Χρήσεις στρατιωτικών αεροδρομίων

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
Ligoi proseksan stin proxtesini sunendeuksi typou tou Ypourgou Tourismou tin dilwsi oti sxediazetai gia tis periodous megalis touristikis kinisis i peraiterw aksiopoiisi pollwn stratiwtikwn aerodromiwn gia politiki xrisi. Kati prepei na exoun sto mualo tous...gia na doume...Kapoia paradeigmata vevaia einai gnwsta.
 
Ναι μην χάσουμε.....Λες και δεν υπάρχουν λεωφορεία για την μεταφορά των επιβατών...αλλά βέβαια να κάνουμε νέα passenger terminals παντού για μία πτήση την εβδομάδα....Να δώσουμε βρε και στα πολιτικά αεροσκάφη προτεραιότητα σε σχέση με τα πολεμικά . Εγώ λέω να πώλησουμε γενικώς την Π.Α και για τα εδάφη τα οποία τα θέλουν είτε οι Τούρκοι έιτε οι αλβανοί είτε οποιοσδήποτε απλώς να κάνουμε διεθνείς διαγωνισμούς για την εξαγορά τους....Και γιατί μόνο τα αεροδρόμια? Γιατί να μην κάνουμε και τα στρατόπεδα τόπους αγροτουρισμού? Εμπρός στο ξεπούλημα για την μείωση του χρέους!


Sorry για το σχεδόν off topic :evil:
 
Έτσι όπως τα έχουν κάνει/πάνε να τα κάνουν, σε λίγο τα τσάρτερ θα γίνονται με Μ2000 και οι αναχαιτήσεις με 737 της Transavia. Δημήτρη, απόλυτο δίκιο....
 
Relax back, close your eyes kai take deep breaths....wraia ...pame pali apo tin arxi...

Enallaktiki xrisi startiwtikwn aerodromiwn epi tapitos.
 
Κύριοι, μήπως υπερβάλλετε; Μήπως, λέω...

Στρατιωτικά αεροδρόμια ήδη χρησιμοποιούνται για πολιτική χρήση και τα πολιτικά αεροσκάφη δεν έχουν προτεραιότητα σε σχέση με τα πολεμικά. Δεν είναι δυνατόν να δημιουργούνται νέα αεροδρόμια αποκλειστικά για πολιτική χρήση παντού!

Και, στο κάτω κάτω, η αξιοποίηση ορισμένων στρατιωτικών αεροδρομίων θα φέρει τουρισμό και σε κάποιες περιοχές όπου η εύκολη πρόσβαση δεν ήταν πάντα εφικτή. Γιατί η ευκολότερη πρόσβαση σε ένα μέρος από το εξωτερικό εξασφαλίζεται μόνο με το αεροπλάνο.

Αυτά δεν είναι καινούργια πράγματα!

Αφήστε που ενδεχομένως να ανοίξουν και κάποια παράθυρα για έλευση low-cost εταιριών σε ορισμένα από αυτά.
 
Κι εγώ δεν βρίσκω πρόβλημα στη χρήση κάποιων στρατιωτικών αεροδρομίων και για πολιτική χρήση.

Μάλιστα στο συνέδριο Αεροδρομίων, που διοργανώθηκε το 2003 στη Θεσσαλονίκη από την ΥΠΑ, υπήρχε εργασία-παρουσίαση που αφορούσε την κοινή χρήση αεροδρομίων -για στρατιωτικούς και πολιτικούς σκοπούς- και τους τρόπους για να επιτευχθεί αυτό χωρίς προβλήματα. Την εργασία είχαν κάνει από κοινού εκπρόσωποι του ΓΕΑ και της ΥΠΑ.

Δεν έχουν όλα τα στρατιωτικά αεροδρόμια την ίδια μεγάλη χρήση... Π.χ. ο Άραξος διαθέτει μονάχα Α-7, τα οποία δεν είναι και τα πλέον ενεργά αεροσκάφη της Π.Α. ή π.χ. και η Ανδραβίδα χρησιμοποιείται μονάχα από τα F-4E Phantom, τα οποία είναι α/φ σε βοηθητικό ρόλο σε σχέση με τα F-16 ή τα Mirage 2000. Μάλιστα, το αεροδρόμιο διαθέτει πολιτικό δάπεδο και χώρους για πολιτική χρήση, τα οποία προς το παρόν μένουν αναξιοποίητα.

Τα στρατιωτικά αεροδρόμια, παραμένουν και θα παραμείνουν στην δικαιοδοσία και διοίκηση της Πολεμικής Αεροπορίας, αλλά με λίγη καλή θέληση, άνετα μπορούν να βρεθούν τμήματα της ημέρας, που τα αεροδρόμια έχουν ασήμαντη ή καθόλου στρατιωτική κίνηση, για να χωρέσουν πολιτικές πτήσεις. Για να μην μιλήσουμε για στρατιωτικά αεροδρόμια που είναι ουσιαστικά μη χρησιμοποιούμενα... Αγρίνιο ή Τρίπολη ή Τυμπάκι (στη Νότια Κρήτη).

Με τις λογικές, που γράφτηκαν, σε λίγο θα μας πείτε να ανοίξουμε επιπλέον στρατιωτικά αεροδρόμια, γιατί είναι προ των πυλών μεγάλος ελληνοτουρκικός πόλεμος... :p :p :rolleyes: :rolleyes:
 
Nαι ρε θα γίνει πόλεμος!! Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι αναγκαία αυτή η κίνηση.Χρειάζεται η Ελλάδα άλλα αεροδρόμια?? Ε δεν νομίζω...Θα μπορούσαμε κάλλιστα να είχαμε λιγότερα αλλά καλύτερης ποιότητας.Μήπως θα ανοίξει και η Λάρισα που δεν ειναι τόσο δευτερεύων? Η προτεραιότητα καταλαβαίνετε ότι ήταν υπερβολή όπως υπερβολή είναι και η ύπαρξη τόσων αεροδρομίων στην Ελλάδα. Και για πείτε επιτυχημένα παραδείγματα...Όχι αλλά για να πειστώ ότι αξίζει τον κόπο...Καλαμάτα,Άραξος...Τι άλλο??? Τυμπάκι?? Τι υπάρχει στο Τυμπάκι?? 4ο αεροδρόμιο στη Κρήτη? Μιλάμε για τουριστική ανάπτυξη και αναφέρεις ρε Χristo το Αγρίνιο και την Τρίπολη?? Θα με τρελάνετε????

:D
 
dtrach":1oi3d5pv said:
Και για πείτε επιτυχημένα παραδείγματα...Όχι αλλά για να πειστώ ότι αξίζει τον κόπο...Καλαμάτα,Άραξος...Τι άλλο??? Τυμπάκι?? Τι υπάρχει στο Τυμπάκι?? 4ο αεροδρόμιο στη Κρήτη? Μιλάμε για τουριστική ανάπτυξη και αναφέρεις ρε Χristo το Αγρίνιο και την Τρίπολη?? Θα με τρελάνετε????

Εγώ έφερα, απλώς, παραδείγματα αεροδρομίων που δεν χρησιμοποιούνται. Σαφώς και δεν είπα, πως όλα πρέπει να χρησιμοποιηθούν και ως πολιτικά. ;) Απλώς, τα έφερα ως αντιπαραδείγματα στη λογική ότι θα υπάρξει πρόβλημα στην Πολεμική Αεροπορία, αν χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά ως πολιτικά, τα αεροδρόμια της.

Για την Τρίπολη, πάντως μην το γελάς, έχουν καταθέσει πρόταση η τοπική νομαρχία, για πολιτική αξιοποίηση του αεροδρομίου. (Πιθανώς, για χειμερινό τουρισμό? :p :rolleyes: )
Αλλά τώρα θα ανοίξουμε ένα άλλο θέμα, που πιάσαμε πρόσφατα σε συζήτηση στο μάθημα "Σχεδιασμός και Κατασκευή Αεροδρομίων" στο πανεπιστήμιο, σχετικά με την επιθυμία κάθε πόλης και χωριού να αποκτήσει αεροδρόμιο... που είναι επίσης μια τραγική ιστορία... :(
 
Nαι,ρε παιδιά,αλλα η πολιτική κίνηση που θα τραβήξουν αυτά τα αεροδρόμια, θα είναι αρκετή για να δικαιολογήσει τις επενδύσεις σε εγκαταστάσεις που θα χρειαστεί να γίνουν?
Και ακόμα κι άν υπάρχει αρκετή κίνηση,τίθεται και το θέμα της χρονικής διασποράς στα αεροδρόμια αυτα, οπου προτεραιότητα έχουν (αυτονόητο) οι στρατιωτικές κινήσεις. Είστε σίγουροι οτι το χρονικό παράθυρο που θα δώσει το αεροδρόμιο για civil ops θα συμπίπτει με τον προγραμματισμό των εταιρειών??? Όλοι ξέρουμε οτι οι τσαρτεράδες πετουν ολοι μαζί σε συγκεκριμένες μέρες!
 
seven4seven":3hm76q2d said:
Nαι,ρε παιδιά,αλλα η πολιτική κίνηση που θα τραβήξουν αυτά τα αεροδρόμια, θα είναι αρκετή για να δικαιολογήσει τις επενδύσεις σε εγκαταστάσεις που θα χρειαστεί να γίνουν?

Πρώτον από αυτό που έγραψε ο Απόστολος, δεν φαίνεται σε ποια αεροδρόμια αναφέρονται όλα αυτά τα σχέδια, μιας και είναι μια πολύ γενική αναφορά. Καλό θα είναι να συγκεκριμενοποιήσουμε, σχετικά με το ποια αεροδρόμια, ενδέχεται να αφορά αυτό το σχέδιο.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Υ.Π.Α. τα μόνα στρατιωτικά αεροδρόμια, στα οποία γίνονται έργα αυτή τη στιγμή σύμφωνα με το 5ετές πρόγραμμα της Υ.Π.Α., είναι αυτά του Αράξου, της Νέας Αγχιάλου και της Ανδραβίδας.* Τα έργα αυτά έχουν δρομολογηθεί -έτσι κι αλλιώς- εδώ και χρόνια, και κάποια έχουν ήδη τελειώσει. Και δεν μπορώ να βρω και κάποιο άλλο, πέρα αυτών (και ίσως και της Λάρισας), που να βρίσκεται σε στρατηγικό (τουριστικά) σημείο, και να ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί ως πολιτικό στο μέλλον... Επιπλέον, με τα έργα που είναι σε εξέλιξη, τα συγκεκριμένα αεροδρόμια αναβαθμίζονται αρκετά, και δεν τίθεται θέμα νέων έργων για τα επόμενα χρόνια. Κατ' εμένα, το σχέδιο που συζητιέται, αφορά -λογικά- περισσότερο την μεγαλύτερη πολιτική χρήση των συγκεκριμένων αεροδρομίων (με καλύτερη συνεργασία ΓΕΑ-ΥΠΑ, καλύτερη λειτουργία α/δ και όχι απαραίτητα νέες εγκαταστάσεις) και όχι ένταξη κι άλλων στρατιωτικών αερολιμένων, στην διάθεση της ΥΠΑ...

Επομένως, όλη αυτή η κινδυνολογία, είναι περιττή, και το μόνο αεροδρόμιο, κατά την άποψη που ενδέχεται να έχει πρόβλημα από πιθανή εκτεταμένη πολιτική χρήση, θα είναι αυτό της Νέας Αγχιάλου... που είναι και βάση 3 μοιρών F-16. :oops: :cool:


*Δεν αναφέρω στρατιωτικά-πολιτικά αεροδρόμια όπως τα Χανιά, η Λήμνος ή Σκύρος, τα οποία χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες ως πολιτικά, με προγραμματισμένες πτήσεις, και τα οποία προφανώς και δεν αφορά αυτό το μέτρο. :rolleyes:
 
Top