Κριτήριο χαρακτηρισμού αεροδρομίου

KOSTASXANIA

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/11/2008
Μηνύματα
79
Likes
3
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aee
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgsa
Καλησπέρα παιδια ξέρει κανείς να μου πει ποια είναι τα κριτήρια για να χαρακτηριστεί ένα αεροδρόμιο διεθνές ή κρατικό.
 
αριθμος τερμιναλ , μηκος αεροδιαδρομου και ποσοι υπαρχουν , επιγεια εξυπηρετηση(handling) , βαθμος ασφαλειας(πυροσεστικη κλπ),αριθμο θεσεων, ποσους επιβατες μπορει να εξυπηρετησει(κινηση αεροδρομιου).....μερικα που γνωριζω-παρακαλω αν ειμαι λαθος διορθωστε με ;)
 
gregory-trelamenos me to":4a5t70dg said:
...μηκος αεροδιαδρομου και ποσοι υπαρχουν...
...παρακαλω αν ειμαι λαθος διορθωστε με
Νομίζω πως κάπου το κάνεις το λαθάκι σου.
 
Διεθνής αερολιμένας είναι αυτός που μπορεί να είναι πύλη εισόδου (ή εξόδου) για την χώρα. Για να είναι πύλη εισόδου για την χώρα, πρέπει να διαθέτει τελώνη και ελεγκτή διαβατηρίων. Τα αεροδρόμια που είναι πύλες εισόδου, ανακοινώνονται στα αεροναυτικά εγχειρίδια της κάθε χώρας. Δεν μπορεί απλά ένα Σέσσνα από το Μαρόκο να πάει να προσγειωθεί στο Πολύκαστρο Σερρών. Αν το Πολύκαστρο είχε δύο διαδρόμους, από δυόμιση χιλιόμετρα τον καθένα, ILS και στους δύο, τρία τέρμιναλ, 60 θέσεις πάρκινγκ κλπ, αν δεν είχε τελώνη και έλεγχο διαβατηρίων, μόνο εσωτερικά δρομόλόγια θα εξυπηρετούσε.

Υπάρχει βέβαια το θέμα Σέγκεν και Ευρωπαικής Ένωσης, όπου δεν υπάρχει τελωνιακός έλεγχος αλλά αυτό δεν αλλάζει τον συνοριακό ρόλο των διεθνών αεροδρομίων.

"Κρατικά" λένε τα αεροδρόμια που δεν είναι διέθνή, για να μήν τα λένε "εθνικά". Κάτι θέλανε να τα πούνε και αυτά και τα είπαν "κρατικά".
 
Υπάρχουν όμως κάποιες "προδιαγραφές" ώστε νά έχη ένα αεροδρόμιο τελώνη (άνευ Φαρισαίου και άνευ τελωνίου) καί έλεγχο διαβατηρίων;

Μ'άλλα λόγια,ένα αεροδρόμιο μ'έναν διάδρομο,δύο θέσεις parking αεροσκαφών και ένα μέτριο τερματικό σταθμό θά ήταν "κατάλληλο" γιά να εγκατασταθή εκεί τελωνειακός και διαβατηριακός έλεγχος;

Οσο γιά τό θέμα Schengen καί ΕΕ,ένα διεθνές αεροδρόμιο δέν μπορεί να έχη περιορισμούς ώς πρός τον "διεθνισμό" του-δέν μπορεί δηλαδή να δέχεται αεροπλάνα μόνο από ωρισμένες περιοχές του πλανήτη (π.χ.μόνο από την ΕΕ,ώστε να μήν χρειάζεται τελωνεία κλπ) και όχι από άλλες.
 
Γενικά υπάρχει σύγχυση γιατί κάποιος Αερολιμένας μπορεί να είναι διεθνής και να ονομάζεται κρατικός. Σύμφωνα με την ΥΠΑ σε αυτή τη σελίδα.
http://www.ypa.gr/content/index2.asp
αναφέρει ως διεθνή στην ονομασία μόνο της Αθήνα και Θεσσαλονίκης. Μάλιστα της Θεσσαλονίκης το λέει Διεθνής Κρατικός...Τους βάζει όμως σε κατηγόριες:
Κρατικοί Αερολιμένες Διεθνών Συγκοινωνιών
Κρατικοί Αερολιμένες Εσωτερικών Συγκοινωνιών
Δημοτικοί Αερολιμένες

Σε αυτήν την σελίδα
http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=218
έχει τις κατηγορίες των αερολιμένων σε Διεθνείς, Νομοθετημένα σημεία εισόδου/εξόδου, Περιστασιακά οριζόμενα σημεία εισόδου/εξόδου, Εσωτερικού και κλειστοί. Στους διεθνείς περιλαμβάνει και αερολιμένες που στην ονομασία τους αναφέρονται Κρατικοί.
 
gonso":1lk4mm0s said:
Διεθνής αερολιμένας είναι αυτός που μπορεί να είναι πύλη εισόδου (ή εξόδου) για την χώρα. Για να είναι πύλη εισόδου για την χώρα, πρέπει να διαθέτει τελώνη και ελεγκτή διαβατηρίων. Τα αεροδρόμια που είναι πύλες εισόδου, ανακοινώνονται στα αεροναυτικά εγχειρίδια της κάθε χώρας. Δεν μπορεί απλά ένα Σέσσνα από το Μαρόκο να πάει να προσγειωθεί στο Πολύκαστρο Σερρών. .

απλα να διορθώσω κι εγώ...Πολύκαστρο είναι στο Κιλκίς και έχει αερολέσχη. Στη Σέρρες είναι το Σιδηρόκαστρο.

μπερδεψες τα καστρα μάλλον. :mrgreen: (είναι και πολλά στην Ελλάδα)
 
ναί, συγνώμη.
 
Top