Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 16 Αύγ 2017, 12:41

Η σχετικά μικρότερη εμπειρία μου συμφωνεί σχεδόν απόλυτα με όσα έχει καταγράψει ο nikosoik.
0 x


andreasl
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 30 Μαρ 2012, 13:15
x 15

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό andreasl » 16 Αύγ 2017, 14:43

Στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς, την ώρα που περπατάς πεζός στην πίστα για να πας από την πύλη στο αεροπλάνο, μπορείς άνετα να βγάλεις φωτογραφίες χωρίς κανείς να σου πει το παραμικρό. Αρκεί να μην ξεφύγεις πολύ από τη σειρά σου. Δεν υπάρχουν πουθενά πινακίδες που απαγορεύουν τη φωτογράφιση. Λογικά η συμπεριφορά του σεκιουριτά θα έχει σχέση με τις άθλιες εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, ίσως η Fraport θέλει να αποφύγει δυσάρεστα δημοσιεύματα στον τύπο ή στα σόσιαλ.
1 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 250

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό aris320 » 16 Αύγ 2017, 14:50

Και εγώ είχα γράψει σε άλλο θέμα για ένα παρόμοιο περιστατικό στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων αλλά ήταν η πρώτη φορα αλλά την έβγαλα καθαρή γιατί με ήξεραν οι αστυνομικοί.
Βέβαια εγώ στην περίπτωση αυτήν πήγα να τραβήξω κυβερνητικό αεροπλάνο και όπως καταλαβαίνετε αμέσως μου φώναξαν και φυσικά διέγραψα την φωτογραφία αν και δεν υπήρχαν πουθενά πινακίδες που να απαγορεύουν την φωτογράφιση,απλά ήταν μόνο για εκείνη την στιγμή της μέρας ο συγκεκριμένος περιορισμός.
Αλλά ακριβώς απέναντι υπήρχαν σπίτια που άνετα κάποιος μέσα από το παράθυρο του σπιτιού του το φωτογράφιζε.

Το θέμα είναι οι εντολές που τους δίνουν,που και στην δική μου περίπτωση και στου EFL03 οι αστυνομικοί/σεκιούριτι είχαν εντολή όποιος φωτογραφίσει εντός ή εκτός περιμέτρου του αεροδρομίου να γίνεται παρατήρηση.

Πάντως όπως και οι υπόλοιποι έτσι και εγώ έχω φωτογραφίσει από όλες τις μεριές του αεροδρομίου μας και δεν μου έχει πει κανένας τίποτα.
0 x

Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56
x 84

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 16 Αύγ 2017, 22:31

sv1xv

το έγγραφο το διάβασα και είδα ημερομηνία από το 1996. Δεδομένου ότι στην Κεφαλονιά το καλοκαίρι φιλοξενείται κλιμάκιο της ΠΑ εξέφρασα την επιφύλαξη μήπως υπάρχει κάποιος περιορισμός εξαιτίας αυτού.

Το αν ο υπάλληλος ενημερώθηκε από τη Fraport ή από τον άμεσα προϊστάμενο του δεν μας αφορά. Λειτουργεί ως αντιπρόσωπος του φορέα διαχείρισης του αερολιμένα και έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι εφαρμόζει την πολιτική της fraport. Από τη στιγμή μαλιστα που ο υπάλληλος της fraport (ξέρω ότι είναι υπάλληλος άλλης εταιρίας αλλά από τη στιγμή που υπάρχει εργολαβική σχέση του εργοδότη του με την fraport τότε έμμεσα και ο ίδιος έχει σχέση με τη fraport) απευθύνθηκε μόνο σε ένα συγκεκριμένο άτομο από τα τόσα που βρίσκονταν εκεί γιατί προφανώς είχε πιο καλή φωτογραφική κάμερα μάλλον κάτι δεν έκανε σωστά ακόμα και αν υπάρχει απαγόρευση.

Eευτυχώς υπάρχει ο θεσμικός φορές για να επιληφθεί του θέματος και αυτός είναι ο Αερολιμενάρχης. Σχετικά τηλέφωνα εδώ. http://www.ypa.gr/our-airports/kratikos ... hnias-kakf
0 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 16 Αύγ 2017, 23:34

Εντάξει και στην Αγγλία απαγορεύεται η ακρόαση αεροπορικών συχνοτήτων μέσω scanner δια νόμου αλλά η αστυνομία και η ασφάλεια γύρω από το Heathrow δεν ασχολείται καν και μιλάμε κάθε μερά δεκάδες spotters μαζεύονται με ασυρμάτους στα χέρια και DSLR.
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5388
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 366
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 17 Αύγ 2017, 18:25

Στον ΑΙΑ πάντως εδώ και αρκετούς μήνες οι σεκιουριτάδες δεν ενοχλούν τους spotters γιατί τους έχει δοθεί η απαραίτητη διευκρινιστική οδηγία γι αυτό από το αρμόδιο τμήμα. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ειδοποιούν την αστυνομία.
Όπως είπε και ο seven4seven απλά τους αγνοείς. Έχε βέβαια υπ όψιν σου ότι μπορεί μεν να είσαι σε ιδιωτικό ή σε δικό σου χώρο αλλά μπορεί να υπάρχουν περιορισμοί μερικές φορές (πχ άφιξη vip, ξένου πρωθυπουργού κλπ) ή φυσικά περιπτώσεις όπως το να είναι ένα αεροδρόμιο (και) στρατιωτικό.
1 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3781
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 198
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό jerry » 22 Αύγ 2017, 15:48

Μπορεί απλά ο συγκεκριμένος σεκιουριτάς να έδειξε υπερβολικό ζήλο. Έχουν αναφερθεί τέτοιες περιπτώσεις στα κατά τόπους Fraport αεροδρόμια. Δεν έχετε δει τα οχήματα-σκακιέρες που κόβουν βόλτες αενάως σε πίστες, διαδρόμους κτλ ;

Με την κεντρικοποιημένη διοικητική δομή βέβαια, θα μπορούσε να υπάρξει κάποια οδηγία σχετικά με τη φωτογράφιση. Αν και πάλι λόγω υπερβολικού ζήλου, μπορεί να οδηγηθούμε σε ακραίες λύσεις (τύπου, ας την απαγορέψουμε παντού).
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 26 Αύγ 2017, 11:21

Διαβάζω αρkετά άρθρα σχετικά με την αποδυνάμωση της Πυροσβεστικής λόγω της επάνδρωσης ή ενίσχυσης των σταθμών στα α/δ της Fraport, που έχουν αφήσει πολύ λιγότερους "μάχιμους" εν μέσω πυρκαγιών.
Διαβασα και το παρακάτω άρθρο
http://eleftheriatypou.gr/to-thema-tis- ... osvestiki/
που έχει να κανει με τη σύμβαση, την απαγόρευση δημοσιοποίησης της για 8 χρόνια- γιατί άραγε? -
με το "καλύτερο" να είναι στην τελευταία παράγραφο :
"Αριστος γνώστης της σύμβασης, πάντως, θα πρέπει να είναι ο επικεφαλής Πυρασφάλειας της Fraport. Πρόκειται για τον κ. Αντώνη Παναγιωτάκη, μέχρι πρόσφατα επιπυραγό στη Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού του Αρχηγείου του ΠΣ, που ήταν ένα από τα πέντε μέλη της ομάδας εργασίας τα οποία κατήρτισαν τη σύμβαση με τη Fraport. Μόλις ολοκληρώθηκε η σύμβαση, έφυγε από το Σώμα και πήρε τη θέση στη γερμανική εταιρεία."
1 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 26 Αύγ 2017, 23:14

Δηλαδή μας λες ότι η Φράπορτ φταίει που καίγονται τα δάση; Τόσα χρόνια δεν καιγόντουσαν; Μήπως και για τους σεισμούς στην Κω και στη Λέσβο φταίει η Φράπορτ;

Επίσης, όπως έχουμε πει και πιο πάνω, το να έχει πυροσβεστική, γιατρούς, ασθενοφόρα και πυροσβεστικά οχήματα, ένα αεροδρόμιο δεν είναι πολυτέλειες, αλλά υποχρεώσεις που τόσα χρόνια τις είχαμε υπο-στελεχωμένες (και ευτυχώς δεν τις χρειαστήκαμε). Δε σημαίνει, όμως ότι πρέπει να συνεχίσουμε έτσι...

Για σκέψου, αν γινόταν (μακάρι να μη γίνει ποτέ) κάποιο ατύχημα, όπως φωτιά σε κάποιο αεροπλάνο, τι θα είχαμε...
1 x

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 27 Αύγ 2017, 00:00

Αυτό κατάλαβες απ'όσα λέει ο satcorfu και περιγράφει το άρθρο;
1 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 27 Αύγ 2017, 00:05

satcorfu έγραψε:Μόλις ολοκληρώθηκε η σύμβαση, έφυγε από το Σώμα και πήρε τη θέση στη γερμανική εταιρεία."


Αυτό γίνεται συνεχώς στο εξωτερικό.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 27 Αύγ 2017, 07:56

airport123 έγραψε:Δηλαδή μας λες ότι η Φράπορτ φταίει που καίγονται τα δάση;
Εννοείται.

Για όλα τα κακά του τόπου φταίνε οι κακοί (νεο-)φιλελεύθεροι ιδιώτες, ενώ ο καλός δημόσιος τομέας προσπαθεί νυχθημερόν για το καλό μας.
1 x

polman
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2016, 17:39
x 5

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό polman » 27 Αύγ 2017, 09:47

Κάποιες αλλαγές στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης.

1) Έχει απαγορευτεί το parking έξω από το αεροδρόμιο. (όχι από την πλευρά της θάλασσας. Στον ενδιάμεσο χώρο που έχει) Απλά τον πρώτο καιρό το security ήταν πολύ εκνευριστικό και δεν σε άφηναν ούτε να σταματήσεις 1 λεπτό να βγάλεις βαλίτσες. Μετά από πολλά παράπανω το διορθώσανε αυτό. Και είναι και πολύ λογικό να μπορείς να σταματήσεις 1 λεπτό...

2) Πριν το check in βάλανε διαδρόμους

3) Ο έλεγχος γίνεται πλέον από security. Ευγενικό το προσωπικό. Πλέον σε βάζουν να βγάλεις από βαλίτσες το laptop για έλεγχο.

4) Μειώσανε κατακόρυφα τις θέσεις που κάθεσαι στην αναμονή. Πραγματικά με ποια λογική με ξεπερνάει! Τώρα ο μισός κόσμος είναι όρθιος χωρίς λόγο. Η προηγούμενη διάταξη ήταν πολύ καλή και δεν ενοχλούσε πουθενά.
0 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 27 Αύγ 2017, 09:59

Eχουν ενδιαφέρον τα αυθαίρετα και βιαστικά συμπεράσματα του airport123 και του sv1xv, που βεβαίως οφείλουν εκ πεποιθήσεως να υπερασπιστούν τη νεοφιλελεύθερη ιδεολογία τους, πλήν όμως δεν μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν τα σχετικό άρθρο.
Το ερώτημα που βγαίνει πρωτίστως είναι αν πληρώνεται για τις υπηρεσίες της η Πυροσβεστική, γράφονται κάποια ποσά, που αν είναι έτσι θα όφειλε να έχει προσλάβει άλλους πυροσβέστες να αντικαταστήσουν τους "υπερ Fraport". Το δεύτερο ερώτημα είναι ο λόγος που η σύμβαση είναι απορρητη και δεν δημοσιεύονται οι όροι της, εφόσον εμπολέκεται μια Δημόσια Υπηρεσία..Δεν μπορώ να φανταστώ λόγους εθνικής ασφάλειας κλπ, αφού ο αριθμός των πυροσβεστών σε καθε σταθμό ειναι γνωστός λόγω του δημοσιευμένου ΦΕΚ, με το οποίο ιδρύονται ή αυξάνονται σε προσωπικό.
Κάπως έτσι είναι και η συμφωνία με το Υπουργείο Υγείας, αφού οι όροι της συμβασης για τη στελέχωση των Ιατρείων στα αεροδρόμια της Fraport, δεν είναι δημοσιοποιημένοι.
Αν κρίνουμε απο τη δήθεν εχθρική στάση των κυβερνητικών στελεχών και το τί πραγματικά συφωνήθηκε, μάλλον μας δουλεύουν, αφού έχουν "κατεβάσει τα παντελόνια" κατόπιν εντολών των δανειστών.
Οσον αφορά το τελευταίο με την αποχώρηση του αξιωματικού απο την Πυροσβεστική και την πρόσληψή του απο τη Fraport, θα απαντήσω στον Speedbird οτι τέτοιες πρακτικές δεν ισχύουν στην Ελλάδα, το ποσοστό εργαζομένων που αλλάζουν δουλειές στον εργασιακό τους βίο είναι ιδιαίτερα μικρό και σαφώς απέχει πολύ απο τα αλλα κράτη της Ευρώπης. Ιδιαίτερα αυτό ισχύει για αποχώρηση απο το Δημόσιο. Κατα τη γνώμη μου, όπου αυτό γίνεται, δηλαδή να φεύγει κάποιος απο το Δημόσιο και να προσλαμβάνεται απο μια ιδιωτική εταιρεία με την οποία έχει εμπλακεί κατα την άσκηση των καθηκόντων του, είναι ιδιαιτέρως υποπτο, κρύβει εξαργύρωση "επιταγής", τό εχουμε δεί άλλωστε να γίνεται συχνά, με αποκορύφωση την περίπτωση Μαυρίδη του ΤΑΙΠΕΔ και τη σχέση του με τον Μελλισανίδη που "τυχαία" πήρε τον ΟΠΑΠ..
Δεν είναι δυνατό, για χάρη της ιδεοληψίας τους, κάποιοι να θεωρούν οτι αυτό είναι εντελώς αθώο και δικαιολογείται χωρίς καν να περνάει απο το μυαλό τους οτι θα είναι οι ίδιοι που έμμεσα θα πληρώσουν τη ζημιά !!!
0 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 27 Αύγ 2017, 10:22

Καταρχήν η έλλειψη επιχειρημάτων σε καμία περίπτωση δε συνιστά δικαίωμά σου να με βρίζεις και να βγάζεις συμπέρασμα για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις.

Όσον αφορά τα ποσά, ακόμη και το άρθρο αναφέρει τα ποσά που πληρώνει. Δηλαδή σε όλα τα άλλα, το άρθρο έχει δίκιο και σ' αυτό δε συμφωνείς μαζί του;
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης