Global Aviation Academy

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις σχολές
Άβαταρ μέλους
KARTER
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 14 Φεβ 2004, 05:00
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BCS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: HELLAS
Επικοινωνία:

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό KARTER » 23 Ιουν 2010, 14:24

MerNion έγραψε:Α μάλιστα... Αρα που είναι τα 48.600; Πήγαν βόλτα στα 50.000... Και να δω που θα πάνε με το ΦΠΑ που άλλαξε πρόσφατα.
Επίσης θα ήθελα να μας πει κάποιος και πόσο περίπου του πήγαινε η βενζίνη μέχρι τα Μέγαρα κάθε μέρα (ας μην βάλω την αττική οδό για όσους μένουν ανατολικά, βόρεια προάστεια και προς Μεσόγεια) που έχει φτάσει 1.5 ευρώ το λίτρο... Αρα μην γελιόμαστε, ποια 48.000 ευρώ; Τουλάχιστον 50-52 θες απλά απλά!
Ολοι εσείς οι μαθητές που λέτε οτι τελειώσατε με 48.600τοσα ευρώ, έχετε κάτσει ποτέ να υπολογίσετε πόσα πραγματικά έχετε χαλάσει στην αεροπορική εκπαίδευση; Εννοώ ΟΛΑ μαζί! Γιατί βλέπετε τα 49.000 που έχετε καταθέση στον λογαριασμό της σχολής και ξεχνάτε τα άλλα 5000 που έχουν πάει έτσι από εδώ και απο εκεί....




Φιλε μου μην βαζεισ τα εξτρα κοστη.γιατι οπου και αν πασ εκτοσ Αθηνων θα χρειαστει να νοικιασεισ σπιτι με ολα τα απαραιτητα εξοδα.Αυτο που λεσ για αττικη οδο και βενζινες μην τα βαζεις μεσα.Α και οσον αφορα το ΦΠΑ απο την στιγμη που κανεις επαγγελματικη εκπαιδευση δεν ισχυει.
0 x


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2694
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 53
Επικοινωνία:

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό MerNion » 23 Ιουν 2010, 18:41

Καλά... Δεν θα κάτσω να σκάσω για να ξυπνήσουν μερικοί... Οποιος θέλει να πιαστεί κορόιδο, καλά να πάθει. Δεν ξανασχολούμε με τα των σχολών και ο καθένας ας κρίνει μόνος του (δόξα το Θεό μυαλό όλοι έχουμε) που θέλει να πάει και να δώσει τα λεφτά του... Καλή αρχή/συνέχεια/αποκατάσταση/σύνταξη σε όλους :)
0 x
http://athensairport.blogspot.com - Τελευταία αεροπορικά νέα (κυρίως από Ελ. Βενιζέλο - ATH/LGAV)
http://twitter.com/AthensAirport

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" (http://www.air-born.gr)

gfa
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 02 Μάιος 2009, 13:13

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό gfa » 24 Ιουν 2010, 01:46

Αυτό ακριβώς είναι το καλύτερο που πρέπει να κάνεις!!Γιατί αν στην ζωή μας πηγαίναμε με το αν και αν και αν,τότε χ@@@@στα Χαράλαμπε.....Ο καθένας μας κάνει αυτό που πιστεύει και γουστάρει...Και εγώ έχω στερηθεί πολλά,αλλά είμαι εδώ και επιτέλους τελείωσα μέσα σε 1.5 χρόνο...Τώρα ,όσο για την δουλειά,εγώ θα ψάξω...Και σαφώς αν μπορεί ,θα με βοηθήσει και η σχολή μου..Και να μην βρώ ποτέ,τουλάχιστον δεν θα έχω το παράπονο ότι δεν το έκανα...Κάλο σου βράδυ...
0 x

PapaAlpha
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 03:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KMIA

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό PapaAlpha » 10 Ιούλ 2010, 04:14

Βλέποντας το IR course τι περιέχει έχετε την εντύπωση ότι μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε airline standards? Τι μάθατε να τα κάνετε όλα στο sim? Αληθεύει ότι κάνετε γύρω στα 4 κανονικά ILS σε όλο το course γιατί πρέπει να ταξιδέψετε μέχρι Θεσσαλονίκη ή Ρόδο και ΑΝ σας αφήσουν κιόλας? Στην Αμερική κάνεις όσα θες, όποτε θες, προσωπικά 5 σε μιαμιση ώρα. Και σιγά τώρα το traffic που έχει η Ελλάδα, αυτή την χαζοέπαρση και το attitude του "right stuff" θα τα ξαναθυμηθείτε σε ένα καλο emergency στον αέρα. Καλή η ικανοποίηση της πτήσης αλλά ξεχνάτε ότι θα μεταφέρετε επιβάτες και είστε υπεύθυνοι για τις ζωές τους! Όποιος θέλει να γίνει πραγματικός πιλότος πρέπει να πάει Αμερική για να μάθει, όσοι έχουν πάει και γυρίσανε Ελλάδα να πετάξουν ξέρουν... Το αεροπλάνο δεν είναι όλη την ώρα διάβασμα, είναι εκπαίδευση στον αέρα realtime και όχι υποθετικά σενάρια...
Αναρωτιέμαι αν σας έχουν κόψει κανέναν κινητήρα σε instument approach (προφανώς χωρίς προειδοποίηση), αν νιώθεις αυτοπεποίθηση να κάνεις σωστά το οποιοδήποτε approach εν πτήση και όχι στο sim (γιατί είμαστε πραγματικοί πιλότοι και όχι του καναπέ). Ενδεικτικά στο instrument part 141 στην Αμερική βάζεις 10 ώρες στο sim και οι υπόλοιπες 30 στον αέρα, με τον χρόνο να σε πιέζει, να πετάς, να σετάρεις,να σκανάρεις, να κάνεις approach briefing, να σου μιλάει ο ATC μαζί με άλλα 6-8 αεροπλάνα στην συχνότητα και όλα αυτά την ώρα που κάνεις holding... Ειδικά η Florida με full ραδιοβοηθήματα, γεμάτη αεροδρόμια και επαγγελματισμό από τους ΑTC είναι το καλύτερο μέρος για να μάθει κανείς να πετάει safe και σωστά.
0 x


Άβαταρ μέλους
ipilot27
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2006, 14:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό ipilot27 » 11 Ιούλ 2010, 21:23

Ενω αυτοι που εχουν τελιωσει αμερικη...η αγγλια ξερουν? ειναι γεννημενοι για airline μπορουν να ανταπεξελθουν σε airliners standards ?? .. κατευθειαν για το to chalenger..... οπου και να τελιωσεις ενα πραγμα να ξερεις φιλε papa alpha αν δεν στρωσεις κωλαρακο να διαβασεις δεν προκειτε να καταφερεις τπτ καρατσολιας μια ζωη θα εισαι...οσο αφορα για ILS δεν ειναι αναγκη να τρεχεις ροδο και θεσσαλονικη ..υπαρχει και βολος διπλα ειναι ...! το ifr δεν ειναι μονο ils ...εχει και ndb kai vor kai dme arc kai sindiasmo VOR NDB DME mazi etc .. το sim χρησημοποιητε στις αρχικες IFR ωρες ενος μαθητη για να καταλαβει που βρισκεται και που παταει, να μαθει να οργανωνεται ,να καταβει τι παιζει με τον ανεμο ..τις διωρθωσεις για το holding , αλλα πως θα μπει σε ενα holding ανα πασα ωρα και στιγμη , να μαθει σωστα τις διαδικασιες emergency , να ξερει ποτε και που θα ζητησει CDA ,και αλλα αλλα πολλα που πιστευω οτι τα γνωριζεις , εν συναιχεια θα βγει και θα πεταξει IFR πραγματικο αλλα πρεπει να ειναι ετοιμος απο πριν διοτι στον αερα δεν εχει την ευχερια ο εκπαιδευτης να πατησει ενα pause και να σου εξηγησει 5 πραματακια που εσυ δεν εχεις καταλαβει ... Οσο αφορα την florida εκει ημουν για το PPL σιγουρα οι αμερικανοι ειναι πολυ μπροστα στο aviation το αναγνωριζουμε αυτο, αλλα στην αμερικη που και για "κατουριμα" πας ,σε πανε με radar vectoring, σε VFR πτηση ...εδω στην ελαδδα πεταμε μεσα στα βουνα της τριπολης που δεν πιανουν ραδιοβοηθηματα και βρισκουμε την θεση μας το μονο που θελουμε ειναι ενα ρολοι και μια μαγνητικη πυξιδα. ...εδω εμεις θεωρουμε τον ανεμο απνοια στους 17 kts γιατι παντα φυσαει στην ελλαδα ... με τα λεγομενα σου ολοι αυτοι που κανουν ενα type rating πχ Α320 ειναι πιλοτοι του καναπε... ειναι πιλοτοι που τους δινουν σεναρια διαφορα στο SIM και προσπαθουν να τα βγαλουν εισ περας και με ασφαλεια ... και αν θες να ξερεις φιλε μου οταν κανεις ενα ifr ταξιδι δενεις τα χερια του εκπαιδευτη ενω στο sim μπορει απλα να σου κανει οτι θελει... οπως θελει.... κοινος να σε κερασει πολυ πονο. ειτε στο type rating ειτε σε ενα sim FNPT2 που χρησημοποιοιτε σε πολλες σχολες στην ευρωπη ... αν μπορεις να κανεις σωστα μια προσσεγιση στο sim με ανεμο μπορεις να την εκτελεσεις και υπο real συνθηκες how ever χρειαζετε και καλο διαβασμα το IFR οπως και να εχει . ειτε εχεις τελιωσει στη αγγλια ειτε στη αμερικη ειτε στη αφρικη ειτε στη ταυλανδη ειτε στη ευρωπη ειτε στη Ελλαδα.

Υγ για την ιστορια εντο στο ελαντιτσα συνολο IFR ωρες ειναι 115 για intergraded course για modular 60...
0 x
ΒΑΠΕ-ΒΑΠΕ

PapaAlpha
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 03:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KMIA

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό PapaAlpha » 13 Ιούλ 2010, 03:18

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπάρχει τίποτε με την σχολή σου, απλώς έτυχε να δω τα ποιο πάνω ποστ και έγραψα εδώ. Φίλε μου αν είχες κάνει όντως το private στην Αμερική ίσως να είχες διαφορετική άποψη. Χάνω μάλλον τον χρόνο μου που γράφτηκα μέλος, να είστε καλά, καλές προσγειώσεις και καλή σταδιοδρομία, να περνάτε καλά.
0 x

ikaros1990
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 31 Αύγ 2010, 15:16

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό ikaros1990 » 31 Αύγ 2010, 15:28

καλησπερα σε ολους τους πιλοτους,ειναι το πρωτο μου ποστ...,εχουμε κανενα νεα απο τη σχολη και την εξελιξη της?ισως καποιος μαθητης απο μεσα η αποφοιτος μπορει να μας δωσει μια εικονα..


(εχω διαβασει και τις προηγουμενες 7-8 σελιδες και γενικα ξεκοκκαλιζω ολο το φορουμ αλλα εχω παρα πολλες απορειες ακομα)
0 x


decryal
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 18:06

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό decryal » 31 Αύγ 2010, 17:17

γιατι δεν πας απο τη σχολη μια βολτα??
0 x

ikaros1990
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 31 Αύγ 2010, 15:16

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό ikaros1990 » 31 Αύγ 2010, 17:49

φιλε μου θα περασω καποια στιμγη εχω βρεθει πολλες φορες διπλα στο αεροδρομιο αλλα δεν μπηκα μεσα..απλα τωρα εχω εξεταστικη και δεν υπαρχει χρονος,ειπα να ξυπνησω λιγο το θεμα αν γνωριζει καποιος κατι να ενημερωθουμε :wink:
0 x

Arizonas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLCA
x 1

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό Arizonas » 11 Σεπ 2010, 12:23

Προσφέρει ME/IR renewals η σχολή? Και αν ναι, πόσο στοιχίζει?
0 x


Άβαταρ μέλους
petnik
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 23:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGFF
Τοποθεσία: Oxford, UK
x 1

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό petnik » 13 Σεπ 2010, 17:26

Μπορει καποιος να μου αιτιολογησει το υψηλο κοστος για το hour building της εν λογω σχολης αλλα και των υπολοιπων σε σχεση με αυτες της υπολοιπης ευρωπης? και για να μιλησουμε με νουμερα..

Global Aviation:
90hrs S.E: 17.550 (including Safety pilot) ποιος ειπε οτι το χρειαζομαστε.. απλα για να κανουν παραλληλα buildup ως P2 και πιλοτοι της σχολης

π.χ

Stapleford flight centre
90hrs S.E (solo): 8550 euro (7110GBP)
και dual με -instructor- 177 ευρω την ωρα

η αλλιως: με τα ιδια χρηματα που θα δωσεις στην εν λογω εταιρεια βαζεις 184 ωρες (Παραπανω απ τις διπλασιες)
η 100 ωρες με instructor
η με τα ιδια χρηματα multi engine ιδιες ωρες :P

μην επικαλεστει κανενας τη πτωση της αγγλικης λιρας γιατι θα κλαιω απ τα γελια πανω απ το laptop αφου σας παραπεμψω σε σχολες της ισπανιας

μην πω για το κομματι CPL/IP in ME το οποιο δεν υποκειται σε ΦΠΑ στην ελλαδα.. μιλαμε για τιμες CTC και FTE Jerez και πανω..
καλη η προσπαθεια της Ελλαδας στην αεροπορικη εκπαιδευση αλλα υπερκοστολογημενη.. ακομα και απ το PPL..
0 x
The way I see it, you can either work for a living or you can fly airplanes. Me: I'd rather fly...

Άβαταρ μέλους
FTE
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 22 Αύγ 2010, 20:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό FTE » 13 Σεπ 2010, 18:56

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε ότι αφορά το κόστος.Και η ειρωνία είναι ότι και να λέμε τίποτα δεν αλλάζει,οι σχολές το βιολί τους και οι μαθητές εγκλωβισμένοι στην αθάνατη
ελληνική πραγματικότητα προσπαθούν να επιβιώσουν στις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες μη μπορώντας να ξεφύγουν παρά μόνο τελειώνοντας κι αναζητώντας ο καθένας τη μοίρα του
στο εξωτερικό ως επαγγελματίας πλέον.Και να φανταστείς ότι η GLOBAL θεωρείται και είναι με βάση μαρτυρίες μαθητών και φίλων μου ένας από τους πλέον αξιόλογους εκπαιδευτικούς φορείς στην
Ελλάδα.Ένας λόγος παραπάνω ώστε να σκεφτούν κάποιοι να αναπροσαρμόσουν τα κόστη τους.

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ 8)
0 x

121.5
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 14 Οκτ 2008, 17:36

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό 121.5 » 14 Σεπ 2010, 22:26

Είναι ακριβή η αεροπορική εκπαίδευση στην Ελλάδα? Κατά την άποψή μου καθόλου. Το κόστος της εκπαίδευσης το καθορίζει η μέθοδος και η διαδικασία που θέλει ο μαθητής.
Οταν λες σε κάποιον να κάνει modular με PPL και τις 100 solo ταξίδι σε αερολέσχη και αυτός κάνει integrated σε σχολή, ε, αυτός έχει λεφτά για σερπαντίνα αποκριάτικη!
Οταν του δείχνεις το δρόμο να κάνει φτηνή εκπαίδευση και σου απαντά "Ξέρεις, το modular δεν έχει υπόληψη στην ελληνική αγορά γιατί σε κάνει αερολεσχόβιο και δεν γίνεσαι ποτέ καλός επαγγελματίας κλπ ενώ το integrated σε στρώνει", σημαίνει οτι έχει την αποψάρα του. Τι σημαίνει ρε αδέρφια "σε στρώνει"? Για αεροπόρος πας, δεν πας σε προπονητήριο πάλης για να δείρεις τον Καρπόζηλο! Δηλ στο build up με το PPL στην τσέπη δεν θα κάνεις weight & balance, take off-climb-enroute-landing performance computation κλπ ενώ με το integrated θα κάνεις γιατί θα σε πιέσει ο εκπαιδευτής να του τα δείξεις πριν απογειωθείς? Εάν θες, ως κάτοχος PPL , να απογειωθείς με 42 Κελσίου με το TB9 από τα Μέγαρα φουλ καύσιμα και 4 άτομα, να προσγειωθείς στο Λέχαιο να πιεις καφέ και να απογειωθείς από εκεί και για να μην το κάνεις θέλεις την ύπαρξη εκπαιδευτού (δηλ να είσαι σε integrated course) να δει τα χαρτιά του performance κλπ, καλύτερα άστο, μη συνεχίζεις για επαγγελματίας...
Να μην επεκταθώ σε ζητήματα distance learning, Νight Qualification πριν μετά ή κατα τη διάρκεια του IR, Multi engine complex/IR κπ κλπ.
Υπάρχουν και παιδιά που παίρνουν frozen ATPL/MCC με καμμιά 35αριά χιλιάρικα! Οποιος θέλει δίνει 60 και βάλε...Πάσα δωρεά χιλιαρικοευρώπουλων δεκτή! Αμ, έτσι στέκονται οι υποστεγάρες στα Μέγαρα? Πατάνε σε πολύ δυνατά τούβλα!
0 x


Άβαταρ μέλους
FTE
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 22 Αύγ 2010, 20:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό FTE » 15 Σεπ 2010, 17:54

Δάσκαλε εσύ καλά τα λες,κι έτσι είναι ακριβώς αλλά το θέμα είναι ότι ενώ η πλειοψηφία γνωρίζει την κατάσταση προκλητικά την αγνοεί.Δυστυχώς κι εγώ κάποτε ανήκα στην κατηγορία αυτών που πίστευαν
ότι οι αερολέσχες εκπαιδεύουν ερασιτέχνες.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ,γιατί τελικά ο ερασιτεχνισμός είναι μια ιδιότητα που μπορεί να χαρακτηρίζει ακόμη και ανθρώπους που προσφέρουν εκπαιδευση σε FTO.Δε σκοπεύω να μπώ σε λεπτομέρειες,ούτε θα κρίνω κανέναν με σκληρούς χαρακτηρισμούς.Άλλωστε ο καθένας αυτοπροσδιορίζεται από τα έργα και τις πράξεις του.Όταν υπάρχουν άνθρωποι που σέβονται τον εαυτό τους,τότε είναι απόλυτα βέβαιο ότι και οι αερολέσχες παράγουν επαγγελματίες με αξιώσεις.Κάθε άποψη σεβαστή για διάλογο,όπως και κάθε άποψη λανθασμένη όταν είναι πρόχειρα διατυπωμένη.!!!

ΦΙΛΙΚΑ

ΝΙΚΟΣ

8)
0 x

Άβαταρ μέλους
jesusnavas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2008, 11:20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BER
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDT

Re: Global Aviation Academy

Δημοσίευσηαπό jesusnavas » 16 Σεπ 2010, 17:32

PapaAlpha έγραψε:Βλέποντας το IR course τι περιέχει έχετε την εντύπωση ότι μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε airline standards? Τι μάθατε να τα κάνετε όλα στο sim? Αληθεύει ότι κάνετε γύρω στα 4 κανονικά ILS σε όλο το course γιατί πρέπει να ταξιδέψετε μέχρι Θεσσαλονίκη ή Ρόδο και ΑΝ σας αφήσουν κιόλας? Στην Αμερική κάνεις όσα θες, όποτε θες, προσωπικά 5 σε μιαμιση ώρα. Και σιγά τώρα το traffic που έχει η Ελλάδα, αυτή την χαζοέπαρση και το attitude του "right stuff" θα τα ξαναθυμηθείτε σε ένα καλο emergency στον αέρα. Καλή η ικανοποίηση της πτήσης αλλά ξεχνάτε ότι θα μεταφέρετε επιβάτες και είστε υπεύθυνοι για τις ζωές τους! Όποιος θέλει να γίνει πραγματικός πιλότος πρέπει να πάει Αμερική για να μάθει, όσοι έχουν πάει και γυρίσανε Ελλάδα να πετάξουν ξέρουν... Το αεροπλάνο δεν είναι όλη την ώρα διάβασμα, είναι εκπαίδευση στον αέρα realtime και όχι υποθετικά σενάρια...
Αναρωτιέμαι αν σας έχουν κόψει κανέναν κινητήρα σε instument approach (προφανώς χωρίς προειδοποίηση), αν νιώθεις αυτοπεποίθηση να κάνεις σωστά το οποιοδήποτε approach εν πτήση και όχι στο sim (γιατί είμαστε πραγματικοί πιλότοι και όχι του καναπέ). Ενδεικτικά στο instrument part 141 στην Αμερική βάζεις 10 ώρες στο sim και οι υπόλοιπες 30 στον αέρα, με τον χρόνο να σε πιέζει, να πετάς, να σετάρεις,να σκανάρεις, να κάνεις approach briefing, να σου μιλάει ο ATC μαζί με άλλα 6-8 αεροπλάνα στην συχνότητα και όλα αυτά την ώρα που κάνεις holding... Ειδικά η Florida με full ραδιοβοηθήματα, γεμάτη αεροδρόμια και επαγγελματισμό από τους ΑTC είναι το καλύτερο μέρος για να μάθει κανείς να πετάει safe και σωστά.


Εχω κόψει να γράφω στο φόρουμ αλλά δεν κρατήθηκα...Αγαπητέ φίλε papa alpha, Χωρίς καμμία δόση ειρωνίας είμαι ένας απο τους "πιλότους του καναπέ" που (δεν) έμαθα να πετάω στην Ελλάδα.
Αν ήμουν λοιπόν στη θέση σου θα ήμουν απόλυτα ήσυχος αφού οι ικανότητες μου (τις οποίες απέκτησα στην αμερική) δε θα έχουν καμμία σχέση με τους υπόλοιπους που έμαθαν να πετούν στην Ελλάδα και αυτή η διαφορά θα φαινότανε στα sim checks που θα πέρναγα μαζί με άλλους υποψήφιους για μια θέση. Κ όσο για την χαζοέπαρση που ανέφερες θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Είναι ένα απο τα 5 hazardous attitudes που μαθαίνουμε και λέγεται "Macho"...ριχτου μια ματιά!!!
0 x
no comment...



Επιστροφή σε “Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες