Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 421
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 458

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 30 Σεπ 2017, 09:49

george 150 αν δεν προλαβαίνετε να κατουρήσετε όσοι εργάζεστε πραγματικά να απαιτήσετε η υπηρεσία σας να βάλει στις βάρδιες τους εξαφανισμένους, τους αποσπασμένους και τους ξυνόμενους σε θέσεις- ευθύνης όπως κηπουροί, γυμναστές, ξυλουργοί κλπ χρησιμότατες στις μεταφορές ειδικότητες.
Αν είναι ανίκανοι να κάνουν τη δουλειά αυτοί να απολυθούν και να μπουν στη θέση τους άλλοι!
Απλό? Κατανοητό?

Αν το να έχουν 14 αεροδρόμια 1200+ πυροσβεστηρες άχρηστους δεν είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΉ ΑΜΕΛΕΙΑ τότε τι είναι?
Που τα παίρνεις στο κρανίο κιόλας και εξανίστασαι επειδή ανακοινώθηκε αντί να κουκουλωθεί όπως γινόταν προ ιδιωτικοποίησης.
Το οτι μια ανταγωνιστικη υπηρεσία όπως είναι οι μεταφορές είναι πολύ καλύτερες για τους χρήστες της και την εθνική οικονομία όταν βρίσκεται στα χέρια ιδιωτών είναι πλέον δεδομένο.
Η παγκόσμια αλλά κυρίως η Ελληνική εμπειρία μας το εχει δείξει.
Και οχι μόνο στις μεταφορές, στα πάντα.

Εσύ βέβαια μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στη κοσμάρα σου παρέα με τον Corfu και να πιστεύετε τι σας λένε τα Συριζικότερα μέσα και από την Αύγη ακομα όπως το Press project, o Βαξεβάνης, το Χωνί και σίγουρα ο Κουρής και ο Ιβαν Σαββιδης.
Το κόμμα εχει ζόρια και τα πρόβατα χρειάζονται σανό.
1 x


Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 49

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό george 150 » 30 Σεπ 2017, 10:39

Παλι βαζεις στο πληκτρολογιο μου λογια που δεν ειπα, δεν συμφωνησαμε να μη;; :roll:
Απλως σου διαμαρτυρηθηκα για το τσουβαλιασμα που εκανες στον κλαδο μου μαζι με τους αλλους( χαιρομαι που αναγνωρισες τη δουλεια μας).Δεν κανω τον συνηγορο κανενος αλλου. Ορισμενα σχολια τα οποια θεωρω αδικα και για αλλους κλαδους, στα επεσημανα, ηρεμα και με επιχειρηματα. Απο κει και περα, ο καθενας εχει τη γνωμη του και εδω ειμαστε ολοι να τη λεμε .
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, Α321,A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 07 Οκτ 2017, 09:00

Ηρθε η ανάπτυξη αγαπητοί συμφορμίτες... περίμενα αρκετές μέρες να δώ αντιδράσεις μετά την περίφημη φωτογραφία που δείχνει ενα λευκό πίνακα με τις πτήσεις γραμμένες με μαρκαδόρο στο "Μακεδονία"... σιγή, όχι μόνο εδώ αλλά και στα μεγάλα ΜΜΕ...μάλλον δεν είναι "politically correct" να δημοσιοποιούνται τέτοια πράγματα.. επι Δημοσίου, μπορούσε ο καθένας να λέει οτι θέλει , να κράζει όσο θέλει, δεν υπήρχε γραφείο Δημοσίων Σχέσεων( στα χαρτιά ίσως), οπότε τα πάντα ακόμα και μικρά εβγαιναν στη φόρα... τα μπουκάλια στον ξεχειλισμένο κάδο όταν άλλαξε ο εργολάβος καθαρισμού, λύματα οταν εφραξε η αποχέτευση κλπ κλπ..

http://www.gazzetta.gr/plus/article/114 ... -viral-pic

Παράλληλα, αναμένουμε εξελίξεις μετά την εξαγγελία της Feaport για κλείσιμο των α/δ της το βράδυ εκτός του Μακεδονία.. Αν διαβάζει κάποιο στέλεχος του PR, καλό θα είναι να αποφασίσουν τί θα λένε : έχει οικονομικό όφελος απο το κλείσιμο για κάποιες ώρες ? θα υπάρξουν εργαζόμενοι της Fraport και των Handling που θα μειωθούν οi αποδοχές τους ? γιατί αν επιμένουν στο οχι, τότε γιατί να μπουν στον κόπο ??
0 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 07 Οκτ 2017, 09:24

Επειδή μάλλον δε μπορείς να καταλάβεις κάποια βασικά πράγματα ή μας παίζεις ότι δεν καταλαβαίνεις: Είναι δυνατόν η Fraport τον Ιούνιο (γιατί τον Ιούνιο τραβήχτηκε η φώτο) μετά από 2 μήνες λειτουργίας της να είπε ας τα χαλάσω όλα και για να μην ξοδεύω ρεύμα, ας τα γράψω όλα στο χέρι; Ξέρεις ότι μέχρι σήμερα βλέπουμε τα αποτελέσματα της αδιαφορίας του δημοσίου και της άθλιας κατάστασης που την άφησαν οι φίλοι σου ; Ε λοιπόν δες το παρακάτω άρθρο :

Fraport Greece:Προ τεσσάρων μηνών η φωτογραφία με τον πίνακα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»


http://www.thessnews.gr/article/54563/f ... makedonia-

Για τις ώρες: Σε όλο τον κόσμο τα αεροδρόμια που έχουν ελάχιστες πτήσεις ανοίγουν 1 ώρα πριν την πτήση και μετά κλείνουν αν δεν έχουν άλλη ή ανοίγουν ξανά μισή ώρα πριν την επόμενη! Είχα ταξιδέψει από Σαραγόσα για Βρυξέλλες και το άνοιξαν το αεροδρόμιο μισή ώρα (μόλις) πριν την πτήση -άσχετα αν ήμασταν αρκετοί εκεί 2 ώρες πριν- και κατευθείαν μπήκαμε στο αεροπλάνο περιμένοντας μόνο 10-15' στην πύλη. Η μοναδική πτήση ήταν η δική μας στις 09.00 και η επόμενη στις 17.00.

Εμείς εδώ τόσα χρόνια για να δικαιολογήσουμε την πρόσληψη ή κάποιους άχρηστους να μένουν εκεί, τα είχαμε ανοιχτά. Πχ στη Σάμο (όπως και σε πολλά νησιά το χειμώνα αν δεις τα προγράμματα) όλες οι πτήσεις γίνονται το πολύ μέχρι τις 18.00 αλλά το αεροδρόμιο μένει μέχρι τις 22.00 ανοιχτό! Ποιος είναι αυτός ο λόγος? Πες μας τι θα προσφέρει κάτι να παραμείνει ανοιχτό; Πιστεύεις ότι αν είχαν (ή έχουν στο μέλλον) ζήτηση για 30 πτήσεις από τις 06.00 έως τις 20.00 μέσα στο χειμώνα θα τους πει η Φραπορτ πηγαίνετε σε άλλο αεροδρόμιο?
1 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 07 Οκτ 2017, 10:00

1-2 χρόνια πρίν, πάντως με τις φωτογραφίες των γεμισμένων κάδων στο α/δ της Κέρκυρας που κυκλοφορούσαν επί μήνες , σαν να ήταν επαναλαμβανόμενο, ενώ ηταν ενα συγκεκριμένο συμβάν που κράτησε 8 ώρες σε αλλαγή εργολάβου, δεν είδα την ιδια ευαισθησία..σε καθε ευκαιρία, όλοι έκραζαν την κατάσταση, χωρίς να μπαίνουν στο κόπο να δικαιολογήσουν, όπως κάνεις εσύ τώρα....
Οπως και να έχει, ΠΟΤΕ δεν κατέφυγαν οι κακοί ΥΠατζήδες σε λύσεις όπως αυτή στη φωτογραφία, με ενα σύστημα FIDS που μπήκε εδώ και 20 ακριβώς χρόνια (1997).
Οσον αφορά το χειμερινό ωράριο, αφορά ουσιαστικά Κέρκυρα, Ρόδο, Κω και Χανιά( αν δεν κάνω λάθος) τα υπόλοιπα έκλειναν έτσι και αλλιώς..
ΤΑ α/δ που έμεναν ανοικτά 24ωρο ήταν 6 , ενώ με την πρόταση της Fraport θα μείνουν 3, Αθήνα, Ηράκλειο- που δεν της ανήκουν- και Θεσσαλονίκη... Ενας άξονας δηλαδή βορρά- νότου, κανένα α/δ στη δυτική και ανατολική Ελλάδα... Τα 24ωρου α/δ δεν παραμένουν ανοικτά για πλάκα τόσα χρόνια.. Θυμίζω μόνο την περίπτωση του Βενιζέλου που έκλεισε απο τα χιόνια και ξαφνικά γέμισαν ολα τα περιφερειακά απο αεροπλάνα μέσα σε λίγα λεπτά !!! Αν στο βωμό του κερδους, θέλουμε να περιορίσουμε και αυτό το μέτρο ασφαλείας με γειά μας... ακόμα και ώς εναλλακτικά α/δ σε σχέδια πτήσης , για όσους γνωρίζουν !!
Καποια πράγματα δεν μετριούνται ΜΟΝΟ με οικονομικούς όρους...

Εγώ πάντως για άλλο πράγμα αναρωτήθηκα, εκπρόσωπος Τύπου της Fraport υποστήριξε σε ραδιοφωνική συνέντευξη οτι δεν χάνει κανεις τη δουλειά του- σίγουρα δεν απολύεται αλλά του μειώνονται οι αποδοχές σε σχέση με αυτές του καλοκαιριού- ούτε τελικα μειώνονται τα λειτουργικά(φώτα, θέρμανση, security κλπ). Τότε γιατί το κάνει ?
Τα προηγούμενα χρόνια, οι εγκαταστάσεις που παρέμεναν ανοικτές το χειμώνα ηταν περιορισμένες, σητν Κέρκυρα το κτίριο εξωτερικού ηταν κλειστό, με φωτισμό ασφαλείας μόνο ,χωρίς θέρμανση και στο υπόλοιπο κτίριο , το βράδυ μειωνόταν ο φωτισμός στο ελάχιστο.. υπήρχε όμως ηλεκτρολόγος αν χρειαζόταν να επαναφέρει τα φώτα, κλπ.

Υπάρχουν άλλωστε και κάποιες πτήσεις που επιλέγουν να κατεβούν σε α/δ που είναι ανοικτό το βράδυ, να ανεφοδιαστούν, να ξεκουραστεί το πλήρωμα... αν κλείνει το α/δ, βγεί ΝΟΤΑΜ για τις ώρες λειτουργίας, δεν θα μπορεί καν να υποβληθεί σχεδιο πτήσης για άφιξη μετά τις 22:00. Προφανώς τα έσοδα είναι λιγότερα απο τα έξοδα, αλλα ας μας πεί η Fraport ποιά είναι τα έξοδα που υπολογίζει ? Θα ήθελα να ήξερα τί θα κερδίσει απο το κλείσιμο της Ρόδου για 4-5 ώρες (νομίζω είναι 23:00- 04:45 που έχουν προτείνει κλείσιμο)
Αλλωστε είναι τόσος ο αριθμός των ambulance πτήσεων, που τελικά αν κλείνει το κάθε α/δ απο τα μεγάλα που περέμεναν ανοικτά και χρειάζεται ενεργοποίηση, αυτό θα είναι πολύ συχνό...
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 190

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 07 Οκτ 2017, 10:15

Πετάω από το Μακεδονία λίγο πολύ κάθε εβδομάδα, κι μπορώ να επιβεβαιώσω ότι αυτόν τον πίνακα δεν τον είδα ποτέ. Δηλ. προφανώς ήτανε κάποιο έκτακτο γεγονός –όπου η Fraport τουλάχιστον βρήκε έναν τρόπο να ενημερώσει τον κόσμο, επί κρατικής λειτουργίας μάλλον ούτε καν αυτό δεν θα είχαμε γιατί κανείς δεν θα αισθανόταν υπεύθυνος ή θα χρειαζόταν έγκριση από τον Υπουργό για να προμηθευτούν έναν πίνακα.

Κι αν μέχρι τώρα δεν έγιναν μεγάλες επενδύσεις: τουλάχιστον όσον αφορά την λειτουργία είδα κάποιες βελτιώσεις. Ακόμα Κυριακή πρωί ελάχιστες φορές είδα αυτές τις ατελείωτες ουρές που πέρσι είχε σχεδόν κάθε εβδομάδα (οργάνωσαν κάπως καλύτερα τον έλεγχο χειραποσκευών). Πάντα ήτανε εκεί κάποιοι Fraport ambassadors που φρόντισαν να βρουν λύση όταν η πύλη στην οποία θα έπρεπε να αρχίζει η επιβίβαση ήτανε ακόμα κατειλημμένη από την (καθυστερημένη) προηγούμενη κλπ. Δηλ. δεν είναι μόνο θέμα μεγάλων επενδύσεων, αλλά και με μικρές επεμβάσεις, λίγο καλύτερη οργάνωση μπορείς να φέρεις κάποιες βελτιώσεις . Που όμως από τη κρατική διοίκηση δεν έγιναν ποτέ…
1 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 07 Οκτ 2017, 10:19

1-2 χρόνια πριν (όπως και σήμερα) βλέπουμε τα αποτελέσματα της αδιαφορίας των ΥΠΑτζήδων και του δημοσίου! Εγώ δεν δικαιολογώ κάποιον. Λέω την αλήθεια στο τι συμβαίνει. Αν σε 5 χρόνια δούμε τα ίδια χάλια, δε θα υπάρχει δικαίωμα δικαιολογίας. Αυτό που μ' εξοργίζει είναι ότι κάποιοι δε μπορείτε (ή δε θέλετε) να καταλάβετε ότι μέσα σε 2 μήνες δε γίνεται όλα τα αεροδρόμια να γίνουν τα καλύτερα του κόσμου, ενώ τα τελευταία 5 χρόνια τ' αφήσατε στην τύχη τους και τα υπόλοιπα απλά κάνατε κάτι μικρό!

Οι ΥΠΑτζήδες δεν ενδιαφερόντουσαν, γι' αυτό και δεν έκαναν κάτι!

Α οπότε από τα 14 που κάποιοι γράφουν ότι θα κλείσουν, το μειώσατε τώρα τον αριθμό σε 4.

Για έκτακτη πτήση, προφανώς και θα είναι ανοιχτά (όχι για λόγω χιονιά, αλλά για μεταφορά ασθενούς πχ). Δε φταίει η Φραπορτ αν για λόγω χιονιά κλείσει ένα αεροδρόμιο κι αυτή πρέπει όλα το χειμώνα να μείνει ανοιχτή και να πληρώνει τσάμπα υπαλλήλους, Αν είναι κλειστό το Βενιζέλος, θα πάνε σε κάποιο άλλο πχ στο Μακεδονία. Άσε που αν κλείσει το μεγαλύτερο αεροδρόμιο και ανοιχτά να είναι όλα τα άλλα θα έχουμε μπάχαλο!

Είδες κάποια απόλυση εσύ? Απλά δε θα κάνουν από τώρα προσλήψεις όπως θα έκανε το δημόσιο προσλήψεις για να κάθονται κάποιοι να "δουλεύουν" 22.00-06.00 σ' ένα αεροδρόμιο που δε θα 'χει πτήσεις!

Στην τελική δεν πήρε τελική απόφαση τύπου αποφίσομεν και διατάζομεν. Θα πρέπει να τα εγκρίνει η ΥΠΑ κι αν αποφασίσει ότι πχ η Κέρκυρα πρέπει να μείνει ανοιχτή, θα μείνει!
0 x


goodfella
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 16 Απρ 2010, 01:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgts
x 15

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό goodfella » 07 Οκτ 2017, 10:37

airport123 το κακό δεν είναι να μην ξέρεις, το κακό είναι να κάνεις ότι ξέρεις.

Η Σάμος ήταν ανοιχτή τόσα χρόνια γιατί από εκεί επιχειρούσε η FRONTEX. Ένα αεροδρόμιο εξυπηρετεί περισσότερα πράγματα από όσα αντιλαμβάνεσαι εσύ κοιτώντας τον πίνακα ανακοινώσεων.

Τόσα χρόνια διαμαρτυρόμασταν ότι η ΥΠΑ έκλεινε τα αεροδρόμια γιατί είναι τεμπέληδες οι υπάλληλοι (και από αυτό το φόρουμ), τώρα διαμαρτυρόμαστε ότι τα είχε ανοιχτά για να κάνει προσλήψεις, που δεν έχει κάνει εδώ και καμιά δεκαετία....ότι να'ναι. Ειδικά υπολογίζοντας το γεγονός ότι η fraport έχει από τρεις έως πέντε φορές περισσότερο προσωπικό.

Εμένα προσωπικά με ενοχλεί που τα κλείνουν. Υπήρχε τόσα χρόνια ένα πλέγμα αεροδρομίων που κάλυπτε αρκετά καλά γεωγραφικά ανάγκες emergency, εναλλαγής, refueling, έκτακτων πτήσεων και γενικά παρείχε κάποιες υπηρεσίες σε αεροναυτιλόμενους, που τώρα δε θα καλύπτονται.
1 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 07 Οκτ 2017, 10:54

Πρόταση για μείωση των ωρών λειτουργίας πολλών περιφερειακών διεθνών αεροδρομίων της χώρας φέρεται να έχει καταθέσει στις συζητήσεις με την Ενιαία Αρχή Συντονισμού Πτήσεων και με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για τη χειμερινή περίοδο 2017-2018 η Fraport.


http://www.ert.gr/ert3/protasi-tis-frap ... rodromion/

Η Ενιαία Αρχή Συντονισμού Πτήσεων με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας θα κρίνουν αν όντως μπορεί να υπάρξει η μείωση των ωρών εργασίας. Δεν έχει νόημα να το συζητάμε εμείς. Πρόταση κατέθεσε η οποία είτε θα εγκριθεί είτε όχι.
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 07 Οκτ 2017, 11:45

airport123 έγραψε:Αυτό που μ' εξοργίζει είναι ότι κάποιοι δε μπορείτε (ή δε θέλετε) να καταλάβετε ότι μέσα σε 2 μήνες δε γίνεται όλα τα αεροδρόμια να γίνουν τα καλύτερα του κόσμου, ενώ τα τελευταία 5 χρόνια τ' αφήσατε στην τύχη τους και τα υπόλοιπα απλά κάνατε κάτι μικρό!

Οι ΥΠΑτζήδες δεν ενδιαφερόντουσαν, γι' αυτό και δεν έκαναν κάτι!

Είναι περίεργο να χρησιμοποιείται η γενική πληθυντικού .. αφήσατε...καταλάβετε, , όταν είναι γνωστό στους πάντες, οτι δεν ηταν κάποιοι κακοί ΥΠΑτζήδες, που είχαν τα κονδύλια, τους ερχόταν τα αιτήματα και αυτοί επειδή ξυνόταν, δεν έδιναν τα λεφτά για να βελτιωθεί η εικόνα... Οντως, ο Μητσοτάκης είχε δίκιο.. οι Ελληνες ξεχνάνε γρήγορα. Θα πρέπει λοιπόν να απευθύνεις τις κατηγορίες σου στον εκάστοτε Υπουργό οικονομικών, που κατανέμει τα κρατικά κονδύλια.. πόσο καιρό θέλει για να το κατανοήσεις ?? Ετσι, για ενδεικτικό παράδειγμα, όλο το 2016, δόθηκαν στο α/δ της Κέρκυρας 80.000 ολοκληρα ευρώ για ανάγκες συντήρησης....μιλάμε για αστρονομικό ποσό, τέτοιο που δεν προλάβαιναν οι υπαλληλοι να δουλεύουν για να προλάβουν να απορροφήσουν !!

Για έκτακτη πτήση, προφανώς και θα είναι ανοιχτά (όχι για λόγω χιονιά, αλλά για μεταφορά ασθενούς πχ). Δε φταίει η Φραπορτ αν για λόγω χιονιά κλείσει ένα αεροδρόμιο κι αυτή πρέπει όλα το χειμώνα να μείνει ανοιχτή και να πληρώνει τσάμπα υπαλλήλους,
Είδες κάποια απόλυση εσύ? Απλά δε θα κάνουν από τώρα προσλήψεις όπως θα έκανε το δημόσιο προσλήψεις για να κάθονται κάποιοι να "δουλεύουν" 22.00-06.00 σ' ένα αεροδρόμιο που δε θα 'χει πτήσεις!


Κάπου αντιφάσκεις,... να "μην πληρώνει τσάμπα υπαλλήλους" και " είδες καμμιά απόλυση" ??? τελικά τί ?? δεν εχει καμμία επίπτωση σε κανέναν ? ούτε καν μείωση στις αποδοχές των υπαλλήλων ?? Εχει χ αριθμό υπαλληλων που τώρα στελεχώνουν 3 βάρδιες 8ωρο... με την αφαίρεση μιας βάρδιας, εσύ τί λες να γίνει ?? οχι μονο για τη fraport , αλλά και για τις εταιρείες Handling..δουλεύει και εκεί κόσμος που έχει ανάγκη και το 50αρικο !!!

goodfella έγραψε:Εμένα προσωπικά με ενοχλεί που τα κλείνουν. Υπήρχε τόσα χρόνια ένα πλέγμα αεροδρομίων που κάλυπτε αρκετά καλά γεωγραφικά ανάγκες emergency, εναλλαγής, refueling, έκτακτων πτήσεων και γενικά παρείχε κάποιες υπηρεσίες σε αεροναυτιλόμενους, που τώρα δε θα καλύπτονται.

Δυστυχώς, παρωπίδες εμποδίζουν, ακόμα και "φίλους της αεροπορίας" να δούν αυτά που λές και εσύ...πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την εμπάθεια κάποιων, που στηριζόμενοι ΜΟΝΟ σε οικονομικά στοιχεία αποδέχονται τέτοιες πρακτικές, όπως έγινε και με την απομάκρυνση ή και κλείσιμο των αερολεσχών απο τα α/δ της Fraport, λόγω των υπέρογκων χρεώσεων !!
0 x


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 07 Οκτ 2017, 12:14

Θες γ' πληθυντικό; Οκ! Έχω πει πολλές φορές ότι δεν αναφέρομαι σε κάποιον συγκεκριμένα, αλλά γενικά! Διότι δε γίνεται σε αυτή τη χώρα να μη φταίει κάποιος για τη χάλια κατάσταση των αεροδρομίων επί ΥΠΑ.

Εννοούσα ότι δεν έχεις δει εσύ κάποια απόλυση σε κάποιο χαρτί, καθώς ακόμη δεν έχουν βγει τα επίσημα ωράρια. Όλα αυτά είναι προτάσεις!

Το θέμα είναι (όπως έχουν πει κι αυτοί της Φραπορτ) ότι δεν πρόκειται ν' απολύσουν κανένα, αλλά μόνο να κάνουν προσλήψεις γιατί θέλουν περισσότερους εργαζομένους τώρα που θ' αυξηθούν οι χωρητικότητες των αεροδρομίων. Απλά για το φετινό χειμώνα οι υπάλληλοι που δούλευαν πχ στη Ζάκυνθο 22.00-06.00 θα πάνε σε κάποιο άλλο πόστο στις 06.00-14.00 (παραδείγματα αναφέρω) ενώ επί ΥΠΑ απλά πληρωνόντουσαν κάνοντας λίγα πράγματα ή καλύτερα δεν έκαναν ό,τι έκανε ένας από τις 06.00-14.00 που έχει πτήσεις το αεροδρόμιο.
0 x

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 49

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό george 150 » 07 Οκτ 2017, 15:13

airport123 έγραψε:Εμείς εδώ τόσα χρόνια για να δικαιολογήσουμε την πρόσληψη ή κάποιους άχρηστους να μένουν εκεί, τα είχαμε ανοιχτά. Πχ στη Σάμο (όπως και σε πολλά νησιά το χειμώνα αν δεις τα προγράμματα) όλες οι πτήσεις γίνονται το πολύ μέχρι τις 18.00 αλλά το αεροδρόμιο μένει μέχρι τις 22.00 ανοιχτό! Ποιος είναι αυτός ο λόγος? Πες μας τι θα προσφέρει κάτι να παραμείνει ανοιχτό; Πιστεύεις ότι αν είχαν (ή έχουν στο μέλλον) ζήτηση για 30 πτήσεις από τις 06.00 έως τις 20.00 μέσα στο χειμώνα θα τους πει η Φραπορτ πηγαίνετε σε άλλο αεροδρόμιο?


Δυστυχώς είσαι εντελώς λάθος ( και εμπαθής προς τους υπαλλήλους δυστυχώς :cry: ). Η Φράπορτ το έκανε έως 2200, επί ΥΠΑ ποτέ δεν ήταν! Δες παρακάτω ορισμένα από τα επίσημα ΝΟΤΑΜ ωραρίου λειτουργίας του Αεροδρομίου που είχαν εκδοθεί, για παλαιότερα χρόνια ( βρήκα πρόχειρα μερικά, αν θέλεις μπορώ να σου τα βρω όλα :D ). Το ωράριο ακριβώς προσαρμοσμένο στις πτήσεις δηλαδή :wink: .Οι ώρες είναι UTC...
Η Σάμος γενικά είχε μεγάλο ωράριο προσαρμοσμένο στις πτήσεις, χειμώνα καλοκαίρι, κάτι που βόλευε την γενική αεροπορία σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητα καυσίμου βέβαια. Προσωπικά θεωρώ το διευρυμένο συνεχές ωράριο της Φράπορτ καλύτερο από το προϋπάρχων (δεν μιλώ για την Σάμο που είχε ήδη συνεχές το καλοκαίρι, αλλά για τα υπόλοιπα αεροδρόμια), με τη λογική ότι η κάθε εταιρεία (αλλά και κάθε ιδιώτης χειριστής) δεν μπορεί να παίζει... τέτρις ώστε να ταιριάξει τις ώρες πτήσεις της με τα ωράρια των αεροδρομίων αναχώρησης/προορισμού/εναλλαγής.
Το ωράριο λειτουργίας με τη φράπορτ έχει γενικά αυξηθεί, χωρίς να υπάρχουν αντίστοιχα πτήσεις, ωστόσο υπάρχει η προσδοκία ανόδου της κίνησης. Στο παρελθόν βέβαια, όποτε υπήρχε αίτημα, τροποποιούνταν άμεσα το ωράριο, ώστε να καλυφθούν οι νέες απαιτήσεις.
Για να μη το έχεις... άγχος πάντως :roll: , η Φράπορτ από ότι διαφαίνεται σκοπεύει να κλείνει το αεροδρόμιο περίπου στις ίδιες ώρες που το έκλεινε και η ΥΠΑ, γύρω στις 1700 - 1730 δηλαδή (τοπική) (αυτό από ένα προτεινόμενο - υπό συζήτηση πρόγραμμα που έχει δημοσιευθεί στο διαδίκτυο).

Χειμώνας 2005 f2006:
(B0601/05 NOTAMN
Q)LGGG/QFAAH/IV/NBO/A/000/095/3741N02654E005
A)LGSM
B)0510300001
C)0603252359
D)AS ITEM E
E)SAMOS/ARISTARCHOS OF SAMOS/INTL HRS OF SERVICES AS FLW :
FROM OCT 30 TILL MAR 25 2006
MON WED FRI SUN 0430-0830 AND 1115-1505
TUE 0430-1505
THU 0430-0830 AND 1130-1505
SAT 0430-0600 AND 1115-1505.)

Χειμώνας 2007 - 2008
(B0743/07 NOTAMR B0615/07
Q) LGGG/QFAAH/IV/NBO/A /000/999/3741N02654E005
A)LGSM
B)0711301243
C)0803292359
E)LGSM/SAMOS HRS OF SERVICES AS FLW :
FROM 30/11/2007 TILL 29/03/2008
MON,WED,FRI 0430-0840 1120-1530
TUE,THU,SAT 0430-1530
SUN 0430-0900 1120-1530
NOTES:
1.ON 25/12,1/1 TUE 0730-1130 1430-1530
2.ON 5/12,19/12,26/12,2/1,16/1,30/1 TUE 0430-0630 1120-1530
3.ON 12/12,9/1,23/1 WED 0430-080-0 1120-1530.)

Χειμώνας 2009 -2010
(B0853/09 NOTAMR B0832/09
Q) LGGG/QFAAH/IV/NBO/A /000/999/3741N02654E005
A)LGSM
B)0910221010
C)1003272359
E)HRS OF SVC

FROM 25/10/2009 TILL 27/03/2010

FROM 25/10/2009 TILL 31/10/2009

EVERY DAY 0430-1530

FROM 01/11/2009 TILL 30/11/2009

MON,TUE,WED,FRI,SAT 0525-123O
THU,SUN 0500-1230

FROM 01/12/2009 TILL 27/03/2010

MON,TUE,WED,FRI,SAT 0525-1535
THU,SUN 0500-1535)

Χειμώνας 2010- 2011
(B1076/10 NOTAMR B0896/10
Q) LGGG/QFAAH/IV/NBO/A /000/999/3741N02654E005
A)LGSM
B)1012210909
C)1103262359
E)HRS OF SVC AS FLW
FROM 21/12/2010 TILL 26/03/2011
MON 0530-1030 1400-1500
TUE,WED 0430-1500
THU,SAT 0430-1030 1400-1500
FRI 0430-0630 0930-1500
SUN 0930-1130 1400-1500

NOTES:
ON SAT 25/12/10 AND 01/01/11 DAILY 0945-1030 AND 1400-1500.)

Χειμώνας 2011-2012
(B1207/11 NOTAMR B1109/11
Q) LGGG/QFAAH/IV/NBO/A /000/999/3741N02654E005
A)LGSM
B)1111141110
C)1203242359
D)AS ITEM E
E)FROM 14/11/2011 TILL 24/03/2012 HRS OF SRVC AS FLWS
-------------------------------
MON,THU,FRI,SAT,SUN 0830-1500
TUE 0700-1500
WED 0600-1500 )
0 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό airport123 » 07 Οκτ 2017, 16:59

Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με κάποιον υπάλληλο. Αν κατάλαβες αυτό ή θίχτηκε κάποιος ζητάω συγνώμη.

Ναι συμφωνώ μαζί σου και τα καταλαβαίνω όλα τώρα
0 x


skg2012
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 19:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BBT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 58

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό skg2012 » 11 Οκτ 2017, 14:06

Ένα άρθρο που φαίνεται να βλέπει το όλο ζήτημα με αρκετά πιο αντικειμενική ματιά... από αυτά που διαβάζουμε σύνηθως.

http://www.antinews.gr/action.read/ella ... -/4.118845
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 940
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 77
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό thanosp » 11 Οκτ 2017, 16:39

Αντικειμενικότατη ματιά! Το ξεκινάει διπλωματικά αλλά μετά πέφτουν οι μάσκες. :roll:

Μερικές σκέψεις, περισσότερο ψύχραιμες και λογικές:
- Λίγη υπομονή...
- Απαιτούμε από την Fraport να κάνει σε 2-3 μήνες έργα τα οποία απαιτούν ίσως και 2-3 χρόνια για να ολοκληρωθούν και δεν είχαν γίνει τα τελευταία 20+ χρόνια.
- Αναλαμβάνεις την διαχείρηση με την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου και υπάρχει κόσμος που βγαίνει και χτυπιέται και οδύρεται ότι δεν έχεις κάνει τίποτα. Εσείς στη θέση τους τι θα κάνατε ?
- Μήπως πρέπει να περάσει τουλάχιστον ένας χρόνος πριν ξεκινήσουμε να κρίνουμε?
- Έχει αποδειχθεί επανειλημένως εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις ότι η δημόσια διαχείρηση δεν μπορεί να σταθεί στην Ελλάδα και ένας βασικός λόγος είναι η ποικιλόμορφη διαφθορά της ελληνικής πραγματικότητας.
- Λίγη υπομονή...
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης