Κριτικη στην ΥΠΑ

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Κριτικη στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό makedonas » 01 Σεπ 2007, 21:13

Δεν γνωριζω εαν εχει τεθει το θεμα στο φορουμ ηδη. Αν ναι, τοτε σοι. Αν οχι, ιδου. Χθες πετωντας απο μου ηρθε νταμπλας: Πρωτα τσεκ ιν κανονικα, μετα με τις αποσκευες παραμασχαλα παρακατω για το security check! Ρωτησα ενα παλικαρι της 3Δ και μου ειπε οτι η ΥΠΑ ειχε παρει την αποφαση αυτη εδω και 2 περιπου μηνες! :shock: Και αναρωτιεμαι ΣΕ ΠΟΙΑ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ?!?! Στο τελευταιο ζουγκλοχωρι να πας, πρωτα γινεται το security check και μετα το τσεκ ιν! Ειχε δημιουργηθει μια τεραστια ουρα, αλλοι φευγανε σε 20 λεπτα και δεν ειχαν περασει τις αποσκευες τους απο ελεγχο! Και επειδη ειμαστε Ελληνες μπαινουμε και απο διπλα, και ας τους αλλους τους μ@λ@κες να περιμενουνε! Οταν πηγα να παραπονεθω σε εναν κοντο της ΥΠΑ, με ειδε απο χαμηλα και θυμηθηκε οτι εχει ασυρματο και οτι ητανε απασχολημενος! Δηλαδη πραγματα για να τους πιανεις και να τους φυστικωνεις! Τι χαλια ειναι αυτα αναρωτιεμαι. Ποιος ο σκοπος για την τακτικη αυτη. Μετα τις πυρκαγιες (που τις βαλανε Αλβανοι τις πιο πολλες) ντρεπομαι αλλη μια φορα που ειμαι Ελληνας εν ετει 2007!!! Το λεω ανοιχτα, και ητανε και η αποψη δεκαδων εκει που περιμενανε, τετοιο ΜΠΟΥΡΔ... δεν υπαρχει πουθενα παρα σε μας!!!


:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 53
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 02 Σεπ 2007, 05:19

Μάλλον έχεις καιρό να έρθεις σε ελληνικό αεροδρόμιο.. Πάντα πρώτα κάνεις check-in στο counter και είτε παραδίδεις εκεί τις βαλίτσες σου (περνάνε αυτόματα αυτές από έλεγχο στην πορεία προς το αεροπλάνο) και μετά περπατάς προς το gate όπου σε κάποιο σημείο γίνεται και το security check σε εσένα, είτε σε περιφεριακά αεροδρόμια αφού κάνεις check-in και απλά έχεις δώσει την βαλίτσα σου για να την ζυγίσει, την ξαναπέρνεις και την πας μόνος σου μέχρι τον χώρο που την παραδίδεις, την scannaroyn με τις ακτίνες και φεύγει για το αεροπάνο και εσύ συνεχίζεις πάλι κλασικά για το gate (περνώντας και εσύ από το security check)..
Οπότε όλα φυσιολογικά έγιναν μάλλον ή κάτι δεν έγραψες σωστά..

makedonas έγραψε:Χθες πετωντας απο μου ηρθε νταμπλας:

Από...?
0 x
http://athensairport.blogspot.com - Τελευταία αεροπορικά νέα (κυρίως από Ελ. Βενιζέλο - ATH/LGAV)
http://twitter.com/AthensAirport

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" (http://www.air-born.gr)

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3771
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 192
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό jerry » 02 Σεπ 2007, 06:19

Σε κάτι τέτοια είναι μπροστά ο Βενιζέλος..

Και που να βρεθείς στο LAX δηλαδή που επικρατεί ένα χάάάάάάάος με τους ελέγχους των αποσκευών. Άλλες εταιρειίες το κάνουν πριν το τσεκιν, άλλες μετά κοκ
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

flightnumber
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 21:30

Δημοσίευσηαπό flightnumber » 02 Σεπ 2007, 11:46

Και γώ έχω παραπονεθεί για τη γελεία αυτή κατάσταση!
Στα Χανιά δέ, έχουν και μερικά μηχανήματα που είναι 1-1,5 μέτρα ψηλά οπότε βλέπεις γριές και γέρους να σηκώνουν τη βαλίτσα τους και σκέφτεσαι "τώρα θα μείνουν στον τόπο", και τους υπαλλήλους της ΥΠΑ να κοιτούν αδιάφορα....
Απ' ότι ξέρω στην Ελλάδα μόνο ο Ελ.Βεν. κάνει την εξαίρεση, σε όλα τα άλλα αεροδρόμια δεν έχει γίνει κάν μελέτη για το συγκεκριμένο σέρβις...
Χτίζουν καινούρια αεροδρόμια, θέλουμε τουρισμό, αλλά με εξυπηρετήσεις του 50.
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Σεπ 2007, 18:48

Ισως καπου να μην εγινα ορθα κατανοητος:

Στο αεροδρομιο της Θεσσαλονικης εδω και 2 περιπου μηνες και με αποφαση της ΥΠΑ, πας απο την εισοδο στο τσεκ ιν, κανεις τσεκ ιν και μετα τραβας τις βαλιτσες για ελεγχο μερικα γκισε παραδιπλα, οπου σου κανουνε τον ελεγχο και τις δινεις, αφου εχεις κανει τσεκ ιν 4-5 γκισε πιο δεξια. Ναι, ειχα να ερθω απο τον Ιουλιο 2006 στη Θεσσαλονικη!!! Τοτε η διαδικασια ητανε: Απο την εισοδο στον ελεγχο αποσκευων (security check), μετα τσεκ ιν, εδινες στο τσεκ ιν τις βαλιτσες, και τελος. Με αλλα λογια οπως γινεται παντου στον πολιτισμενο κοσμο (μην ακουω για Αμερικη και πολιτισμο! :P ) Και στις 2 περιπτωσεις ο δικος ελεγχος παρεμεινε ιδιος. Ελπιζω να εγινα τωρα κατανοητος, φιλε MerNion! ;)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Σεπ 2007, 20:53

Προσπαθησα αλλα ο ταπας της ΥΠΑ με απεφυγε... δεν αντεξε την επιβλητικη παρουσια των 180 cm μου φαινεται.. ;) (και δεν ημουνα και με στολη να φανταστεις.. ;) )
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
Rhodes
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:53
Τοποθεσία: Rhodes
Επικοινωνία:

ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό Rhodes » 02 Σεπ 2007, 22:57

Στο καινούργι κτίριο του Διαγόρα θα επικρατήσει η ίδια κατάσταση.Η ΥΠΑ μας έχει ενημερώσει από τώρα.Επίσης μας είπαν ότι είναι έτοιμο ότι φωτίστικε και να κάνοθμε δοκιμαστικες πτήσεις λεσ και όλο το πρόβλημα τόσο καιρό ήτανε ο φωτισμός όχι ότι το πρωσοπικό δεν έχει ιδέα πως δουλεύουν τα καινούργια μηχανήματα ή οτι δεν έχουν μεταφέρει ούτε ένα screening μηχάνημα για να κάνουμε δοκιμαστικά κατά τα άλλα φωτίστικε :evil:
0 x


Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 03 Σεπ 2007, 14:02

Φαντάζομαι ότι η αλλαγή έγινε για να ελέγχεται το τελικό περιεχόμενο της βαλίτσας πριν μπει στο αεροπλάνο. Αλλιώς, με το να ελέγχεται πρώτα η βαλίτσα και μετά να πηγαίνει στο check-in, πολλοί βγάζουν πράγματα από τη χειραποσκευή (που δεν έχει ελεγχθεί γιατί θα την τσεκάρουν αργότερα) και τα βάζουν στη βαλίτσα που πηγαίνει στο αμπάρι. Σίγουρα ο πιο άνετος τρόπος είναι αυτός που εφαρμόζεται στο LGAV. Αλλά εφόσον δεν είναι δυνατό να εγκατασταθεί αντίστοιχο σύστημα αυτοματοποιημένης μεταφοράς και ελέγχου αποσκευών σε ήδη υπάρχοντα αεροδρόμια της χώρας, τότε η αποσκευή ελέγχεται σωστότερα με το νέο τρόπο και όχι με τον παλιό.
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 55
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 03 Σεπ 2007, 14:13

Το ίδιο χάος το έζησα και εγώ πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη. Τον Μάρτιο που είχα βρεθεί πάλι εκεί, πρώτα γινότανε ο έλεγχος των αποσκευών και στη συνέχεια προχωρούσες, έκανες τσεκ ιν και έδινες και την βαλίτσα μια και καλή.

Απο ότι κατάλαβα το καλοκαίρι αλλάξανε την διαδικασία λόγω κίνησης, επειδή προηγουμένως ΄σπαταλούσανε΄ αρκετό χώρο μπροστά από το τσεκ ιν ντεσκ και με την αυξημένη κίνηση θα επικρατούσε ακόμη περισσότερο χάος απο το υπάρχον. Δεν ήταν κατάσταση αεροδρομίου αυτή...
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3729
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 03 Σεπ 2007, 14:14

Από την προσωπική μου εμπειρία πάντως, θεωρώ πως η κατάσταση (από άποψη ουρών/εξυπηρέτησης) ήταν χειρότερη πέρυσι και τώρα έχει βελτιωθεί.

Η χρονοβόρα διαδικασία που δημιουργεί μεγάλες ουρές και απαιτεί μεγάλη επιφάνεια για την ανάπτυξη τους δεν είναι ο έλεγχος των αποσκευών αλλά ο έλεγχος των εισιτηρίων (check-in). Έχοντας χωροθετήσει το χώρο ελέγχου αποσκευών και τα μηχανήματα x-ray στο χώρο πριν από το check-in έμενε ανεκμετάλλευτο ένα πολύ μεγάλο μέρος της αίθουσας και οι ουρές συνωστίζονταν πίσω από αυτό. Ειδικά όσο αφορά το χώρο αναχωρήσεων Β με τις 2 σειρές check-in (11 ως 30) που βρίσκονται η μία απέναντι από την άλλη, η κατάσταση δεν ήταν και η καλύτερη, αφού απέμενε ελάχιστος χώρος για την ανάπτυξη της ουράς πίσω από τους 2 χώρους ελέγχου αποσκευών, με αποτέλεσμα να συνεχίζουν οι ουρές και εκτός των αιθουσών αυτών.

Φέτος υπάρχει πλέον διαθέσιμη όλη η επιφάνεια της αίθουσας για ουρές. Το να αφήσεις την αποσκευή στον έλεγχο μετά το check-in είναι κάτι που απαιτεί στις περισσότερες των περιπτώσεων ελάχιστο χρόνο, αφού είναι ασύνηθες μια αποσκευή να μην περνάει τον έλεγχο και να δημιουργείται καθυστέρηση. Δείτε 2 σχεδιαγράμματα με τις διαθέσιμες επιφάνειες για ουρά πέρυσι και φέτος. Με πράσινο οι ελεύθεροι χώροι, και με κόκκινο η επιφάνεια που καταλάμβανε ο έλεγχος αποσκευών πέρυσι. Με κόκκινο βελάκι σημειώνονται οι χώροι παράδοσης των αποσκευών φέτος.

Ενδεχομένως σε αεροδρόμια που υπάρχουν μεγάλες επιφάνειες πριν το check-in μπορεί να βρίσκεται και ο έλεγχος αποσκευών εκεί, αλλά στην Θεσσαλονίκη είναι μάλλον προτιμότερη η λύση που εφαρμόζεται φέτος (και που συναντάται βέβαια και σε πολλά αεροδρόμια ακόμα...).
0 x


Άβαταρ μέλους
Rhodes
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:53
Τοποθεσία: Rhodes
Επικοινωνία:

Χ-ray

Δημοσίευσηαπό Rhodes » 03 Σεπ 2007, 15:15

Μόνο που οι επιβάτες δεν το καταλαβένουν αυτό.Και η δική μου δουλειά καθυστερεί σαν check in.Πρέπει να λέω στο κάθε επιβάτη με απόλυτη ευγένεια να κατεβάσει την βαλίτσα του και να την πάρει στο X-Ray και αυτό αν το καταλάβει με την πρώτη φορά και αν την πάρει στο σωστό μηχάνημα είναι αρκετά χρονοβόρο πιστεψέ με.
0 x

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 12 Σεπ 2007, 01:52

Εκτος απο τον περιεργο αυτο τροπο ελεγχου των μεγαλων αποσκευων παρατηρω οτι ο ελεγχος π.χ στο Μακεδονια για τις μεγαλες αποσκευες του οποιου την ευθυνη εχουν καποιοι υπαλληλοι της ΥΠΑ εαν δεν κανω λαθος γινεται με βαση την υποκειμενικη κριση των υπαλληλων.Για παραδειγμα οταν εφευγα απο Θεσσαλονικη για Χιο,ειχα βαλει μεσα στη μοναδικη μεγαλη βαλιτσα ενα Laptop.Το εντοπιζουν στην οθονη και ο υπαλληλος μου ζητησε να βγαλω τον υπολογιστη και να τον ανοιξω!Χρονοβορα διαδικασια αφου ως γνωστον ο υπολογιστης ειναι περισσοτερο αργος με τη μπαταρια και φυσικα θα πρεπει να κλεισουν τα Windows,για να ξαναμπει μεσα κλειστος.Τον Ιουλιο τον ιδιο υπολογιστη τον ειχα βαλει σε σακιδιο ωμου.Πριν περασω την τσαντα στο μηχανημα ειπα στους αστυνομικους οτι εχω βαλει Laptop.Μου ειπαν να το αφησω μεσα στη τσαντα και ετσι περασε.
Το μονο αεροδρομιο που πραγματοποιει προβλεπομενα τους ελεγχους ειναι το Ελ.Βενιζελος οπου περνουν τη μεγαλη βαλιτσα την ελεγχουν σε μερος που δε βλεπεις και μονο εαν προκυψει κατι υποπτο σε καλουν.Επισης δε σου ζητουν να θεσεις σε λειτουργια τον υπολογιστη και ζητουν παντα να τον δουν.Συμπαιρασμα!ΥΠΑ και Αστυνομια δεν ξερουν τι τους γινεται και ευτυχως που δεν εγινε καμια στραβη να τρεχουμε.Το μονο καλο ηταν η ευγενικη συμπαιρηφορα του υπαλληλου της ΥΠΑ στη Θεσσαλονικη.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3729
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 110

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 12 Σεπ 2007, 01:56

jetflight έγραψε:π.χ στο Μακεδονια για τις μεγαλες αποσκευες του οποιου την ευθυνη εχουν καποιοι υπαλληλοι της ΥΠΑ εαν δεν κανω λαθος


Τον έλεγχο τον κάνει ιδιωτική εταιρεία security.
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 12 Σεπ 2007, 01:58

Ισως για αυτο ηταν ευγενικος ο υπαλληλος.
0 x

Eichman in Jerusalem
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 11:23
Τοποθεσία: Λαγκαδάς

Δημοσίευσηαπό Eichman in Jerusalem » 12 Σεπ 2007, 09:11

xristos έγραψε:
jetflight έγραψε:π.χ στο Μακεδονια για τις μεγαλες αποσκευες του οποιου την ευθυνη εχουν καποιοι υπαλληλοι της ΥΠΑ εαν δεν κανω λαθος


Τον έλεγχο τον κάνει ιδιωτική εταιρεία security.


Η ίδια εταιρία που κάνει και τον έλεγχο στον ΑΙΑ (παρεπιπτόντως)
0 x
I need proof. Where is the evidence?



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες