Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 25 Ιαν 2008, 11:07

Δεν είχα ακούσει κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα
Πως το βλέπετε θετικό η αρνητικό ?

Σε ιδιώτες τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας

Εξελίξεις δρομολογεί η σύσταση επιτροπής για τις ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημοσίου με τον Ιδιωτικό Τομέα) στο υπουργείο Μεταφορών, καθώς προωθείται σχέδιο μερικής ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων της χώρας.

Το υπουργείο Μεταφορών επιθυμεί την είσοδο ιδιωτών επενδυτών σε αρκετά αεροδρόμια της χώρας, με στόχο ιδιώτες να αναλάβουν τον εκσυγχρονισμό τους, ενώ παράλληλα θα έχουν και την εκμετάλλευση τους για σημαντικό χρονικό διάστημα.

Απο το capital.gr
:arrow: http://www.capital.gr/news.asp?Details=437887
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008


Άβαταρ μέλους
ToSofoPaidi
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 456
Εγγραφή: 13 Οκτ 2007, 14:34
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: κόσμος
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό ToSofoPaidi » 25 Ιαν 2008, 12:05

Ουσιαστικά εννοούμε πως μόνο τα "φιλέτα" των περιφερειακών αεροδρομίων θα περάσουν σε ιδιώτες όπως είναι φυσικό. Προσωπικά είμαι ενάντια σε μια τέτοια κίνηση. Θα ήθελα όλα τα αεροδρόμια να είναι υπό κρατικό έλεγχο, μιας και μιλάμε για εξαιρετικά σημαντικές υποδομές για ένα κράτος. Επειδή ωστόσο γνωρίζω σε ποια χώρα ζω :wall: και τι πρόκειται να συμβεί :evil: η επιθυμία μου θα παραμείνει μόνο... επιθυμία!
0 x
ζωή σε πέντε κινήσεις: αξιοπρέπεια - αλληλεγγύη - έρωτας - ταξίδι - ελευθερία
My FlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό aas59 » 25 Ιαν 2008, 12:11

Εχοντας πλέον πολυετή εμπειρία στο πώς λειτουργεί το Ελληνικό Δημόσιο (κρύβονται τα χρόνια ??? 8) 8) 8) 8) ) δεν τίθεται θέμα.
Ιδιωτικοποίηση των ΠΑΝΤΩΝ.......
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό OA701 » 12 Απρ 2010, 22:54

Ανανέωση του thread λόγω επικαιρότητας :D

Την τελική του μορφή θα λάβει την Πέμπτη κατά την διάρκεια του υπουργικού συμβουλίου το φετινό πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων. Στην πρώτη γραμμή του προγράμματος βρίσκονται ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΟΣΕ :banana: και ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ.


Για να δούμε τι θα αποφασίσουν... Με τρώει λίγο ποιά, πώς, γιατί, πού και πόσο...

:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=27087174
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 13 Απρ 2010, 10:04

Απο τη μια περιμενω με ενδιαφερον να δω τα ποσα που θα εισπραξει το δημοσιο αν τελικα ιδιωτικοποιηθει καποιο αεροδρομιο, απο την αλλη δεν πιστευω οι φοροι αεροδρομιων να μεινουν σε χαμηλο επιπεδο μετα τις ιδιωτικοποιησεις, εκτος αν ερθει καποιος λογικος ανθρωπος και επενδυσει... Οχι σα τους Γερμανους που εχουν παει τους φορους στο ταβανι... :roll:
0 x

Cyverius
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: 02 Ιουν 2006, 20:21

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Cyverius » 13 Απρ 2010, 21:13

Οι φόροι αεροδρομίου αποτελούνται από τέλη που ορίζει το κράτος (κυρίως το τέλος εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης αεροδρομίων ήτοι «σπατόσημο» σε όλα τα αεροδρόμια πλην των επιδοτουμένων), τα τέλη του εκάστοτε αεροδρομίου (που αφορούν δικές του αμοιβές για παροχή διαφόρων υπηρεσιών) καθώς και από εισφορές – συνδρομές προς τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ).

Αν κρίνουμε από το "Ελευθέριος Βενιζέλος", όπου τον έλεγχο έχουν ιδιώτες βλέπουμε ότι τουλάχιστον εκεί οι φόροι που πληρώνουμε βγάζουν τα λεφτά τους. Το αεροδρόμιο δημιούργησε ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένες με αυτό. Δεν ισχύει το ίδιο με τα τρισάθλια επαρχιακά δημόσια αεροδρόμια-κοτέτσια που αποτελούν απόδειξη ότι το ελληνικό κράτος είναι αποτυχημένος επιχειρηματίας. Την ίδια στιγμή που το "χαράτσι εκσυγχρονισμού" είναι υψηλότερο των Αγγλικών και Σουηδικών αεροδρομίων.... give me a break!!! Το αυτό ισχύει και στους σταθμούς του ΟΣΕ και στους δρόμους που διαχειρίζεται ακόμα το δημόσιο. Τα διόδια/τέλη τόσων ετών πηγαίναν (έμμεσα ή άμεσα) στις τσέπες των διοδιάδων/ΥΠΑτζήδων και για να καλύψουν άσχετες (μαύρες)τρύπες του προϋπολογισμού. Αυτό θέλουμε? Από γινάτι και μόνο να αφήσουμε την κατάσταση ως έχει (χάλια) ?

Συνεπώς, ασφαλώς και πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν. Κάλιο αργά παρά ποτέ. Πόσο μάλλον τώρα, στην άθλια δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 13 Απρ 2010, 21:57

Όταν ο φόρος αεροδρομίου για πτήσεις εσωτερικου είναι 30,01 ευρώ(χωρίς την ασφαλιστική εισφορά ή επισφάλιστρο) από το Βενιζέλο τότε κάθε άλλο παρά μπορούμε να πούμε ότι οι φόροι βγάζουν τα λεφτά τους. Αν είναι να ιδιωτικοποιηθεί ένα περιφεριακό αεροδρόμιο και να κοστίζει περισσότερο από όσο το Heathrow, τότε τι να πω. Αλήθεια το Βενιζέλος πρέπει να ναι το πιο ακριβό αεροδρόμιο σε πτήσεις εσωτερικού, αλλά και εξωτερικού που υπάρχει ως προς τους φόρους.
0 x


Cyverius
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: 02 Ιουν 2006, 20:21

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Cyverius » 13 Απρ 2010, 23:13

To Σπατόσημο είναι 22 ευρώ για εξωτερικό ανεξάρτητα από ποιο αεροδρόμιο πετάς. Θες να μου πεις ότι την ίδια ποιότητα υπηρεσιών λαμβάνεις από το Ελ.Βενιζέλος και από λχ το Καζαντζάκης? Μην τρελαθούμε. Οι φόροι δε θα αυξηθούν, αυτό που θα αλλάξει είναι το ποσοστό που θα πηγαίνει στο αεροδρόμιο σε σχέση με αυτό που πάει για άσχετα πράγματα, όπως συνέβη και με τη μεταφορά του ATH από το αλήστου μνήμης Ελληνικό.
0 x

Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό George » 14 Απρ 2010, 00:30

To "Σπατόσημο" (επισήμως γνωστό ως Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων) είναι 12 ευρώ για προορισμούς εσωτερικού, εντός Ε.Ε. και για ορισμένες άλλες ευρωπαϊκές χώρες (ας μην τις απαριθμήσω τώρα) και 22 ευρώ για τις διηπειρωτικές και όλες τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές... Επίσης, το κάθε αεροδρόμιο έχει δικαίωμα να επιβάλει και άλλους φόρους (π.χ. security charge κ.ά.) εκτός του ΤΕΑΑ. Στα κρατικά ελληνικά αεροδρόμια αυτοί δεν επιβάλλονται αυτή τη στιγμή και δε νομίζω να υπάρχει πρόθεση να επιβληθούν στο άμεσο μέλλον.

Επίσης, σας θυμίζω ότι το αν ένα αεροδρόμιο είναι ακριβό ή όχι κρίνεται σε μεγάλο βαθμό και από τις χρεώσεις προσγείωσης, στάθμευσης κλπ κλπ κλπ. Οι συγκεκριμένες στα κρατικά ελληνικά αεροδρόμια είναι αστείες σε σχέση π.χ. με αυτές στο LGAV.

Η δε αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση μιας πτήσης πολλές φορές είναι πολύ διαφορετική σε ένα μικρού ή μεσαίου μεγέθους ελληνικό αεροδρόμιο απ' ό,τι σε ένα από τα μεγάλα (π.χ. LGAV, LGTS κλπ). Στη συγκεκριμένη παράμετρο, δεν παίζει ρόλο το αν το αεροδρόμιο είναι κρατικό ή όχι. Ενίοτε δε η επιχειρησιακή ευελιξία που συναντά κανείς σε ένα μικρότερο αεροδρόμιο (που στην Ελλάδα όλα τα αεροδρόμια αυτού του μεγέθους είναι κρατικά) κάνει τη ζυγαριά να γέρνει προς τα εκεί που δε θα περιμένατε οι περισσότεροι.

Δε θέλω να πάρω θέση στο δίλημμα ιδιωτικά ή κρατικά αεροδρόμια, απλώς λέω ότι αν θέλουμε να συγκρίνουμε ολοκληρωμένα δύο δεδομένα αεροδρόμια ανεξαρτήτως ιδιοκτησιακού καθεστώτος, πρέπει να βάλουμε στο τραπέζι διάφορες παραμέτρους. Καλώς ή κακώς ο περισσότερος κόσμος εδώ βλέπει το πράγμα μόνο από την πλευρά του επιβάτη, αλλά δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι...


Cyverius έγραψε: Τα διόδια/τέλη τόσων ετών πηγαίναν (έμμεσα ή άμεσα) στις τσέπες των διοδιάδων/ΥΠΑτζήδων και για να καλύψουν άσχετες (μαύρες)τρύπες του προϋπολογισμού.
Αυτό δεν ισχύει, αγαπητέ Cyverius, τουλάχιστον ως προς το πρώτο σκέλος με τις τσέπες.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό OA701 » 14 Απρ 2010, 01:25

Θα συμφωνήσω με George & Cyverius...

Κατά την ταπεινή μου άποψη, η σύγκριση του Βενιζέλου με τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια είναι αδόκιμη.
Ο Βενιζέλος αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου-εξόδου της χώρας, εγκατεστημένος στην πρωτεύουσα, που όπως ξέρουμε συγκεντρώνει τα πάντα (κόσμος, επιχειρήσεις, πολιτική, πολιτισμός κ.α.) Το πρόβλημα του Βενιζέλου είναι ότι πρώτον πρόκειται για Α/Δ που δεν προϋπήρχε αλλά κατασκευάστηκε και δεύτερον ότι λόγω του γνωστού φαινομένου των μιζών ίσως δεν προστατεύτηκε το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον στα της λειτουργίας του.

Τα περιφερειακά α/δ απ’ την άλλη, υπάρχουν, λειτουργούν και φέρνουν λεφτά στο δημόσιο με τη σέσουλα. Δεν έχει τύχει να δώ ποτέ ισολογισμό κρατικού α/δ αλλά έχω την πεποίθηση ότι ο/οι ιδιώτες που θα επένδυσουν δεν θα έχουν ως πρώτη επιλογή την αύξηση των τελών. Έχοντας μία μηχανή παραγωγής χρήματος πρώτα θα συμμαζέψουν τα οικονομικά (που είμαι σίγουρος ότι επιδέχονται πολύ συμμάζεμα-δημόσιο είναι αυτό) και έπειτα, αφού προσφέρουν κάτι διαφορετικό μα πρωτίστως αναβαθμισμένο, να αναπροσαρμόσουν τα τέλη τους.

Φυσικά, δεν αποκλείω να γίνει και διαφορετικά και να εισέλθουν εταιρείες βρυκόλακες, γι’ αυτό θα ήταν καλύτερο να μπούν στα μετοχικά σχήματα και διάφοροι τοπικοί φορείς που επενδύοντας κάποια χρήματα θα έχουν και λόγο και άποψη στην προστασία των τοπικών και εθνικών συμφερόντων.

Όπως και να έχει όμως, μη ξεχνάμε ότι ένα περιφερειακό αεροδρόμιο ζεί και αποφέρει κέρδος λόγω του τουρισμού, ο οποίος έχει γίνει πάρα πολύ ευαίσθητος σε θέματα τιμών. Και το 1 ευρώ μετράει. Μια TUI να στραβώσει και να αποσυρθεί, την έκατσε και το Α/Δ. Δεν είναι Αθήνα όπου αναγκαστικά θα πάει η X εταιρεία για πολλούς και διάφορους λόγους.

Ας δούμε όπως προείπα ποιά, πώς, γιατί, πού και πόσο και επανερχόμαστε.

ΥΓ
Για όσους υποστηρίζουν την κρατική διαχείριση α/δ, τους προτρέπω να διαβάσουν το thread του Διαγόρα (μου φαίνεται δεν θα ξαναγράψω-άδικα πάνε) και να επισκεπτούν τον Καζαντζάκη τους καλοκαιρινούς μήνες.
ΥΓ2
Μα πιό πολύ απο όλα, χάρηκα για τον ΟΣΕ. :banana:
ΥΓ3
Τα τέλη είναι αμαρτωλή ιστορία. Εκτός του ότι πηγαίνουν αλλού πλέον, και η ΥΠΑ βάζει χέρι στο βάζο με το μέλι...
Τελευταία επεξεργασία από OA701 σε 14 Απρ 2010, 01:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Cyverius
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: 02 Ιουν 2006, 20:21

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Cyverius » 14 Απρ 2010, 01:30

Από ποιά μεριά θα έπρεπε να το βλέπουμε φίλε George δηλαδή, από την πλευρά της καθαρίστριας? Επιβάτες είναι η πλειοψηφία των πολιτών και οι συγκρίσεις με το Ελ.Βεν είναι χαοτικές για τα υπόλοιπα "μεγάλα" περιφερειακά αεροδρόμια (SKG,HER, RHO κλπ) που διακινούν και την πλειοψηφία του κοινού. Εκεί υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης που σε καμία περίπτωση δε δύναται να καλύψει το δημόσιο, όπως απέδειξε τόσα χρόνια.

Δε θα ασχοληθούμε με την άγονη γραμμή και τα απόμακρα αεροδρόμια, αυτά επιδοτούνται και θα μείνουν κρατικά αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Τα άλλα καίνε, που κάνουν μπαμ στη σύγκριση με τα αντίστοιχα του εξωτερικού... Είμαστε τουριστική χώρα, ας το δούμε επιτέλους θερμά. Το σπατόσημο τουλάχιστον στο Βενιζέλος δεν πήγε χαμένο, μην ξεχνάτε την προηγούμενη κατάσταση. Ο ιδιώτης έχει συμφέρον να παρέχει καλές υπηρεσίες γιατί εξαρτάται το κέρδος του από αυτό.

Όσο για τα διόδια τουλάχιστον, επέτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα καταστάσεις και πόσοι των κρατικών διοδίων έχτισαν βίλες και πήραν τζιπ με υπεξαιρέσεις... ευτυχώς εδώ που μένω τα ανέλαβε ιδιώτης και είδαμε επιτέλους φρεσκοστρωμένο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών χωρίς κηφηναριό.
0 x

Boboneras
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: 13 Απρ 2010, 06:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ARG
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Boboneras » 14 Απρ 2010, 07:52

Στην οικονομική φάση που βρισκόμαστε, σαν Ελληνικό Κράτος, η ιδιωτικοποίηση αποτελεί μονόδρομο και πιθανό εισόδημα
για τον "ταλαίπωρο" κρατικό προυπολογισμό. Τα αεροδρόμια μπορούν να φέρουν χρήμα, αποτελούν σημαντικό περιουσιακό στοιχείο αλλά το κράτος στη φάση που είναι δεν μπορεί να κάνει μακροχρόνιες επενδύσεις, έτσι μοιραία θα προχωρήσει σε εκποιήσεις. Είμαι βέβαιος ότι μέσα στην ανάγκη να γίνουν "γρήγορα" τα πράγματα κάποια σεροδρόμια ή θα πάνε για ένα κομμάτι ψωμί...ωστόσο θα δημιουργήσουν και θέσεις εργασίας και αυτό είναι θετικό. Το κακό όμως είναι πως ελάχιστα αεροδρόμια θα κριθούν από τον ιδιώτη ως βιώσιμα... γιατί ο ιδιώτης φέτος ζητάει 50 του χρόνου 100 και μετά 200 και δεν ξέρω κατά πόσον οι ρυθμοί ανάπτυξης μπορεί να είναι τέτοιοι. Και μετά έχουμε τα γνωστά...περικοπές
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 15 Απρ 2010, 15:22

μια ακόμα παράμετρος στο θέμα είναι και τα μικρά αεροδρόμια, τα οποία χρηματοδοτούνται ουσιαστικά απο τα έσοδα των μεγάλων..
Όλοι αυτοι λοιπόν που είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων των μεγάλων ( ουσιαστικά παραχώρηση εκμετάλλευσης και όχι πώληση) θα πρέπει να πούν αν δέχονται να επιβαρυνθούν ΚΑΙ με αυτό στη φορολογία τους...
Οι ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα δυστυχώς έχουν μεγάλη διαφορά απο τη διεθνή πρακτική.. Είδαμε μήπως τον ΟΤΕ να βελτιώνεται ? λιγότερους τεχνικούς έχει τώρα για αποκατάσταση βλαβών και οι βελτιώσεις των δικτύων του πάνε με ρυθμό χελώνας.
Επίσης, φταίνε τα 4-5 μεγάλα αεροδρόμια για την όποια αρνητική εικόνα δείχνουν ? αν διαχειριζόταν τα ίδια τα έσοδά τους τότε θα μπορούσαμε να κατηγορήσουμε τους αερολιμενάρχες κλπ για κακό management.. Εδώ για ενα ανταλλακτικό αποφασίζει η "Αθήνα", για το μοναδικό λόγο της συγκέντρωσης των εξουσιών..σιγά μην αφήσουν άλλους να τους χαλάσουν τη "σούπα" ( δηλαδή τη μάσα)
Ποιος φταίει οτι για 3-4 συνεχόμενη χρονιά το τμήμα πληροφοριών ( ιδιαίτερα κρίσιμο για ενα σύγχρονο αεροδρόμιο - αρμόδιο και για την ενημέρωση των συστημάτων οπτικών αγγελιών) στα περισσότερα περιφερειακά δεν θα λειτουργήσει ή θα υπολειτουργεί σε βαθμό που δεν θα είναι αξιόπιστο? 3-4 εποχιακοί υπάλληλοι - όπως γίνονταν παλιότερα θα έλυναν το πρόβλημα.. αλλά εκεί οι πολιτικοί διοικούντες κάνουν οικονομίες και αλλού δίνουν χρήμα με τη σέσουλα
Επίσης- και ίσως αυτό φανεί συνδικαλιστικό, αλλά σκέφτομαι και τα παιδιά μου - θέλουμε μια ιδιωτικοποίηση που κάποιος "προσκείμενος" θα βγάζει τα εκατομμύρια και θα "προσφέρει θέσεις εργασίας" των 600-700 ευρώ και ελαστικού ωραρίου ? αυτό θέλουμε ? γιατί αυτό συμβαίνει με τους σεκιούριτι τους handlers και τις εταιρείες καθαρισμού στα αεροδρόμια, όπου νέα παιδιά παρακαλάνε για μια θέση της ξεφτίλας (γιατί μερικοί νομίζουν ακόμα οτι το δημόσιο έχει το μονοπώλιο του μέσου και της διαπλοκής)
0 x


Cyverius
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: 02 Ιουν 2006, 20:21

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Cyverius » 15 Απρ 2010, 15:29

Όχι, θέλουμε ακόμα περισσότερους χαραμοφάηδες δημόσιους υπάλληλους, που έγιναν το βασικό προϊόν της Ελλάδας.

Μάλλον δεν έχεις ακόμα καταλάβει την κατάσταση της χώρας αγαπητέ. Το "ζήσε το μύθο σου στην Ελλάδα" τελείωσε, μαζί με τα βερεσέδια.
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 15 Απρ 2010, 16:44

@cyverious
ποιός μίλησε για περισσότερους δημόσιους υπαλλήλους- αν και θα μπορούσαμε να πούμε για ειδικότητες μέσα στα αεροδρόμια που θέλουν αρκετό κόσμο, όπως οι ηλεκτρονικοί που πρόσφατα φορτώθηκαν το σχετικά νεο σύστημα CUTE στα check-in desks ( ανάποδα δηλαδή απο αυτό που πολλοί ζητούν- είχε την τεχνική υποστήριξη μια εταιρεία με αρκετά λεφτά στη σύμβαση και δεν έγινε ανανέωση αρα το σύστημα ηρθε πίσω στην YΠA)
Και επειδή πιστεύω οτι οι περισσότεροι εδώ μέσα είναι αρκετά σχετικοί, όταν μπαίνουν νέα (επιπλέον και όχι αντικατάσταση παλιών) συστήματα (RADAR, ILS, αξονικοί, HBS κλπ) δεν θα πρέπει να υπάρχει και το ανάλογο προσωπικό ? αυτοί θα είναι χαραμοφάηδες.? σε παρακαλώ απάντησε μου !!
Πρίν λίγα χρόνια υπήρχαν κάποια μέτρα ασφαλείας που σήμερα έχουν ενισχυθεί με πολλαπλάσια συστήματα... αυτά τα περισσότερα οι ίδιοι θα τα δουλεύουν ? δεν θέλει χέρια ? μόνα τους θα λειτουργούν?
Τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι κατεξοχήν τσαρτεράδικα και όσοι νομίζουν οτι θα γίνουν Βενιζέλος επειδή θα τα πάρει κάποιος ιδιώτης βλέπουν όνειρα... κατ'αρχάς στα υφιστάμενα αεροδρόμια δεν τίθεται θέμα πώλησης.. είναι πολύ ακριβή η γή και οι υποδομές για τον οποιονδήποτε που θα θελήσει να κάνει σε αυτή τη ζωή απόσβεση.. μιλάμε για πιθανές παραχωρήσεις εκμετάλλευσης για 20-30 χρόνια.. με το δεδομένο λοιπόν οτι η κίνηση περιορίζεται σε 4-5 μήνες ( και αυτό δεν έχει να κανει με την οποιαδήποτε εικόνα αεροδρομίων), τί τιμές θα πρέπει ο ιδιώτης να βάλει στα τέλη και στις ενοικιάσεις καταστημάτων για να βγάλει λεφτά ? μια τυρόπιτα στο bar θα πρέπει να πουλιέται 6-8 ευρώ ? τί θα χρεώνει τις charter εταιρείες και αυτές θα συνεχίσουν να έρχονται? θυμηθείτε τί έγινε με την αλλαγή στην Αθήνα, εξαφανίστηκαν τα charter απο το Βενιζέλο.....τότε θα διαμαρτυρηθεί κανένας ή θα λέει "δεν πειράζει αφού είναι ιδιωτικό"?
Επίσης - και επίτρεψέ μου να γνωρίζω- γνωρίζεις τα τιμολόγια που δίνουν οι εταιρείες που κάνουν τεχνική υποστήριξη σε διάφορα συστήματα όταν χρειάζεται ? μια επέμβαση είναι ο μισθός 2-3 "χαραμοφάηδων" που λές. Αν δηλαδή δεν έχει ψυκτικό, υδραυλικό (στο δικό μου τώρα δεν έχει) το αεροδρόμιο και φέρνει μια εταιρεία, νομίζεις οτι θα γλυτώσει λεφτά ??? πολλαπλάσια θα δώσει, αλλα για αυτά δεν πειράζει , έτσι ?
Έχουν πάρει μερικοί μονοκοπανιά και βρίζουν τους πάντες, επειδή είχαν την ατυχία να μπούν στο δημόσιο .. ε, ναί ! κάποιοι σπούδασαν το αντικείμενο και μπήκαν .. να τους σταυρώσουμε κιόλας ? ή μήπως τους παίρνει όλους η μπάλα ? γιατί ετσι να αρχίσουν οι απέξω να βρίζουν τους δημόσιους και αυτοι με τη σειρά τους να τους αποκαλούν ΟΛΟΥΣ φοροφυγάδες !!
Το κακό είναι οτι φωνάζαμε για τον ΟΤΕ, πουλήθηκε , είδαμε μείωση των ελλειμμάτων, είδαμε βελτίωση υπηρεσιών, σε λίγο θα λέμε και για την ΟΑ, που με την πιθανή συγχώνευση θα έρθουμε σε "άλλες εποχές"... μήπως θα είναι αργά για να διαμαρτυρηθούμε τότε ?
Με την υποδοχή στην ΥΠΑ των εκατοντάδων πιλότων και μηχανικών της ΟΑ που δεν θα έχουν και κάποιο ωφέλιμο εργο, ποιός διαμαρτύρεται ? αν τους δείτε να κάθονται ποιοί θα φταίνε ?
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες