόνια από το αεροδρόμιο θα με ενδιέφερε να ξέρω αν γίνονται συντηρήσεις στην Τεχνική Βάση τού αεροδρομίου η οποία όπως ξέρετε είναι υποχρεωτικό να λειτουργεί ή έστω να υπολειτουργεί ή καθόλου;
 
Re: Στόλος ATR της Olympic Air

Συντήρηση αεροσκαφών γινεται στο υπόστεγο της Aegean και στο πρωην της αεροπλοΐας. Το μεγαλο δεν χρησιμοποιείται.

Το οτι πρεπει να "λειτουργεί υποχρεωτικά η τεχνική βαση" απο που προκύπτει;
 
Re: Στόλος ATR της Olympic Air

επίσης το ''συντήρηση στη...Βουλγαρία'' ακούγεται σαν να έστειλε το αεροπλάνο η εταιρεία σε κάποια τριτοκοσμική χωρά! Στην Σόφια λειτουργεί MRO της Lufthansa Technik..
 
Top